Hier wel, maar "verderop" misschien niet meteen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar iedereen die hier dan een beetje post en meeleest trekt zowieso al conclusies (niet altijd de juiste)
Klopt maar daar doe ik niet moeilijk overquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier wel, maar "verderop" misschien niet meteen.
In MEN maakt het ook niet zoveel uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar daar doe ik niet moeilijk over
Hap hapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
EN vele andere topics waar ik ook post... Steeds minder in MEN de laatste tijd btw.
Ja slaap zequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Maar mensen ik ga lekker naar een warm bedje toe ,even kroelen met de vrouw trusten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, geen gekroel hier. Welterusten allemaal.
*kroelt met karina*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:56 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, geen gekroel hier. Welterusten allemaal.
Goeiemorgen, inderdaad maken ze in China alles na en ook nog eens vrij goed, geldt niet alleen voor schilderijenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal, beetje traag op gang aan het komen met heel veel koffie.
Overigens zag ik FANN nog op televisie gisteravond op Nederland 3, althans, haar ava. Vond dat toch wel een leuk momentje. Het ging over "schilders" in China. Die gasten maken echt alles na en niet eens lelijk.
pssst... niks zeggen hoor maar zo doe ik het dus ook altijd, maar dat weet niemand,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal, beetje traag op gang aan het komen met heel veel koffie.
Overigens zag ik FANN nog op televisie gisteravond op Nederland 3, althans, haar ava. Vond dat toch wel een leuk momentje. Het ging over "schilders" in China. Die gasten maken echt alles na en niet eens lelijk.
deze is van mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:15 schreef Mickeys het volgende:
Oh, gaaf FANN. Lijkt inderdaad wel soortgelijk iets. Was wel heel mooi dus inderdaad nog een idee als ik ooit een heel mooi schilderij wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 05-05-2012 10:29:53 ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze is van mij
edit ah.. ik zie dat je ze met spoiler nu ook bovenaan kan zien dus die haal ik effe weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom blijft hij daar staan ? is dat weer nieuw?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
edit ah.. ik zie dat je ze met spoiler nu ook bovenaan kan zien dus die haal ik effe weg...
Is nu wegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom blijft hij daar staan ? is dat weer nieuw?
godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |