Wat, ik ben de brein achter die hele motto.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weinig Fok!kers weten dat jij figureerde in !
Dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat, ik ben de brein achter die hele motto.
Ksst.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga pasta eten daaag. Sowieso niet dat ik in de harem van een Arabieer ga. Liever een Turk.
Je hebt geen keus schat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga pasta eten daaag. Sowieso niet dat ik in de harem van een Arabieer ga. Liever een Turk.
Kom mij opzoeken dan hamara.quote:
Je moet die vrouwen de illusie geven dat ze die vrijheid wel hebben, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt hé, fantasieën verwarren met de werkelijkheid.
Vertaling voor de mods?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ana Am Ukathir Rasak Ya Madjnuna.
Leer het van de meesterquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet die vrouwen de illusie geven dat ze die vrijheid wel hebben, maar ook niet meer dan dat.![]()
Vertaling voor mijquote:
Kouwed.quote:
nix gehad broquote:
Wie is hier de fokkin baas, wij zijn hier de fokkin baas!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kijk ze stribbelen dan, die wulpse teefjes. Luisteren zullen ze.![]()
Inderdaad. We nemen over.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie is hier de fokkin baas, wij zijn hier de fokkin baas!
ik ben van FOK!quote:
Vrouwen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Julis het volgende:
. Ach, wat schattig. Mannen die denken dat ze de baas zijn.
Kan ik die zo downloaden en op W7 draaien? Dan kom ik jullie ff pwnen.quote:
Zeg, dat zarGon onder de plak zit betekend niet dat jullie de baas zijn hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Julis het volgende:
. Ach, wat schattig. Mannen die denken dat ze de baas zijn.
We beginnen over 2 minutenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik die zo downloaden en op W7 draaien? Dan kom ik jullie ff pwnen.
Zeg het ze blueboyquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg, dat zarGon onder de plak zit betekend niet dat jullie de baas zijn hoor
Nope.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We beginnen over 2 minuten, je hebt hem nog niet op je PC neem ik aan?
Dat het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes wat voorstelt? Woman please.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef Julis het volgende:
Ik wil je illusie niet verpesten natuurlijk.
Heb jij niet nog een vertaling te sturen?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |