Die 20 kilo wil je vastleggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, dat gaat niet op mijn werk. Je moet met je personeelspas printen dus alles ligt denk ik vast. Waag me er dus maar niet aan. Ach, zoveel printen hoef ik niet, is meer voor scannen. Vond toevallig van de week nog oude foto's van mijzelf, 20 kilo zwaarder, men wat een monster was ik. Maar ook nog foto's van heel vroeger, toen ik nog amper een jaar of 3 was denk ik
Pinksteren of hemelvaart dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en geen tuin. En op mijn werk weten ze ook niet dat ik jarig ben, plus het valt in een lang vrij weekend, dus mochten ze het weten, dan zijn ze het na dat weekend al lang weer vergeten
Deze is cool.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:57 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Ander taalgebruik dan............
De rest ook goedemorgen.
Jij weet het!quote:
Oh wat ergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
De foto.... Hoe oud zou ze nou toch geworden zijn? Ik gok 2 keer de helft.
[ afbeelding ]
De inkt is duurder dan die hele printer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef Mickeys het volgende:
Zo, nieuwe printer aangesloten. Moest inkt hebben voor mijn oude printer. Totale kosten 58 euro. Staat er een scanner/printer die ook nog eens via wifi kan voor 39 euro. Tja, toen was de keuze wel snel gemaakt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet het!
Mooi, kunnen we hier mooi een Sarah-topic voor Karina maken
Zoiets is dan wel leukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat erg
IK werd 50 op de Ramblas in BarcelonaGewoon met ons tweetjes
Dat vind ik een veel beter ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat erg
IK werd 50 op de Ramblas in BarcelonaGewoon met ons tweetjes
Nee ik weet het niet , wel dat het dit jaar valt, maar er is nog maar 1 lang weekend over dit jaar of we moeten wachten tot kerst of zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet het!
Mooi, kunnen we hier mooi een Sarah-topic voor Karina maken
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef allesbeterweter het volgende:
Karina zit bijna in een midlife-crisis.![]()
2 toch? Pinksteren en hemelvaart.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet , wel dat het dit jaar valt, maar er is nog maar 1 lang weekend over dit jaar of we moeten wachten tot kerst of zo
WE gaan posters maken en op palen plakken in je buurtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]Zou die ene dag uitmaken, zo ben je 49 en zo ben je 50?
Ik blijf gewoon de hele dag binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
WE gaan posters maken en op palen plakken in je buurt
En Patty Brard nog kunnen strikken???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En zo'n mislukte Sarah, volgepropt met kranten en een maillotquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die onthoudt alleen wie er een penalty heeft gestopt in 1968 of zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het wel even aan tong als ik hem zie posten, die weet het nog wel.
Dan laten we de zon schijnen!! Dan kom je er vast wel uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de hele dag binnenOh wacht, dat doe ik sowieso altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |