abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101552447

Bedoelen wij deze speler?
Zo ja dan mag ik m wel.
pi_101552903
quote:
19s.gif Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:

Bakkal is beter dan Fer, dus een prima deal.
Eerst zien. Fer was de man in vorm en bij Bakkal weet je het maar nooit. Rutten zei eens over Bakkal dat hij alleen wil voetballen als het mooi weer is, een mentaal probleem dus.
Hopelijk leeft hij in de Kuip op en wordt het geen 2de Bruins.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 4 september 2011 @ 14:29:53 #78
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101553430
quote:
19s.gif Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
Bakkal beter dan Fer? :')
Ik hoop dat je gelijk hebt..

Maargoed, Clasie kan er niet uit, je kan El Ahmadi er niet uit halen, je wilt denk ik Bakkal erin zetten. Een overvloed aan mensen op het middenveld. Misschien dan toch 4-4-2 ofzo?
Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal kom je toch gewoon op 3 mensen? :') En dan heb je Leerdam en Mokotjo nog achter de hand die zo rustig gebracht kunnen worden..

Bakkal vind ik inderdaad beter dan Fer. Dat wil zeggen Fer vind ik behoorlijk overschat tegenover Bakkal behoorlijk onderschat. Komt nog bij dat hij ook nog de nodige ervaring heeft. Ik denk dat we er zeker niet op achteruit gaan. Met Bakkal heb je gewoon een goede middenvelder met aardig wat ervaring en veel scorend vermogen. Met Fer had je weliswaar een talentvolle speler in huis maar ook een die het veel te weinig liet zien..
  zondag 4 september 2011 @ 14:32:48 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101553540
Vind het niet echt vergelijkbare spelers. En als Bakkal beter was dan Fer had hij bij PSV wel basis gestaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101553541
Ik denk wel dat je die stootkracht van Fer gaat missen.
pi_101553604
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef inZanity het volgende:

[..]

Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal kom je toch gewoon op 3 mensen? :') En dan heb je Leerdam en Mokotjo nog achter de hand die zo rustig gebracht kunnen worden..

Bakkal vind ik inderdaad beter dan Fer. Dat wil zeggen Fer vind ik behoorlijk overschat tegenover Bakkal behoorlijk onderschat. Komt nog bij dat hij ook nog de nodige ervaring heeft. Ik denk dat we er zeker niet op achteruit gaan. Met Bakkal heb je gewoon een goede middenvelder met aardig wat ervaring en veel scorend vermogen. Met Fer had je weliswaar een talentvolle speler in huis maar ook een die het veel te weinig liet zien..
Waar ik op doelde is dat Leerdam waarschijnlijk dus niet in de basis komt, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik vind hem een speler met belachelijk veel potentie, die door het gros van de mensen zwaar onderschat wordt. Mokotjo wordt wel goed gewaardeerd door het Legioen, ook terecht, maar ook hij krijgt weer eens geen kans in de basis.
Door Bakkal hebben we zeker extra scorend vermogen, met Guidetti wordt dat nog eens verdubbeld, dat moet het probleem niet meer zijn, maar de kracht van Fer en de rushes van hem ga ik zeker wel missen. We zullen zien of dat is op te vangen.
pi_101553709
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef inZanity het volgende:

[..]

Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.
pi_101553721
Leerdam zal genoeg speeltijd krijgen. De selectie is smal en blessures of schorsingen zijn onvermijdelijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_101561693
quote:
Cabral haakt geblesseerd af bij Jong Oranje
4 september 2011 Telegraaf.nl

Jerson Cabral heeft het kamp van Jong Oranje moeten verlaten. De aanvaller hield aan het duel tegen Bulgarije een blessure over en is niet op tijd speelklaar voor het duel tegen Luxemburg van aanstaande dinsdag. Inmiddels werd Lerin Duarte als vervanger opgeroepen. Over de ernst van de blessure is ons nog niets bekend
Hup Oranje hup. -O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2011 18:51:41 ]
pi_101563235
Hopen dat het uit voorzorg is.
Biseswar trouwens weer fit voor aanstaande Zondag ?
pi_101567275
quote:
99s.gif Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hup Oranje hup. -O-
Valt gelukkig mee, een lichte bovenbeenblessure.
Tegen Nac wel weer van de partij ;) .
  zondag 4 september 2011 @ 21:17:57 #87
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101568923
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
Vind het niet echt vergelijkbare spelers. En als Bakkal beter was dan Fer had hij bij PSV wel basis gestaan.
Als Kaká beter is dan Fer dan zou hij bij Real wel in de basis staan.. :')
quote:
19s.gif Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Waar ik op doelde is dat Leerdam waarschijnlijk dus niet in de basis komt, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik vind hem een speler met belachelijk veel potentie, die door het gros van de mensen zwaar onderschat wordt. Mokotjo wordt wel goed gewaardeerd door het Legioen, ook terecht, maar ook hij krijgt weer eens geen kans in de basis.
Door Bakkal hebben we zeker extra scorend vermogen, met Guidetti wordt dat nog eens verdubbeld, dat moet het probleem niet meer zijn, maar de kracht van Fer en de rushes van hem ga ik zeker wel missen. We zullen zien of dat is op te vangen.
Ik ben het met je eens dat Leerdam nog weleens onderschat word inderdaad. Niettemin ben ik er van overtuigd dat hij genoeg kansen zal krijgen, evenals Mokotjo overigens. Je moet eventuele blessures en schorsingen ook op kunnen vangen en daar komen eerder genoemden kijken. Zolang ze gewoon aan voldoende speeltijd komen zie ik het probleem niet. Het zijn allebei behoorlijke talenten met veel potentie maar laten we niet vergeten dat ze nog erg jong zijn en normaal gesproken al blij zouden mogen zijn dat ze volwaardig selectiespeler zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.
Onzin. Clasie word helemaal niet overschat. Een middenveld met een Clasie, El Ahmadi en Bakkal zit enorm veel voetbal in. Als dat eenmaal écht gaat lopen kun je daar nog heel veel plezier aan beleven.
pi_101570986
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:

Ik ben het met je eens dat Leerdam nog weleens onderschat word inderdaad. Niettemin ben ik er van overtuigd dat hij genoeg kansen zal krijgen, evenals Mokotjo overigens. Je moet eventuele blessures en schorsingen ook op kunnen vangen en daar komen eerder genoemden kijken. Zolang ze gewoon aan voldoende speeltijd komen zie ik het probleem niet. Het zijn allebei behoorlijke talenten met veel potentie maar laten we niet vergeten dat ze nog erg jong zijn en normaal gesproken al blij zouden mogen zijn dat ze volwaardig selectiespeler zijn.
Ik hoop het. Ik heb altijd zo'n gevoel dat de contracten bij Feyenoord niet zo goed geregeld worden waardoor ik bang ben dat ze niet verlengen en weer vertrekken. Maargoed ik ben misschien een beetje pessimistisch. We moeten goed gaan draaien en volgend jaar gewoon Europa in.

quote:
[..]

Onzin. Clasie word helemaal niet overschat. Een middenveld met een Clasie, El Ahmadi en Bakkal zit enorm veel voetbal in. Als dat eenmaal écht gaat lopen kun je daar nog heel veel plezier aan beleven.
Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld. Met Guidetti, Biseswar en Cisse/Fernandez heb je onwijs veel snelheid en voetbal en kunnen we zeker wel met goed voetbal en snelle uitbraken onwijs gevaarlijk worden.
  zondag 4 september 2011 @ 21:56:40 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101571350
quote:
19s.gif Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef TheGreatHooD het volgende:

Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld.
Voetballend misschien wel ja. Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit middenveld als we onder druk komen te staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 4 september 2011 @ 22:00:38 #90
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101571599
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Voetballend misschien wel ja. Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit middenveld als we onder druk komen te staan.
En dan heb je dus een Leerdam achter de hand die je op zo'n moment in kan brengen ;)
pi_101571600
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, klopt. Dat zullen we binnenkort vast zien :)

Al hoop ik wel dat Guidetti a.s. zondag (?) gelijk meedoet. Heb hoge verwachtingen van hem.
pi_101571666
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:

[..]

En dan heb je dus een Leerdam achter de hand die je op zo'n moment in kan brengen ;)
^O^
  zondag 4 september 2011 @ 22:03:08 #93
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101571763
quote:

[..]

Ik hoop het. Ik heb altijd zo'n gevoel dat de contracten bij Feyenoord niet zo goed geregeld worden waardoor ik bang ben dat ze niet verlengen en weer vertrekken. Maargoed ik ben misschien een beetje pessimistisch. We moeten goed gaan draaien en volgend jaar gewoon Europa in.

[..]
Sinds de komst van Geel heb ik er wel wat meer vertrouwen in dat dat soort dingen wel goed komen.
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 10:05:18 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101584034
quote:

Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld. Met Guidetti, Biseswar en Cisse/Fernandez heb je onwijs veel snelheid en voetbal en kunnen we zeker wel met goed voetbal en snelle uitbraken onwijs gevaarlijk worden.
Gisteren was er een typerende aktie van El Ahmadi te zien bij Studio Voetbal. Fer zet in de buurt van de 16 van de tegenstander een één-tweetje met Karim op. Alleen na de 1 volgt de 2 niet. Nee, eerst even drentelen. In tweede instantie kan Ahmadi de bal alsnog geven maar doet het weer niet. Uiteindelijk volgt een pass naar achteren, omdat de tegenstander zich inmiddels gehergroepeerd heeft.

Is een middenveld met Clasie, Leerdam en Bakkal niet in balans?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_101584194
Ik zie toch liever Mokotjo dan Leerdam.
pi_101584256
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
veel beter ja, zag je duidelijk toen hij erin kwam laatst. Ging het veel beter lopen.
  maandag 5 september 2011 @ 10:28:15 #97
14505 OProg
A Life in Music
pi_101584586
Ik heb het misschien even gemist maar hoe staat het inmiddels met de blessure van Biseswar?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 10:37:02 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101584784
quote:
Ook op een middenveld met Clasie en Bakkal?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_101584863
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook op een middenveld met Clasie en Bakkal?
Jep.
pi_101585017
quote:
Ik vind het prima dat Clasie nu gewoon een kans krijgt. Ben ook een groot Mokotjo fan, maar kan niet zeggen dat Clasie het slecht doet. Ik hoop dat El Ahmadi dit jaar eindelijk eens begint te draaien. De hoop op Cissé heb ik inmiddels opgegeven en ik blijf het zeggen: Leerdam is de meest onderschatte speler van onze selectie...

Tegen sterkere tegenstanders zou ik altijd een plaats voor Leerdam inruimen. Tegen wat mindere zou ik voor de variant met meer voetbal gaan (Clasie, El Ahmadi en Bakkal).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 10:50:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')