Herkenbaar. Had gisteravond heel veel bedacht om vanmorgen te doen. Jammerlijk mislukt.quote:
ja da's altijd jammer, wat had je bedacht?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Herkenbaar. Had gisteravond heel veel bedacht om vanmorgen te doen. Jammerlijk mislukt.
Kapper, boodschappen, stofzuigen.. gewone ritueel eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja da's altijd jammer, wat had je bedacht?
ow, maar je hebt de hele dag toch nog, stofzuigen en boodschappen moet lukken,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kapper, boodschappen, stofzuigen.. gewone ritueel eigenlijk
Nou, die kapper is altijd heel druk en werken niet op afspraak, maar wat wil je als je voor 35 euro geverfd en geknipt kan worden ongeacht de lengte van je haar. Big business.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow, maar je hebt de hele dag toch nog, stofzuigen en boodschappen moet lukken,
kapper kan ook nog, tenzij je zo'n kapper hebt waar je een week van te voren een
afspraak moet maken, dan niet natuurlijk.
Succesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Boodschappen, ja ga ik ook maar eens doen, tis nog redelijk vroeg dus niet zo druk.
latersssssssssss
Rabobank voor haar bellen en vragen of ze het voor haar open kunnen houden? Zou toch wel moeten kunnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:57 schreef Mickeys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)buiten_Europa__.html
Pfff, Moet dan zo mams in Canada maar even bellen. Zit bij de Rabobank en is pas over anderhalve maand weer terug. Dat word dan nog spannend. Anders maar kijken of ik "geld" kan sturen. Ze moet toch eten daar. Domme idioten. (voor mij) Nog een reden om NIET naar de Rabo over te stappen. Ik begrijp het best hoor, maar om zo'n actie dan te doen......
Het is nu ook al op de radio op het nieuws. Datum is probleem omdat ze nu al in het buitenland zit en pas in Juli terug komt, geen internet daar heeft en je het online (wat ze van mij niet mag wegens dit soort praktijken en ze soms hier dom mee omgaat) moet/mag regelen. Zal wel even actie ondernemen. Misschien kan ze de komende tijd daar nog geld pinnen zodat ze in ieder geval een buffertje heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rabobank voor haar bellen en vragen of ze het voor haar open kunnen houden? Zou toch wel moeten kunnen?
Maar wat is er mis met de datum dat ze dit doen eigenlijk?
Ze heeft toch ook nog wel een creditcard neem ik aan, kan ze ook mee pinnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is nu ook al op de radio op het nieuws. Datum is probleem omdat ze nu al in het buitenland zit en pas in Juli terug komt, geen internet daar heeft en je het online (wat ze van mij niet mag wegens dit soort praktijken en ze soms hier dom mee omgaat) moet/mag regelen. Zal wel even actie ondernemen. Misschien kan ze de komende tijd daar nog geld pinnen zodat ze in ieder geval een buffertje heeft.
Daarnaast komt ze al 15 jaar in Canada en doet ze dit dus m.i. kan die bank dat ook wel nagaan dat dat wel goed zit. Maar goed, snap het wel. Maar beter nu actie ondernemen dan dat je straks daar staat bij het pin apparaat en geen stuiver meer uit de muur kunt krijgen.
Jammer ik had hem toch graag gezien.quote:
Zoals ik begreep gaan ze alles waar je mee kunt pinnen blokkeren. Maar goed, er zal vast wel een mouw aan te passen zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook nog wel een creditcard neem ik aan, kan ze ook mee pinnen
Ik denk niet in Canada, het gaat om landen die niet de nieuwste systemen hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik begreep gaan ze alles waar je mee kunt pinnen blokkeren. Maar goed, er zal vast wel een mouw aan te passen zijn.
Helaas, geldt voor alle landen buiten Europa... kwamen we net achter. Zijn al met wat dingen bezig met regelen. Gaat dus wel goed komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet in Canada, het gaat om landen die niet de nieuwste systemen hebben
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-buiten-Europa.dhtmlquote:Voor enkele groepen blijft de betaalpas wel standaard 'aan' buiten Europa. De Rabobank adviseert deze klanten, van wie verwacht wordt dat ze meer reizen, hun pas wel zelf te blokkeren als ze binnen Europa blijven.
Er is altijd nog Western Unionquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Helaas, geldt voor alle landen buiten Europa... kwamen we net achter. Zijn al met wat dingen bezig met regelen. Gaat dus wel goed komen.
zonnepanelenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeiemorgen, inderdaad maken ze in China alles na en ook nog eens vrij goed, geldt niet alleen voor schilderijen
Hoezo? Wat is het verschil in uit elkaar gaan en in een scheiding liggen ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:46 schreef Mickeys het volgende:
Rabo word geregeld, moet alleen maandag, tijdens openingstijden natuurlijk, nog wel even langs een filiaal. Gelukkig hoeft dat niet bij het filiaal waar ze is "aangesloten" want daar woon ik niet en werk ik nog veel verder vandaan.
Wel andere openbaring vandaag. D. heeft al in januari op zijn verk verteld dat hij niet meer getrouwd is en ik weet niet beter dan dat we in scheiding liggen en dus nog steeds bij de wet gehuwd. Erg leuke dag dus.
Dat is wel weer waarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is het verschil in uit elkaar gaan en in een scheiding liggen ?
Hij gaat verder met zijn leven, doe dat ook
Dat is ook maar waarschijnlijk loopt hij een paar stappen voor op Mickey's en dan kan ik me wel voorstellen dat het rauw op je dak valt zeker als je zelf nog moet wennen aan het idee dat je gaat scheiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is het verschil in uit elkaar gaan en in een scheiding liggen ?
Hij gaat verder met zijn leven, doe dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |