Ik word juis altijd wat losser van wijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik sta tegenwoordig alleen nog maar strak van de wijn
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ik word alleen nog maar bitchy van wijn... de volgende dag dan, en hormonaal gezien ben ik sowieso nog niet terug naar pre-zwangerschapsstatus.
Maar goed, ik ga er voorlopig nog vanuit dat dat komt omdat ik nog voed, en dan blijft het lichaam die hormonen in stand houden.
Als het dat niet de reden is dan ben ik gewoon nu al een verschrikkelijk giftig kutwijf aan het worden
Arme N., als dat laatste inderdaad het geval isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ik word alleen nog maar bitchy van wijn... de volgende dag dan, en hormonaal gezien ben ik sowieso nog niet terug naar pre-zwangerschapsstatus.
Maar goed, ik ga er voorlopig nog vanuit dat dat komt omdat ik nog voed, en dan blijft het lichaam die hormonen in stand houden.
Als het dat niet de reden is dan ben ik gewoon nu al een verschrikkelijk giftig kutwijf aan het worden
Leandra wordt dus gewoon een bitch hèquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Aleandra het volgende:
[..]Hoe kom je daar nu toch bij omdat een wijntje niet goed valt?
Nou, gezien ik nog voed drink ik maar heel zelden een wijntje (en dan letterlijk maar 1), en tijdens de vakantie viel het gewoon op dat ik de volgende dag een stuk minder prettig in de omgang was dan op de dagen dat ik de avond daarvoor geen wijntje gedronken had.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Aleandra het volgende:
[..]Hoe kom je daar nu toch bij omdat een wijntje niet goed valt?
Ja, idd... arme N.... maar goed dat we nog niet getrouwd zijn, kan hij er nog onderuit als ik een hormonster blijfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme N., als dat laatste inderdaad het geval is![]()
Als je borstvoeding geeft kan ik me zo voorstellen dat je niet al te regelmatig een glaasje wijn drinkt.
Ik had ook een wijntje op iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik sta tegenwoordig alleen nog maar strak van de wijn
Ik heb ook een lekker glaasje wijn naast me staan, ik vond dat ik het verdient hadquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef Aleandra het volgende:
Der stonden der meer strak in het begin dacht ik zo
Geef je borstvoeding? Zo niet, dan kan je wel een glaasje nemen hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Aleandra het volgende:
Krijg met al dat gepraat over wijn nu wel zin in een wijntje.
-Twijfel, twijfel moet morgen wel werken-
Welnee, N. heeft jou ook zwanger meegemaakt en overleefd, dus die gaat nergens meer heenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd... arme N.... maar goed dat we nog niet getrouwd zijn, kan hij er nog onderuit als ik een hormonster blijf
Mede mogelijk gemaakt door botox en/of fotoshopquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Rimpeltjes op de foto van Courtney Cox?
Tja ik zie ze niet hoor
Ik zit ook weer te kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Rimpeltjes op de foto van Courtney Cox?
Tja ik zie ze niet hoor
Ja, dat was wel humor.... de hormonen toen ik zwanger wasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, N. heeft jou ook zwanger meegemaakt en overleefd, dus die gaat nergens meer heen
In deze economie zeggen ze niet graag nee tegen een klus en waarschijnlijk zijn ze zich er van bewust dat het nooit meer erg zal worden als met de badkamerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was wel humor.... de hormonen toen ik zwanger was
Als je er goed over nadenkt is het eigenlijk een wonder dat die badkamerverbouwing nog zo goed gelukt is, en dat degenen die we daarvoor ingehuurd hadden nog steeds graag een klus voor ons doen![]()
En doordeweeks mag het omdat het avond is? En bij het ontbijt weer, omdat je een zware dag hebt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik zit weer aan de wijnhet is weekend tenslotte.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Doordeweeks drink ik niet, maar alleen omdat ik vroeg op moet en ik weet dat als ik er 1 neem er meerdere gaan volgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En doordeweeks mag het omdat het avond is? En bij het ontbijt weer, omdat je een zware dag hebt?
Ik doe met je mee!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Hier gewoon de Italiaanse witte AH huiswijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
Een adobe chardonnaytje
Van dat bitchy had je vroeger minder last van met de wijn trouwensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ah, intrigerendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Van dat bitchy had je vroeger minder last van met de wijn trouwens
Nu nog een half uurtje dan. Doe maar voorzichtig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Lienekien het volgende:
We draaien net de snelweg op. Nog anderhalf uur naar huis.
Gevaarlijke stad dat Almere... Doe je wel de deuren goed op slot voordat je slapen gaatquote:Op zondag 6 mei 2012 00:42 schreef Mickeys het volgende:
Overigens, dit ongeval vanavond vlak bij mij gebeurd. Foto is gemaakt door de zoon waar het verjaardagsfeestje was.
http://www.telegraaf.nl/b(...)val_in_Almere__.html
Doet ik elke avond inderdaad. Wel heftig deze keer hoor. Rij daar ook vaak maar dit keer was het nog vreemder omdat wij eerder dan in de kranten wisten wat er aan de hand was. Op een of andere manier lijk je het meer mee te maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gevaarlijke stad dat Almere... Doe je wel de deuren goed op slot voordat je slapen gaat
Trusten
Oh ja een feestje bij de overbuuv van 50quote:Op zondag 6 mei 2012 00:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nu nog een half uurtje dan. Doe maar voorzichtig.
Ben zelf net thuis. Moest wel de hele straat oversteken eer ik thuis was
Zo maar richting mandje... is een latertje voor mijn doen
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Lienekien het volgende:
We draaien net de snelweg op. Nog anderhalf uur naar huis.
Ja, dat moet je dan vragen, hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |