Bedoel je alleen naam/nummer of ook de voorkant?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
Wat is de bedrukking op de nieuwe shirts ongelofelijk lelijk. Lijkt wel alsof ze wat losse stukken tape op elkaar hebben geplakt..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor daar meer mensen over, maar kan geen foto vinden.
ouch...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit in die sociale werkplaats in Eindhoven is gemaakt. Allerjezus.
die cijfers???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh 020 kan blijkbaar ook niks goed doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
Deze is ook mooi.
[..]
Jezus man, alsof de hele sociale werkplaats Eindhoven een account heeft.
Wát?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Inderdaad klopt!!! Feyenoord moet gewoon de voorronde CL plek aan PSV geven ongeacht of ze zondag winnen of verliezen. Ik stel voor dat er volgend seizoen een competitie komt bestaande uit Ajax en PSV!!
Maatje small joh, smurfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga zo ff alle nummers uitproberen, misschien dat er eentje minimaal lelijk is...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Kolere wat dood en dood zonde van de bedrukking zegVerneukt het hele shirt man
Ongelofelijk, kan je toch niet serieus menenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoordfansh(...)ign=uittenue%2B12-13
Hier kan je er mee kloten. Wat lelijk zeg.
11 valt wel meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga zo ff alle nummers uitproberen, misschien dat er eentje minimaal lelijk is...
22 !!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoordfansh(...)ign=uittenue%2B12-13
Hier kan je er mee kloten. Wat lelijk zeg.
Ja, dat is inderdaad de enige. Viel me nu trouwens pas weer op dat Darley blijkbaar nummer 1 heeft.quote:
Mulder wilde nummer 1 niet. Hij vond dat hij eerst een heel seizoen eerste keeper moest zijn voordat hij dat rugnummer verdiende.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de enige. Viel me nu trouwens pas weer op dat Darley blijkbaar nummer 1 heeft.
Uit het twente topic.. sportieve vooruitgang.. Fer tochquote:Twente wil door met Landzaat en Boschker
Denny Landzaat en Sander Boschker kunnen een nieuwe aanbieding van FC Twente verwachten. Dat schrijft TC/Tubantia vrijdag.
De twee oudgedienden zijn beiden in het bezit van aflopende verbintenissen. De Eredivisie-club uit Enschede staat open voor een langer verblijf van het tweetal. Boschker gaf in een eerder stadium te kennen dat hij openstaat voor een nieuw contract bij FC Twente.
Ook Landzaat ziet een langer verblijf bij de club wel zitten. Trainer Steve McClaren ziet in de twee ervaren spelers een verlengstuk op en naast het veld, de Engelsman is dan ook een voorstander van het aanblijven van de twee. FC Twente praat tevens met Dwight Tiendalli over een nieuw contract.
Nóg lelijker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef Guidetti het volgende:
Mensen die daadwerkelijk denken dat het er in het echt net zo lelijk uit ziet als het digitale voorbeeldje
Komt die er dan? Laatste paar europese uitshirts waren geen onverdeeld succes...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme man, wou het uitshirt met Martins Indi 5 halen. Wat een verneuking van dat prachtige shirt. Iemand trouwens een ideetje wanneer de Europese shirts gepresenteerd worden?
Gewoon lekker tot januari wachten. Voor 30 euro kun je ze halen. Dan zie je gelijk de marge die ze hebben op de shirtjes..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Weet eigenlijk niet wat triester is, de bedrukking of het feit dat je 92 euro moet aftikken voor een shirtje met bedrukking.
tegen fc karnten was dat toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt die er dan? Laatste paar europese uitshirts waren geen onverdeeld succes...
Die van dit jaar kosten nu ook iets van 24,95 ofzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon lekker tot januari wachten. Voor 30 euro kun je ze halen. Dan zie je gelijk de marge die ze hebben op de shirtjes..
25 zelfs nu.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon lekker tot januari wachten. Voor 30 euro kun je ze halen. Dan zie je gelijk de marge die ze hebben op de shirtjes..
Neem aan van wel. Die gele shirts van vorig jaar waren oorspronkelijk bedoeld als Europese shirts toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt die er dan? Laatste paar europese uitshirts waren geen onverdeeld succes...
Nee, want onze europese uitshirts waren geel, net als het thuistenue van Kärnten...quote:
ah dat was hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want onze europese uitshirts waren geel, net als het thuistenue van Kärnten...
In kleding zijn de marges altijd hoog. 10 / 12 x over de kop is vrij normaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Het shirt was ook te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme man, wou het uitshirt met Martins Indi 5 halen. Wat een verneuking van dat prachtige shirt. Iemand trouwens een ideetje wanneer de Europese shirts gepresenteerd worden?
Dat lettertype ook, als een kleuter die leert schrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ah dat was het![]()
sowieso zijn er wat wazige ideeen afgekomen van onze zogenaamde bekwame directie..
trouwens..
[ afbeelding ]
dromen mag
je moet wel ballen van staal hebben wil je op een gelijkspel weddenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Niesl het volgende:
Op Unibet levert gokken op Feyenoord ook al niet veel op...
Heerenveen - Feyenoord
Winst Heerenveen 4
Gelijkspel 5
Winst Feyenoord 1,6
Was gisteren nog 2.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Niesl het volgende:
Heerenveen - Feyenoord
Winst Heerenveen 4
Gelijkspel 5
Winst Feyenoord 1,6
Veel wedsites hebben hem er zelfs al in zijn geheel uitgehaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Niesl het volgende:
Heerenveen - Feyenoord
Winst Heerenveen 4
Gelijkspel 5
Winst Feyenoord 1,6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |