Dan is het tijd om over te stappen op: "ik wil niet".quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zeg ik bij elke bruiloft. Mijn ouders zijn dat zat geworden.
Het refrein van Swing high:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter..
Je moet de engelstalige, duitse en de franstalige nummers draaien van Cem en Baris abii voor hun..
Die draai ik ook vaak in de auto stiekem wanneer niemand kijkt/luister..
Swing High..
Mein Deutsche freund
etc.. etc..
Wel vreemd dan. Ik bedoel,quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee, dat is dus het rare eraan. Alhoewel er denk ik wel een redelijk grote (op lijkende) Koerdische populatie aanwezig was.
Ik weet het niet. Frustraties.
Daarom ja. Respect voor elkaar hebben is het belangrijkst. Gelukkig hebben ik en msnk dat wel voor elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
De man is inderdaad net zo goed afhankelijk van de vrouw. Om nou pro-man of pro-vrouw te zijn heeft niet zoveel zin. Ze vullen elkaar aan.
[..]! Oh my...
weet ik niet :S ik praat alleen over mezelf. Ik kan niet in de hoofden van de rest kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Wel vreemd dan. Ik bedoel,liedjes die worden afgespeeld die de gelin of damat niet eens begrijpen. Frustraties bij jou of ook bij de rest?
Zie jij eigenlijk het verschil tussen Turken en Koerden? Hoe zie ik dat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee, dat is dus het rare eraan. Alhoewel er denk ik wel een redelijk grote (op lijkende) Koerdische populatie aanwezig was.
Ik weet het niet. Frustraties.
Naja ik weet ook niet precies of het zo is hoor maar je kan toch wel een beetje inschatten? Qua regio zeg maar. Iemand uit Izmir ziet er echt niet hetzelfde uit als iemand uit Trabzon of iemand uit eeum, laten we zeggen Hakkari.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zie jij eigenlijk het verschil tussen Turken en Koerden? Hoe zie ik dat?
Ken het verschil niet echt, vandaar die vraag.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef Blocko het volgende:
Naja ik weet ook niet precies of het zo is hoor maar je kan toch wel een beetje inschatten? Qua regio zeg maar. Iemand uit Izmir ziet er echt niet hetzelfde uit als iemand uit Trabzon of iemand uit eeum, laten we zeggen Hakkari.
Omdat Turken en Koerden lang in dezelfde regio wonen is het idd heel moeilijk onderscheid maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ken het verschil niet echt, vandaar die vraag.
De hele tijd? Dat is wel apart jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Blocko het volgende:
Kom je op een Turkse bruiloft krijg je de hele tijd Koerdische muziek?
No offence maar ik vind het irritant.
Natuurlijk ook Pitbullquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
De hele tijd? Dat is wel apart ja![]()
Soms zit er een liedje tussen, dat gaat dan nog wel...
Ik moest leren, dus hoefde vandaag niet mee
Nee, niemand kan me dwingen natuurlijk. Maar als je ouders het hele tijd vragen. En je hoort het later ook van anderenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:01 schreef msnk het volgende:
Ik snap het niet. Als je niet wil dan ga je toch niet? Wat is het probleem...
Ben zelf in de afgelopen 5 jaar maar naar 1 bruiloft geweest of zowant stom
Geen idee... Hoor dit voor 't eerstquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja toch? Bruiloften zonder Pitbull zijn niet compleet.
Dat proberen te overtuigen van mensenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, niemand kan me dwingen natuurlijk. Maar als je ouders het hele tijd vragen. En je hoort het later ook van anderen. Maar goed, het is ook 'sociaal', hè.
Straks dit op bruiloftenquote:
Ben je geband?quote:
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Straks dit op bruiloften
[..]
Ben je geband?
Hahahaha echt hequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggen.
Als ze eens wisten
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggen.
Als ze eens wisten
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nooit naar Turkse bruiloften. Banane als het asociaal is.
Als je uitnodiging krijgt ben je zowat verplicht om te gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Gew, gaan joh. Kwaliteits-genen spotten enzulks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
hahaha exact.quote:
Mijn ouders en zusje gaan. Is toch genoeg?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je uitnodiging krijgt ben je zowat verplicht om te gaan
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ouders en zusje gaan. Is toch genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |