Nee, ik bedoelde meer dat zij zoiets post en dat wij dan maar moeten weten waar het over gaatquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Ja als ik iets niet weet vraag ik het.
En dat komt nog wel eens wat bot of nieuwsgierig over, that's mie
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Heb wel eens filmpjes daarvan gezien, best wel ranzig
Oh, het zou best kunnen dat ze iets belangrijks gedaan heeft en dat ik spuit 12 ben hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk heel vaak dat iedereen het allang ergens gelezen heeft en ik weer eens een spuit11 reaktie geef
Verjaardag van mijn broer die pas 50 is geworden. Was leuk.quote:
Dan mag ie meepostenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
Verjaardag van mijn broer die pas 50 is geworden. Was leuk.
Zenks feur esking.
Ik heb volgende week een triple 50-jaren feestjequote:Op zondag 6 mei 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn broer die pas 50 is geworden. Was leuk.
Zenks feur esking.
Whahaha, jij helemaal happy omdat het hip is enzo als ze die Griek liggen te likken?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wrom niet?
Da's toch hip enzo
Alleen als jij er ook bij bent.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, jij helemaal happy omdat het hip is enzo als ze die Griek liggen te likken?
Ik weet niet eens welke bands er allemaal op komen tredenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een triple 50-jaren feestje
Uiteraard.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mag dat van Blues ?![]()
Mag ik je dan aflikken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |