Voor mannen is het anders (zeggen zequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef allesbeterweter het volgende:
Vele mensen denken dat ik al 60+ ben dus dat zal moeilijk worden.
Zo is dat. Nog maar 2 jaar en ik begin mijn leeftijd al meteen 6 en nog steeds zie ik er jonger uit dan mijn ouders op die leeftijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
Onze generatie ziet er gewoon beter uit dan vroeger
Ja zoals die Surinaamse collega gisteren ... Hoe oud ben je geworden L? Schreeuwt een andere collega 31!! Ja dat! zegt ie want het jaar daarvoor zei ie dat ie 30 was ... Al meer dan 15 jaar in vaste dienstquote:
En hoofddoekjes en zo ... Nu kijken we scheef aan tegen dat fenomeen ....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook heel veel met kleding en kapsels te maken heeft. Vroeger droegen vrouwen van 50 tuttige jurkjes en hadden een tuttig kapsel, dan zie je er ook meteen stukken ouder uit.
Ik had jou toch wel jonger geschat @golfer met sommige(n) van jou uitspraken maar dat je al 58 bent ,nog misschien steeds (jong van geest). Tja, misschien komt het door FOK!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat. Nog maar 2 jaar en ik begin mijn leeftijd al meteen 6 en nog steeds zie ik er jonger uit dan mijn ouders op die leeftijd.
Oh ja klopt, mijn moeder had vroeger ook weleens een hoofddoekje opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoofddoekjes en zo ... Nu kijken we scheef aan tegen dat fenomeen ....
Ja ook dat soort dingen had men vroeger idd niet .... Online jong doen en zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Ik had jou toch wel jonger geschat @golfer met sommige(n) van jou uitspraken maar dat je al 58 bent ,nog misschien steeds (jong van geest). Tja, misschien komt het door FOK!
Ja, jullie houden mij jong.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik had jou toch wel jonger geschat @golfer met sommige(n) van jou uitspraken maar dat je al 58 bent ,nog misschien steeds (jong van geest). Tja, misschien komt het door FOK!
Voordat ik "openbaarde" hoe oud ik was dacht ook iedereen dat ik veel jonger wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jullie houden mij jong.
Als je lang genoeg rondhangt tussen infantiele pubers word je nooit echt oud, toch?
Ja wat mode al niet teweeg kan brengen.. Misschien lopen die moslimas gewoon zeg 25 jaar achterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja klopt, mijn moeder had vroeger ook weleens een hoofddoekje opEn ALTIJD een jurk. Tegenwoordig niet meer, nu kleedt ze zich nog bijna vlotter dan toen ze 50 was.
Die liep toen ECHT niet in een strakke spijkerbroek. Nu ook niet, maar wel in een broek.
Eerder 250 jaar de boerinnen dan ,de modernere moslima's niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat mode al niet teweeg kan brengen.. Misschien lopen die moslimas gewoon zeg 25 jaar achter
18 niet, eerder een jaar of 25-30.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef allesbeterweter het volgende:
Toen we nog jong waren wilde iedereen oud en wijs worden ....maar nu (48) zou ik toch weer graag 18 zijn.
Maar ook lullen met even oude betweters die weer jong gehouden worden door weer een andere jongere generatie ... En zo maar door ....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jullie houden mij jong.
Als je lang genoeg rondhangt tussen infantiele pubers word je nooit echt oud, toch?
Ja maar denk je dan dat je er iets mee opgeschoten zou zijn? Je basic info zegt al 1962 .... Need to say more ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordat ik "openbaarde" hoe oud ik was dacht ook iedereen dat ik veel jonger wasMisschien had ik gewoon niets moeten zeggen.
Dat heb ik nog niet eens zo lang geleden ingevuldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar denk je dan dat je er iets mee opgeschoten zou zijn? Je basic info zegt al 1962 .... Need to say more ?
Dat weet ik niet meer ... Moet ik nu 61 invullen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens zo lang geleden ingevuldHiervoor stond er 0000
Niets moet natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer ... Moet ik nu 61 invullen?
Maar iedereen die hier dan een beetje post en meeleest trekt zowieso al conclusies (niet altijd de juiste)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets moet natuurlijkAls je uit de 40+ kast wilt komen wel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |