quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:14 schreef Doosopwielen het volgende:
Zo dus ik ging logeren bij mij vriend toen we aan het eten waren zei die vader geld voor eten. Ik dacht wtf? En ik zei dat ik geen geld bij me had hij zet me het huis uit dus moest ik me ouders bellen of ze me wilde komen ophalen. Ik haat turkse vaders
Schoppenhauer was een pessimistsche oude man die waarschijnlijk nog nooit heeft geneukt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:34 schreef AryaMehr het volgende:
Nog maar een keer tevoorschijn halen dan. Teveel vrouwen met een grote mond hier:
[..]
- Schopenhauer.
De man is inderdaad net zo goed afhankelijk van de vrouw. Om nou pro-man of pro-vrouw te zijn heeft niet zoveel zin. Ze vullen elkaar aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Schoppenhauer was een pessimistsche oude man die waarschijnlijk nog nooit heeft geneukt.
Mannen en Vrouwen hebben elkaar nodig. Zonder elkaar kunnen wij niet leven. We maken elkaar compleet. Ik hoop niet dat je serieus neerkijkt op vrouwen.
Vrouwen die hun interesses faken om mannen te versieren zijn er zeker wel. Maar ik ben niet een van die vrouwen. En zo ken ik er wel meer.
Ik hou van kunst (Da vinci),ps3, stripboeken en nog een paar dingen die niet typisch vrouwelijk zijn. En die dingen fake ik niet zodat mannen interesse in mij hebben.
Vrouwen zijn mooi,verzorgend en compassievol.Mannen zijn rationeler,hebben betere humor en zijn meer down to earth.
Mannen zijn geweldig en vrouwen ook daarom horen we bij elkaar.
quote:
Ik heb zin om haar zo hard te nemen daar in dat huisje van haar. Met dat kut accent. Schreeuwen zal ze.quote:
De geest van Theo, hij heeft bezit van je genomenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb zin om haar zo hard te nemen daar in dat huisje van haar. Met dat kut accent. Schreeuwen zal ze.
Is ze het neukertje van Theo geweest ja?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De geest van Theo, hij heeft bezit van je genomen
Twee handen op 1 buik, dus onder de invloed van drank en coke zal het vast met regelmaat tot een kwakje gekomen zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is ze het neukertje van Theo geweest ja?
Dat lijkt me dan ook. Ach, dat soort vrouwen geilen op aandacht. Ik wil haar best een toontje lager doen zingen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Twee handen op 1 buik, dus onder de invloed van drank en coke zal het vast met regelmaat tot een kwakje gekomen zijn
Busted.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Arcadia, wat voor plaatjes zoek jij dat je dit tegenkomt!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |