Ow diequote:
Nou niet zo negatief, wat voor lekker wijf heb je in gedachte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:06 schreef Das-Phantom het volgende:
Zijn er geen lekkere wijven hier wat een armoe
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef Das-Phantom het volgende:
Mokkeltje uit de openingspost zou ik ook nog wel genoegen mee nemen trouwens![]()
En wie is dat meisje dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef Das-Phantom het volgende:
Mokkeltje uit de openingspost zou ik ook nog wel genoegen mee nemen trouwens![]()
En jij bent 12?quote:
Geestelijk helaas niet verder ontwikkeld dus. Sneu.quote:
Ik ben open en eerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:42 schreef Das-Phantom het volgende:
Kijk gappie je kan beter open en eerlijk zijn dan kan het in het echie alleen maar meevallen voor jou!
Als je dat nou gewoon meteen zegt dan komen een stuk verderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:48 schreef Das-Phantom het volgende:
Je kan trouwens beter een scharrel voor 1 nacht scoren de meeste 40-plussers doen daar ook een stuk minder moeilijk over vergeleken bij dat jonge grut
Die willen zich binden, vastklampen en een vervolggesprek ja doeiiiiiiiiiiiiii
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:49 schreef Das-Phantom het volgende:
Vraag me wel een beetje af waar al die 40 plussers uithangen momenteel
Als je ouder word hebbie steeds minder slaap nodig
Ja ik heb alle tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef Das-Phantom het volgende:
Zit hier trouwens gewoon even met de fokking minister president van afghanistan te chatten
Wa heb jij last van mocht je er weer niet op of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.
Yoh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef Das-Phantom het volgende:
Zit hier trouwens gewoon even met de fokking minister president van afghanistan te chatten
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:41 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal en doei allemaal, ben aan de late kant.... dus snel onderweg.
Nachtdienst gehad?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapen
Ander taalgebruik dan............quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.
Mooi nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Ander taalgebruik dan............
De rest ook goedemorgen.
Zo zo, beetje de beest uitgehangen vannacht?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapen
Gewoon lekker cocoonen.quote:
Niks doen jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon lekker cocoonen.
Bestaat dat trouwens nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |