nee dat nog net niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:48 schreef CaptainCookie het volgende:
En z'n moeder zat bij de wc geld te vangen?
hehehe dankje! kan ik weer even lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef Henno het volgende:
Doet me denken aan dat ene topic dat de vader van de jarige het bier stond te verkopen aan z'n vrienden
hebbes: Feestje van een vriend![]()
bijna 400 verliesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:57 schreef Brentmeister het volgende:
Niet al te snugger dus, want als er maar een paar mensen waren heeft hij geen winst gedraaid lijkt me....
Nee dat nog net niet. Hij wou wel dat ik ging betalen voor drinkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:11 schreef GeorgeMichael het volgende:
En dan wilde hij ook nog rondjes krijgen ter ere van zijn verjaardag, ofniet?
Leuk op je verjaardag!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:52 schreef renoizedj het volgende:
[..]
nee dat nog net niet.
hij zat zelf wel de hele avond achter de kassa
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Iemand die winst wil maken op een feest dat hij/zij geeft....
Haha ja die shit was epicquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef Henno het volgende:
Doet me denken aan dat ene topic dat de vader van de jarige het bier stond te verkopen aan z'n vrienden
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef Henno het volgende:
bij mij niet laat mama inkopen doen en vang zelf het geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:46 schreef DuTank het volgende:
Een verjaardag geven, zorgt altijd voor verlies. Zo hoort dat gewoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |