quote:Lijflied Feyenoord galmt over de rivier
Rotterdam, 4 mei 2012
Zoals in ons verslag van Feyenoord – AZ reeds te zien, vertrokken tientallen Feijenoorders uit Wageningen e.o. zondag in alle vroegte per boot naar Rotterdam. Van de organisator van deze trip -en tevens lid van onze Vereeniging- ontvingen we onderstaand sfeerverslag uit De Gelderlander:
Jij staat daar met die rode vlag?quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 08:32:01#Heerenveen verdediger Breuer: 'Als #Feyenoord scoort, kan het wel eens een hele rustige wedstrijd worden.' #heefey reageer retweet
Het heeft denk ik mede te maken met het open houden van zoveel mogelijk opties.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:48 schreef Yesse het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom wij met Immers praten? Immers is misschien wel een type persoon voor Feyenoord maar niet het type speler... Ik vind hem sowieso niet echt bijzonder.. Maar misschien zie ik het verkeerd?
Eerste wedstrijd zal gratis zijn voor SCC-houders, zoveel levert dat dus niet op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:53 schreef Oldie57 het volgende:
Ik verheug mij nu al op Feyenoord in de voorronde van de CL. 2x volle bak levert toch de nodige miljoentjes op voor onze herrezen Trots van Rotterdam-Zuid.
quote:Waar blijft de reactie uit het PSV kamp? Is het iets TE stil of is dit weer braafste jongetje van de klas mentaliteit? Ik bedoel nu het toch een vies spelletje aan het worden is lijkt me dat PSV niets te verliezen heeft om ook extra olie op het vuur te gooien door bijvoorbeeld te laten vallen dat bij een achterstand van Heerenveen wij de sluizen opengooien en vrije doorgang bieden aan Excelsior.
Mochten die op dat moment nog baat hebben bij een 3-punter kunnen wij iets terugdoen voor 29.04.2007.
Gewoon doen en bezorg die waardeloze maffia in Zeist maar het schaamrood op de kaken!!
quote:Bij Heerenveen kondigen de spelers, de technische staf en het bestuur een nederlaag aan. Dit lijkt me toch genoeg aanleiding om naar de KNVB te stappen met het verzoek om extra waarnemers naar Rotterdam te sturen.
Kan iemand die twitter heeft trouwens aan een van de PSV-volgers vragen of het mogelijk is om de KNVB-finale vanwege competitievervalsing over te spelen? Of zelfs afstand te doen van de beker?
quote:Als een Dost gaat zeggen dat hij liever ineens niet speelt, een Janmaat gaat zeggen dat hij liever verliest dan vind ik best dat ze dat kwalijk mag worden genomen. Als Janmaat het sowieso loopt te verzieken moeten ze die jongen gewoon fijn een half jaar schorsen.. En dan kan je wel blijven zeuren dat PSV het zelf af had moeten maken maar niemand is onafhankelijk van elkaar.. Ajax wordt toch ook kampioen omdat de rest het finaal laat afweten? De huidige situatie is gewoon diep triest en een naaistreek voor PSV, daar doen die vorige 33 wedstrijden echt niets aan af..
Lachen om boertjes.quote:Echte winnaars zouden proberen te winnen van Feyenoord en als het dan echt niet lukt in de 90e minuut een eigen goal scoren (logisch..). Echter zijn het bij Heerenveen geen winnaars en daarom zullen ze ook nooit een topclub worden. Het is te triest voor woorden dat spelers de wedstrijd bij voorbaat al opgeven. Een Dost die geen zin meer heeft omdat zijn maskertje z'n kk kop verbergt en een janmaat (it's in the name) die N.S.B. gedrag vertoont door zijn toekomstige club geen pijn te willen doen. Geen wonder dat van Basten daar is aangesteld als coach. Dit is een team vol verliezers. Janmaat zal volgend seizoen weer naast de pot pissen met Feyenoord nu Bakkal en Guidetti vertrekken en Dost zal nooit een topspits worden zoals Huntelaar dat nu wel is in Duitsland. Niet met de Heerenveen mentaliteit..
quote:Beelden supportersrellen Doetinchem op internet
AMSTERDAM - De politie heeft beelden van de rellen bij de voetbalwedstrijd tussen De Graafschap en Feyenoord van eind maart op internet gezet.
De politie hoopt dat de relschoppers worden herkend of dat ze zich vrijwillig aangeven. Twee supporters hebben dat al gedaan, laat de politie weten.
De foto's van de in totaal vijftien relschoppers zijn te zien op de depolitiezoekt.nl. Ook zijn er bewegende beelden van de rellen te zien.
Bij de ongeregeldheden 25 maart raakten zo'n honderd fans van beide ploegen slaags met elkaar. Rotterdamse supporters hadden verspreid door het stadion een plaats gekregen, waardoor het misging.
De ME moest ingrijpen om te voorkomen dat de situatie verder escaleerde. Een beveiliger moest ter controle naar het ziekenhuis toen zij van achter werd besprongen door een supporter.
Was op zich vrij weinig aan de hand en dit soort privacy-ontnemende maatregelen ben ik sowieso op tegen.quote:
Je nu al indekken voor een verlies tegen Excelsiorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef Bonkers. het volgende:
Excelsior wint zonder vrije doortocht ook gewoon van PSV.
Dat bedoel ik. De politie heeft zeker niets uit te vretenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een knokpartijtje inderdaad. Weinig interessants...
Whut?..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Je nu al indekken voor een verlies tegen Excelsior![]()
quote:Heerenveen en Heracles is haat en nijd. Daarbij heeft Jans op de radio al aangekondigd dat zij de verliezend bekerfinalist geen troostprijs gingen geven in de vorm van een europees ticket.
quote:Ach jongens als blijkt dat Heerenveen een beetje vals speelt zondag en Excelsior nog baat heeft bij een overwinning op dat moment (Graafschap staat achter) doen we toch vrolijk mee aan competitievervalsing......loopt u maar door heren uit Kralingen we zetten de achterdeur open voor u Moet je ze dan eens horen in Zeist en Hilversum Maar goed ben eerlijk, we hadden het nooit zo ver moeten laten komen dit seizoen en de hand diep in eigen boezem steken.
En worden we zondag diep in ons anusje genaaid door dat schijtclubje met eigen volkslied moet dat toch genoeg brandstof geven voor ons om met het mes tussen de tanden en bloeddoorlopen ogen alles te vernederen in de Eredivisie volgend seizoen. Europa League en Beker doen me geen ruk en de schaal telt als enige! Niks punten voor het Nederlandse voetbal, want wij hebben afgelopen jaren de meeste punten gehaald en als dank van de KNVB dreigen we nu genaaid te worden omdat we de beker hebben gewonnen. Maar nogmaals bij mij overheerst allereerst het gevoel dat we het never nooit zo ver hebben moeten laten komen. Forza PSV Volgend seizoen op oorlogspad met zijn allen!!!!
Gewoon frusti die jongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Sinds wanneer zijn Heerenveen en Heracles haat en nijd dan?
quote:Jans: Europees voetbal al gevierd, zal moeilijk zijn om knop om te zetten
Feyenoord lijkt niet te hoeven aantreden tegen een op en top gemotiveerd Heerenveen zondag. Technisch directeur Johan Hansma stelt in het Algemeen Dagblad dat Heerenveen hoe dan ook zich zal plaatsen voor Europees voetbal. 'Je mag dat ons niet kwalijk nemen. Ik kan me voorstellen dat PSV daar van baalt. We willen het liefst winnen. Maar als we na rust met 1-0 achter staan, nemen we geen onverantwoord risico meer.'
Volgens Ron Jans zal het moeilijk worden voor de spelersgroep om de knop om te draaien en er nog vol voor te gaan. 'Dat zal niet gemakkelijk zijn. In feite hebben we al gevierd dat we op eigen kracht Europees voetbal hebben gehaald. Ik baal hier echt van. Zo zou de competitie niet moeten eindigen. De sport staat voor mij altijd voorop, maar het zou toch hartstikke stom zijn als we het ticket voor Europees voetbal nog zouden verliezen.'
Volgens speler Michel Breuer kan het duel al snel op slot zijn. 'Als Feyenoord scoort, kan het wel eens een hele rustige wedstrijd worden.
Als PSV in hun schuitje had gezeten hadden ze hetzelfde gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Bonkers. het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze bij Heerenveen niet echt veel moeite doen om de schijn een beetje op te houden.
Op een paar psv-erd na ook niemand die ze het kwalijk neemt.![]()
PSV heeft het aan zichzelf te danken. Al zullen er sommigen vast weer Blom dingen verwijten van TWE 2-2 PSV.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als PSV in hun schuitje had gezeten hadden ze hetzelfde gedaan.
Sorry, moest die quote van die PSV-ers hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Whut?..Ben ik hier pro-excelsior, word ik uitgemaakt voor een indekkende psv-supporter.
Het is toch ook gewoon een hele moeilijke situatie. Ze moeten of snel op een dikke voorsprong komen te staan of verliezen. Zelfs als ze in de 60e minuut met 2-0 voor staan nemen ze een groot risico. Feyenoord zal maar die aansluitingstreffer maken in de 75e minuut. Heb je nog een dikke kans om met helemaal niks te staan als Heerenveen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Bonkers. het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze bij Heerenveen niet echt veel moeite doen om de schijn een beetje op te houden.
Op een paar psv-erd na ook niemand die ze het kwalijk neemt.![]()
Mooiste zou zijn als ze samen een voetbalclinic zouden gaan geven. Een beetje dollen en rondootjes maken in de middencirkel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Feijenoord scoort gewoon in het eerste half uur, daar na wordt het een salonpotje
Of iedereen 1x laten scoren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als ze samen een voetbalclinic zouden gaan geven. Een beetje dollen en rondootjes maken in de middencirkel.
Daarom is het echt jammer dat Guidetti niet speelt. Die zou wel weten hoe die een showtje moet geven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als ze samen een voetbalclinic zouden gaan geven. Een beetje dollen en rondootjes maken in de middencirkel.
De eerste thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef TheFastOne het volgende:
Is de eerste Europese wedstrijd gratis met een SCC?
De clubleiding samen lekker borrelen in een skybox.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daarom is het echt jammer dat Guidetti niet speelt. Die zou wel weten hoe die een showtje moet geven.
Schaken Voetbalacademy ftwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |