Of gewoon geen idee van de situatiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef Cara het volgende:
[..]
je moet wel ballen van staal hebben wil je op een gelijkspel wedden
Dan is er gister direct al idioot lomp ingezet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel wedsites hebben hem er zelfs al in zijn geheel uitgehaald.
Zondag al, Stond 'ie bij veel bookies nog voor 3.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan is er gister direct al idioot lomp ingezet waarschijnlijk
Ik vind het een heel mooi shirt, nu alleen nog even afwachten hoe de kwaliteit is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vind het uitshirt niet eens zo supermooi eigenlijk
Kunnen ze zo'n wedstrijd nog verwijderen als je al hebt ingezet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan is er gister direct al idioot lomp ingezet waarschijnlijk
Zal wel goed zijn, van dit jaar was ook erg goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het een heel mooi shirt, nu alleen nog even afwachten hoe de kwaliteit is.
Ja, krijg je je inzet terug.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen ze zo'n wedstrijd nog verwijderen als je al hebt ingezet?
Klopt, het dieptepunt was nog steeds het compleet blauwe Kappa-shirt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zal wel goed zijn, van dit jaar was ook erg goed.
Die thuisshirts werden toen ook elke wedstrijd kapot getrokkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, het dieptepunt was nog steeds het compleet blauwe Kappa-shirt.
En dan De Graafschap dat een klacht indient tegen PSVquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie trouwens al die boeren op dat netwerk zeggen dat ze excelsior maar door moeten laten lopen als wij voorstaan. Zou wat zijn als ze dat echt doen, wij merken dat het daar 3-0 staat en dan in de laatste minuut nog even 2 keer in eigen doel rossen. Wij 2 op doelsaldo, heerenveen 3 en PSV 4
Dan krijgen we komend seizoen een paar flink beladen potjes tegen PSVquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie trouwens al die boeren op dat netwerk zeggen dat ze excelsior maar door moeten laten lopen als wij voorstaan. Zou wat zijn als ze dat echt doen, wij merken dat het daar 3-0 staat en dan in de laatste minuut nog even 2 keer in eigen doel rossen. Wij 2 op doelsaldo, heerenveen 3 en PSV 4
Ik zal vanavond even kijken. Was wel een leuk stuk, vooral over de vele Feyenoorders buiten het uitvak.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef Happel het volgende:
Iemand die het artikel uit het AD van vandaag kan inscannen? Gaat over Rotterdamse kaartenjacht voor stoelen in het Abe Lenstra stadion zondag.
Nee, ik hou niet van bedrukking. Voetballers zijn passanten. Maar nu ik die bedrukking op dit shirt heb gezien al helemaal niet.quote:
Ik doe altijd mijn eigen naamquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van bedrukking. Voetballers zijn passanten. Maar nu ik die bedrukking op dit shirt heb gezien al helemaal niet.
Echt waar? Narcist die je bent.quote:
Christus te paard op een houtvlot, welke leproos heeft dit lettertype nou weer ontworpenquote:
Ik vond het kinderachtig om een spelersnaam te doen en ik kreeg de bedrukking gratis. (Tot zover mijn smoesjes...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Echt waar? Narcist die je bent.Heb ik trouwens ook een keertje gedaan, maar dat moet wel zo'n 12 jaar geleden zijn.
Wel makkelijk voor de CCTV mochten ze je ooit zoeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond het kinderachtig om een spelersnaam te doen en ik kreeg de bedrukking gratis. (Tot zover mijn smoesjes...)
Wedden met dubbele kans heeft een odd van 1.16 op resultaat 1 of 2.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef Cara het volgende:
[..]
je moet wel ballen van staal hebben wil je op een gelijkspel wedden
Ik doe altijd Mikeyquote:
twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:41:24Ronald Koeman over bezwaren van PSV rond wedstrijd tegen Hveen . "PSV zou na investeringen niet meer afhankelijk van anderen moeten zijn" reageer retweet
En Guyon is er niet bij zondag.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:47:52"PSV moet niet roomser zijn dan de Paus', zegt Koeman. Als trainer van Ajax kreeg ik ooit te maken met een salonremise van PSV -Groningen reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:41:15Friesland, Friesland, Feyenoord komt eraan! #Feyenoord #Rotterdam http://t.co/9IS9ReJh reageer retweet
Toen mijn broertje nog bij een callcenter werkte in Tilburg, zat daar ook een 'vrouwelijke' Feyenoordsupporter. Zij had altijd DaBitch, en daar was geen woord van gelogenquote:
Echt briljant dat PSV Netwerkquote:Is het geen idee om elke speler van Heerenveen een macbook ofzo te geven bij winst? Met de extra inkomen van de CL kost dit helemaal niks en misschien dat Heerenveen dan nog wel de omschakeling kan maken...
goed dat je het zegt. ik denk dat ik er gewoon ff 500 euro opplemp. kan niet fout gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedden met dubbele kans heeft een odd van 1.16 op resultaat 1 of 2.
Hoe riskant zou het zijn om daar 250 euro op te zetten...
Ik denk dat ik het ga doen.
quote:ls de KNVB toch al kijkt met een plank voor de kop en een competitie zo kan laten verlopen, kunnen ze net zo goed zeggen dat het niet verantwoord is om feyenoord CL te laten spelen omdat dat niet goed is voor het nederlandse voetbal. Net zo krom toch? Ze moeten niet recht praten wat krom is, ongeacht of PSV dit aan zichzelf te verwijten heeft. Ze moeten verantwoording nemen, OF een extra wedstrijd PSV - Feyenoord laten spelen. en die Winnaar gaat CL spelen. Of Heerenveen een zware sanctie opleggen, en PSV de gelden die ze nu mis kunnen lopen netjes uitbetalen. Maar dit kan niet zomaar gebeuren dat 1 club van alles de dupe is door het winnen van de beker. PSV moet zich zowieso sterkt opstellen en niet meer meedoen met de beker.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:02 schreef Muto het volgende:
Koeman haalt even uit naar PSV tijdens de persco.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:41:24Ronald Koeman over bezwaren van PSV rond wedstrijd tegen Hveen . "PSV zou na investeringen niet meer afhankelijk van anderen moeten zijn" reageer retweet
En Guyon is er niet bij zondag.twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 13:47:52"PSV moet niet roomser zijn dan de Paus', zegt Koeman. Als trainer van Ajax kreeg ik ooit te maken met een salonremise van PSV -Groningen reageer retweet
quote:
Sinds wanneer heeft PSV een fukking thuisvoordeel? Ik hoor ze nooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook meteen de gedachte dat die wedstrijd dan wel meteen : PSV- Feyenoord zou worden, met PSV met het thuisvoordeel![]()
![]()
Het kan niet kapot daarquote:Dit kan natuurlijk niet. Het is een competitie en geen pakjesavond. Ik vraag me af of PSV Heerenveen mogelijk aansprakelijk kan stellen wanneer overduidelijk blijkt dat ze de wedstrijd weggeven. PSV wordt daardoor immers benadeeld doordat Heerenveen weigert om haar sportieve plicht in te vullen. Juridisch vergelijkbaar met nalatigheid.
Ben wel bang voor Excelsior dat De Graafschap punten gaat pakken bij ADO, maargoed hopen op een goede afloopquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:14 schreef Muto het volgende:
Nog mooier is het wanneer Heerenveen van ons wint, maar dat Excelsior vervolgens van PSV wint. Niet goed voor de spanning, maar toch.
quote:Nu hebben spelers en trainers in de pers aangegeven dat ze geen risico willen nemen en de wedstrijd "gewoon" gaan verliezen. Hoe je het ook wendt of keert, dat is competitie vervalsing en bij besluit van haar leden dient de KNVB daartegen op te treden. Zelfs als ze zelf verstrikt raakt in haar eigen regelgeving en die van de Uefa. Dat ontslaat je namelijk niet van je verantwoordelijkheid. Beste is dat PSV een kort geding begint om dit af te dwingen. Feyenoord heeft maar 1 punt voorsprong met 1 wedstrijd te gaan en zowel Feyenoord en Heerenveen kennen de uitslag van die wedstrijd al. Dat is competitievervalsing van de eerste orde. Als ze KNVB niet daartegen optreedt, verliest ze haar bestaanrecht. Zo simpel is dat.
Waahaa, juridisch vergelijkbaar met nalatigheid. Nog even en ze komen met dood door schuld...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Het kan niet kapot daar![]()
![]()
ik lach me echt helemaal de tering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |