Ow diequote:
Nou niet zo negatief, wat voor lekker wijf heb je in gedachte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:06 schreef Das-Phantom het volgende:
Zijn er geen lekkere wijven hier wat een armoe
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef Das-Phantom het volgende:
Mokkeltje uit de openingspost zou ik ook nog wel genoegen mee nemen trouwens![]()
En wie is dat meisje dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef Das-Phantom het volgende:
Mokkeltje uit de openingspost zou ik ook nog wel genoegen mee nemen trouwens![]()
En jij bent 12?quote:
Geestelijk helaas niet verder ontwikkeld dus. Sneu.quote:
Ik ben open en eerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:42 schreef Das-Phantom het volgende:
Kijk gappie je kan beter open en eerlijk zijn dan kan het in het echie alleen maar meevallen voor jou!
Als je dat nou gewoon meteen zegt dan komen een stuk verderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:48 schreef Das-Phantom het volgende:
Je kan trouwens beter een scharrel voor 1 nacht scoren de meeste 40-plussers doen daar ook een stuk minder moeilijk over vergeleken bij dat jonge grut
Die willen zich binden, vastklampen en een vervolggesprek ja doeiiiiiiiiiiiiii
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:49 schreef Das-Phantom het volgende:
Vraag me wel een beetje af waar al die 40 plussers uithangen momenteel
Als je ouder word hebbie steeds minder slaap nodig
Ja ik heb alle tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef Das-Phantom het volgende:
Zit hier trouwens gewoon even met de fokking minister president van afghanistan te chatten
Wa heb jij last van mocht je er weer niet op of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.
Yoh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef Das-Phantom het volgende:
Zit hier trouwens gewoon even met de fokking minister president van afghanistan te chatten
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:41 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal en doei allemaal, ben aan de late kant.... dus snel onderweg.
Nachtdienst gehad?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapen
Ander taalgebruik dan............quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.
Mooi nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Ander taalgebruik dan............
De rest ook goedemorgen.
Zo zo, beetje de beest uitgehangen vannacht?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapen
Gewoon lekker cocoonen.quote:
Niks doen jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon lekker cocoonen.
Bestaat dat trouwens nog?
Maar het woord is niet echt modieus meer volgens mijquote:
nee dat niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het woord is niet echt modieus meer volgens mij
Wij chillaxen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon lekker cocoonen.
Bestaat dat trouwens nog?
oooooooow...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Karzai het volgende:
Ik bedoelde met de topic titel natuurlijk dat we nog strak in ons vel steken
Niet dat we strak van de drugs zijn uiteraard
Nog strak of misschien wel weer strak in ons velquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Karzai het volgende:
Ik bedoelde met de topic titel natuurlijk dat we nog strak in ons vel steken
Niet dat we strak van de drugs zijn uiteraard
Ik zal de definitie van niet strak geven, een mooie platte buik heb ik niet meerquote:
En bellen kost ook zoveel cent per minuut, idioot vind ik dat, ze willen je iets verkopen, maar je moet wel betalen om het te krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef Mickeys het volgende:
Eindelijk thuis, dacht even in de UPC winkel iets met mijn telefoonabonnement (vast) te doen, maar bestaat de mogelijkheid die ik vorige week nog op de site zag staan niet meer. Ruim 3 kwartier voor niks nada zip zero in de winkel gewacht en de parkeermeter maar doortikken
Leuk, leedvermaakquote:Nu eindelijk pizza in de oven en een uitnodiging op zak voor morgenavond op verjaardagsvisite van mijn overbuurvrouw. Ze is 50 geworden hahaha. Ze hebben haar voortuin helemaal versierd. Zal zo wel even fotootje maken
Dat heb ik ook.... Mijn moeder is de dag na mij jarig en moest altijd volledige aandacht ... Eigenlijk altijd gehad dat de mijne er niet toe deed en heb er dus ook niets meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik belde mijn moeder en die begon ook te zeuren over mijn verjaardag, maar ik doe er helemaal niets aan. Ik vier het al 20 jaar niet meer, dat ik nu 50 ga worden maakt voor mij geen verschil, 49 of 50 of 51, een pot nat
Dat ja en geen tuin. En op mijn werk weten ze ook niet dat ik jarig ben, plus het valt in een lang vrij weekend, dus mochten ze het weten, dan zijn ze het na dat weekend al lang weer vergetenquote:
Zouden ze mij ook niet moeten flikken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
De foto.... Hoe oud zou ze nou toch geworden zijn? Ik gok 2 keer de helft.
[ afbeelding ]
Dat hoop je dan maar. Bij ons op het werk dacht iemand er ook zo over dus ik niks zeggen, was er toch heel veel versierd en overal affiches geplakt. Kreeg ik op mijn donder terwijl ik juist wist dat hij het niet wou en dus mijn mond had gehouden.... is wel weer goed gekomen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en geen tuin. En op mijn werk weten ze ook niet dat ik jarig ben, plus het valt in een lang vrij weekend, dus mochten ze het weten, dan zijn ze het na dat weekend al lang weer vergeten
Of van die pruts copietjes op lantarenpalen, echt .quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en geen tuin. En op mijn werk weten ze ook niet dat ik jarig ben, plus het valt in een lang vrij weekend, dus mochten ze het weten, dan zijn ze het na dat weekend al lang weer vergeten
Echt? Die zijn er toch voor vermiste huisdieren en kinderen en zo ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Of van die pruts copietjes op lantarenpalen, echt .
Kinderenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt? Die zijn er toch voor vermiste huisdieren en kinderen en zo ?
Vreselijk, ik zie ze ook weleens hangen, net of je een gezochte misdadiger bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Of van die pruts copietjes op lantarenpalen, echt .
Nou, ik ben extern en ik denk dat ze niet de precieze datum weten. En anders trek ik die posters meteen weer overal af.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar. Bij ons op het werk dacht iemand er ook zo over dus ik niks zeggen, was er toch heel veel versierd en overal affiches geplakt. Kreeg ik op mijn donder terwijl ik juist wist dat hij het niet wou en dus mijn mond had gehouden.... is wel weer goed gekomen hoor
Ja duidelijk...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef Mickeys het volgende:
Zo, nieuwe printer aangesloten. Moest inkt hebben voor mijn oude printer. Totale kosten 58 euro. Staat er een scanner/printer die ook nog eens via wifi kan voor 39 euro. Tja, toen was de keuze wel snel gemaakt
Tja, dat gaat niet op mijn werk. Je moet met je personeelspas printen dus alles ligt denk ik vast. Waag me er dus maar niet aan. Ach, zoveel printen hoef ik niet, is meer voor scannen. Vond toevallig van de week nog oude foto's van mijzelf, 20 kilo zwaarder, men wat een monster was ik. Maar ook nog foto's van heel vroeger, toen ik nog amper een jaar of 3 was denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja duidelijk...Ik print al jaren niet meer thuis eigenlijk. Denk ook niet dat ie het nog doet ... Inkt is iig opgedroogt.. Print gewoon op de zaak .. Goedkoper, soms wel wat lastiger in het weekend of zo maar dat neem ik voor lief
Die 20 kilo wil je vastleggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, dat gaat niet op mijn werk. Je moet met je personeelspas printen dus alles ligt denk ik vast. Waag me er dus maar niet aan. Ach, zoveel printen hoef ik niet, is meer voor scannen. Vond toevallig van de week nog oude foto's van mijzelf, 20 kilo zwaarder, men wat een monster was ik. Maar ook nog foto's van heel vroeger, toen ik nog amper een jaar of 3 was denk ik
Pinksteren of hemelvaart dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze is cool.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Ander taalgebruik dan............
De rest ook goedemorgen.
Jij weet het!quote:
Oh wat ergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
De foto.... Hoe oud zou ze nou toch geworden zijn? Ik gok 2 keer de helft.
[ afbeelding ]
De inkt is duurder dan die hele printer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef Mickeys het volgende:
Zo, nieuwe printer aangesloten. Moest inkt hebben voor mijn oude printer. Totale kosten 58 euro. Staat er een scanner/printer die ook nog eens via wifi kan voor 39 euro. Tja, toen was de keuze wel snel gemaakt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet het!
Mooi, kunnen we hier mooi een Sarah-topic voor Karina maken
Zoiets is dan wel leukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat erg
IK werd 50 op de Ramblas in BarcelonaGewoon met ons tweetjes
Dat vind ik een veel beter ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat erg
IK werd 50 op de Ramblas in BarcelonaGewoon met ons tweetjes
Nee ik weet het niet , wel dat het dit jaar valt, maar er is nog maar 1 lang weekend over dit jaar of we moeten wachten tot kerst of zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet het!
Mooi, kunnen we hier mooi een Sarah-topic voor Karina maken
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef allesbeterweter het volgende:
Karina zit bijna in een midlife-crisis.![]()
2 toch? Pinksteren en hemelvaart.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet , wel dat het dit jaar valt, maar er is nog maar 1 lang weekend over dit jaar of we moeten wachten tot kerst of zo
WE gaan posters maken en op palen plakken in je buurtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]Zou die ene dag uitmaken, zo ben je 49 en zo ben je 50?
Ik blijf gewoon de hele dag binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
WE gaan posters maken en op palen plakken in je buurt
En Patty Brard nog kunnen strikken???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En zo'n mislukte Sarah, volgepropt met kranten en een maillotquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die onthoudt alleen wie er een penalty heeft gestopt in 1968 of zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het wel even aan tong als ik hem zie posten, die weet het nog wel.
Dan laten we de zon schijnen!! Dan kom je er vast wel uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de hele dag binnenOh wacht, dat doe ik sowieso altijd
Ja, dan zit ik op balkonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan laten we de zon schijnen!! Dan kom je er vast wel uit
Nee Tatjana zou beter bij me passen, maar vergeten dr te bellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
En Patty Brard nog kunnen strikken???
Gewoon op het Stadion pleinquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo'n mislukte Sarah, volgepropt met kranten en een maillot
Qua lengte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Tatjana zou beter bij me passen, maar vergeten dr te bellen.
Dat is een grOOt verschilquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]Zou die ene dag uitmaken, zo ben je 49 en zo ben je 50?
Ach welnee, ik had dezelfde discussie met mijn moeder vanavond. Het is maar een getal. Of het nou 49 of 50 of 51 is, wat maakt het uit? Zij werd al bijna kwaad dat ik er niets aan deed.quote:
Niezo happen, zie mn PIquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee, ik had dezelfde discussie met mijn moeder vanavond. Het is maar een getal. Of het nou 49 of 50 of 51 is, wat maakt het uit? Zij werd al bijna kwaad dat ik er niets aan deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niezo happen, zie mn PI
Maakt idd niks uit.
Ik merk alleen nu als ik zeg dat ik bijna 53 ben dat ik wel eens denk : huh? Ik 53? Dat getal past niet in mijn hoofd of zo
Nee maakt idd niets uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niezo happen, zie mn PI
Maakt idd niks uit.
Ik merk alleen nu als ik zeg dat ik bijna 53 ben dat ik wel eens denk : huh? Ik 53? Dat getal past niet in mijn hoofd of zo
Anders gewoon liegenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:17 schreef allesbeterweter het volgende:
Ben ik nog even blij dat ik 48 ben .........(maarja 2 jaar is ook snel voorbij)
Onze generatie ziet er gewoon beter uit dan vroegerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]gemist.
Ik heb dat ook met 50, huh word ik al 50! Zo voel ik me totaal niet. Komt ook omdat mijn moeder bijvoorbeeld met 50 al echt een oudere vrouw was, in mijn ogen dan.
Ik denk dat het ook heel veel met kleding en kapsels te maken heeft. Vroeger droegen vrouwen van 50 tuttige jurkjes en hadden een tuttig kapsel, dan zie je er ook meteen stukken ouder uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze generatie ziet er gewoon beter uit dan vroeger
Voor mannen is het anders (zeggen zequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef allesbeterweter het volgende:
Vele mensen denken dat ik al 60+ ben dus dat zal moeilijk worden.
Zo is dat. Nog maar 2 jaar en ik begin mijn leeftijd al meteen 6 en nog steeds zie ik er jonger uit dan mijn ouders op die leeftijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
Onze generatie ziet er gewoon beter uit dan vroeger
Ja zoals die Surinaamse collega gisteren ... Hoe oud ben je geworden L? Schreeuwt een andere collega 31!! Ja dat! zegt ie want het jaar daarvoor zei ie dat ie 30 was ... Al meer dan 15 jaar in vaste dienstquote:
En hoofddoekjes en zo ... Nu kijken we scheef aan tegen dat fenomeen ....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook heel veel met kleding en kapsels te maken heeft. Vroeger droegen vrouwen van 50 tuttige jurkjes en hadden een tuttig kapsel, dan zie je er ook meteen stukken ouder uit.
Ik had jou toch wel jonger geschat @golfer met sommige(n) van jou uitspraken maar dat je al 58 bent ,nog misschien steeds (jong van geest). Tja, misschien komt het door FOK!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat. Nog maar 2 jaar en ik begin mijn leeftijd al meteen 6 en nog steeds zie ik er jonger uit dan mijn ouders op die leeftijd.
Oh ja klopt, mijn moeder had vroeger ook weleens een hoofddoekje opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoofddoekjes en zo ... Nu kijken we scheef aan tegen dat fenomeen ....
Ja ook dat soort dingen had men vroeger idd niet .... Online jong doen en zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Ik had jou toch wel jonger geschat @golfer met sommige(n) van jou uitspraken maar dat je al 58 bent ,nog misschien steeds (jong van geest). Tja, misschien komt het door FOK!
Ja, jullie houden mij jong.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik had jou toch wel jonger geschat @golfer met sommige(n) van jou uitspraken maar dat je al 58 bent ,nog misschien steeds (jong van geest). Tja, misschien komt het door FOK!
Voordat ik "openbaarde" hoe oud ik was dacht ook iedereen dat ik veel jonger wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jullie houden mij jong.
Als je lang genoeg rondhangt tussen infantiele pubers word je nooit echt oud, toch?
Ja wat mode al niet teweeg kan brengen.. Misschien lopen die moslimas gewoon zeg 25 jaar achterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja klopt, mijn moeder had vroeger ook weleens een hoofddoekje opEn ALTIJD een jurk. Tegenwoordig niet meer, nu kleedt ze zich nog bijna vlotter dan toen ze 50 was.
Die liep toen ECHT niet in een strakke spijkerbroek. Nu ook niet, maar wel in een broek.
Eerder 250 jaar de boerinnen dan ,de modernere moslima's niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat mode al niet teweeg kan brengen.. Misschien lopen die moslimas gewoon zeg 25 jaar achter
18 niet, eerder een jaar of 25-30.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef allesbeterweter het volgende:
Toen we nog jong waren wilde iedereen oud en wijs worden ....maar nu (48) zou ik toch weer graag 18 zijn.
Maar ook lullen met even oude betweters die weer jong gehouden worden door weer een andere jongere generatie ... En zo maar door ....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jullie houden mij jong.
Als je lang genoeg rondhangt tussen infantiele pubers word je nooit echt oud, toch?
Ja maar denk je dan dat je er iets mee opgeschoten zou zijn? Je basic info zegt al 1962 .... Need to say more ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordat ik "openbaarde" hoe oud ik was dacht ook iedereen dat ik veel jonger wasMisschien had ik gewoon niets moeten zeggen.
Dat heb ik nog niet eens zo lang geleden ingevuldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar denk je dan dat je er iets mee opgeschoten zou zijn? Je basic info zegt al 1962 .... Need to say more ?
Dat weet ik niet meer ... Moet ik nu 61 invullen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens zo lang geleden ingevuldHiervoor stond er 0000
Niets moet natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer ... Moet ik nu 61 invullen?
Maar iedereen die hier dan een beetje post en meeleest trekt zowieso al conclusies (niet altijd de juiste)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets moet natuurlijkAls je uit de 40+ kast wilt komen wel natuurlijk.
Hier wel, maar "verderop" misschien niet meteen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar iedereen die hier dan een beetje post en meeleest trekt zowieso al conclusies (niet altijd de juiste)
Klopt maar daar doe ik niet moeilijk overquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier wel, maar "verderop" misschien niet meteen.
In MEN maakt het ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar daar doe ik niet moeilijk over
Hap hapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
EN vele andere topics waar ik ook post... Steeds minder in MEN de laatste tijd btw.
Ja slaap zequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Maar mensen ik ga lekker naar een warm bedje toe ,even kroelen met de vrouw trusten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, geen gekroel hier. Welterusten allemaal.
*kroelt met karina*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, geen gekroel hier. Welterusten allemaal.
Goeiemorgen, inderdaad maken ze in China alles na en ook nog eens vrij goed, geldt niet alleen voor schilderijenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal, beetje traag op gang aan het komen met heel veel koffie.
Overigens zag ik FANN nog op televisie gisteravond op Nederland 3, althans, haar ava. Vond dat toch wel een leuk momentje. Het ging over "schilders" in China. Die gasten maken echt alles na en niet eens lelijk.
pssst... niks zeggen hoor maar zo doe ik het dus ook altijd, maar dat weet niemand,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal, beetje traag op gang aan het komen met heel veel koffie.
Overigens zag ik FANN nog op televisie gisteravond op Nederland 3, althans, haar ava. Vond dat toch wel een leuk momentje. Het ging over "schilders" in China. Die gasten maken echt alles na en niet eens lelijk.
deze is van mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:15 schreef Mickeys het volgende:
Oh, gaaf FANN. Lijkt inderdaad wel soortgelijk iets. Was wel heel mooi dus inderdaad nog een idee als ik ooit een heel mooi schilderij wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 05-05-2012 10:29:53 ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze is van mij
edit ah.. ik zie dat je ze met spoiler nu ook bovenaan kan zien dus die haal ik effe weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom blijft hij daar staan ? is dat weer nieuw?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
edit ah.. ik zie dat je ze met spoiler nu ook bovenaan kan zien dus die haal ik effe weg...
Is nu wegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom blijft hij daar staan ? is dat weer nieuw?
godverdomme
Herkenbaar. Had gisteravond heel veel bedacht om vanmorgen te doen. Jammerlijk mislukt.quote:
ja da's altijd jammer, wat had je bedacht?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Herkenbaar. Had gisteravond heel veel bedacht om vanmorgen te doen. Jammerlijk mislukt.
Kapper, boodschappen, stofzuigen.. gewone ritueel eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja da's altijd jammer, wat had je bedacht?
ow, maar je hebt de hele dag toch nog, stofzuigen en boodschappen moet lukken,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kapper, boodschappen, stofzuigen.. gewone ritueel eigenlijk
Nou, die kapper is altijd heel druk en werken niet op afspraak, maar wat wil je als je voor 35 euro geverfd en geknipt kan worden ongeacht de lengte van je haar. Big business.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow, maar je hebt de hele dag toch nog, stofzuigen en boodschappen moet lukken,
kapper kan ook nog, tenzij je zo'n kapper hebt waar je een week van te voren een
afspraak moet maken, dan niet natuurlijk.
Succesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Boodschappen, ja ga ik ook maar eens doen, tis nog redelijk vroeg dus niet zo druk.
latersssssssssss
Rabobank voor haar bellen en vragen of ze het voor haar open kunnen houden? Zou toch wel moeten kunnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:57 schreef Mickeys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)buiten_Europa__.html
Pfff, Moet dan zo mams in Canada maar even bellen. Zit bij de Rabobank en is pas over anderhalve maand weer terug. Dat word dan nog spannend. Anders maar kijken of ik "geld" kan sturen. Ze moet toch eten daar. Domme idioten. (voor mij) Nog een reden om NIET naar de Rabo over te stappen. Ik begrijp het best hoor, maar om zo'n actie dan te doen......
Het is nu ook al op de radio op het nieuws. Datum is probleem omdat ze nu al in het buitenland zit en pas in Juli terug komt, geen internet daar heeft en je het online (wat ze van mij niet mag wegens dit soort praktijken en ze soms hier dom mee omgaat) moet/mag regelen. Zal wel even actie ondernemen. Misschien kan ze de komende tijd daar nog geld pinnen zodat ze in ieder geval een buffertje heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rabobank voor haar bellen en vragen of ze het voor haar open kunnen houden? Zou toch wel moeten kunnen?
Maar wat is er mis met de datum dat ze dit doen eigenlijk?
Ze heeft toch ook nog wel een creditcard neem ik aan, kan ze ook mee pinnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is nu ook al op de radio op het nieuws. Datum is probleem omdat ze nu al in het buitenland zit en pas in Juli terug komt, geen internet daar heeft en je het online (wat ze van mij niet mag wegens dit soort praktijken en ze soms hier dom mee omgaat) moet/mag regelen. Zal wel even actie ondernemen. Misschien kan ze de komende tijd daar nog geld pinnen zodat ze in ieder geval een buffertje heeft.
Daarnaast komt ze al 15 jaar in Canada en doet ze dit dus m.i. kan die bank dat ook wel nagaan dat dat wel goed zit. Maar goed, snap het wel. Maar beter nu actie ondernemen dan dat je straks daar staat bij het pin apparaat en geen stuiver meer uit de muur kunt krijgen.
Jammer ik had hem toch graag gezien.quote:
Zoals ik begreep gaan ze alles waar je mee kunt pinnen blokkeren. Maar goed, er zal vast wel een mouw aan te passen zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook nog wel een creditcard neem ik aan, kan ze ook mee pinnen
Ik denk niet in Canada, het gaat om landen die niet de nieuwste systemen hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik begreep gaan ze alles waar je mee kunt pinnen blokkeren. Maar goed, er zal vast wel een mouw aan te passen zijn.
Helaas, geldt voor alle landen buiten Europa... kwamen we net achter. Zijn al met wat dingen bezig met regelen. Gaat dus wel goed komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet in Canada, het gaat om landen die niet de nieuwste systemen hebben
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-buiten-Europa.dhtmlquote:Voor enkele groepen blijft de betaalpas wel standaard 'aan' buiten Europa. De Rabobank adviseert deze klanten, van wie verwacht wordt dat ze meer reizen, hun pas wel zelf te blokkeren als ze binnen Europa blijven.
Er is altijd nog Western Unionquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Helaas, geldt voor alle landen buiten Europa... kwamen we net achter. Zijn al met wat dingen bezig met regelen. Gaat dus wel goed komen.
zonnepanelenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeiemorgen, inderdaad maken ze in China alles na en ook nog eens vrij goed, geldt niet alleen voor schilderijen
Hoezo? Wat is het verschil in uit elkaar gaan en in een scheiding liggen ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:46 schreef Mickeys het volgende:
Rabo word geregeld, moet alleen maandag, tijdens openingstijden natuurlijk, nog wel even langs een filiaal. Gelukkig hoeft dat niet bij het filiaal waar ze is "aangesloten" want daar woon ik niet en werk ik nog veel verder vandaan.
Wel andere openbaring vandaag. D. heeft al in januari op zijn verk verteld dat hij niet meer getrouwd is en ik weet niet beter dan dat we in scheiding liggen en dus nog steeds bij de wet gehuwd. Erg leuke dag dus.
Dat is wel weer waarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is het verschil in uit elkaar gaan en in een scheiding liggen ?
Hij gaat verder met zijn leven, doe dat ook
Dat is ook maar waarschijnlijk loopt hij een paar stappen voor op Mickey's en dan kan ik me wel voorstellen dat het rauw op je dak valt zeker als je zelf nog moet wennen aan het idee dat je gaat scheiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is het verschil in uit elkaar gaan en in een scheiding liggen ?
Hij gaat verder met zijn leven, doe dat ook
Ik word juis altijd wat losser van wijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik sta tegenwoordig alleen nog maar strak van de wijn
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ik word alleen nog maar bitchy van wijn... de volgende dag dan, en hormonaal gezien ben ik sowieso nog niet terug naar pre-zwangerschapsstatus.
Maar goed, ik ga er voorlopig nog vanuit dat dat komt omdat ik nog voed, en dan blijft het lichaam die hormonen in stand houden.
Als het dat niet de reden is dan ben ik gewoon nu al een verschrikkelijk giftig kutwijf aan het worden
Arme N., als dat laatste inderdaad het geval isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ik word alleen nog maar bitchy van wijn... de volgende dag dan, en hormonaal gezien ben ik sowieso nog niet terug naar pre-zwangerschapsstatus.
Maar goed, ik ga er voorlopig nog vanuit dat dat komt omdat ik nog voed, en dan blijft het lichaam die hormonen in stand houden.
Als het dat niet de reden is dan ben ik gewoon nu al een verschrikkelijk giftig kutwijf aan het worden
Leandra wordt dus gewoon een bitch hèquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Aleandra het volgende:
[..]Hoe kom je daar nu toch bij omdat een wijntje niet goed valt?
Nou, gezien ik nog voed drink ik maar heel zelden een wijntje (en dan letterlijk maar 1), en tijdens de vakantie viel het gewoon op dat ik de volgende dag een stuk minder prettig in de omgang was dan op de dagen dat ik de avond daarvoor geen wijntje gedronken had.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Aleandra het volgende:
[..]Hoe kom je daar nu toch bij omdat een wijntje niet goed valt?
Ja, idd... arme N.... maar goed dat we nog niet getrouwd zijn, kan hij er nog onderuit als ik een hormonster blijfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme N., als dat laatste inderdaad het geval is![]()
Als je borstvoeding geeft kan ik me zo voorstellen dat je niet al te regelmatig een glaasje wijn drinkt.
Ik had ook een wijntje op iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik sta tegenwoordig alleen nog maar strak van de wijn
Ik heb ook een lekker glaasje wijn naast me staan, ik vond dat ik het verdient hadquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Aleandra het volgende:
Der stonden der meer strak in het begin dacht ik zo
Geef je borstvoeding? Zo niet, dan kan je wel een glaasje nemen hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Aleandra het volgende:
Krijg met al dat gepraat over wijn nu wel zin in een wijntje.
-Twijfel, twijfel moet morgen wel werken-
Welnee, N. heeft jou ook zwanger meegemaakt en overleefd, dus die gaat nergens meer heenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd... arme N.... maar goed dat we nog niet getrouwd zijn, kan hij er nog onderuit als ik een hormonster blijf
Mede mogelijk gemaakt door botox en/of fotoshopquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Rimpeltjes op de foto van Courtney Cox?
Tja ik zie ze niet hoor
Ik zit ook weer te kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Rimpeltjes op de foto van Courtney Cox?
Tja ik zie ze niet hoor
Ja, dat was wel humor.... de hormonen toen ik zwanger wasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, N. heeft jou ook zwanger meegemaakt en overleefd, dus die gaat nergens meer heen
In deze economie zeggen ze niet graag nee tegen een klus en waarschijnlijk zijn ze zich er van bewust dat het nooit meer erg zal worden als met de badkamerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was wel humor.... de hormonen toen ik zwanger was
Als je er goed over nadenkt is het eigenlijk een wonder dat die badkamerverbouwing nog zo goed gelukt is, en dat degenen die we daarvoor ingehuurd hadden nog steeds graag een klus voor ons doen![]()
En doordeweeks mag het omdat het avond is? En bij het ontbijt weer, omdat je een zware dag hebt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik zit weer aan de wijnhet is weekend tenslotte.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Doordeweeks drink ik niet, maar alleen omdat ik vroeg op moet en ik weet dat als ik er 1 neem er meerdere gaan volgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En doordeweeks mag het omdat het avond is? En bij het ontbijt weer, omdat je een zware dag hebt?
Ik doe met je mee!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Hier gewoon de Italiaanse witte AH huiswijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
Een adobe chardonnaytje
Van dat bitchy had je vroeger minder last van met de wijn trouwensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ah, intrigerendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Van dat bitchy had je vroeger minder last van met de wijn trouwens
Nu nog een half uurtje dan. Doe maar voorzichtig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Lienekien het volgende:
We draaien net de snelweg op. Nog anderhalf uur naar huis.
Gevaarlijke stad dat Almere... Doe je wel de deuren goed op slot voordat je slapen gaatquote:Op zondag 6 mei 2012 00:42 schreef Mickeys het volgende:
Overigens, dit ongeval vanavond vlak bij mij gebeurd. Foto is gemaakt door de zoon waar het verjaardagsfeestje was.
http://www.telegraaf.nl/b(...)val_in_Almere__.html
Doet ik elke avond inderdaad. Wel heftig deze keer hoor. Rij daar ook vaak maar dit keer was het nog vreemder omdat wij eerder dan in de kranten wisten wat er aan de hand was. Op een of andere manier lijk je het meer mee te maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gevaarlijke stad dat Almere... Doe je wel de deuren goed op slot voordat je slapen gaat
Trusten
Oh ja een feestje bij de overbuuv van 50quote:Op zondag 6 mei 2012 00:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nu nog een half uurtje dan. Doe maar voorzichtig.
Ben zelf net thuis. Moest wel de hele straat oversteken eer ik thuis was
Zo maar richting mandje... is een latertje voor mijn doen
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Lienekien het volgende:
We draaien net de snelweg op. Nog anderhalf uur naar huis.
Ja, dat moet je dan vragen, hè?quote:
Nee, ik bedoelde meer dat zij zoiets post en dat wij dan maar moeten weten waar het over gaatquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Ja als ik iets niet weet vraag ik het.
En dat komt nog wel eens wat bot of nieuwsgierig over, that's mie
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Heb wel eens filmpjes daarvan gezien, best wel ranzig
Oh, het zou best kunnen dat ze iets belangrijks gedaan heeft en dat ik spuit 12 ben hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk heel vaak dat iedereen het allang ergens gelezen heeft en ik weer eens een spuit11 reaktie geef
Verjaardag van mijn broer die pas 50 is geworden. Was leuk.quote:
Dan mag ie meepostenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
Verjaardag van mijn broer die pas 50 is geworden. Was leuk.
Zenks feur esking.
Ik heb volgende week een triple 50-jaren feestjequote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn broer die pas 50 is geworden. Was leuk.
Zenks feur esking.
Whahaha, jij helemaal happy omdat het hip is enzo als ze die Griek liggen te likken?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wrom niet?
Da's toch hip enzo
Alleen als jij er ook bij bent.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, jij helemaal happy omdat het hip is enzo als ze die Griek liggen te likken?
Ik weet niet eens welke bands er allemaal op komen tredenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een triple 50-jaren feestje
Uiteraard.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mag dat van Blues ?![]()
Mag ik je dan aflikken ?
Golfer die ja antwoord voor Bluezz ... Nee dat klopt nietquote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bluffer![]()
Die laat je alle hoeken van het huis zien![]()
en mij ook ben ik bang![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en jij bent vast groter dan ikdus da's niet eerliik
Heel veel grote FAnnquote:
quote:
Ja dat stiekem er achteraan plakken zegt genoegquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Groter Dikker dan de meeste vrouwen![]()
Maar van binnen woont mijn alterego, een slank, lief, vrouwelijk, blond, slim vrouwtje.![]()
Ow... bij mij woont mijn alterego ook van binnen, maar die is niet liefquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Groter Dikker dan de meeste vrouwen![]()
Maar van binnen woont mijn alterego, een slank, lief, vrouwelijk, blond, slim vrouwtje.![]()
maar goed ik heb gen bloess of zo .. Maar een parenclub neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe niks !![]()
handjes op mij rug
Nooit geweest?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
maar goed ik heb gen bloess of zo .. Maar een parenclub nee
Nee ik ook niet, Ik zou iemand niet zo maar met de rest willen delen. Gewoon voor me zelf houden om lekker te verwennenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch schijnen sommige mensen dat ''leuk'' te vinden ik snap ook niet precies waarom
Tiss te gek voor woorden maar Hilarischquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga nog effe toepjes kijken, goed voor mijn humeur![]()
Ik vind het wel leuk om anderen te bekijken, maar hoef niet zelf mee te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch schijnen sommige mensen dat ''leuk'' te vinden ik snap ook niet precies waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |