Iemand die Champions League met een Q schrijft mag sowieso geen topic openen.quote:
Oh serieusquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Iemand die Champions League met een Q schrijft mag sowieso geen topic openen.
Really? Hoe oud ben je? 12?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh serieus. Altijd gedacht dat het met een Q was
. faal
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
. faal
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
. faal
Doe ik alquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je spreekt League toch ook anders uit dan Leaque.
Ik snap dat je het vervelend maar ik snap gewoon niet hoe je het zo lang fout hebt kunnen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnareacties te geven is gewoon kinderachtig.
Maar goed, dit is het Feijenoord topic en niet het grote verbeter fuszy topic.
Mee eens qut taalnazis hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnareacties te geven is gewoon kinderachtig.
Het afkraken is voor je eigen bestwil moet je maar denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PrACHTig gezegd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef eight het volgende:
[..]
Het afkraken is voor je eigen bestwil moet je maar denken
Teleurstelling, we wilden graag de champions league winnen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af, heerst er bij Feyenoorders hier vooral vreugde vanwege plaats 2 (of heel misschien 3) of toch teleurstelling omdat Ajax weer landskampioen is?
Vreugde, het was een goed seizoen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af, heerst er bij Feyenoorders hier vooral vreugde vanwege plaats 2 (of heel misschien 3) of toch teleurstelling omdat Ajax weer landskampioen is?
Interesseert me geen tering wat daar gebeurd. Het eerste dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Interesseert me geen tering wat daar gebeurd. Het eerste dus.
Maar blijf vooral zoeken naar bevestiging van jouw denken.
Dikgedrukte lijkt me logisch, maar dat betekent niet dat we niet vele malen blijer zijn met de progressie die er in ons geweldige team zit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.
Vandaar dat ik dus vroeg hoe men er hier over denkt.
Wat boeit mij het nou dat die Joden die schaal gewonnen hebben. Het enige wat me irriteert is die hosanna stemming van mensen die je nooit over Ajax hebt gehoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.
Vandaar dat ik dus vroeg hoe men er hier over denkt.
Ja idd, wss degraderen we ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Je moet wel heel naief zijn als je denkt dat wij gaan winnen daar
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Je moet wel heel naief zijn als je denkt dat wij gaan winnen daar
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectiequote:
Wie mist Feijenoord dan? Guidetti en Fernandez in de aanval. Ramsteijn. en wie nog meer dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectie
Maar wel van Heerenveen dat de play-offs plekjes wil laten shiften door Feyenoord 2e te laten eindigen, en PISVEE nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectie
Ja of ze winnen gewoon dan hebben ze dat ticket ook veilig gesteld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar wel van Heerenveen dat de play-offs plekjes wil laten shiften door Feyenoord 2e te laten eindigen, en PISVEE niet
Om te scoren heb je wel spitsen nodig .quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie mist Feijenoord dan? Guidetti en Fernandez in de aanval. Ramsteijn. en wie nog meer dan?
blijf ontopic jongenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Om te scoren heb je wel spitsen nodig .
Is er trouwens niets te doen op het Leide Plein vandaag?
Heerenveen speelt ook niet met zijn beste 11quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet. Tegen Heracles wordt er 4x gescoord en nu hebben we opeens moeite met scoren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef Piles het volgende:
Waarom niet Cisse-Schaken-Cabral zoals gisteren
quote:Zondag seizoensafsluiting in De Kuip bij bereiken voorronde CL
Indien Feyenoord er aanstaande zondag in slaagt om zich te plaatsen voor de voorronde van de Champions League, worden spelers, staf en supporters in de gelegenheid gesteld om na afloop van de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen gezamenlijk het succesvolle seizoen 2011/2012 af te sluiten in De Kuip. Mocht Feyenoord op de tweede plaats eindigen in de eredivisie, dan zal de selectie zo snel mogelijk na de wedstrijd in Heerenveen terugkeren naar Rotterdam en omstreeks 19.15 uur arriveren in De Kuip. Daar zullen spelers en staf het veld betreden en wordt ruimte geboden voor enkele toespraken. Feyenoord wenst te benadrukken dat het geen huldiging betreft. De seizoensafsluiting vindt alleen plaats bij het bereiken van de voorronde van de Champions League.
Als de tweede plaats veilig wordt gesteld, zal De Kuip zondag vanaf 18.00 uur geopend zijn. Supporters kunnen De Kuip dan betreden via de Olympiazijde. In eerste instantie worden Vak Z en de eerste ring van de Olympiazijde geopend. Komt er meer publiek dan wordt ook de gele sector open gesteld. Rond en in het stadion wordt voor entertainment gezorgd. Consumpties kunnen uitsluitend tegen contante betaling gekocht worden. De munten waarmee bij thuiswedstrijden betaald kan worden zullen zondag niet geldig zijn. Als de spelers het veld verlaten hebben zal het stadion nog enige tijd geopend blijven, zodat supporters samen nog even kunnen napraten en –genieten van een prachtig voetbalseizoen. De eventuele seizoensafsluiting zal zondag om 21.00 uur afgelopen zijn.
Kansloos gedoe, ze hebben zelf ook door dat er niemand op zit te wachten en dus noemen ze het nu anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef Adames het volgende:
andere bewoording, zelfde idee.
en toch klinkt het nu eigenlijk best leuk
Gekunsteld iets, vier zondag gewoon feest voor het uitvak mocht het ervan komen. Krijg nog een leuk, spontaan (!), door supporters opgezet onthaal bij de Kuip of bij het Van der Valk en klaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo kansloos aan is. Het is niet alsof we juichend op de Coolsingel gaan staan.
Er verzamelt vast wel een groep fans ook nog bij De Kuip. Doe anders nog iets leuks met de afsluitende training en dat is 't dan wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gekunsteld iets, vier zondag gewoon feest voor het uitvak mocht het ervan komen. Krijg nog een leuk, spontaan (!), door supporters opgezet onthaal bij de Kuip of bij het Van der Valk en klaar.
Extra waardering: Ja. Georganiseerd door Feyenoord: Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Cara het volgende:
tja. wat extra waardering geven voor al het werk dat ze hebben verzet en alle gewonnen top thuiswedstrijden waarin ze de tering hebben gewerkt, ik vind het prima.
Die blijk van waardering krijgen ze echt wel. Hoeft totaal niet door Feyenoord georganiseerd te worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee. Het is een blijk van waardering voor de progressie die is doorgegaan. Kijk uit welk dal we komen en hoe de toekomst eruit kan zien.
Leren jullie eerst maar eens een fatsoenlijke huldiging te doen. Dit was toch echt een schrijnende vertoning.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef Devv het volgende:
Feyenoord is dus definitief topclub af. Als je de tweede plek al gaat vieren.
hahaha post op de volgende pagina, toch genieten:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt geniaal om die oude topics terug te lezen.
Het grote Feijenoordtopic #715: Uit eigen kracht voortgebracht.
TY, Come again
En dan verder lezen. Echt geniaal gewoon. Haha
quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt geniaal om die oude topics terug te lezen.
Het grote Feijenoordtopic #715: Uit eigen kracht voortgebracht.
TY, Come again
En dan verder lezen. Echt geniaal gewoon. Haha
quote:Ik zie toch liever Mokotjo dan Leerdam.
quote:veel beter ja, zag je duidelijk toen hij erin kwam laatst. Ging het veel beter lopen.
Alleen brengt Leerdam rust in zijn spel. Mokotjo is best wel opgefokt als voetballer, speelt heel degelijk op RB maar ik vind dat Leerdam zijn plek ook verdiend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Mokotjo speelde als rechtsback telkens als een eindbaas, en in hele belangrijke wedstrijden. Voetballend ook een stuk beter dan Leerdam.
Heb je die passes van 'm gezien tegen AZ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Mokotjo speelde als rechtsback telkens als een eindbaas, en in hele belangrijke wedstrijden. Voetballend ook een stuk beter dan Leerdam.
Achteraf is zo makkelijk natuurlijk. Misschien speelde Clasie ook als een druif, hij was pas zijn 4e wedstrijd voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Cara het volgende:
[..]
hahaha post op de volgende pagina, toch genieten:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 11:15 schreef Gert het volgende:
Dat gedraai en gedrentel van El Ahmadi. Geld krijg je toch niet meer voor 'm, schrijf hem maar af en zet er een youngster in.
Jaa door de goals idd. Komt ook wel omdat hij spits speelt. Maar goed. Ik had toendertijd veel vertrouwen en hoge verwachtingen van hem, hij heeft ze he-le-maal ingelost.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
TheGreatHood, je had wel gelijk over Guidetti. Revelatie a la Ryo. Alleen dan nog beter
Deze voorspelling van Caland (over Guidetti tegen Ajax) klopt anders ook wel vrij aardig:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
TheGreatHood, je had wel gelijk over Guidetti. Revelatie a la Ryo. Alleen dan nog beter
Praktijk:quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is alvast zijn trollface aan het oefenen voor die schwalbe en benutte pingel in de 93e minuut in de arena bij een 0-0 stand.
[ afbeelding ]
Kwam deze post tegen van kapiteintje.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.Als hij er nu 20 inschiet kan hij niet meer stuk.
Ook wel een aardige. Van een Ajacied nog wel, op die datum.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef Scorpie het volgende:
Niet Been en Beenhakker, maar Koeman en van Geel worden jullie redders.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.
Mooiste uitspraak uit het livetopic tijdens de Klassiekerquote:zondag 29 januari 2012 @ 14:15 • 193
Max-Westerman
Koeman gaat straks zeker weer naar de hoeren.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Cara het volgende:
[..]
hahaha post op de volgende pagina, toch genieten:
[..]
Dat steektjes laten vallen is oud nieuws man. Dat was toen we 6-0 van Groningen verloren. Feyenoord is enorm stabiel de laatste 5 maanden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Fuszy het volgende:
als als guidetti wel bij twente had getekend en ze fer niet hadden gehaald, dan waren ze kampioen geworden.
Blijft toch wel een pareltje die Guidetti. Al heeft het hele team uitstekend gepresteerd. Helaas wel af en toe wat steekjes laten vallen tegen de kleine clubs anders waren wij misschien wel kampioen geworden.
Ik vind het wel jammer dat het seizoen voor ons er zondag weer op zit.
Als ik de verschillende uitspraken zo hoor, hoor ik geen overtuiging. Nergens zie ik een ploeg dat gebrand is op een overwinning...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/369413-lastig-parket-voor-heerenveen.html
quote:Clasie op tijd fit voor Heerenveen, race tegen de klok voor Fernandez
Jordy Clasie viel woensdag met een schouderblessure uit. De schade blijkt echter mee te vallen. De medische staf heeft aangegeven dat de middenvelder op tijd speelklaar is voor het laatste duel tegen Heerenveen.
Of Guyon Fernandez het duel haalt, is nog de vraag. 'Het gaat er om spannen,' aldus de clubarts. 'Maar we hebben goede hoop dat hij het haalt.'
quote:Feyenoord gaat na het seizoen in gesprek met ADO over Immers
Martin van Geel zal na het seizoen de gesprekken met ADO Den Haag openen over de haalbaarheid van een transfer van Lex Immers. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Feyenoord is vooral benieuwd welke vraagprijs de club uit Den Haag in gedachten heeft voor Immers. Afgelopen zomer mislukte de overgang als gevolg van een voor Feyenoord te hoge prijs.
Op 14 mei staat verder een gesprek met Bakkal en diens zaakwaarnemer over de toekomst van de middenvelder op het programma.
quote:Guidetti noemt hoogtepunt op: 'Drie goals tegen Ajax was het mooiste'
John Guidetti hoopt in Heerenveen te kunnen zijn om Feyenoord te steunen bij de laatste wedstrijd, die bepalend is voor een ticket in de Champions League. De van Manchester City gehuurde aanvaller kampt met een zenuwontsteking en komt dit seizoen niet meer in actie. "We zijn er zo dicht bij nu. Wees eerlijk, niemand dacht begin dit seizoen dat wij de Champions League konden halen. Ik wel."
"Als enige zei ik dat het kon", geeft de Zweeds international vrijdag in gesprek met De Telegraaf aan. "Nou, eigenlijk zei ik dat we kampioen zouden worden. Dat was een beetje achterlijk van me. Maar tot twee ronden voor het einde was Feyenoord wel de enige club die Ajax nog van de titel hield."
Het hoogtepunt van zijn seizoen in Rotterdam was volgens Guidetti zijn hattrick tegen Ajax. "Ik ben in San Siro geweest, ik heb veel mooie stadions gezien, maar tegen Ajax was de sfeer krankzinnig. Drie keer scoren tegen die club was het mooiste wat ik hier heb meegemaakt."
quote:'Iedereen wilde alleen nog maar komen als Feyenoord thuis speelde'
Als Manchester City binnenkort kampioen van Engeland wordt, zal John Guidetti als talentvolle, jonge speler worden toegevoegd aan de A-selectie. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Als de landstitel echter naar stadsgenoot Manchester United gaat, dan wil de Eastlands-club fors geld uitgeven om nog meer sterspelers binnen te halen en moet de jonge aanvaller mogelijk weer verhuurd worden.
Guidetti hoopt hoe dan ook ooit in zijn carrière terug te keren naar Feyenoord. "Ik heb het vandaag nog tegen vrienden en spelers gezegd", vertelt Guidetti in het dagblad. "Ik blijf Feyenoorder totdat ik doodga. Deze club is zo ongelooflijk mooi. Hier zijn al mijn verwachtingen overtroffen en ik zal hier altijd willen terugkeren." Ook zijn familie en vrienden zijn 'Feyenoord-gek'. "Iedereen wilde alleen nog naar Nederland vliegen als Feyenoord thuis speelde. En als we uit moesten, wilden ze per se in het uitvak, omdat de fans in dat vak zo gaaf zijn."
Guidetti vindt dat hij tegen Heracles op het veld al een mooi afscheid van het legioen kreeg. "De supporters in Rotterdam zijn geweldig", benadrukt de Zweeds international. "Ik ben hier pas tien maanden en de warmte waarmee iedereen mij heeft omringd, maakt mij emotioneel. Ik sta tegen Heracles gewoon te janken op de tribune. Ik kan het niet helpen. Het voelt alsof ik hier al tien jaar zit of zoals Giovanni van Bronckhorst uit de jeugd kom en hier afsluit."
Tja als ze kampioen worden is de selectie goed genoeg, zo niet dan worden er weer wat vaatjes olie tegenaan gegooid, maar ik denk dat City sowieso spelers gaat halen ook al worden ze kampioen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Beetje een vreemd besluit van City imo. Als je kampioen wordt die jongen erbij te halen en anders niet
Hopen dat Guidetti daar er niet 1 van wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja als ze kampioen worden is de selectie goed genoeg, zo niet dan worden er weer wat vaatjes olie tegenaan gegooid, maar ik denk dat City sowieso spelers gaat halen ook al worden ze kampioen.
Een verdediger levert nooit zoveel op als een spits kostquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:11 schreef Guidetti het volgende:
Wat zouden we van het vertrek van Vlaar vinden jongens? Hij deed het vooral de tweede seizoenshelft erg goed. Ik gun Vlaar zijn transfer dit seizoen wel. Nu staan er genoeg jongens klaar voor zijn positie en we kunnen dan van zijn transfersom een spits halen.
Gaat hij heen dan? En wat krijgt Feyenoord ervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:11 schreef Guidetti het volgende:
Wat zouden we van het vertrek van Vlaar vinden jongens? Hij deed het vooral de tweede seizoenshelft erg goed. Ik gun Vlaar zijn transfer dit seizoen wel. Nu staan er genoeg jongens klaar voor zijn positie en we kunnen dan van zijn transfersom een spits halen.
quote:Lijflied Feyenoord galmt over de rivier
Rotterdam, 4 mei 2012
Zoals in ons verslag van Feyenoord – AZ reeds te zien, vertrokken tientallen Feijenoorders uit Wageningen e.o. zondag in alle vroegte per boot naar Rotterdam. Van de organisator van deze trip -en tevens lid van onze Vereeniging- ontvingen we onderstaand sfeerverslag uit De Gelderlander:
Jij staat daar met die rode vlag?quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 08:32:01#Heerenveen verdediger Breuer: 'Als #Feyenoord scoort, kan het wel eens een hele rustige wedstrijd worden.' #heefey reageer retweet
Het heeft denk ik mede te maken met het open houden van zoveel mogelijk opties.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:48 schreef Yesse het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom wij met Immers praten? Immers is misschien wel een type persoon voor Feyenoord maar niet het type speler... Ik vind hem sowieso niet echt bijzonder.. Maar misschien zie ik het verkeerd?
Eerste wedstrijd zal gratis zijn voor SCC-houders, zoveel levert dat dus niet op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:53 schreef Oldie57 het volgende:
Ik verheug mij nu al op Feyenoord in de voorronde van de CL. 2x volle bak levert toch de nodige miljoentjes op voor onze herrezen Trots van Rotterdam-Zuid.
quote:Waar blijft de reactie uit het PSV kamp? Is het iets TE stil of is dit weer braafste jongetje van de klas mentaliteit? Ik bedoel nu het toch een vies spelletje aan het worden is lijkt me dat PSV niets te verliezen heeft om ook extra olie op het vuur te gooien door bijvoorbeeld te laten vallen dat bij een achterstand van Heerenveen wij de sluizen opengooien en vrije doorgang bieden aan Excelsior.
Mochten die op dat moment nog baat hebben bij een 3-punter kunnen wij iets terugdoen voor 29.04.2007.
Gewoon doen en bezorg die waardeloze maffia in Zeist maar het schaamrood op de kaken!!
quote:Bij Heerenveen kondigen de spelers, de technische staf en het bestuur een nederlaag aan. Dit lijkt me toch genoeg aanleiding om naar de KNVB te stappen met het verzoek om extra waarnemers naar Rotterdam te sturen.
Kan iemand die twitter heeft trouwens aan een van de PSV-volgers vragen of het mogelijk is om de KNVB-finale vanwege competitievervalsing over te spelen? Of zelfs afstand te doen van de beker?
quote:Als een Dost gaat zeggen dat hij liever ineens niet speelt, een Janmaat gaat zeggen dat hij liever verliest dan vind ik best dat ze dat kwalijk mag worden genomen. Als Janmaat het sowieso loopt te verzieken moeten ze die jongen gewoon fijn een half jaar schorsen.. En dan kan je wel blijven zeuren dat PSV het zelf af had moeten maken maar niemand is onafhankelijk van elkaar.. Ajax wordt toch ook kampioen omdat de rest het finaal laat afweten? De huidige situatie is gewoon diep triest en een naaistreek voor PSV, daar doen die vorige 33 wedstrijden echt niets aan af..
Lachen om boertjes.quote:Echte winnaars zouden proberen te winnen van Feyenoord en als het dan echt niet lukt in de 90e minuut een eigen goal scoren (logisch..). Echter zijn het bij Heerenveen geen winnaars en daarom zullen ze ook nooit een topclub worden. Het is te triest voor woorden dat spelers de wedstrijd bij voorbaat al opgeven. Een Dost die geen zin meer heeft omdat zijn maskertje z'n kk kop verbergt en een janmaat (it's in the name) die N.S.B. gedrag vertoont door zijn toekomstige club geen pijn te willen doen. Geen wonder dat van Basten daar is aangesteld als coach. Dit is een team vol verliezers. Janmaat zal volgend seizoen weer naast de pot pissen met Feyenoord nu Bakkal en Guidetti vertrekken en Dost zal nooit een topspits worden zoals Huntelaar dat nu wel is in Duitsland. Niet met de Heerenveen mentaliteit..
quote:Beelden supportersrellen Doetinchem op internet
AMSTERDAM - De politie heeft beelden van de rellen bij de voetbalwedstrijd tussen De Graafschap en Feyenoord van eind maart op internet gezet.
De politie hoopt dat de relschoppers worden herkend of dat ze zich vrijwillig aangeven. Twee supporters hebben dat al gedaan, laat de politie weten.
De foto's van de in totaal vijftien relschoppers zijn te zien op de depolitiezoekt.nl. Ook zijn er bewegende beelden van de rellen te zien.
Bij de ongeregeldheden 25 maart raakten zo'n honderd fans van beide ploegen slaags met elkaar. Rotterdamse supporters hadden verspreid door het stadion een plaats gekregen, waardoor het misging.
De ME moest ingrijpen om te voorkomen dat de situatie verder escaleerde. Een beveiliger moest ter controle naar het ziekenhuis toen zij van achter werd besprongen door een supporter.
Was op zich vrij weinig aan de hand en dit soort privacy-ontnemende maatregelen ben ik sowieso op tegen.quote:
Je nu al indekken voor een verlies tegen Excelsiorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef Bonkers. het volgende:
Excelsior wint zonder vrije doortocht ook gewoon van PSV.
Dat bedoel ik. De politie heeft zeker niets uit te vretenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een knokpartijtje inderdaad. Weinig interessants...
Whut?..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Je nu al indekken voor een verlies tegen Excelsior![]()
quote:Heerenveen en Heracles is haat en nijd. Daarbij heeft Jans op de radio al aangekondigd dat zij de verliezend bekerfinalist geen troostprijs gingen geven in de vorm van een europees ticket.
quote:Ach jongens als blijkt dat Heerenveen een beetje vals speelt zondag en Excelsior nog baat heeft bij een overwinning op dat moment (Graafschap staat achter) doen we toch vrolijk mee aan competitievervalsing......loopt u maar door heren uit Kralingen we zetten de achterdeur open voor u Moet je ze dan eens horen in Zeist en Hilversum Maar goed ben eerlijk, we hadden het nooit zo ver moeten laten komen dit seizoen en de hand diep in eigen boezem steken.
En worden we zondag diep in ons anusje genaaid door dat schijtclubje met eigen volkslied moet dat toch genoeg brandstof geven voor ons om met het mes tussen de tanden en bloeddoorlopen ogen alles te vernederen in de Eredivisie volgend seizoen. Europa League en Beker doen me geen ruk en de schaal telt als enige! Niks punten voor het Nederlandse voetbal, want wij hebben afgelopen jaren de meeste punten gehaald en als dank van de KNVB dreigen we nu genaaid te worden omdat we de beker hebben gewonnen. Maar nogmaals bij mij overheerst allereerst het gevoel dat we het never nooit zo ver hebben moeten laten komen. Forza PSV Volgend seizoen op oorlogspad met zijn allen!!!!
Gewoon frusti die jongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Sinds wanneer zijn Heerenveen en Heracles haat en nijd dan?
quote:Jans: Europees voetbal al gevierd, zal moeilijk zijn om knop om te zetten
Feyenoord lijkt niet te hoeven aantreden tegen een op en top gemotiveerd Heerenveen zondag. Technisch directeur Johan Hansma stelt in het Algemeen Dagblad dat Heerenveen hoe dan ook zich zal plaatsen voor Europees voetbal. 'Je mag dat ons niet kwalijk nemen. Ik kan me voorstellen dat PSV daar van baalt. We willen het liefst winnen. Maar als we na rust met 1-0 achter staan, nemen we geen onverantwoord risico meer.'
Volgens Ron Jans zal het moeilijk worden voor de spelersgroep om de knop om te draaien en er nog vol voor te gaan. 'Dat zal niet gemakkelijk zijn. In feite hebben we al gevierd dat we op eigen kracht Europees voetbal hebben gehaald. Ik baal hier echt van. Zo zou de competitie niet moeten eindigen. De sport staat voor mij altijd voorop, maar het zou toch hartstikke stom zijn als we het ticket voor Europees voetbal nog zouden verliezen.'
Volgens speler Michel Breuer kan het duel al snel op slot zijn. 'Als Feyenoord scoort, kan het wel eens een hele rustige wedstrijd worden.
Als PSV in hun schuitje had gezeten hadden ze hetzelfde gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Bonkers. het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze bij Heerenveen niet echt veel moeite doen om de schijn een beetje op te houden.
Op een paar psv-erd na ook niemand die ze het kwalijk neemt.![]()
PSV heeft het aan zichzelf te danken. Al zullen er sommigen vast weer Blom dingen verwijten van TWE 2-2 PSV.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als PSV in hun schuitje had gezeten hadden ze hetzelfde gedaan.
Sorry, moest die quote van die PSV-ers hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Whut?..Ben ik hier pro-excelsior, word ik uitgemaakt voor een indekkende psv-supporter.
Het is toch ook gewoon een hele moeilijke situatie. Ze moeten of snel op een dikke voorsprong komen te staan of verliezen. Zelfs als ze in de 60e minuut met 2-0 voor staan nemen ze een groot risico. Feyenoord zal maar die aansluitingstreffer maken in de 75e minuut. Heb je nog een dikke kans om met helemaal niks te staan als Heerenveen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Bonkers. het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze bij Heerenveen niet echt veel moeite doen om de schijn een beetje op te houden.
Op een paar psv-erd na ook niemand die ze het kwalijk neemt.![]()
Mooiste zou zijn als ze samen een voetbalclinic zouden gaan geven. Een beetje dollen en rondootjes maken in de middencirkel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Feijenoord scoort gewoon in het eerste half uur, daar na wordt het een salonpotje
Of iedereen 1x laten scoren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als ze samen een voetbalclinic zouden gaan geven. Een beetje dollen en rondootjes maken in de middencirkel.
Daarom is het echt jammer dat Guidetti niet speelt. Die zou wel weten hoe die een showtje moet geven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als ze samen een voetbalclinic zouden gaan geven. Een beetje dollen en rondootjes maken in de middencirkel.
De eerste thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef TheFastOne het volgende:
Is de eerste Europese wedstrijd gratis met een SCC?
De clubleiding samen lekker borrelen in een skybox.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daarom is het echt jammer dat Guidetti niet speelt. Die zou wel weten hoe die een showtje moet geven.
Schaken Voetbalacademy ftwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die was hier gisteren nog. Ditmaal aan het ruziën met ayrmehrquote:
Hij heeft geen ban. Wenste AryaMehr nog een steniging in Iran toequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef eight het volgende:
[..]
Die was hier gisteren nog. Ditmaal aan het ruziën met ayrmehr
Een keer iets over Islam zeggen en hij is weer helemaal van de leg afquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef eight het volgende:
[..]
Die was hier gisteren nog. Ditmaal aan het ruziën met ayrmehr
Da's wel zo ja, zelfs 2-0 is niet comfortabel voor Hrv.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon een hele moeilijke situatie. Ze moeten of snel op een dikke voorsprong komen te staan of verliezen. Zelfs als ze in de 60e minuut met 2-0 voor staan nemen ze een groot risico. Feyenoord zal maar die aansluitingstreffer maken in de 75e minuut. Heb je nog een dikke kans om met helemaal niks te staan als Heerenveen.
Er vol op knallen is de grootste fout die je tegen Feijenoord kan maken. We hebben de beste counter van de eredivisie en verschrikkelijk veel snelheid voorin, al helemaal als Fernandez speelt. Dus dat zal Heerenveen niet doen want Jans is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel zo ja, zelfs 2-0 is niet comfortabel voor Hrv.
Het is bovendien een raar team. Krijgens soms heel veel goals tegen maar scoren zelf ook heel makkelijk.
Het meest logisch zou zijn als ze er vól op knallen. Pakt dat goed voor hun uit dan staan ze na een helftt al op een flinke voorsprong. Pakt het niet goed uit en lopen ze in het snelle countermes van Feyenoord, is er voor hun ook niets aan de hand.
En op die manier kan in ieder geval niet gezegd worden dat ze er niets aan gedaan hebben.
Je kunt zeggen wat je wil maar HMF was wel de enige die voor de winterstop al riep dat we kampioen konden worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Muto het volgende:
Maar volgens mij is HMF zondag weer unbanned. Dus dan gaat hij eerst gelijk halen omtrent Leerdam op het middenveld. Daarna zeggen dat hij al maanden zegt dat we VCL (hoop ik dan) konden halen en als laatste dat hij de afgelopen week 21 keer zijn vriendin heeft geneukt.
Kan me niet voorstellen dat hij zondag weer terug is. Ik kreeg een weekban omdat ik oproep deed om troll De Kromme te negerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Muto het volgende:
Maar volgens mij is HMF zondag weer unbanned. Dus dan gaat hij eerst gelijk halen omtrent Leerdam op het middenveld. Daarna zeggen dat hij al maanden zegt dat we VCL (hoop ik dan) konden halen en als laatste dat hij de afgelopen week 21 keer zijn vriendin heeft geneukt.
En dat was wijsheid?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar HMF was wel de enige die voor de winterstop al riep dat we kampioen konden worden.
Als je veel roept dan in is de kans dat je een keer gelijk krijgt ook groter..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar HMF was wel de enige die voor de winterstop al riep dat we kampioen konden worden.
Bovendien, Heerenveen moet. Als het in de 88ste minuut 0-0 staat weet Vlaar mag opstomen en de bal erin mag lopen. Als je er eentje inprikt is de wedstrijd over en wordt het uitgespeeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er vol op knallen is de grootste fout die je tegen Feijenoord kan maken. We hebben de beste counter van de eredivisie en verschrikkelijk veel snelheid voorin, al helemaal als Fernandez speelt. Dus dat zal Heerenveen niet doen want Jans is niet achterlijk.
Blijkbaar wel.quote:
Ook als zij wel vol de aanval gaan, kom maar op. Dan pakken we ze ook gewoonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Bovendien, Heerenveen moet. Als het in de 88ste minuut 0-0 staat weet Vlaar mag opstomen en de bal erin mag lopen. Als je er eentje inprikt is de wedstrijd over en wordt het uitgespeeld.
Zelfs een Mourinho krijgt de spelers van Heerenveen niet gemotiveerd om er vol op te gaan, gewoon druk voorin zetten en het staat binnen 15 minuten al 0-1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook als zij wel vol de aanval gaan, kom maar op. Dan pakken we ze ook gewoon
Is niet waar hij roept het alleen 100x daarom valt het meer op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als zij PSV net zo'n kutclub vinden als de rest van Nederland hoeven we ons geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs een Mourinho krijgt de spelers van Heerenveen niet gemotiveerd om er vol op te gaan, gewoon druk voorin zetten en het staat binnen 15 minuten al 0-1
Bijna iedereen, waaronder ikzelf, zeiden dat we gewoon realistisch moesten blijven en lekker vierde of vijfde moesten wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is niet waar hij roept het alleen 100x daarom valt het meer op.
Er is een verschil tussen kunnen en moetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bijna iedereen, waaronder ikzelf, zeiden dat we gewoon realistisch moesten blijven en lekker vierde of vijfde moesten worden
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Muto het volgende:
morgen is hij weer unbannedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Muto het volgende:
Want? Heerenveen heeft veel te verliezen wou je zeggen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er vol op knallen is de grootste fout die je tegen Feijenoord kan maken. We hebben de beste counter van de eredivisie en verschrikkelijk veel snelheid voorin, al helemaal als Fernandez speelt. Dus dat zal Heerenveen niet doen want Jans is niet achterlijk.
De eerste helft gaan ze er sowieso vol op knallen. Daarna gaan ze pas rekenen. Bij een 0-1 is het gelijk klaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:07 schreef Muto het volgende:
Volgens mij strooit Heerenveen zand in de ogen van ons. Knallen ze er zondag op en klaar
Dat bedoelde ik ja. Die 6-0 zit gewoon in hun achterhoofd. En gelijk hebben ze! Prachitge uitgangspositie om er vol voor te gaan, want verliezen is niet erg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:07 schreef Muto het volgende:
Volgens mij strooit Heerenveen zand in de ogen van ons. Knallen ze er zondag op en klaar
Sowieso weten ze dat Feyenoord het goed doet tegen teams die er vol op knallen, minst gepasseerde verdediging van de eredivisie. Als we dan counteren naar een 0-1 vinden ze het ook wel best.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja. Die 6-0 zit gewoon in hun achterhoofd. En gelijk hebben ze! Prachitge uitgangspositie om er vol voor te gaan, want verliezen is niet erg.
Is bullshit, geldt alleen als PSV punten verspeelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Je moet niet vergeten dat als Heerenveen wint ze waarschijnlijk een ronde hoger in de EL instromen. Dat scheelt 3 weken later beginnen in de voorbereiding, is toch lekker.
Een ronde eerder instromen houdt aan de andere kant ook weer in dat ze eerder op wedstrijdritme zitten en dus meer kans kunnen maken in de competitiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Je moet niet vergeten dat als Heerenveen wint ze waarschijnlijk een ronde hoger in de EL instromen. Dat scheelt 3 weken later beginnen in de voorbereiding, is toch lekker.
AZ gaat ze dan voorbijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Is bullshit, geldt alleen als PSV punten verspeelt.
Dat hebben ze vaker gedacht dit seizoen in Alkmaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:19 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Groningen thuis moet wel te doen zijn
Truequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaker gedacht dit seizoen in Alkmaar
quote:Als we nou eens heel veel geld gaan inzetten op een overwinning voor Feyenoord. Ten eerste levert ons dat ook wat op, en ten tweede wordt het duel daardoor 'verdacht' en onderzocht, wat na onderzoek wellicht kan leiden tot de conclusie dat Heerenveen expres heeft verloren. En dat kan weer leiden tot uitsluiting in de Europese competitie!
Jezus man, alsof de hele sociale werkplaats Eindhoven een account heeft.quote:De KNVB had hier allang een stokje voor moeten steken en 020 is zometeen de lachende derde,omdat Feyenooit natuurlijk niet door de voorrondes heen komt en dan gaan al die miljoenen naar 020. De KNVB heeft een grove fout gemaakt en moet PSV financieel compenseren voor geleden schade door deze competitie vervalsing.Ja PSV heeft het zelf laten liggen,maar ik vind de instelling die H'veen heeft voor de wedstrijd logisch,maar is natuurlijk onacceptabel.
PSV financieel compenserenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
Deze is ook mooi.
[..]
Jezus man, alsof de hele sociale werkplaats Eindhoven een account heeft.
Hoor daar meer mensen over, maar kan geen foto vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
Wat is de bedrukking op de nieuwe shirts ongelofelijk lelijk. Lijkt wel alsof ze wat losse stukken tape op elkaar hebben geplakt..
Bedoel je alleen naam/nummer of ook de voorkant?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
Wat is de bedrukking op de nieuwe shirts ongelofelijk lelijk. Lijkt wel alsof ze wat losse stukken tape op elkaar hebben geplakt..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor daar meer mensen over, maar kan geen foto vinden.
ouch...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit in die sociale werkplaats in Eindhoven is gemaakt. Allerjezus.
die cijfers???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh 020 kan blijkbaar ook niks goed doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
Deze is ook mooi.
[..]
Jezus man, alsof de hele sociale werkplaats Eindhoven een account heeft.
Wát?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Inderdaad klopt!!! Feyenoord moet gewoon de voorronde CL plek aan PSV geven ongeacht of ze zondag winnen of verliezen. Ik stel voor dat er volgend seizoen een competitie komt bestaande uit Ajax en PSV!!
Maatje small joh, smurfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga zo ff alle nummers uitproberen, misschien dat er eentje minimaal lelijk is...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Kolere wat dood en dood zonde van de bedrukking zegVerneukt het hele shirt man
Ongelofelijk, kan je toch niet serieus menenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoordfansh(...)ign=uittenue%2B12-13
Hier kan je er mee kloten. Wat lelijk zeg.
11 valt wel meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga zo ff alle nummers uitproberen, misschien dat er eentje minimaal lelijk is...
22 !!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoordfansh(...)ign=uittenue%2B12-13
Hier kan je er mee kloten. Wat lelijk zeg.
Ja, dat is inderdaad de enige. Viel me nu trouwens pas weer op dat Darley blijkbaar nummer 1 heeft.quote:
Mulder wilde nummer 1 niet. Hij vond dat hij eerst een heel seizoen eerste keeper moest zijn voordat hij dat rugnummer verdiende.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de enige. Viel me nu trouwens pas weer op dat Darley blijkbaar nummer 1 heeft.
Uit het twente topic.. sportieve vooruitgang.. Fer tochquote:Twente wil door met Landzaat en Boschker
Denny Landzaat en Sander Boschker kunnen een nieuwe aanbieding van FC Twente verwachten. Dat schrijft TC/Tubantia vrijdag.
De twee oudgedienden zijn beiden in het bezit van aflopende verbintenissen. De Eredivisie-club uit Enschede staat open voor een langer verblijf van het tweetal. Boschker gaf in een eerder stadium te kennen dat hij openstaat voor een nieuw contract bij FC Twente.
Ook Landzaat ziet een langer verblijf bij de club wel zitten. Trainer Steve McClaren ziet in de twee ervaren spelers een verlengstuk op en naast het veld, de Engelsman is dan ook een voorstander van het aanblijven van de twee. FC Twente praat tevens met Dwight Tiendalli over een nieuw contract.
Nóg lelijker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef Guidetti het volgende:
Mensen die daadwerkelijk denken dat het er in het echt net zo lelijk uit ziet als het digitale voorbeeldje
Komt die er dan? Laatste paar europese uitshirts waren geen onverdeeld succes...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme man, wou het uitshirt met Martins Indi 5 halen. Wat een verneuking van dat prachtige shirt. Iemand trouwens een ideetje wanneer de Europese shirts gepresenteerd worden?
Gewoon lekker tot januari wachten. Voor 30 euro kun je ze halen. Dan zie je gelijk de marge die ze hebben op de shirtjes..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Weet eigenlijk niet wat triester is, de bedrukking of het feit dat je 92 euro moet aftikken voor een shirtje met bedrukking.
tegen fc karnten was dat toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt die er dan? Laatste paar europese uitshirts waren geen onverdeeld succes...
Die van dit jaar kosten nu ook iets van 24,95 ofzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon lekker tot januari wachten. Voor 30 euro kun je ze halen. Dan zie je gelijk de marge die ze hebben op de shirtjes..
25 zelfs nu.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon lekker tot januari wachten. Voor 30 euro kun je ze halen. Dan zie je gelijk de marge die ze hebben op de shirtjes..
Neem aan van wel. Die gele shirts van vorig jaar waren oorspronkelijk bedoeld als Europese shirts toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt die er dan? Laatste paar europese uitshirts waren geen onverdeeld succes...
Nee, want onze europese uitshirts waren geel, net als het thuistenue van Kärnten...quote:
ah dat was hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want onze europese uitshirts waren geel, net als het thuistenue van Kärnten...
In kleding zijn de marges altijd hoog. 10 / 12 x over de kop is vrij normaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Het shirt was ook te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme man, wou het uitshirt met Martins Indi 5 halen. Wat een verneuking van dat prachtige shirt. Iemand trouwens een ideetje wanneer de Europese shirts gepresenteerd worden?
Dat lettertype ook, als een kleuter die leert schrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ah dat was het![]()
sowieso zijn er wat wazige ideeen afgekomen van onze zogenaamde bekwame directie..
trouwens..
[ afbeelding ]
dromen mag
je moet wel ballen van staal hebben wil je op een gelijkspel weddenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Niesl het volgende:
Op Unibet levert gokken op Feyenoord ook al niet veel op...
Heerenveen - Feyenoord
Winst Heerenveen 4
Gelijkspel 5
Winst Feyenoord 1,6
Was gisteren nog 2.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Niesl het volgende:
Heerenveen - Feyenoord
Winst Heerenveen 4
Gelijkspel 5
Winst Feyenoord 1,6
Veel wedsites hebben hem er zelfs al in zijn geheel uitgehaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Niesl het volgende:
Heerenveen - Feyenoord
Winst Heerenveen 4
Gelijkspel 5
Winst Feyenoord 1,6
Of gewoon geen idee van de situatiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef Cara het volgende:
[..]
je moet wel ballen van staal hebben wil je op een gelijkspel wedden
Dan is er gister direct al idioot lomp ingezet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel wedsites hebben hem er zelfs al in zijn geheel uitgehaald.
Zondag al, Stond 'ie bij veel bookies nog voor 3.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan is er gister direct al idioot lomp ingezet waarschijnlijk
Ik vind het een heel mooi shirt, nu alleen nog even afwachten hoe de kwaliteit is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vind het uitshirt niet eens zo supermooi eigenlijk
Kunnen ze zo'n wedstrijd nog verwijderen als je al hebt ingezet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan is er gister direct al idioot lomp ingezet waarschijnlijk
Zal wel goed zijn, van dit jaar was ook erg goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het een heel mooi shirt, nu alleen nog even afwachten hoe de kwaliteit is.
Ja, krijg je je inzet terug.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen ze zo'n wedstrijd nog verwijderen als je al hebt ingezet?
Klopt, het dieptepunt was nog steeds het compleet blauwe Kappa-shirt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zal wel goed zijn, van dit jaar was ook erg goed.
Die thuisshirts werden toen ook elke wedstrijd kapot getrokkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, het dieptepunt was nog steeds het compleet blauwe Kappa-shirt.
En dan De Graafschap dat een klacht indient tegen PSVquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie trouwens al die boeren op dat netwerk zeggen dat ze excelsior maar door moeten laten lopen als wij voorstaan. Zou wat zijn als ze dat echt doen, wij merken dat het daar 3-0 staat en dan in de laatste minuut nog even 2 keer in eigen doel rossen. Wij 2 op doelsaldo, heerenveen 3 en PSV 4
Dan krijgen we komend seizoen een paar flink beladen potjes tegen PSVquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie trouwens al die boeren op dat netwerk zeggen dat ze excelsior maar door moeten laten lopen als wij voorstaan. Zou wat zijn als ze dat echt doen, wij merken dat het daar 3-0 staat en dan in de laatste minuut nog even 2 keer in eigen doel rossen. Wij 2 op doelsaldo, heerenveen 3 en PSV 4
Ik zal vanavond even kijken. Was wel een leuk stuk, vooral over de vele Feyenoorders buiten het uitvak.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef Happel het volgende:
Iemand die het artikel uit het AD van vandaag kan inscannen? Gaat over Rotterdamse kaartenjacht voor stoelen in het Abe Lenstra stadion zondag.
Nee, ik hou niet van bedrukking. Voetballers zijn passanten. Maar nu ik die bedrukking op dit shirt heb gezien al helemaal niet.quote:
Ik doe altijd mijn eigen naamquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van bedrukking. Voetballers zijn passanten. Maar nu ik die bedrukking op dit shirt heb gezien al helemaal niet.
Echt waar? Narcist die je bent.quote:
Christus te paard op een houtvlot, welke leproos heeft dit lettertype nou weer ontworpenquote:
Ik vond het kinderachtig om een spelersnaam te doen en ik kreeg de bedrukking gratis. (Tot zover mijn smoesjes...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Echt waar? Narcist die je bent.Heb ik trouwens ook een keertje gedaan, maar dat moet wel zo'n 12 jaar geleden zijn.
Wel makkelijk voor de CCTV mochten ze je ooit zoeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond het kinderachtig om een spelersnaam te doen en ik kreeg de bedrukking gratis. (Tot zover mijn smoesjes...)
Wedden met dubbele kans heeft een odd van 1.16 op resultaat 1 of 2.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef Cara het volgende:
[..]
je moet wel ballen van staal hebben wil je op een gelijkspel wedden
Ik doe altijd Mikeyquote:
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:41:24Ronald Koeman over bezwaren van PSV rond wedstrijd tegen Hveen . "PSV zou na investeringen niet meer afhankelijk van anderen moeten zijn" reageer retweet
En Guyon is er niet bij zondag.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:47:52"PSV moet niet roomser zijn dan de Paus', zegt Koeman. Als trainer van Ajax kreeg ik ooit te maken met een salonremise van PSV -Groningen reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:41:15Friesland, Friesland, Feyenoord komt eraan! #Feyenoord #Rotterdam http://t.co/9IS9ReJh reageer retweet
Toen mijn broertje nog bij een callcenter werkte in Tilburg, zat daar ook een 'vrouwelijke' Feyenoordsupporter. Zij had altijd DaBitch, en daar was geen woord van gelogenquote:
Echt briljant dat PSV Netwerkquote:Is het geen idee om elke speler van Heerenveen een macbook ofzo te geven bij winst? Met de extra inkomen van de CL kost dit helemaal niks en misschien dat Heerenveen dan nog wel de omschakeling kan maken...
goed dat je het zegt. ik denk dat ik er gewoon ff 500 euro opplemp. kan niet fout gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedden met dubbele kans heeft een odd van 1.16 op resultaat 1 of 2.
Hoe riskant zou het zijn om daar 250 euro op te zetten...
Ik denk dat ik het ga doen.
quote:ls de KNVB toch al kijkt met een plank voor de kop en een competitie zo kan laten verlopen, kunnen ze net zo goed zeggen dat het niet verantwoord is om feyenoord CL te laten spelen omdat dat niet goed is voor het nederlandse voetbal. Net zo krom toch? Ze moeten niet recht praten wat krom is, ongeacht of PSV dit aan zichzelf te verwijten heeft. Ze moeten verantwoording nemen, OF een extra wedstrijd PSV - Feyenoord laten spelen. en die Winnaar gaat CL spelen. Of Heerenveen een zware sanctie opleggen, en PSV de gelden die ze nu mis kunnen lopen netjes uitbetalen. Maar dit kan niet zomaar gebeuren dat 1 club van alles de dupe is door het winnen van de beker. PSV moet zich zowieso sterkt opstellen en niet meer meedoen met de beker.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:02 schreef Muto het volgende:
Koeman haalt even uit naar PSV tijdens de persco.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:41:24Ronald Koeman over bezwaren van PSV rond wedstrijd tegen Hveen . "PSV zou na investeringen niet meer afhankelijk van anderen moeten zijn" reageer retweet
En Guyon is er niet bij zondag.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:47:52"PSV moet niet roomser zijn dan de Paus', zegt Koeman. Als trainer van Ajax kreeg ik ooit te maken met een salonremise van PSV -Groningen reageer retweet
quote:
Sinds wanneer heeft PSV een fukking thuisvoordeel? Ik hoor ze nooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook meteen de gedachte dat die wedstrijd dan wel meteen : PSV- Feyenoord zou worden, met PSV met het thuisvoordeel![]()
![]()
Het kan niet kapot daarquote:Dit kan natuurlijk niet. Het is een competitie en geen pakjesavond. Ik vraag me af of PSV Heerenveen mogelijk aansprakelijk kan stellen wanneer overduidelijk blijkt dat ze de wedstrijd weggeven. PSV wordt daardoor immers benadeeld doordat Heerenveen weigert om haar sportieve plicht in te vullen. Juridisch vergelijkbaar met nalatigheid.
Ben wel bang voor Excelsior dat De Graafschap punten gaat pakken bij ADO, maargoed hopen op een goede afloopquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef Muto het volgende:
Nog mooier is het wanneer Heerenveen van ons wint, maar dat Excelsior vervolgens van PSV wint. Niet goed voor de spanning, maar toch.
quote:Nu hebben spelers en trainers in de pers aangegeven dat ze geen risico willen nemen en de wedstrijd "gewoon" gaan verliezen. Hoe je het ook wendt of keert, dat is competitie vervalsing en bij besluit van haar leden dient de KNVB daartegen op te treden. Zelfs als ze zelf verstrikt raakt in haar eigen regelgeving en die van de Uefa. Dat ontslaat je namelijk niet van je verantwoordelijkheid. Beste is dat PSV een kort geding begint om dit af te dwingen. Feyenoord heeft maar 1 punt voorsprong met 1 wedstrijd te gaan en zowel Feyenoord en Heerenveen kennen de uitslag van die wedstrijd al. Dat is competitievervalsing van de eerste orde. Als ze KNVB niet daartegen optreedt, verliest ze haar bestaanrecht. Zo simpel is dat.
Waahaa, juridisch vergelijkbaar met nalatigheid. Nog even en ze komen met dood door schuld...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Het kan niet kapot daar![]()
![]()
ik lach me echt helemaal de tering
Zou heerlijk zijn. sneu volkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waahaa, juridisch vergelijkbaar met nalatigheid. Nog even en ze komen met dood door schuld...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Het kan niet kapot daar![]()
![]()
ik lach me echt helemaal de tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |