SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever is lower than worst, this is lower than that.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, toen was ze al bekend. Gewoon haar debuut heb ik het over. Deze dus:
Baris en Efe.
Best respectloos dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het juist, hij heeft niks over Roemenen gezegd dus: /care.
Dat maakt niet uit. Baris en Efe hebben zich eeuwig gevoegd tussen namen als Mark Wahlberg.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Whatever is lower than worst, this is lower than that.
Filmpje slaat echt nergens op
Met wat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Baris en Efe hebben zich eeuwig gevoegd tussen namen als Mark Wahlberg.
Nou?quote:
Draaikont.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeft ze jou ingepakt met een mooi accordeonnumertje of zo?
Hij haar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeft ze jou ingepakt met een mooi accordeonnumertje of zo?
Met dat filmpje.quote:
Die neem ik wel voor mijn rekening ja. Roep maar wanneer je ze geregeld hebt..quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef Triggershot het volgende:
Arya, neem jij de meiden van Anatolië en het Midden Oosten, ik de meisjes van de Balkan, gaan we gewoon vreedzaam verdelen en leven, onze nakomelingen maken elkaar toch wel af, hoeven we geen zorgen over te maken...?
Wat is deze?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef Triggershot het volgende:
Arya, neem jij de meiden van Anatolië en het Midden Oosten, ik de meisjes van de Balkan, gaan we gewoon vreedzaam verdelen en leven, onze nakomelingen maken elkaar toch wel af, hoeven we geen zorgen over te maken...?
Oh met één uitzondering.. Bortecinem hou ik, staan al klaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met dat filmpje.
[..]
Die neem ik wel voor mijn rekening ja. Roep maar wanneer je ze geregeld hebt..
Een uitzondering wil ik wel toelaten dan....quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef Triggershot het volgende:
Oh met één uitzondering.. Bortecinem hou ik, staan al klaar.
Meer heb ik niet nodig broederquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een uitzondering wil ik wel toelaten dan....
Denken zo een keuze te hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Ik heb dus geen keuze meer. Ik pleeg wel ritueel zelfmoord.
Samen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Chinese waterdruppel methode?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die vindt dat helemaal niet erg man.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmen
Japans.quote:
Jij dacht ik geef Arya de lastigste...?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Triggershot het volgende:
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmen
Jij bent een echte man jonge, lukt jou wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij dacht ik geef Arya de lastigste...?![]()
Like duh. Met je temmenquote:
Stoer hoor achter je scherm,quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Like duh. Met je temmen. Vuige halfbloedje.
Zeker wel....quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef Triggershot het volgende:
Jij bent een echte man jonge, lukt jou wel.
Kom naar Schilderswijk danquote:
Ik verzamel ze.quote:
Wat, ik ben de brein achter die hele motto.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weinig Fok!kers weten dat jij figureerde in !
Dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat, ik ben de brein achter die hele motto.
Ksst.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga pasta eten daaag. Sowieso niet dat ik in de harem van een Arabieer ga. Liever een Turk.
Je hebt geen keus schat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga pasta eten daaag. Sowieso niet dat ik in de harem van een Arabieer ga. Liever een Turk.
Kom mij opzoeken dan hamara.quote:
Je moet die vrouwen de illusie geven dat ze die vrijheid wel hebben, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt hé, fantasieën verwarren met de werkelijkheid.
Vertaling voor de mods?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ana Am Ukathir Rasak Ya Madjnuna.
Leer het van de meesterquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet die vrouwen de illusie geven dat ze die vrijheid wel hebben, maar ook niet meer dan dat.![]()
Vertaling voor mijquote:
Kouwed.quote:
nix gehad broquote:
Wie is hier de fokkin baas, wij zijn hier de fokkin baas!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kijk ze stribbelen dan, die wulpse teefjes. Luisteren zullen ze.![]()
Inderdaad. We nemen over.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie is hier de fokkin baas, wij zijn hier de fokkin baas!
ik ben van FOK!quote:
Vrouwen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Julis het volgende:
. Ach, wat schattig. Mannen die denken dat ze de baas zijn.
Kan ik die zo downloaden en op W7 draaien? Dan kom ik jullie ff pwnen.quote:
Zeg, dat zarGon onder de plak zit betekend niet dat jullie de baas zijn hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Julis het volgende:
. Ach, wat schattig. Mannen die denken dat ze de baas zijn.
We beginnen over 2 minutenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik die zo downloaden en op W7 draaien? Dan kom ik jullie ff pwnen.
Zeg het ze blueboyquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg, dat zarGon onder de plak zit betekend niet dat jullie de baas zijn hoor
Nope.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We beginnen over 2 minuten, je hebt hem nog niet op je PC neem ik aan?
Dat het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes wat voorstelt? Woman please.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef Julis het volgende:
Ik wil je illusie niet verpesten natuurlijk.
Heb jij niet nog een vertaling te sturen?quote:
quote:
Check je DM.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een vertaling te sturen?
Je hebt het nu alleen over het fysiek. En jullie brein met minder verbindingen stelt wel wat voor?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes wat voorstelt? Woman please.
Dat DMde je net ook alquote:
Het IQ-verschil valt altijd in ons voordeel uit. Ken je plek madame.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Julis het volgende:
Je hebt het nu alleen over het fysiek. En jullie brein met minder verbindingen stelt wel wat voor?
quote:
Zo goed als alles is door mannen uitgevondenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt het nu alleen over het fysiek. En jullie brein met minder verbindingen stelt wel wat voor?
IQ-verschil misschien wel. Maar vrouwen zijn beter in 'gek maken' en 'hun zin krijgen'.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het IQ-verschil valt altijd in ons voordeel uit. Ken je plek madame.
"Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw."quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo goed als alles is door mannen uitgevonden
Die illusie geven we jullie ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef Julis het volgende:
IQ-verschil misschien wel. Maar vrouwen zijn beter in 'gek maken' en 'hun zin krijgen'.
Omdat ze niet tevoorschijn kan komenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Julis het volgende:
[..]
"Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw."
vraag me af waarom die vrouw altijd achter staatquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Klopt niet. Deze wel:quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Julis het volgende:
[..]
3 meter achterlopen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
vraag me af waarom die vrouw altijd achter staat
10 van de 10 x ook nog eens golddigger.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt niet. Deze wel:
''Achter elke vrouw staat een succesvolle man.''
Dat zijn ze toch allemaal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
10 van de 10 x ook nog eens golddigger.
Natuurlijk wel, maar smaak is wat meer uitgebreid nu.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is deze, geen metal meer voor jou?
Jullie leven langer dan jullie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:21 schreef AliceWonder het volgende:
Vrouwen leven langer dan vrouwen. En zaadcellen kunnen nu kunstmatig geproduceerd worden. Wij tolereren jullie. Daarom bestaan jullie nog.
Vertaal jij je arabische shizzle. Anders ga ik in het Roemeens scheldenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie leven langer dan jullie?
Zonder mannen gaan bepaalde vrouwen de rol van man vervullen, dat is in gevangenissen in de VS ook het geval.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef AliceWonder het volgende:
Zonder mannen waren vrouwen gelukkiger. Voortplanting gaat kunstmatig. Er zijn veel meer kledingwinkels. En armoede zal niet bestaan.
In jouw wereld ja. Ik werk gewoon en ga naar school. En later zal ik ook full-time werken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef sp3c het volgende:
vrouwen leven langer omdat ze geen fok! uitspoken
zonder mannen moeten jullie ook aan de bak heur
- Schopenhauer.quote:''Bij een eerste kennismaking staan twee vrouwen met duidelijk meer gedwongenheid en huichelarij tegenover elkaar dan twee mannen. Als twee vrouwen elkaar een compliment maken, klinkt het ook veel belachelijker dan als twee mannen dat doen. Terwijl een man, zelfs tegen iemand die ver beneden hem staat, meestal toch spreekt met een zekere consideratie en humaniteit, is het onverdraaglijk om aan te zien hoe hautain en minachtend een voorname vrouw zich gedraagt tegenover een lager geplaatste vrouw (die niet bij haar in dienst is).
Misschien komt dat omdat bij vrouwen ieder verschil in rang er veel meer op aankomt dan bij ons en veel sneller kan worden veranderd of opgeheven. Want bij ons tellen er honderd verschillende factoren mee, maar bij hen is er maar één beslissend: welke man zij hebben behaagd. Misschien komt het ook omdat zij veel dichter bij elkaar staan dan mannen, door de eenzijdigheid van hun beroep, en om die reden de standsverschillen proberen te benadrukken.
Alleen als het door de geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijke intellect het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes, het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift. Het zou beter zijn om het vrouwelijke geslacht het onesthetische te noemen. Voor muziek, voor poëzie en voor de beeldende kunsten zijn zij geen van allen werkelijk gevoelig of ontvankelijk; als ze doen alsof ze dat wel zijn, is het alleen naäperij, uit behaagzucht. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse voor iets te hebben, en de reden daarvan is, denk ik, de volgende. De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en hij is de enige die zij direct moet beheersen.
Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen allleen maar te beschouwen als middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveinsd, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naäperij. Rousseau heeft al gezegd: 'Les femmes, en général, n' aiment aucun art, ne se connaissent a aucun, et n' ont aucun génie.' Iedereen die zich niet door de schijn laat bedriegen zal dat wel gemerkt hebben. Men hoeft er slechts op te letten waar ze belangstelling voor hebben bij een concert, een opera of een toneelstuk, en bij voorbeeld de kinderlijke onbevangenheid gade te slaan waarmee ze tijdens de mooiste passages van de grootste meesterwerken doorgaan met hun geklets. Als het waar is dat de Grieken de vrouwen niet toelieten bij toneelvoorstellingen, dan hadden ze gelijk; in hun theaters kon men dan tenminste iets verstaan.''
ja maar niet zo hardquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
In jouw wereld ja. Ik werk gewoon en ga naar school. En later zal ik ook full-time werken.
'Zonder msnk ben ik gelukkiger'quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef AliceWonder het volgende:
Zonder mannen waren vrouwen gelukkiger. Voortplanting gaat kunstmatig. Er zijn veel meer kledingwinkels. En armoede zal niet bestaan.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
'Zonder msnk ben ik gelukkiger'
Dat is wat je zegt?
Nee ik hou van hemquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
'Zonder msnk ben ik gelukkiger'
Dat is wat je zegt?
Met ebru umarquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef WammesWaggel het volgende:
!TURKEN IN DE MEDIA ALERT!
Om 21.45 op Ned 1 komt Droomhuis Gezocht, Nederlanders gaan een huis zoeken Turkije
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:14 schreef Doosopwielen het volgende:
Zo dus ik ging logeren bij mij vriend toen we aan het eten waren zei die vader geld voor eten. Ik dacht wtf? En ik zei dat ik geen geld bij me had hij zet me het huis uit dus moest ik me ouders bellen of ze me wilde komen ophalen. Ik haat turkse vaders
Schoppenhauer was een pessimistsche oude man die waarschijnlijk nog nooit heeft geneukt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:34 schreef AryaMehr het volgende:
Nog maar een keer tevoorschijn halen dan. Teveel vrouwen met een grote mond hier:
[..]
- Schopenhauer.
De man is inderdaad net zo goed afhankelijk van de vrouw. Om nou pro-man of pro-vrouw te zijn heeft niet zoveel zin. Ze vullen elkaar aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Schoppenhauer was een pessimistsche oude man die waarschijnlijk nog nooit heeft geneukt.
Mannen en Vrouwen hebben elkaar nodig. Zonder elkaar kunnen wij niet leven. We maken elkaar compleet. Ik hoop niet dat je serieus neerkijkt op vrouwen.
Vrouwen die hun interesses faken om mannen te versieren zijn er zeker wel. Maar ik ben niet een van die vrouwen. En zo ken ik er wel meer.
Ik hou van kunst (Da vinci),ps3, stripboeken en nog een paar dingen die niet typisch vrouwelijk zijn. En die dingen fake ik niet zodat mannen interesse in mij hebben.
Vrouwen zijn mooi,verzorgend en compassievol.Mannen zijn rationeler,hebben betere humor en zijn meer down to earth.
Mannen zijn geweldig en vrouwen ook daarom horen we bij elkaar.
quote:
Ik heb zin om haar zo hard te nemen daar in dat huisje van haar. Met dat kut accent. Schreeuwen zal ze.quote:
De geest van Theo, hij heeft bezit van je genomenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb zin om haar zo hard te nemen daar in dat huisje van haar. Met dat kut accent. Schreeuwen zal ze.
Is ze het neukertje van Theo geweest ja?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De geest van Theo, hij heeft bezit van je genomen
Twee handen op 1 buik, dus onder de invloed van drank en coke zal het vast met regelmaat tot een kwakje gekomen zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is ze het neukertje van Theo geweest ja?
Dat lijkt me dan ook. Ach, dat soort vrouwen geilen op aandacht. Ik wil haar best een toontje lager doen zingen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Twee handen op 1 buik, dus onder de invloed van drank en coke zal het vast met regelmaat tot een kwakje gekomen zijn
Busted.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Arcadia, wat voor plaatjes zoek jij dat je dit tegenkomt!?
Ik hoef niks te zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Arcadia, wat voor plaatjes zoek jij dat je dit tegenkomt!?
BIJI BIR BIJI BIRquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Blocko het volgende:
Kom je op een Turkse bruiloft krijg je de hele tijd Koerdische muziek?
No offence maar ik vind het irritant.
Is het een Koerdische damat/gelin?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Blocko het volgende:
"Ik heb geen zin".quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het een Koerdische damat/gelin?. Sterkte man. Turkse bruiloften
. Ik word ook gedwongen om mee te gaan, omdat mensen die ik niet ken dan naar mij gaan vragen. Ik moet snel iets verzinnen.
Nee, dat is dus het rare eraan. Alhoewel er denk ik wel een redelijk grote (op lijkende) Koerdische populatie aanwezig was.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het een Koerdische damat/gelin?. Sterkte man. Turkse bruiloften
. Ik word ook gedwongen om mee te gaan, omdat mensen die ik niet ken dan naar mij gaan vragen. Ik moet snel iets verzinnen.
Dan is het tijd om over te stappen op: "ik wil niet".quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zeg ik bij elke bruiloft. Mijn ouders zijn dat zat geworden.
Het refrein van Swing high:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter..
Je moet de engelstalige, duitse en de franstalige nummers draaien van Cem en Baris abii voor hun..
Die draai ik ook vaak in de auto stiekem wanneer niemand kijkt/luister..
Swing High..
Mein Deutsche freund
etc.. etc..
Wel vreemd dan. Ik bedoel,quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee, dat is dus het rare eraan. Alhoewel er denk ik wel een redelijk grote (op lijkende) Koerdische populatie aanwezig was.
Ik weet het niet. Frustraties.
Daarom ja. Respect voor elkaar hebben is het belangrijkst. Gelukkig hebben ik en msnk dat wel voor elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
De man is inderdaad net zo goed afhankelijk van de vrouw. Om nou pro-man of pro-vrouw te zijn heeft niet zoveel zin. Ze vullen elkaar aan.
[..]! Oh my...
weet ik niet :S ik praat alleen over mezelf. Ik kan niet in de hoofden van de rest kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Wel vreemd dan. Ik bedoel,liedjes die worden afgespeeld die de gelin of damat niet eens begrijpen. Frustraties bij jou of ook bij de rest?
Zie jij eigenlijk het verschil tussen Turken en Koerden? Hoe zie ik dat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee, dat is dus het rare eraan. Alhoewel er denk ik wel een redelijk grote (op lijkende) Koerdische populatie aanwezig was.
Ik weet het niet. Frustraties.
Naja ik weet ook niet precies of het zo is hoor maar je kan toch wel een beetje inschatten? Qua regio zeg maar. Iemand uit Izmir ziet er echt niet hetzelfde uit als iemand uit Trabzon of iemand uit eeum, laten we zeggen Hakkari.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zie jij eigenlijk het verschil tussen Turken en Koerden? Hoe zie ik dat?
Ken het verschil niet echt, vandaar die vraag.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef Blocko het volgende:
Naja ik weet ook niet precies of het zo is hoor maar je kan toch wel een beetje inschatten? Qua regio zeg maar. Iemand uit Izmir ziet er echt niet hetzelfde uit als iemand uit Trabzon of iemand uit eeum, laten we zeggen Hakkari.
Omdat Turken en Koerden lang in dezelfde regio wonen is het idd heel moeilijk onderscheid maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ken het verschil niet echt, vandaar die vraag.
De hele tijd? Dat is wel apart jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Blocko het volgende:
Natuurlijk ook Pitbullquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
De hele tijd? Dat is wel apart ja![]()
Soms zit er een liedje tussen, dat gaat dan nog wel...
Ik moest leren, dus hoefde vandaag niet mee
Nee, niemand kan me dwingen natuurlijk. Maar als je ouders het hele tijd vragen. En je hoort het later ook van anderenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:01 schreef msnk het volgende:
Ik snap het niet. Als je niet wil dan ga je toch niet? Wat is het probleem...
Ben zelf in de afgelopen 5 jaar maar naar 1 bruiloft geweest of zowant stom
Geen idee... Hoor dit voor 't eerstquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja toch? Bruiloften zonder Pitbull zijn niet compleet.
Dat proberen te overtuigen van mensenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, niemand kan me dwingen natuurlijk. Maar als je ouders het hele tijd vragen. En je hoort het later ook van anderen. Maar goed, het is ook 'sociaal', hè.
Straks dit op bruiloftenquote:
Ben je geband?quote:
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Straks dit op bruiloften
[..]
Ben je geband?
Hahahaha echt hequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggen.
Als ze eens wisten
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggen.
Als ze eens wisten
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nooit naar Turkse bruiloften. Banane als het asociaal is.
Als je uitnodiging krijgt ben je zowat verplicht om te gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Gew, gaan joh. Kwaliteits-genen spotten enzulks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
hahaha exact.quote:
Mijn ouders en zusje gaan. Is toch genoeg?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je uitnodiging krijgt ben je zowat verplicht om te gaan
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ouders en zusje gaan. Is toch genoeg?
Seni de eversek olur artik, yasin geldi de geciyor, arkadasim.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga ook weinig naar Turkse bruiloften. Ik ga trouwens binnenkort een pak bestellen, ik heb besloten om vanaf nu wél altijd te gaan.
Nee, mijn ouders hebben echt alles gedaan. Ik kreeg zogenaamd straf. Ik moest dan het hele huis schoonmaken. Ik vond het best.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
17 december 2011 <3 omgawd ik ben verliewfd zo leuwk he koetsie koetsie awh kitsie kietsee
Je bent toch part of the family?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat gaat ze dan zeggen "NEEJe moet LAN!!! HADI KALK!!!"?
Zijn toch mijn zaken?
Na mijn studie pas, ik wil geen vrouw ten laste zijn zonder een diploma of baan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Seni de eversek olur artik, yasin geldi de geciyor, arkadasim.
quote:
Eh ja, zoiets.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat gaat ze dan zeggen "NEEJe moet LAN!!! HADI KALK!!!"?
Zijn toch mijn zaken?
Ben jij Marokkaan of?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
17 december 2011 <3 omgawd ik ben verliewfd zo leuwk he koetsie koetsie awh kitsie kietsee
asociaal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder probeert mij vaak wel over te halen (vooral als het van een goede bekende is) maar ze weten dat het geen nut heeft.
mashallah broeder, goeien instelling.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Na mijn studie pas, ik wil geen vrouw ten laste zijn zonder een diploma of baan.
Kijk, ik zeg je wel één ding eerlijk inderdaad. Als het een van mijn directe nichtjes zijn of zo die trouwen dan zou ik mezelf wel dingen om te gaan ja.quote:
Aha. Is er een speciale reden waarom je terugkwam naar FOK!?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
En kwart Toerk. En mijn verloofde is ook Toerk. Toerken zijn schattig.
Doet hij goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:22 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
Ik mag nog alleen maar Turks praten van mijn verloofde.
De laatste keer dat ik naar zo'n Turks feest ging kwam zo'n oude vriendin van mijn moeder die ik al jaren niet had gezien zeiken tegen mij dat ik was aangekomen en een paar kilo's moest afvallen.quote:
Je bedoelt vrouwen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar zo'n Turks feest ging kwam zo'n oude vriendin van mijn moeder die ik al jaren niet had gezien zeiken tegen mij dat ik was aangekomen en een paar kilo's moest afvallen.Ik kan Turken soms echt niet uitstaan.
Turken.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar zo'n Turks feest ging kwam zo'n oude vriendin van mijn moeder die ik al jaren niet had gezien zeiken tegen mij dat ik was aangekomen en een paar kilo's moest afvallen.Ik kan Turken soms echt niet uitstaan.
Turken.
La bi boka su dinini karistirma be aqquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen?
Tevens waarom heeft Fok! geen halal banner, moet toch wel met zo'n diverse cultuur.
[ afbeelding ]
Sorry man, was trollquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
La bi boka su dinini karistirma be aq
Hamdoullilah dit, ik moet bidden dat, en dan troll. yemezler kocumquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry man, was troll, boeit me eerlijk gezegd niet.
Turken iste.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Julis het volgende:
[..]![]()
. Wat gaat haar dat aan. Mensen die jaloers zijn en je complexen proberen te aansmeren. Vooral vrouwen doen dat
.
Haha, tesekkur ederimquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
alhamdulillah, bende iyim. Okul nasil gidiyor? Ders iyimi?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken iste.Dat krijg je ervan als je zoveel Turkse vrouwen bij elkaar doet.
Maar Turkse mannen kunnen er ook wat van hoor.
Is trouwens wel bidtijd ja, bedankt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoullilah dit, ik moet bidden dat, en dan troll. yemezler kocum
Wat zeggen die dan? Kan me niet voorstellen dat die "je moet echt wat afvallen" zeggen of zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:27 schreef Julis het volgende:
[..]. Inderdaad. Sommige Turkse mannen zijn erger dan vrouwen
.
Seni de nisanlini da sikecegim amaquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Turkce konus. Ben Turk ders aliyom. Benim nisanli benden Turk konusmak ve ogrenmak istiyorum.
Aferin sana Joaquinquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Turkce konus. Ben Turk ders aliyom. Benim nisanli benden Turk konusmak ve ogrenmak istiyorum.
lucky pigsquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen?
Tevens waarom heeft Fok! geen halal banner, moet toch wel met zo'n diverse cultuur.
[ afbeelding ]
Ik heb het dan voornamelijk over roddelende Turkse mannen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat zeggen die dan? Kan me niet voorstellen dat die "je moet echt wat afvallen" zeggen of zo
WAT?!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Nerdesin zarGonnn. Saat kac, en je bent nog in Amsterdam?
Vraag blijft staan. Wat zeggen die? Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb het dan voornamelijk over roddelende Turkse mannen...
Tovbe tovbequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:33 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
tovbe tovbeeee annene goster zargon tovbe tovbe oelen
fo jizzle.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:35 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
blocko wocko flacka wacka bocko
Ze kunnen bijv. normale meisjes bestempelen als sletjes door daar verhalen over te verspreiden bij andere mannen (voornamelijk door het kleedgedrag die de mannen dan 'opvallen'). Iets dat me is opgevallen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Vraag blijft staan. Wat zeggen die? Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig nu
Ik dacht dat alleen Turkse vrouwen dat dedenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze kunnen bijv. normale meisjes bestempelen als sletjes door daar verhalen over te verspreiden bij andere mannen (voornamelijk door het kleedgedrag die de mannen dan 'opvallen').
Nee, Turkse mannen kunnen dat net zo goed doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Turkse vrouwen dat deden
En waar is zG dan?
Mashallah diyelimki de goz degmesin.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
tzzz mijn Turks is wel voorruit gegaan. Wie had dat ooit gedacht.
Wat doet ie in Amsterdam dan? En waar in Amsterdam? Houdt die je niet eens op de hoogte?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, Turkse mannen kunnen dat net zo goed doen.
Hij is volgens mij nog in Amsterdam? Ik weet het niet.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:39 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
UGH ik hou op met turks praten tfoe ik haat turks en turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |