abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 11:15:34 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101585667
Dat gedraai en gedrentel van El Ahmadi. Geld krijg je toch niet meer voor 'm, schrijf hem maar af en zet er een youngster in.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_101585809
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:15 schreef Gert het volgende:
Dat gedraai en gedrentel van El Ahmadi. Geld krijg je toch niet meer voor 'm, schrijf hem maar af en zet er een youngster in.
De eerste 2/3 wedstrijden speelde hij heel goed dus laat maar gewoon staan. Als je nu alweer dingen gat veranderen krijg je nooit een goed lopend elftal.
pi_101586340
Is Arouna Koné niks voor volgend jaar? ;)
pi_101586427
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Is Arouna Koné niks voor volgend jaar? ;)
die gast die al 4 jaar niet gescoord heeft ??
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 12:03:42 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101586862
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Gisteren was er een typerende aktie van El Ahmadi te zien bij Studio Voetbal. Fer zet in de buurt van de 16 van de tegenstander een één-tweetje met Karim op. Alleen na de 1 volgt de 2 niet. Nee, eerst even drentelen. In tweede instantie kan Ahmadi de bal alsnog geven maar doet het weer niet. Uiteindelijk volgt een pass naar achteren, omdat de tegenstander zich inmiddels gehergroepeerd heeft.

Is een middenveld met Clasie, Leerdam en Bakkal niet in balans?
Idd, daar legde vriend van Halst even haarfijn uit wat ie nou precies verkeerd deed. Schrijnend om te zien.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_101587009
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 12:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Idd, daar legde vriend van Halst even haarfijn uit wat ie nou precies verkeerd deed. Schrijnend om te zien.
Zulke fragmentjes kun je van bijna iedere voetballer laten zien hoor.
pi_101587074
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Alleen bij El Ahmadi iets vaker. ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 12:11:37 ]
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 12:12:43 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101587118
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Da's een dooddoener. Het was typerend. En het is al heel vaak aangehaald dat dit het grote manco van El Ahmadi is. Van Halst illustreerde dat met een treffend voorbeeld. De vaart gaat eruit.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_101587157
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's een dooddoener. Het was typerend. En het is al heel vaak aangehaald dat dit het grote manco van El Ahmadi is. Van Halst illustreerde dat met een treffend voorbeeld. De vaart gaat eruit.
Klopt.
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 12:15:25 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101587194
Toch kijk ik alweer uit naar komend weekend. Stomme interland potjes tussen door :D

Zou Bakkal meteen een basisplaats krijgen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_101587207
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Toch kijk ik alweer uit naar komend weekend. Stomme interland potjes tussen door :D

Zou Bakkal meteen een basisplaats krijgen?
Denk het wel.

Clasie - Karim - Bakkal
  maandag 5 september 2011 @ 12:26:15 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101587525
quote:
Bruins neemt vlot beslissing over Genk.

Luigi Bruins zal binnen enkele dagen beslissen of hij ingaat op het aanbod van Racing Genk. Bij de Belgische kampioen wordt hij mogelijk herenigd met trainer Mario Been.

Bruins, die zonder club zit, was de afgelopen periode op proef in België en liet in een oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen een prima indruk achter. De voormalig speler van Feyenoord zal één dezer dagen beslissen of hij zijn oud-trainer Been achterna gaat, meldt het Belgische Voetbalkrant.

Bruins en Been, die onlangs door Genk werd aangesteld, werkten bij Excelsior en Feyenoord al met elkaar samen. Afgelopen zomer haalde de middenvelder nog uit naar zijn voormalig oefenmeester. Bruins kon niet rekenen op een basisplaats in De Kuip.
Wacht even, dus meneer is transfervrij, niemand wil hem hebben, komt er eindelijk een club die ook nog eens CL speelt en dan moet Bruins een beslissing nemen? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101587749
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Wacht even, dus meneer is transfervrij, niemand wil hem hebben, komt er eindelijk een club die ook nog eens CL speelt en dan moet Bruins een beslissing nemen? _O-
Inderdaad ja. Meneer is nu niet echt in de positie om extreem kritisch te zijn. ;)
pi_101588017
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Was hij niet juist heel kritisch over Been in een interview laatst?. Zowel begrijp ik zijn twijfel wel hij heeft waarschijnlijk geen zin weer op de tribune te belanden onder Been.
pi_101588061
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Was hij niet juist heel kritisch over Been in een interview laatst?. Zowel begrijp ik zijn twijfel wel hij heeft waarschijnlijk geen zin weer op de tribune te belanden onder Been.
Snap trouwens niet waarom een andere eredivisieclub hem niet gehaald heeft. Het is gewoon een goede voetballer én transfervrij. Heeft het alleen bij Feyenoord niet waargemaakt.
pi_101588586
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Snap trouwens niet waarom een andere eredivisieclub hem niet gehaald heeft. Het is gewoon een goede voetballer én transfervrij. Heeft het alleen bij Feyenoord niet waargemaakt.
heb je zijn interview niet gezien op TV ? Meneer heeft totaal geen zelfkritiek en voetbalt alleen voor degenen die hem lief zijn. Andere meningen doen er niet toe.
pi_101588939
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

heb je zijn interview niet gezien op TV ? Meneer heeft totaal geen zelfkritiek en voetbalt alleen voor degenen die hem lief zijn. Andere meningen doen er niet toe.
Nee...niet gezien? Nog ergens terug te kijken?
  maandag 5 september 2011 @ 13:18:28 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101589006

(filmpje is al stopgezet bij interview Bruins)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 september 2011 @ 13:43:55 #119
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_101589804
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef Caland het volgende:

(filmpje is al stopgezet bij interview Bruins)
Pfff, Bruins kan echt niet normaal praten. Best een eng mannetje eigenlijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_101590187
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Pfff, Bruins kan echt niet normaal praten. Best een eng mannetje eigenlijk.
Inderdaad, dan beter deze man:

Topper die Vormer. ^O^
  maandag 5 september 2011 @ 14:08:43 #121
53267 TC03
pi_101590539
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Inderdaad, dan beter deze man:

Topper die Vormer. ^O^
Precies, gewoon iemand die normaal kan praten in volzinnen vanuit zichzelf.

Maarja, dat krijg je met straatjongens als Bruins, Van Persie, Elia, etc. Die kunnen geen normale zin uit hun mond krijgen omdat ze alleen straattaal spreken i.p.v. normaal Nederlands.

Ben trouwens benieuwd of we volgend jaar Vormer transfervrij gaan oppikken. Hoop het wel. :)
pi_101591368
Lekker boeiend hoe ze praten.
  maandag 5 september 2011 @ 14:39:35 #123
53267 TC03
pi_101591489
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 14:35 schreef Sportex het volgende:
Lekker boeiend hoe ze praten.
Als je voetbalt zoals Van Persie is het minder belangrijk, als je voetbalt zoals Bruins is het een ander verhaal. Als je als kritiekpunt altijd te horen krijgt dat er geen passie/inzet achter zit en je praat ook nog een als een emotieloos dood vogeltje over dat onderwerp met een accent dat nog het meest gangbaar is op de Antillen is dat niet echt positief. Ik vraag me af hij wel voldoende zelfreflectie heeft.

Maar laten we het over Feyenoord hebben. :P
quote:
Biseswar en Cissé terug op trainingsveld Feyenoord
05/09/2011 14:14

Ronald Koeman kon maandagmiddag twee terugkerende aanvallers begroeten op het trainingsveld bij Feyenoord. Diego Biseswar (foto) en Sekou Cissé maakten hun opwachting tijdens de oefensessie.

Biseswar kampt al weken met een buikspierblessure. Hoewel de aanvaller de afsluitende partijvorm aan zich voorbij liet gaan, was hij tevreden over het gedeelte dat hij wel kon volmaken.

'Het ging lekker', aldus Biseswar op de clubwebsite. 'Ik heb geen last gehad en dat is een goed teken. In overleg met de medische staf heb ik gekozen voor een rustige opbouw in mijn herstelprogramma. De volgende stap die ik moet zetten is volledig meetrainen met het elftal. Dat is nu het doel. Verder kijk ik nog niet.'

Cissé kreeg vorige week weer last van zijn teen. De aanvaller stond vorig seizoen maandenlang aan de kant vanwege die voortslepende kwetsuur. Ook hij liet nog verstek gaan tijdens de partijvorm.

Feyenoord speelt zondag een uitduel bij NAC Breda. Of de twee aanvallers daarbij zijn, is evenwel nog niet zeker.
Van mij mag Cissé voorlopig nog even lekker meespelen met Jong Feyenoord of op de bank beginnen, zoals hij nu speelt is hij niet van meerwaarde.
pi_101595463
Dat mannetje op 2;25 _O-

pi_101596625
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als je voetbalt zoals Van Persie is het minder belangrijk, als je voetbalt zoals Bruins is het een ander verhaal. Als je als kritiekpunt altijd te horen krijgt dat er geen passie/inzet achter zit en je praat ook nog een als een emotieloos dood vogeltje over dat onderwerp met een accent dat nog het meest gangbaar is op de Antillen is dat niet echt positief. Ik vraag me af hij wel voldoende zelfreflectie heeft.

Maar laten we het over Feyenoord hebben. :P

[..]

Van mij mag Cissé voorlopig nog even lekker meespelen met Jong Feyenoord of op de bank beginnen, zoals hij nu speelt is hij niet van meerwaarde.
1) Je hebt gelijk
2) Maar wat kan hij gruwelijk snel zijn. Wanneer hij dat eens leert te gebruiken. Zie 'm (sporadisch) voorbij vliegen vanaf W4, is wel echt een beest dan.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')