Dat is beyond dyslectiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dyslectie is a bitch zullen we maar zeggen
Sowieso deze reactiequote:
Klinkt best goed,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt best goed,
had wel koffie verwachtGEEN koffie smorgens????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be fair: eigenlijk begonnen de tankstations.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Al die ontbijtjes tegenwoordig overalIkea begon. Nu hebben bijna alle niet voedselzaken wel ontbijtjes.
Ze hadden ze laatst getest op kwaliteit (versheid, smaak),maar niet echt een van de ontbijtjes was nou echt topquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Al die ontbijtjes tegenwoordig overalIkea begon. Nu hebben bijna alle niet voedselzaken wel ontbijtjes.
Maagquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt best goed,
had wel koffie verwachtHehe, jus d'orange was op dus kreeg inderdaad een koffie muntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker cappuccino
Welkom op FOK!
Ja, maar dat was voor truckers, en die hoeven geen croissantjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
To be fair: eigenlijk begonnen de tankstations.
En het lijkt zo mooi op die bordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden ze laatst getest op kwaliteit (versheid, smaak),maar niet echt een van de ontbijtjes was nou echt top
Oh ja mijn pa werkt daar.. had hem even deze topic gemailtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow ik neem m'n woorden terug, overheid reageert wel snel, binnen een week![]()
Lezen ze soms mee op fok?
ja, die moet toch ook wakker worden?quote:
inderdaad.quote:
big brother is watching youquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja mijn pa werkt daar.. had hem even deze topic gemailt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja mijn pa werkt daar.. had hem even deze topic gemailt
You never know ... zal me niks verbazenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus dat.quote:
Gisteren brak het zweet me wel even uit weer door die bocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |