Nee, niemand kan me dwingen natuurlijk. Maar als je ouders het hele tijd vragen. En je hoort het later ook van anderenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:01 schreef msnk het volgende:
Ik snap het niet. Als je niet wil dan ga je toch niet? Wat is het probleem...
Ben zelf in de afgelopen 5 jaar maar naar 1 bruiloft geweest of zowant stom
Geen idee... Hoor dit voor 't eerstquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja toch? Bruiloften zonder Pitbull zijn niet compleet.
Dat proberen te overtuigen van mensenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, niemand kan me dwingen natuurlijk. Maar als je ouders het hele tijd vragen. En je hoort het later ook van anderen. Maar goed, het is ook 'sociaal', hè.
Straks dit op bruiloftenquote:
Ben je geband?quote:
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Straks dit op bruiloften
[..]
Ben je geband?
Hahahaha echt hequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggen.
Als ze eens wisten
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Grappig is ook dat die ouderen gewoon niet snappen wat ze zeggen.
Als ze eens wisten
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nooit naar Turkse bruiloften. Banane als het asociaal is.
Als je uitnodiging krijgt ben je zowat verplicht om te gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Gew, gaan joh. Kwaliteits-genen spotten enzulks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
hahaha exact.quote:
Mijn ouders en zusje gaan. Is toch genoeg?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je uitnodiging krijgt ben je zowat verplicht om te gaan
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ouders en zusje gaan. Is toch genoeg?
Seni de eversek olur artik, yasin geldi de geciyor, arkadasim.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga ook weinig naar Turkse bruiloften. Ik ga trouwens binnenkort een pak bestellen, ik heb besloten om vanaf nu wél altijd te gaan.
Nee, mijn ouders hebben echt alles gedaan. Ik kreeg zogenaamd straf. Ik moest dan het hele huis schoonmaken. Ik vond het best.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
17 december 2011 <3 omgawd ik ben verliewfd zo leuwk he koetsie koetsie awh kitsie kietsee
Je bent toch part of the family?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat gaat ze dan zeggen "NEEJe moet LAN!!! HADI KALK!!!"?
Zijn toch mijn zaken?
Na mijn studie pas, ik wil geen vrouw ten laste zijn zonder een diploma of baan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Seni de eversek olur artik, yasin geldi de geciyor, arkadasim.
quote:
Eh ja, zoiets.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat gaat ze dan zeggen "NEEJe moet LAN!!! HADI KALK!!!"?
Zijn toch mijn zaken?
Ben jij Marokkaan of?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:16 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
17 december 2011 <3 omgawd ik ben verliewfd zo leuwk he koetsie koetsie awh kitsie kietsee
asociaal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder probeert mij vaak wel over te halen (vooral als het van een goede bekende is) maar ze weten dat het geen nut heeft.
mashallah broeder, goeien instelling.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Na mijn studie pas, ik wil geen vrouw ten laste zijn zonder een diploma of baan.
Kijk, ik zeg je wel één ding eerlijk inderdaad. Als het een van mijn directe nichtjes zijn of zo die trouwen dan zou ik mezelf wel dingen om te gaan ja.quote:
Aha. Is er een speciale reden waarom je terugkwam naar FOK!?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
En kwart Toerk. En mijn verloofde is ook Toerk. Toerken zijn schattig.
Doet hij goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:22 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
Ik mag nog alleen maar Turks praten van mijn verloofde.
De laatste keer dat ik naar zo'n Turks feest ging kwam zo'n oude vriendin van mijn moeder die ik al jaren niet had gezien zeiken tegen mij dat ik was aangekomen en een paar kilo's moest afvallen.quote:
Je bedoelt vrouwen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar zo'n Turks feest ging kwam zo'n oude vriendin van mijn moeder die ik al jaren niet had gezien zeiken tegen mij dat ik was aangekomen en een paar kilo's moest afvallen.Ik kan Turken soms echt niet uitstaan.
Turken.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar zo'n Turks feest ging kwam zo'n oude vriendin van mijn moeder die ik al jaren niet had gezien zeiken tegen mij dat ik was aangekomen en een paar kilo's moest afvallen.Ik kan Turken soms echt niet uitstaan.
Turken.
La bi boka su dinini karistirma be aqquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen?
Tevens waarom heeft Fok! geen halal banner, moet toch wel met zo'n diverse cultuur.
[ afbeelding ]
Sorry man, was trollquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
La bi boka su dinini karistirma be aq
Hamdoullilah dit, ik moet bidden dat, en dan troll. yemezler kocumquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry man, was troll, boeit me eerlijk gezegd niet.
Turken iste.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Julis het volgende:
[..]![]()
. Wat gaat haar dat aan. Mensen die jaloers zijn en je complexen proberen te aansmeren. Vooral vrouwen doen dat
.
Haha, tesekkur ederimquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
alhamdulillah, bende iyim. Okul nasil gidiyor? Ders iyimi?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken iste.Dat krijg je ervan als je zoveel Turkse vrouwen bij elkaar doet.
Maar Turkse mannen kunnen er ook wat van hoor.
Is trouwens wel bidtijd ja, bedankt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoullilah dit, ik moet bidden dat, en dan troll. yemezler kocum
Wat zeggen die dan? Kan me niet voorstellen dat die "je moet echt wat afvallen" zeggen of zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:27 schreef Julis het volgende:
[..]. Inderdaad. Sommige Turkse mannen zijn erger dan vrouwen
.
Seni de nisanlini da sikecegim amaquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Turkce konus. Ben Turk ders aliyom. Benim nisanli benden Turk konusmak ve ogrenmak istiyorum.
Aferin sana Joaquinquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Turkce konus. Ben Turk ders aliyom. Benim nisanli benden Turk konusmak ve ogrenmak istiyorum.
lucky pigsquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen?
Tevens waarom heeft Fok! geen halal banner, moet toch wel met zo'n diverse cultuur.
[ afbeelding ]
Ik heb het dan voornamelijk over roddelende Turkse mannen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat zeggen die dan? Kan me niet voorstellen dat die "je moet echt wat afvallen" zeggen of zo
WAT?!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Nerdesin zarGonnn. Saat kac, en je bent nog in Amsterdam?
Vraag blijft staan. Wat zeggen die? Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb het dan voornamelijk over roddelende Turkse mannen...
Tovbe tovbequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:33 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
tovbe tovbeeee annene goster zargon tovbe tovbe oelen
fo jizzle.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:35 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
blocko wocko flacka wacka bocko
Ze kunnen bijv. normale meisjes bestempelen als sletjes door daar verhalen over te verspreiden bij andere mannen (voornamelijk door het kleedgedrag die de mannen dan 'opvallen'). Iets dat me is opgevallen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Vraag blijft staan. Wat zeggen die? Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig nu
Ik dacht dat alleen Turkse vrouwen dat dedenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze kunnen bijv. normale meisjes bestempelen als sletjes door daar verhalen over te verspreiden bij andere mannen (voornamelijk door het kleedgedrag die de mannen dan 'opvallen').
Nee, Turkse mannen kunnen dat net zo goed doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Turkse vrouwen dat deden
En waar is zG dan?
Mashallah diyelimki de goz degmesin.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
tzzz mijn Turks is wel voorruit gegaan. Wie had dat ooit gedacht.
Wat doet ie in Amsterdam dan? En waar in Amsterdam? Houdt die je niet eens op de hoogte?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, Turkse mannen kunnen dat net zo goed doen.
Hij is volgens mij nog in Amsterdam? Ik weet het niet.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:39 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
UGH ik hou op met turks praten tfoe ik haat turks en turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |