Meer heb ik niet nodig broederquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een uitzondering wil ik wel toelaten dan....
Denken zo een keuze te hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Ik heb dus geen keuze meer. Ik pleeg wel ritueel zelfmoord.
Samen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Chinese waterdruppel methode?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef AliceWonder het volgende:
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die vindt dat helemaal niet erg man.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmen
Japans.quote:
Jij dacht ik geef Arya de lastigste...?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Triggershot het volgende:
Zij is Anatolisch hé, moeilijker te temmen, Balkan-meiden, zij zijn juist makkelijk te temmen
Jij bent een echte man jonge, lukt jou wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij dacht ik geef Arya de lastigste...?![]()
Like duh. Met je temmenquote:
Stoer hoor achter je scherm,quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Like duh. Met je temmen. Vuige halfbloedje.
Zeker wel....quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef Triggershot het volgende:
Jij bent een echte man jonge, lukt jou wel.
Kom naar Schilderswijk danquote:
Ik verzamel ze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |