Iemand die Champions League met een Q schrijft mag sowieso geen topic openen.quote:
Oh serieusquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Iemand die Champions League met een Q schrijft mag sowieso geen topic openen.
Really? Hoe oud ben je? 12?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh serieus. Altijd gedacht dat het met een Q was
. faal
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
. faal
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
. faal
Doe ik alquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je belooft het niet meer te doen dan mag jij van mij het volgende topic openen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je spreekt League toch ook anders uit dan Leaque.
Ik snap dat je het vervelend maar ik snap gewoon niet hoe je het zo lang fout hebt kunnen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnareacties te geven is gewoon kinderachtig.
Maar goed, dit is het Feijenoord topic en niet het grote verbeter fuszy topic.
Mee eens qut taalnazis hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een fout is snel gemaakt. Het mag dan wel FOK! zijn, maar om dan direct naar mijn leeftijd te vragen en daarnareacties te geven is gewoon kinderachtig.
Het afkraken is voor je eigen bestwil moet je maar denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PrACHTig gezegd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef eight het volgende:
[..]
Het afkraken is voor je eigen bestwil moet je maar denken
Teleurstelling, we wilden graag de champions league winnen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af, heerst er bij Feyenoorders hier vooral vreugde vanwege plaats 2 (of heel misschien 3) of toch teleurstelling omdat Ajax weer landskampioen is?
Vreugde, het was een goed seizoen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af, heerst er bij Feyenoorders hier vooral vreugde vanwege plaats 2 (of heel misschien 3) of toch teleurstelling omdat Ajax weer landskampioen is?
Interesseert me geen tering wat daar gebeurd. Het eerste dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Interesseert me geen tering wat daar gebeurd. Het eerste dus.
Maar blijf vooral zoeken naar bevestiging van jouw denken.
Dikgedrukte lijkt me logisch, maar dat betekent niet dat we niet vele malen blijer zijn met de progressie die er in ons geweldige team zit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.
Vandaar dat ik dus vroeg hoe men er hier over denkt.
Wat boeit mij het nou dat die Joden die schaal gewonnen hebben. Het enige wat me irriteert is die hosanna stemming van mensen die je nooit over Ajax hebt gehoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks, ik stel gewoon een vraag omdat in mijn omgeving ik zowel Feyenoordfans tegen ben gekomen die dolblij zijn met plaats 2, maar ook die het jammer vinden dat de schaal naar Amsterdam ging: ''als wij het niet worden mag iedereen landskampioen worden behalve Ajax''.
Vandaar dat ik dus vroeg hoe men er hier over denkt.
Ja idd, wss degraderen we ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Je moet wel heel naief zijn als je denkt dat wij gaan winnen daar
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Je moet wel heel naief zijn als je denkt dat wij gaan winnen daar
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectiequote:
Wie mist Feijenoord dan? Guidetti en Fernandez in de aanval. Ramsteijn. en wie nog meer dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectie
Maar wel van Heerenveen dat de play-offs plekjes wil laten shiften door Feyenoord 2e te laten eindigen, en PISVEE nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan je wint niet zomaar ff bij heerenveen zeker niet met een gehavende selectie
Ja of ze winnen gewoon dan hebben ze dat ticket ook veilig gesteld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar wel van Heerenveen dat de play-offs plekjes wil laten shiften door Feyenoord 2e te laten eindigen, en PISVEE niet
Om te scoren heb je wel spitsen nodig .quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie mist Feijenoord dan? Guidetti en Fernandez in de aanval. Ramsteijn. en wie nog meer dan?
blijf ontopic jongenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Om te scoren heb je wel spitsen nodig .
Is er trouwens niets te doen op het Leide Plein vandaag?
Heerenveen speelt ook niet met zijn beste 11quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet. Tegen Heracles wordt er 4x gescoord en nu hebben we opeens moeite met scoren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef Piles het volgende:
Waarom niet Cisse-Schaken-Cabral zoals gisteren
quote:Zondag seizoensafsluiting in De Kuip bij bereiken voorronde CL
Indien Feyenoord er aanstaande zondag in slaagt om zich te plaatsen voor de voorronde van de Champions League, worden spelers, staf en supporters in de gelegenheid gesteld om na afloop van de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen gezamenlijk het succesvolle seizoen 2011/2012 af te sluiten in De Kuip. Mocht Feyenoord op de tweede plaats eindigen in de eredivisie, dan zal de selectie zo snel mogelijk na de wedstrijd in Heerenveen terugkeren naar Rotterdam en omstreeks 19.15 uur arriveren in De Kuip. Daar zullen spelers en staf het veld betreden en wordt ruimte geboden voor enkele toespraken. Feyenoord wenst te benadrukken dat het geen huldiging betreft. De seizoensafsluiting vindt alleen plaats bij het bereiken van de voorronde van de Champions League.
Als de tweede plaats veilig wordt gesteld, zal De Kuip zondag vanaf 18.00 uur geopend zijn. Supporters kunnen De Kuip dan betreden via de Olympiazijde. In eerste instantie worden Vak Z en de eerste ring van de Olympiazijde geopend. Komt er meer publiek dan wordt ook de gele sector open gesteld. Rond en in het stadion wordt voor entertainment gezorgd. Consumpties kunnen uitsluitend tegen contante betaling gekocht worden. De munten waarmee bij thuiswedstrijden betaald kan worden zullen zondag niet geldig zijn. Als de spelers het veld verlaten hebben zal het stadion nog enige tijd geopend blijven, zodat supporters samen nog even kunnen napraten en –genieten van een prachtig voetbalseizoen. De eventuele seizoensafsluiting zal zondag om 21.00 uur afgelopen zijn.
Kansloos gedoe, ze hebben zelf ook door dat er niemand op zit te wachten en dus noemen ze het nu anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef Adames het volgende:
andere bewoording, zelfde idee.
en toch klinkt het nu eigenlijk best leuk
Gekunsteld iets, vier zondag gewoon feest voor het uitvak mocht het ervan komen. Krijg nog een leuk, spontaan (!), door supporters opgezet onthaal bij de Kuip of bij het Van der Valk en klaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo kansloos aan is. Het is niet alsof we juichend op de Coolsingel gaan staan.
Er verzamelt vast wel een groep fans ook nog bij De Kuip. Doe anders nog iets leuks met de afsluitende training en dat is 't dan wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gekunsteld iets, vier zondag gewoon feest voor het uitvak mocht het ervan komen. Krijg nog een leuk, spontaan (!), door supporters opgezet onthaal bij de Kuip of bij het Van der Valk en klaar.
Extra waardering: Ja. Georganiseerd door Feyenoord: Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Cara het volgende:
tja. wat extra waardering geven voor al het werk dat ze hebben verzet en alle gewonnen top thuiswedstrijden waarin ze de tering hebben gewerkt, ik vind het prima.
Die blijk van waardering krijgen ze echt wel. Hoeft totaal niet door Feyenoord georganiseerd te worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee. Het is een blijk van waardering voor de progressie die is doorgegaan. Kijk uit welk dal we komen en hoe de toekomst eruit kan zien.
Leren jullie eerst maar eens een fatsoenlijke huldiging te doen. Dit was toch echt een schrijnende vertoning.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef Devv het volgende:
Feyenoord is dus definitief topclub af. Als je de tweede plek al gaat vieren.
hahaha post op de volgende pagina, toch genieten:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt geniaal om die oude topics terug te lezen.
Het grote Feijenoordtopic #715: Uit eigen kracht voortgebracht.
TY, Come again
En dan verder lezen. Echt geniaal gewoon. Haha
quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt geniaal om die oude topics terug te lezen.
Het grote Feijenoordtopic #715: Uit eigen kracht voortgebracht.
TY, Come again
En dan verder lezen. Echt geniaal gewoon. Haha
quote:Ik zie toch liever Mokotjo dan Leerdam.
quote:veel beter ja, zag je duidelijk toen hij erin kwam laatst. Ging het veel beter lopen.
Alleen brengt Leerdam rust in zijn spel. Mokotjo is best wel opgefokt als voetballer, speelt heel degelijk op RB maar ik vind dat Leerdam zijn plek ook verdiend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Mokotjo speelde als rechtsback telkens als een eindbaas, en in hele belangrijke wedstrijden. Voetballend ook een stuk beter dan Leerdam.
Heb je die passes van 'm gezien tegen AZ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Mokotjo speelde als rechtsback telkens als een eindbaas, en in hele belangrijke wedstrijden. Voetballend ook een stuk beter dan Leerdam.
Achteraf is zo makkelijk natuurlijk. Misschien speelde Clasie ook als een druif, hij was pas zijn 4e wedstrijd voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Cara het volgende:
[..]
hahaha post op de volgende pagina, toch genieten:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 11:15 schreef Gert het volgende:
Dat gedraai en gedrentel van El Ahmadi. Geld krijg je toch niet meer voor 'm, schrijf hem maar af en zet er een youngster in.
Jaa door de goals idd. Komt ook wel omdat hij spits speelt. Maar goed. Ik had toendertijd veel vertrouwen en hoge verwachtingen van hem, hij heeft ze he-le-maal ingelost.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
TheGreatHood, je had wel gelijk over Guidetti. Revelatie a la Ryo. Alleen dan nog beter
Deze voorspelling van Caland (over Guidetti tegen Ajax) klopt anders ook wel vrij aardig:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
TheGreatHood, je had wel gelijk over Guidetti. Revelatie a la Ryo. Alleen dan nog beter
Praktijk:quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is alvast zijn trollface aan het oefenen voor die schwalbe en benutte pingel in de 93e minuut in de arena bij een 0-0 stand.
[ afbeelding ]
Kwam deze post tegen van kapiteintje.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.Als hij er nu 20 inschiet kan hij niet meer stuk.
Ook wel een aardige. Van een Ajacied nog wel, op die datum.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef Scorpie het volgende:
Niet Been en Beenhakker, maar Koeman en van Geel worden jullie redders.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.
Mooiste uitspraak uit het livetopic tijdens de Klassiekerquote:zondag 29 januari 2012 @ 14:15 • 193
Max-Westerman
Koeman gaat straks zeker weer naar de hoeren.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Cara het volgende:
[..]
hahaha post op de volgende pagina, toch genieten:
[..]
Dat steektjes laten vallen is oud nieuws man. Dat was toen we 6-0 van Groningen verloren. Feyenoord is enorm stabiel de laatste 5 maanden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Fuszy het volgende:
als als guidetti wel bij twente had getekend en ze fer niet hadden gehaald, dan waren ze kampioen geworden.
Blijft toch wel een pareltje die Guidetti. Al heeft het hele team uitstekend gepresteerd. Helaas wel af en toe wat steekjes laten vallen tegen de kleine clubs anders waren wij misschien wel kampioen geworden.
Ik vind het wel jammer dat het seizoen voor ons er zondag weer op zit.
Als ik de verschillende uitspraken zo hoor, hoor ik geen overtuiging. Nergens zie ik een ploeg dat gebrand is op een overwinning...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/369413-lastig-parket-voor-heerenveen.html
quote:Clasie op tijd fit voor Heerenveen, race tegen de klok voor Fernandez
Jordy Clasie viel woensdag met een schouderblessure uit. De schade blijkt echter mee te vallen. De medische staf heeft aangegeven dat de middenvelder op tijd speelklaar is voor het laatste duel tegen Heerenveen.
Of Guyon Fernandez het duel haalt, is nog de vraag. 'Het gaat er om spannen,' aldus de clubarts. 'Maar we hebben goede hoop dat hij het haalt.'
quote:Feyenoord gaat na het seizoen in gesprek met ADO over Immers
Martin van Geel zal na het seizoen de gesprekken met ADO Den Haag openen over de haalbaarheid van een transfer van Lex Immers. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Feyenoord is vooral benieuwd welke vraagprijs de club uit Den Haag in gedachten heeft voor Immers. Afgelopen zomer mislukte de overgang als gevolg van een voor Feyenoord te hoge prijs.
Op 14 mei staat verder een gesprek met Bakkal en diens zaakwaarnemer over de toekomst van de middenvelder op het programma.
quote:Guidetti noemt hoogtepunt op: 'Drie goals tegen Ajax was het mooiste'
John Guidetti hoopt in Heerenveen te kunnen zijn om Feyenoord te steunen bij de laatste wedstrijd, die bepalend is voor een ticket in de Champions League. De van Manchester City gehuurde aanvaller kampt met een zenuwontsteking en komt dit seizoen niet meer in actie. "We zijn er zo dicht bij nu. Wees eerlijk, niemand dacht begin dit seizoen dat wij de Champions League konden halen. Ik wel."
"Als enige zei ik dat het kon", geeft de Zweeds international vrijdag in gesprek met De Telegraaf aan. "Nou, eigenlijk zei ik dat we kampioen zouden worden. Dat was een beetje achterlijk van me. Maar tot twee ronden voor het einde was Feyenoord wel de enige club die Ajax nog van de titel hield."
Het hoogtepunt van zijn seizoen in Rotterdam was volgens Guidetti zijn hattrick tegen Ajax. "Ik ben in San Siro geweest, ik heb veel mooie stadions gezien, maar tegen Ajax was de sfeer krankzinnig. Drie keer scoren tegen die club was het mooiste wat ik hier heb meegemaakt."
quote:'Iedereen wilde alleen nog maar komen als Feyenoord thuis speelde'
Als Manchester City binnenkort kampioen van Engeland wordt, zal John Guidetti als talentvolle, jonge speler worden toegevoegd aan de A-selectie. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Als de landstitel echter naar stadsgenoot Manchester United gaat, dan wil de Eastlands-club fors geld uitgeven om nog meer sterspelers binnen te halen en moet de jonge aanvaller mogelijk weer verhuurd worden.
Guidetti hoopt hoe dan ook ooit in zijn carrière terug te keren naar Feyenoord. "Ik heb het vandaag nog tegen vrienden en spelers gezegd", vertelt Guidetti in het dagblad. "Ik blijf Feyenoorder totdat ik doodga. Deze club is zo ongelooflijk mooi. Hier zijn al mijn verwachtingen overtroffen en ik zal hier altijd willen terugkeren." Ook zijn familie en vrienden zijn 'Feyenoord-gek'. "Iedereen wilde alleen nog naar Nederland vliegen als Feyenoord thuis speelde. En als we uit moesten, wilden ze per se in het uitvak, omdat de fans in dat vak zo gaaf zijn."
Guidetti vindt dat hij tegen Heracles op het veld al een mooi afscheid van het legioen kreeg. "De supporters in Rotterdam zijn geweldig", benadrukt de Zweeds international. "Ik ben hier pas tien maanden en de warmte waarmee iedereen mij heeft omringd, maakt mij emotioneel. Ik sta tegen Heracles gewoon te janken op de tribune. Ik kan het niet helpen. Het voelt alsof ik hier al tien jaar zit of zoals Giovanni van Bronckhorst uit de jeugd kom en hier afsluit."
Tja als ze kampioen worden is de selectie goed genoeg, zo niet dan worden er weer wat vaatjes olie tegenaan gegooid, maar ik denk dat City sowieso spelers gaat halen ook al worden ze kampioen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Beetje een vreemd besluit van City imo. Als je kampioen wordt die jongen erbij te halen en anders niet
Hopen dat Guidetti daar er niet 1 van wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja als ze kampioen worden is de selectie goed genoeg, zo niet dan worden er weer wat vaatjes olie tegenaan gegooid, maar ik denk dat City sowieso spelers gaat halen ook al worden ze kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |