Ow diequote:
Nou niet zo negatief, wat voor lekker wijf heb je in gedachte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:06 schreef Das-Phantom het volgende:
Zijn er geen lekkere wijven hier wat een armoe
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef Das-Phantom het volgende:
Mokkeltje uit de openingspost zou ik ook nog wel genoegen mee nemen trouwens![]()
En wie is dat meisje dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef Das-Phantom het volgende:
Mokkeltje uit de openingspost zou ik ook nog wel genoegen mee nemen trouwens![]()
En jij bent 12?quote:
Geestelijk helaas niet verder ontwikkeld dus. Sneu.quote:
Ik ben open en eerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:42 schreef Das-Phantom het volgende:
Kijk gappie je kan beter open en eerlijk zijn dan kan het in het echie alleen maar meevallen voor jou!
Als je dat nou gewoon meteen zegt dan komen een stuk verderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:48 schreef Das-Phantom het volgende:
Je kan trouwens beter een scharrel voor 1 nacht scoren de meeste 40-plussers doen daar ook een stuk minder moeilijk over vergeleken bij dat jonge grut
Die willen zich binden, vastklampen en een vervolggesprek ja doeiiiiiiiiiiiiii
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:49 schreef Das-Phantom het volgende:
Vraag me wel een beetje af waar al die 40 plussers uithangen momenteel
Als je ouder word hebbie steeds minder slaap nodig
Ja ik heb alle tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef Das-Phantom het volgende:
Zit hier trouwens gewoon even met de fokking minister president van afghanistan te chatten
Wa heb jij last van mocht je er weer niet op of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.
Yoh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef Das-Phantom het volgende:
Zit hier trouwens gewoon even met de fokking minister president van afghanistan te chatten
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:41 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen allemaal en doei allemaal, ben aan de late kant.... dus snel onderweg.
Nachtdienst gehad?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapen
Ander taalgebruik dan............quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien ben je nog lang geen 40.
Mooi nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Ander taalgebruik dan............
De rest ook goedemorgen.
Zo zo, beetje de beest uitgehangen vannacht?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah leuk, ik ben ook aardig laat, ik ga maar eens slapen
Gewoon lekker cocoonen.quote:
Niks doen jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon lekker cocoonen.
Bestaat dat trouwens nog?
Maar het woord is niet echt modieus meer volgens mijquote:
nee dat niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het woord is niet echt modieus meer volgens mij
Wij chillaxen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon lekker cocoonen.
Bestaat dat trouwens nog?
oooooooow...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Karzai het volgende:
Ik bedoelde met de topic titel natuurlijk dat we nog strak in ons vel steken
Niet dat we strak van de drugs zijn uiteraard
Nog strak of misschien wel weer strak in ons velquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Karzai het volgende:
Ik bedoelde met de topic titel natuurlijk dat we nog strak in ons vel steken
Niet dat we strak van de drugs zijn uiteraard
Ik zal de definitie van niet strak geven, een mooie platte buik heb ik niet meerquote:
En bellen kost ook zoveel cent per minuut, idioot vind ik dat, ze willen je iets verkopen, maar je moet wel betalen om het te krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef Mickeys het volgende:
Eindelijk thuis, dacht even in de UPC winkel iets met mijn telefoonabonnement (vast) te doen, maar bestaat de mogelijkheid die ik vorige week nog op de site zag staan niet meer. Ruim 3 kwartier voor niks nada zip zero in de winkel gewacht en de parkeermeter maar doortikken
Leuk, leedvermaakquote:Nu eindelijk pizza in de oven en een uitnodiging op zak voor morgenavond op verjaardagsvisite van mijn overbuurvrouw. Ze is 50 geworden hahaha. Ze hebben haar voortuin helemaal versierd. Zal zo wel even fotootje maken
Dat heb ik ook.... Mijn moeder is de dag na mij jarig en moest altijd volledige aandacht ... Eigenlijk altijd gehad dat de mijne er niet toe deed en heb er dus ook niets meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik belde mijn moeder en die begon ook te zeuren over mijn verjaardag, maar ik doe er helemaal niets aan. Ik vier het al 20 jaar niet meer, dat ik nu 50 ga worden maakt voor mij geen verschil, 49 of 50 of 51, een pot nat
Dat ja en geen tuin. En op mijn werk weten ze ook niet dat ik jarig ben, plus het valt in een lang vrij weekend, dus mochten ze het weten, dan zijn ze het na dat weekend al lang weer vergetenquote:
Zouden ze mij ook niet moeten flikken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
De foto.... Hoe oud zou ze nou toch geworden zijn? Ik gok 2 keer de helft.
[ afbeelding ]
Dat hoop je dan maar. Bij ons op het werk dacht iemand er ook zo over dus ik niks zeggen, was er toch heel veel versierd en overal affiches geplakt. Kreeg ik op mijn donder terwijl ik juist wist dat hij het niet wou en dus mijn mond had gehouden.... is wel weer goed gekomen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en geen tuin. En op mijn werk weten ze ook niet dat ik jarig ben, plus het valt in een lang vrij weekend, dus mochten ze het weten, dan zijn ze het na dat weekend al lang weer vergeten
Of van die pruts copietjes op lantarenpalen, echt .quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en geen tuin. En op mijn werk weten ze ook niet dat ik jarig ben, plus het valt in een lang vrij weekend, dus mochten ze het weten, dan zijn ze het na dat weekend al lang weer vergeten
Echt? Die zijn er toch voor vermiste huisdieren en kinderen en zo ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Of van die pruts copietjes op lantarenpalen, echt .
Kinderenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt? Die zijn er toch voor vermiste huisdieren en kinderen en zo ?
Vreselijk, ik zie ze ook weleens hangen, net of je een gezochte misdadiger bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Of van die pruts copietjes op lantarenpalen, echt .
Nou, ik ben extern en ik denk dat ze niet de precieze datum weten. En anders trek ik die posters meteen weer overal af.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar. Bij ons op het werk dacht iemand er ook zo over dus ik niks zeggen, was er toch heel veel versierd en overal affiches geplakt. Kreeg ik op mijn donder terwijl ik juist wist dat hij het niet wou en dus mijn mond had gehouden.... is wel weer goed gekomen hoor
Ja duidelijk...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef Mickeys het volgende:
Zo, nieuwe printer aangesloten. Moest inkt hebben voor mijn oude printer. Totale kosten 58 euro. Staat er een scanner/printer die ook nog eens via wifi kan voor 39 euro. Tja, toen was de keuze wel snel gemaakt
Tja, dat gaat niet op mijn werk. Je moet met je personeelspas printen dus alles ligt denk ik vast. Waag me er dus maar niet aan. Ach, zoveel printen hoef ik niet, is meer voor scannen. Vond toevallig van de week nog oude foto's van mijzelf, 20 kilo zwaarder, men wat een monster was ik. Maar ook nog foto's van heel vroeger, toen ik nog amper een jaar of 3 was denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja duidelijk...Ik print al jaren niet meer thuis eigenlijk. Denk ook niet dat ie het nog doet ... Inkt is iig opgedroogt.. Print gewoon op de zaak .. Goedkoper, soms wel wat lastiger in het weekend of zo maar dat neem ik voor lief
Die 20 kilo wil je vastleggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, dat gaat niet op mijn werk. Je moet met je personeelspas printen dus alles ligt denk ik vast. Waag me er dus maar niet aan. Ach, zoveel printen hoef ik niet, is meer voor scannen. Vond toevallig van de week nog oude foto's van mijzelf, 20 kilo zwaarder, men wat een monster was ik. Maar ook nog foto's van heel vroeger, toen ik nog amper een jaar of 3 was denk ik
Pinksteren of hemelvaart dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze is cool.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Ander taalgebruik dan............
De rest ook goedemorgen.
Jij weet het!quote:
Oh wat ergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
De foto.... Hoe oud zou ze nou toch geworden zijn? Ik gok 2 keer de helft.
[ afbeelding ]
De inkt is duurder dan die hele printer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef Mickeys het volgende:
Zo, nieuwe printer aangesloten. Moest inkt hebben voor mijn oude printer. Totale kosten 58 euro. Staat er een scanner/printer die ook nog eens via wifi kan voor 39 euro. Tja, toen was de keuze wel snel gemaakt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet het!
Mooi, kunnen we hier mooi een Sarah-topic voor Karina maken
Zoiets is dan wel leukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat erg
IK werd 50 op de Ramblas in BarcelonaGewoon met ons tweetjes
Dat vind ik een veel beter ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat erg
IK werd 50 op de Ramblas in BarcelonaGewoon met ons tweetjes
Nee ik weet het niet , wel dat het dit jaar valt, maar er is nog maar 1 lang weekend over dit jaar of we moeten wachten tot kerst of zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet het!
Mooi, kunnen we hier mooi een Sarah-topic voor Karina maken
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef allesbeterweter het volgende:
Karina zit bijna in een midlife-crisis.![]()
2 toch? Pinksteren en hemelvaart.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet , wel dat het dit jaar valt, maar er is nog maar 1 lang weekend over dit jaar of we moeten wachten tot kerst of zo
WE gaan posters maken en op palen plakken in je buurtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]Zou die ene dag uitmaken, zo ben je 49 en zo ben je 50?
Ik blijf gewoon de hele dag binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
WE gaan posters maken en op palen plakken in je buurt
En Patty Brard nog kunnen strikken???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En zo'n mislukte Sarah, volgepropt met kranten en een maillotquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die onthoudt alleen wie er een penalty heeft gestopt in 1968 of zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het wel even aan tong als ik hem zie posten, die weet het nog wel.
Dan laten we de zon schijnen!! Dan kom je er vast wel uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de hele dag binnenOh wacht, dat doe ik sowieso altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |