Iemand die Champions League met een Q schrijft mag sowieso geen topic openen.quote:
Oh serieusquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Iemand die Champions League met een Q schrijft mag sowieso geen topic openen.
Really? Hoe oud ben je? 12?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh serieus. Altijd gedacht dat het met een Q was
. faal
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
. faal
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
. faal
Doe ik alquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je spreekt League toch ook anders uit dan Leaque.
Ik snap dat je het vervelend maar ik snap gewoon niet hoe je het zo lang fout hebt kunnen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnareacties te geven is gewoon kinderachtig.
Maar goed, dit is het Feijenoord topic en niet het grote verbeter fuszy topic.
Mee eens qut taalnazis hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnareacties te geven is gewoon kinderachtig.
Maar goed, dit is het Feijenoord topic en niet het grote verbeter fuszy topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |