Check je DM.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een vertaling te sturen?
Je hebt het nu alleen over het fysiek. En jullie brein met minder verbindingen stelt wel wat voor?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes wat voorstelt? Woman please.
Dat DMde je net ook alquote:
Het IQ-verschil valt altijd in ons voordeel uit. Ken je plek madame.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Julis het volgende:
Je hebt het nu alleen over het fysiek. En jullie brein met minder verbindingen stelt wel wat voor?
quote:
Zo goed als alles is door mannen uitgevondenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt het nu alleen over het fysiek. En jullie brein met minder verbindingen stelt wel wat voor?
IQ-verschil misschien wel. Maar vrouwen zijn beter in 'gek maken' en 'hun zin krijgen'.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het IQ-verschil valt altijd in ons voordeel uit. Ken je plek madame.
"Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw."quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo goed als alles is door mannen uitgevonden
Die illusie geven we jullie ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef Julis het volgende:
IQ-verschil misschien wel. Maar vrouwen zijn beter in 'gek maken' en 'hun zin krijgen'.
Omdat ze niet tevoorschijn kan komenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Julis het volgende:
[..]
"Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw."
vraag me af waarom die vrouw altijd achter staatquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Klopt niet. Deze wel:quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Julis het volgende:
[..]
3 meter achterlopen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
vraag me af waarom die vrouw altijd achter staat
10 van de 10 x ook nog eens golddigger.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt niet. Deze wel:
''Achter elke vrouw staat een succesvolle man.''
Dat zijn ze toch allemaal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
10 van de 10 x ook nog eens golddigger.
Natuurlijk wel, maar smaak is wat meer uitgebreid nu.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is deze, geen metal meer voor jou?
Jullie leven langer dan jullie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:21 schreef AliceWonder het volgende:
Vrouwen leven langer dan vrouwen. En zaadcellen kunnen nu kunstmatig geproduceerd worden. Wij tolereren jullie. Daarom bestaan jullie nog.
Vertaal jij je arabische shizzle. Anders ga ik in het Roemeens scheldenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie leven langer dan jullie?
Zonder mannen gaan bepaalde vrouwen de rol van man vervullen, dat is in gevangenissen in de VS ook het geval.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef AliceWonder het volgende:
Zonder mannen waren vrouwen gelukkiger. Voortplanting gaat kunstmatig. Er zijn veel meer kledingwinkels. En armoede zal niet bestaan.
In jouw wereld ja. Ik werk gewoon en ga naar school. En later zal ik ook full-time werken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef sp3c het volgende:
vrouwen leven langer omdat ze geen fok! uitspoken
zonder mannen moeten jullie ook aan de bak heur
- Schopenhauer.quote:''Bij een eerste kennismaking staan twee vrouwen met duidelijk meer gedwongenheid en huichelarij tegenover elkaar dan twee mannen. Als twee vrouwen elkaar een compliment maken, klinkt het ook veel belachelijker dan als twee mannen dat doen. Terwijl een man, zelfs tegen iemand die ver beneden hem staat, meestal toch spreekt met een zekere consideratie en humaniteit, is het onverdraaglijk om aan te zien hoe hautain en minachtend een voorname vrouw zich gedraagt tegenover een lager geplaatste vrouw (die niet bij haar in dienst is).
Misschien komt dat omdat bij vrouwen ieder verschil in rang er veel meer op aankomt dan bij ons en veel sneller kan worden veranderd of opgeheven. Want bij ons tellen er honderd verschillende factoren mee, maar bij hen is er maar één beslissend: welke man zij hebben behaagd. Misschien komt het ook omdat zij veel dichter bij elkaar staan dan mannen, door de eenzijdigheid van hun beroep, en om die reden de standsverschillen proberen te benadrukken.
Alleen als het door de geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijke intellect het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes, het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift. Het zou beter zijn om het vrouwelijke geslacht het onesthetische te noemen. Voor muziek, voor poëzie en voor de beeldende kunsten zijn zij geen van allen werkelijk gevoelig of ontvankelijk; als ze doen alsof ze dat wel zijn, is het alleen naäperij, uit behaagzucht. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse voor iets te hebben, en de reden daarvan is, denk ik, de volgende. De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en hij is de enige die zij direct moet beheersen.
Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen allleen maar te beschouwen als middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveinsd, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naäperij. Rousseau heeft al gezegd: 'Les femmes, en général, n' aiment aucun art, ne se connaissent a aucun, et n' ont aucun génie.' Iedereen die zich niet door de schijn laat bedriegen zal dat wel gemerkt hebben. Men hoeft er slechts op te letten waar ze belangstelling voor hebben bij een concert, een opera of een toneelstuk, en bij voorbeeld de kinderlijke onbevangenheid gade te slaan waarmee ze tijdens de mooiste passages van de grootste meesterwerken doorgaan met hun geklets. Als het waar is dat de Grieken de vrouwen niet toelieten bij toneelvoorstellingen, dan hadden ze gelijk; in hun theaters kon men dan tenminste iets verstaan.''
ja maar niet zo hardquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
In jouw wereld ja. Ik werk gewoon en ga naar school. En later zal ik ook full-time werken.
'Zonder msnk ben ik gelukkiger'quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef AliceWonder het volgende:
Zonder mannen waren vrouwen gelukkiger. Voortplanting gaat kunstmatig. Er zijn veel meer kledingwinkels. En armoede zal niet bestaan.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
'Zonder msnk ben ik gelukkiger'
Dat is wat je zegt?
Nee ik hou van hemquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
'Zonder msnk ben ik gelukkiger'
Dat is wat je zegt?
Met ebru umarquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef WammesWaggel het volgende:
!TURKEN IN DE MEDIA ALERT!
Om 21.45 op Ned 1 komt Droomhuis Gezocht, Nederlanders gaan een huis zoeken Turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |