Iemand die Champions League met een Q schrijft mag sowieso geen topic openen.quote:
Oh serieusquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Iemand die Champions League met een Q schrijft mag sowieso geen topic openen.
Really? Hoe oud ben je? 12?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh serieus. Altijd gedacht dat het met een Q was
. faal
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
. faal
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
. faal
Doe ik alquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je spreekt League toch ook anders uit dan Leaque.
Ik snap dat je het vervelend maar ik snap gewoon niet hoe je het zo lang fout hebt kunnen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnareacties te geven is gewoon kinderachtig.
Maar goed, dit is het Feijenoord topic en niet het grote verbeter fuszy topic.
Mee eens qut taalnazis hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnareacties te geven is gewoon kinderachtig.
Het afkraken is voor je eigen bestwil moet je maar denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PrACHTig gezegd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef eight het volgende:
[..]
Het afkraken is voor je eigen bestwil moet je maar denken
Teleurstelling, we wilden graag de champions league winnen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af, heerst er bij Feyenoorders hier vooral vreugde vanwege plaats 2 (of heel misschien 3) of toch teleurstelling omdat Ajax weer landskampioen is?
Vreugde, het was een goed seizoen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af, heerst er bij Feyenoorders hier vooral vreugde vanwege plaats 2 (of heel misschien 3) of toch teleurstelling omdat Ajax weer landskampioen is?
Interesseert me geen tering wat daar gebeurd. Het eerste dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Interesseert me geen tering wat daar gebeurd. Het eerste dus.
Maar blijf vooral zoeken naar bevestiging van jouw denken.
Dikgedrukte lijkt me logisch, maar dat betekent niet dat we niet vele malen blijer zijn met de progressie die er in ons geweldige team zit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.
Vandaar dat ik dus vroeg hoe men er hier over denkt.
Wat boeit mij het nou dat die Joden die schaal gewonnen hebben. Het enige wat me irriteert is die hosanna stemming van mensen die je nooit over Ajax hebt gehoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.
Vandaar dat ik dus vroeg hoe men er hier over denkt.
Ja idd, wss degraderen we ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Je moet wel heel naief zijn als je denkt dat wij gaan winnen daar
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Je moet wel heel naief zijn als je denkt dat wij gaan winnen daar
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectiequote:
Wie mist Feijenoord dan? Guidetti en Fernandez in de aanval. Ramsteijn. en wie nog meer dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectie
Maar wel van Heerenveen dat de play-offs plekjes wil laten shiften door Feyenoord 2e te laten eindigen, en PISVEE nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectie
Ja of ze winnen gewoon dan hebben ze dat ticket ook veilig gesteld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar wel van Heerenveen dat de play-offs plekjes wil laten shiften door Feyenoord 2e te laten eindigen, en PISVEE niet
Om te scoren heb je wel spitsen nodig .quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie mist Feijenoord dan? Guidetti en Fernandez in de aanval. Ramsteijn. en wie nog meer dan?
blijf ontopic jongenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Om te scoren heb je wel spitsen nodig .
Is er trouwens niets te doen op het Leide Plein vandaag?
Heerenveen speelt ook niet met zijn beste 11quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |