quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:14 schreef Doosopwielen het volgende:
Zo dus ik ging logeren bij mij vriend toen we aan het eten waren zei die vader geld voor eten. Ik dacht wtf? En ik zei dat ik geen geld bij me had hij zet me het huis uit dus moest ik me ouders bellen of ze me wilde komen ophalen. Ik haat turkse vaders
Schoppenhauer was een pessimistsche oude man die waarschijnlijk nog nooit heeft geneukt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:34 schreef AryaMehr het volgende:
Nog maar een keer tevoorschijn halen dan. Teveel vrouwen met een grote mond hier:
[..]
- Schopenhauer.
De man is inderdaad net zo goed afhankelijk van de vrouw. Om nou pro-man of pro-vrouw te zijn heeft niet zoveel zin. Ze vullen elkaar aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Schoppenhauer was een pessimistsche oude man die waarschijnlijk nog nooit heeft geneukt.
Mannen en Vrouwen hebben elkaar nodig. Zonder elkaar kunnen wij niet leven. We maken elkaar compleet. Ik hoop niet dat je serieus neerkijkt op vrouwen.
Vrouwen die hun interesses faken om mannen te versieren zijn er zeker wel. Maar ik ben niet een van die vrouwen. En zo ken ik er wel meer.
Ik hou van kunst (Da vinci),ps3, stripboeken en nog een paar dingen die niet typisch vrouwelijk zijn. En die dingen fake ik niet zodat mannen interesse in mij hebben.
Vrouwen zijn mooi,verzorgend en compassievol.Mannen zijn rationeler,hebben betere humor en zijn meer down to earth.
Mannen zijn geweldig en vrouwen ook daarom horen we bij elkaar.
quote:
Ik heb zin om haar zo hard te nemen daar in dat huisje van haar. Met dat kut accent. Schreeuwen zal ze.quote:
De geest van Theo, hij heeft bezit van je genomenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb zin om haar zo hard te nemen daar in dat huisje van haar. Met dat kut accent. Schreeuwen zal ze.
Is ze het neukertje van Theo geweest ja?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De geest van Theo, hij heeft bezit van je genomen
Twee handen op 1 buik, dus onder de invloed van drank en coke zal het vast met regelmaat tot een kwakje gekomen zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is ze het neukertje van Theo geweest ja?
Dat lijkt me dan ook. Ach, dat soort vrouwen geilen op aandacht. Ik wil haar best een toontje lager doen zingen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Twee handen op 1 buik, dus onder de invloed van drank en coke zal het vast met regelmaat tot een kwakje gekomen zijn
Busted.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Arcadia, wat voor plaatjes zoek jij dat je dit tegenkomt!?
Ik hoef niks te zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Arcadia, wat voor plaatjes zoek jij dat je dit tegenkomt!?
BIJI BIR BIJI BIRquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Blocko het volgende:
Kom je op een Turkse bruiloft krijg je de hele tijd Koerdische muziek?
No offence maar ik vind het irritant.
Is het een Koerdische damat/gelin?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Blocko het volgende:
"Ik heb geen zin".quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het een Koerdische damat/gelin?. Sterkte man. Turkse bruiloften
. Ik word ook gedwongen om mee te gaan, omdat mensen die ik niet ken dan naar mij gaan vragen. Ik moet snel iets verzinnen.
Nee, dat is dus het rare eraan. Alhoewel er denk ik wel een redelijk grote (op lijkende) Koerdische populatie aanwezig was.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het een Koerdische damat/gelin?. Sterkte man. Turkse bruiloften
. Ik word ook gedwongen om mee te gaan, omdat mensen die ik niet ken dan naar mij gaan vragen. Ik moet snel iets verzinnen.
Dan is het tijd om over te stappen op: "ik wil niet".quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zeg ik bij elke bruiloft. Mijn ouders zijn dat zat geworden.
Het refrein van Swing high:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter..
Je moet de engelstalige, duitse en de franstalige nummers draaien van Cem en Baris abii voor hun..
Die draai ik ook vaak in de auto stiekem wanneer niemand kijkt/luister..
Swing High..
Mein Deutsche freund
etc.. etc..
Wel vreemd dan. Ik bedoel,quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee, dat is dus het rare eraan. Alhoewel er denk ik wel een redelijk grote (op lijkende) Koerdische populatie aanwezig was.
Ik weet het niet. Frustraties.
Daarom ja. Respect voor elkaar hebben is het belangrijkst. Gelukkig hebben ik en msnk dat wel voor elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
De man is inderdaad net zo goed afhankelijk van de vrouw. Om nou pro-man of pro-vrouw te zijn heeft niet zoveel zin. Ze vullen elkaar aan.
[..]! Oh my...
weet ik niet :S ik praat alleen over mezelf. Ik kan niet in de hoofden van de rest kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Wel vreemd dan. Ik bedoel,liedjes die worden afgespeeld die de gelin of damat niet eens begrijpen. Frustraties bij jou of ook bij de rest?
Zie jij eigenlijk het verschil tussen Turken en Koerden? Hoe zie ik dat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee, dat is dus het rare eraan. Alhoewel er denk ik wel een redelijk grote (op lijkende) Koerdische populatie aanwezig was.
Ik weet het niet. Frustraties.
Naja ik weet ook niet precies of het zo is hoor maar je kan toch wel een beetje inschatten? Qua regio zeg maar. Iemand uit Izmir ziet er echt niet hetzelfde uit als iemand uit Trabzon of iemand uit eeum, laten we zeggen Hakkari.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zie jij eigenlijk het verschil tussen Turken en Koerden? Hoe zie ik dat?
Ken het verschil niet echt, vandaar die vraag.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef Blocko het volgende:
Naja ik weet ook niet precies of het zo is hoor maar je kan toch wel een beetje inschatten? Qua regio zeg maar. Iemand uit Izmir ziet er echt niet hetzelfde uit als iemand uit Trabzon of iemand uit eeum, laten we zeggen Hakkari.
Omdat Turken en Koerden lang in dezelfde regio wonen is het idd heel moeilijk onderscheid maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ken het verschil niet echt, vandaar die vraag.
De hele tijd? Dat is wel apart jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Blocko het volgende:
Natuurlijk ook Pitbullquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
De hele tijd? Dat is wel apart ja![]()
Soms zit er een liedje tussen, dat gaat dan nog wel...
Ik moest leren, dus hoefde vandaag niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |