Wat moeten de mensen die geld hebben gestort zich genaaid voelen zegquote:FSV stelde al vragen omtrent SsF miljoen.
Op 13 maart van dit jaar tijdens de wedstrijd NAC – Feyenoord, maakte de “Vrienden van Feyenoord” via een groots spandoek wereldkundig dat “het Supportersmiljoen” bereikt was. Na die 13e maart liep het verhaal rond het SsF op zijn zachtst gezegd ‘niet soepel’.
Vanuit de club werd er door diverse mensen vertragingstactieken toegepast rondom de vereniging SsF. Zo was een simpele formaliteit als de oprichting van het STAK, ineens een onoverkombare hobbel die maanden zou moeten duren. Dit tot grote onvrede van Hennie Huigen (voorzitter SsF namens de VvF) en Menno Been (bestuurder namens de FSV).
Deze onvrede nam op een bepaald moment dusdanige proporties aan dat beide heren hun vertrouwen in de directie opzegde waardoor de vereniging SsF stuurloos werd met een éénkoppig bestuur in de vorm van Mark van Beek (namens Feyenoord Rotterdam N.V.). Het feit dat hier vanuit de club nooit rugbaarheid aan is gegeven baart de FSV grote zorgen, ook al is het een sterk staaltje van bestuurlijk falen, de leden hebben het recht om geinformeerd te worden bij dergelijke ontwikkelingen.
Erger nog is dat een half jaar na het behalen van “het miljoen” nog altijd onduidelijk is wat er met het geld is gebeurd. Feyenoord heeft enkele maanden geleden een keurig persbericht geschreven waarin de supporters werd voorgehouden dat “het miljoen” was overgemaakt. Dat is mooi zou u denken, maar niets is minder waar. In de statuten van de vereniging SsF is namelijk opgenomen dat een enkel bestuurslid niet kan bepalen wat er met het opgehaalde geld gebeurd is. Het is dus maar de vraag of het geld echt overgemaakt is. In theorie zou de FSV elke stap van de route op de hoogte gehouden moeten worden door de club, in de praktijk is dit niet gebeurd.
Deze ontwikkelingen baren ons grote zorgen en om die reden heeft de FSV recent de volgende vragen neergelegd bij Mark van Beek:
Is er al meer bekend over het supportersmiljoen?
Zijn de statuten van de SsF al gereed voor publicatie?
Is er al een datum gepland voor de Algemene Ledenvergadering van de SsF?
Tot dusverre is hier nog geen antwoord op gekomen, maar gezien de gigantische verontwaardiging onder de supporters over het handelen omtrent het SsF zal dat antwoord spoedig komen. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen in deze zorgelijke zaak.
quote:Mulder: 'Let op die kruising, zei Pierre'
Geschreven op 2011-09-04 om 11:08:47 | Bekeken: 2324 | Reacties: 28 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalzone.nl
Erwin Mulder heeft in zijn nog prille loopbaan met veel aanvallers te maken gekregen, maar één steekt er toch bovenuit. "Roy Makaay schoot gewoon alles tussen de palen", herinnert de doelman van Feyenoord zich in gesprek met Voetbal International. "Was eigenlijk te ziek voor woorden. Als hij ging schieten, wist ik dat ik hoe dan ook in actie moest komen. Echt een fenomeen."
In de tijd dat Pierre van Hooijdonk deel uitmaakte van de selectie van Feyenoord, was Mulder 'de lul'. "Had je net anderhalf uur met Pim Doesburg getraind en ging Pierre nog even dertig vrije trappen op je nemen", vertelt de doelman van Feyenoord. "Met terugwerkende kracht vind ik dat wel mooi. "Let op", zei Pierre, "die kruising". En dan ging die bal in die kruising. Echt bizar."
"Ik wist meteen waarom Feyenoord toen de UEFA Cup had gewonnen. Die vrije trappen van hem waren gewoon niet te stoppen. Was een mooie tijd. Sindsdien heb ik het middagdutje uitgevonden. Eerst Doesburg, daarna Pierre; ik werd helemaal gesloopt. Mijn vrienden wisten dat ze me tussen drie en zes niet hoefden te bellen, want dan lag ik op bed. Die periode heeft me gevormd."
Sowieso vond ik de hele actie een beetje schichtig... ik ga liever naar een wedstrijd of koop een shirt dan dat ik geld naar zoiets overmaak.quote:Op zondag 4 september 2011 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moeten de mensen die geld hebben gestort zich genaaid voelen zeg
Dat sowieso. Daarom heb ik een aantal shirtjes besteld.quote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso vond ik de hele actie een beetje schichtig... ik ga liever naar een wedstrijd of koop een shirt dan dat ik geld naar zoiets overmaak.
Zijn toch verschillende spelers? Volgens mij is Bakkal wat aanvallender dan Leerdamquote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Bakkal?
Ik denk dat hij zelf best van waarde kan zijn. Alleen ik vind het jammer, want zo wordt Leerdam waarschijnlijk geslachtofferd op het middenveld. Hoopte eigenlijk dat hij de plaats van Fer zou innemen..
Ik vind het namelijk zelf moeilijk om nu een basiselftal op te zetten.
Inderdaad.quote:
De corners voortaan op zn Barcelona's nemen. Kort, en gelijk weer de combinatie zoeken. Er zit weinig anders op ben ik bang.quote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef Caland het volgende:
Het is in ieder geval een makkelijk scorende middenvelder met een goede diepgang, dat misten we.
Hopelijk komt hierdoor El Ahmadi wat minder vaak in scoringspositie
Alleen jammer dat je bij corners e.d. alleen nog Vlaar overhebt die redelijk kan koppen.
Jij bent duidelijk geen fijnproever van het spel, is het niet?quote:Op zondag 4 september 2011 11:42 schreef Happel het volgende:
Doe mij gewoon Feijenoord maar. Interlands
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat hij zelf best van waarde kan zijn. Alleen ik vind het jammer, want zo wordt Leerdam waarschijnlijk geslachtofferd op het middenveld. Hoopte eigenlijk dat hij de plaats van Fer zou innemen..
Bakkal is beter dan Fer, dus een prima deal.quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bakkal is beter dan Fer, dus een prima deal.
El Ahmadi was de eerste paar wedstrijden de beste man op het veld, iets meer krediet mag daarom wel. Dat hij kan voetballen staat buiten kijf. Hopelijk kan het een leuk koppeltje vormen met Bakkal, net als in de Twente-tijd van die twee.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")
Hopelijk niet lang meer, is ook niet zijn positie.quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Leerdam staat toch 'gewoon' rechtsback?
El Ahmadi is juist heel aardig gestart dit seizoen. Het zou wel heel stom zijn om hem nu eruit te halen. Is in potentie namelijk nog steeds de beste speler binnen de selectie, dat het er nooit uit is gekomen is jammer maar ik heb het gevoel dat dit weleens zijn jaar kan worden.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")
Dat ik het nog eens met jou eens zou zijn. Moet niet gekker worden..quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bakkal is beter dan Fer, dus een prima deal.
Is natuurlijk uit nood. Is eigenlijk gewoon middenvelder.quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Leerdam staat toch 'gewoon' rechtsback?
Ik hoop wel dat ie wat minuutjes gaat maken, maar de basis zal er niet inzitten lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
Guidetti zal zondag wel niet gelijk basis staan neem ik aan? Als hij donderdag of vrijdag pas voor het eerst mee traint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |