SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever is lower than worst, this is lower than that.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, toen was ze al bekend. Gewoon haar debuut heb ik het over. Deze dus:
Baris en Efe.
Best respectloos dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het juist, hij heeft niks over Roemenen gezegd dus: /care.
Dat maakt niet uit. Baris en Efe hebben zich eeuwig gevoegd tussen namen als Mark Wahlberg.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Whatever is lower than worst, this is lower than that.
Filmpje slaat echt nergens op
Met wat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Baris en Efe hebben zich eeuwig gevoegd tussen namen als Mark Wahlberg.
Nou?quote:
Draaikont.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeft ze jou ingepakt met een mooi accordeonnumertje of zo?
Hij haar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeft ze jou ingepakt met een mooi accordeonnumertje of zo?
Met dat filmpje.quote:
Die neem ik wel voor mijn rekening ja. Roep maar wanneer je ze geregeld hebt..quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef Triggershot het volgende:
Arya, neem jij de meiden van Anatolië en het Midden Oosten, ik de meisjes van de Balkan, gaan we gewoon vreedzaam verdelen en leven, onze nakomelingen maken elkaar toch wel af, hoeven we geen zorgen over te maken...?
Wat is deze?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef Triggershot het volgende:
Arya, neem jij de meiden van Anatolië en het Midden Oosten, ik de meisjes van de Balkan, gaan we gewoon vreedzaam verdelen en leven, onze nakomelingen maken elkaar toch wel af, hoeven we geen zorgen over te maken...?
Oh met één uitzondering.. Bortecinem hou ik, staan al klaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met dat filmpje.
[..]
Die neem ik wel voor mijn rekening ja. Roep maar wanneer je ze geregeld hebt..
Een uitzondering wil ik wel toelaten dan....quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef Triggershot het volgende:
Oh met één uitzondering.. Bortecinem hou ik, staan al klaar.
Meer heb ik niet nodig broederquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een uitzondering wil ik wel toelaten dan....
Denken zo een keuze te hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Ik heb dus geen keuze meer. Ik pleeg wel ritueel zelfmoord.
Samen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Chinese waterdruppel methode?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die vindt dat helemaal niet erg man.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmen
Japans.quote:
Jij dacht ik geef Arya de lastigste...?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Triggershot het volgende:
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmen
Jij bent een echte man jonge, lukt jou wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij dacht ik geef Arya de lastigste...?![]()
Like duh. Met je temmenquote:
Stoer hoor achter je scherm,quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Like duh. Met je temmen. Vuige halfbloedje.
Zeker wel....quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef Triggershot het volgende:
Jij bent een echte man jonge, lukt jou wel.
Kom naar Schilderswijk danquote:
Ik verzamel ze.quote:
Wat, ik ben de brein achter die hele motto.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weinig Fok!kers weten dat jij figureerde in !
Dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat, ik ben de brein achter die hele motto.
Ksst.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga pasta eten daaag. Sowieso niet dat ik in de harem van een Arabieer ga. Liever een Turk.
Je hebt geen keus schat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga pasta eten daaag. Sowieso niet dat ik in de harem van een Arabieer ga. Liever een Turk.
Kom mij opzoeken dan hamara.quote:
Je moet die vrouwen de illusie geven dat ze die vrijheid wel hebben, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt hé, fantasieën verwarren met de werkelijkheid.
Vertaling voor de mods?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ana Am Ukathir Rasak Ya Madjnuna.
Leer het van de meesterquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet die vrouwen de illusie geven dat ze die vrijheid wel hebben, maar ook niet meer dan dat.![]()
Vertaling voor mijquote:
Kouwed.quote:
nix gehad broquote:
Wie is hier de fokkin baas, wij zijn hier de fokkin baas!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kijk ze stribbelen dan, die wulpse teefjes. Luisteren zullen ze.![]()
Inderdaad. We nemen over.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie is hier de fokkin baas, wij zijn hier de fokkin baas!
ik ben van FOK!quote:
Vrouwen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Julis het volgende:
. Ach, wat schattig. Mannen die denken dat ze de baas zijn.
Kan ik die zo downloaden en op W7 draaien? Dan kom ik jullie ff pwnen.quote:
Zeg, dat zarGon onder de plak zit betekend niet dat jullie de baas zijn hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Julis het volgende:
. Ach, wat schattig. Mannen die denken dat ze de baas zijn.
We beginnen over 2 minutenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik die zo downloaden en op W7 draaien? Dan kom ik jullie ff pwnen.
Zeg het ze blueboyquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg, dat zarGon onder de plak zit betekend niet dat jullie de baas zijn hoor
Nope.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We beginnen over 2 minuten, je hebt hem nog niet op je PC neem ik aan?
Dat het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes wat voorstelt? Woman please.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef Julis het volgende:
Ik wil je illusie niet verpesten natuurlijk.
Heb jij niet nog een vertaling te sturen?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |