Golfer die ja antwoord voor Bluezz ... Nee dat klopt nietquote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bluffer![]()
Die laat je alle hoeken van het huis zien![]()
en mij ook ben ik bang![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en jij bent vast groter dan ikdus da's niet eerliik
Heel veel grote FAnnquote:
quote:
Ja dat stiekem er achteraan plakken zegt genoegquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Groter Dikker dan de meeste vrouwen![]()
Maar van binnen woont mijn alterego, een slank, lief, vrouwelijk, blond, slim vrouwtje.![]()
Ow... bij mij woont mijn alterego ook van binnen, maar die is niet liefquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Groter Dikker dan de meeste vrouwen![]()
Maar van binnen woont mijn alterego, een slank, lief, vrouwelijk, blond, slim vrouwtje.![]()
maar goed ik heb gen bloess of zo .. Maar een parenclub neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe niks !![]()
handjes op mij rug
Nooit geweest?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
maar goed ik heb gen bloess of zo .. Maar een parenclub nee
Nee ik ook niet, Ik zou iemand niet zo maar met de rest willen delen. Gewoon voor me zelf houden om lekker te verwennenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch schijnen sommige mensen dat ''leuk'' te vinden ik snap ook niet precies waarom
Tiss te gek voor woorden maar Hilarischquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga nog effe toepjes kijken, goed voor mijn humeur![]()
Ik vind het wel leuk om anderen te bekijken, maar hoef niet zelf mee te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch schijnen sommige mensen dat ''leuk'' te vinden ik snap ook niet precies waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |