Die was hier gisteren nog. Ditmaal aan het ruziën met ayrmehrquote:
Hij heeft geen ban. Wenste AryaMehr nog een steniging in Iran toequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef eight het volgende:
[..]
Die was hier gisteren nog. Ditmaal aan het ruziën met ayrmehr
Een keer iets over Islam zeggen en hij is weer helemaal van de leg afquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef eight het volgende:
[..]
Die was hier gisteren nog. Ditmaal aan het ruziën met ayrmehr
Da's wel zo ja, zelfs 2-0 is niet comfortabel voor Hrv.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon een hele moeilijke situatie. Ze moeten of snel op een dikke voorsprong komen te staan of verliezen. Zelfs als ze in de 60e minuut met 2-0 voor staan nemen ze een groot risico. Feyenoord zal maar die aansluitingstreffer maken in de 75e minuut. Heb je nog een dikke kans om met helemaal niks te staan als Heerenveen.
Er vol op knallen is de grootste fout die je tegen Feijenoord kan maken. We hebben de beste counter van de eredivisie en verschrikkelijk veel snelheid voorin, al helemaal als Fernandez speelt. Dus dat zal Heerenveen niet doen want Jans is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel zo ja, zelfs 2-0 is niet comfortabel voor Hrv.
Het is bovendien een raar team. Krijgens soms heel veel goals tegen maar scoren zelf ook heel makkelijk.
Het meest logisch zou zijn als ze er vól op knallen. Pakt dat goed voor hun uit dan staan ze na een helftt al op een flinke voorsprong. Pakt het niet goed uit en lopen ze in het snelle countermes van Feyenoord, is er voor hun ook niets aan de hand.
En op die manier kan in ieder geval niet gezegd worden dat ze er niets aan gedaan hebben.
Je kunt zeggen wat je wil maar HMF was wel de enige die voor de winterstop al riep dat we kampioen konden worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Muto het volgende:
Maar volgens mij is HMF zondag weer unbanned. Dus dan gaat hij eerst gelijk halen omtrent Leerdam op het middenveld. Daarna zeggen dat hij al maanden zegt dat we VCL (hoop ik dan) konden halen en als laatste dat hij de afgelopen week 21 keer zijn vriendin heeft geneukt.
Kan me niet voorstellen dat hij zondag weer terug is. Ik kreeg een weekban omdat ik oproep deed om troll De Kromme te negerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Muto het volgende:
Maar volgens mij is HMF zondag weer unbanned. Dus dan gaat hij eerst gelijk halen omtrent Leerdam op het middenveld. Daarna zeggen dat hij al maanden zegt dat we VCL (hoop ik dan) konden halen en als laatste dat hij de afgelopen week 21 keer zijn vriendin heeft geneukt.
En dat was wijsheid?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar HMF was wel de enige die voor de winterstop al riep dat we kampioen konden worden.
Als je veel roept dan in is de kans dat je een keer gelijk krijgt ook groter..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar HMF was wel de enige die voor de winterstop al riep dat we kampioen konden worden.
Bovendien, Heerenveen moet. Als het in de 88ste minuut 0-0 staat weet Vlaar mag opstomen en de bal erin mag lopen. Als je er eentje inprikt is de wedstrijd over en wordt het uitgespeeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er vol op knallen is de grootste fout die je tegen Feijenoord kan maken. We hebben de beste counter van de eredivisie en verschrikkelijk veel snelheid voorin, al helemaal als Fernandez speelt. Dus dat zal Heerenveen niet doen want Jans is niet achterlijk.
Blijkbaar wel.quote:
Ook als zij wel vol de aanval gaan, kom maar op. Dan pakken we ze ook gewoonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Bovendien, Heerenveen moet. Als het in de 88ste minuut 0-0 staat weet Vlaar mag opstomen en de bal erin mag lopen. Als je er eentje inprikt is de wedstrijd over en wordt het uitgespeeld.
Zelfs een Mourinho krijgt de spelers van Heerenveen niet gemotiveerd om er vol op te gaan, gewoon druk voorin zetten en het staat binnen 15 minuten al 0-1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook als zij wel vol de aanval gaan, kom maar op. Dan pakken we ze ook gewoon
Is niet waar hij roept het alleen 100x daarom valt het meer op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als zij PSV net zo'n kutclub vinden als de rest van Nederland hoeven we ons geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs een Mourinho krijgt de spelers van Heerenveen niet gemotiveerd om er vol op te gaan, gewoon druk voorin zetten en het staat binnen 15 minuten al 0-1
Bijna iedereen, waaronder ikzelf, zeiden dat we gewoon realistisch moesten blijven en lekker vierde of vijfde moesten wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is niet waar hij roept het alleen 100x daarom valt het meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |