Ik heb het dan voornamelijk over roddelende Turkse mannen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat zeggen die dan? Kan me niet voorstellen dat die "je moet echt wat afvallen" zeggen of zo
WAT?!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Nerdesin zarGonnn. Saat kac, en je bent nog in Amsterdam?
Vraag blijft staan. Wat zeggen die? Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb het dan voornamelijk over roddelende Turkse mannen...
Tovbe tovbequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:33 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
tovbe tovbeeee annene goster zargon tovbe tovbe oelen
fo jizzle.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:35 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
blocko wocko flacka wacka bocko
Ze kunnen bijv. normale meisjes bestempelen als sletjes door daar verhalen over te verspreiden bij andere mannen (voornamelijk door het kleedgedrag die de mannen dan 'opvallen'). Iets dat me is opgevallen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Vraag blijft staan. Wat zeggen die? Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig nu
Ik dacht dat alleen Turkse vrouwen dat dedenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze kunnen bijv. normale meisjes bestempelen als sletjes door daar verhalen over te verspreiden bij andere mannen (voornamelijk door het kleedgedrag die de mannen dan 'opvallen').
Nee, Turkse mannen kunnen dat net zo goed doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Turkse vrouwen dat deden
En waar is zG dan?
Mashallah diyelimki de goz degmesin.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
tzzz mijn Turks is wel voorruit gegaan. Wie had dat ooit gedacht.
Wat doet ie in Amsterdam dan? En waar in Amsterdam? Houdt die je niet eens op de hoogte?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, Turkse mannen kunnen dat net zo goed doen.
Hij is volgens mij nog in Amsterdam? Ik weet het niet.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:39 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
UGH ik hou op met turks praten tfoe ik haat turks en turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |