Tja, het blijven Fok'ers.quote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Dat jullie dit niet leuk vinden, niemand hier die amateurvoetbal speelt? Is toch heel herkenbaar dan allemaal?
Het is gewoon niet zo leuk om te kijken, zeker op de manier hoe het nu wordt gedaanquote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Dat jullie dit niet leuk vinden, niemand hier die amateurvoetbal speelt? Is toch heel herkenbaar dan allemaal?
/facepalmquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef vaagjunior het volgende:
klinkt misschien dom maar waar is die koekoek grap ontstaan?
Sierd de Vosquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef vaagjunior het volgende:
Sierd bij Atlético.quote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef vaagjunior het volgende:
Valencia - Atletico Madrid. Sierd de Vos die reageerde met koekoek na een goal van Falcaoquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef vaagjunior het volgende:
Atletico - Valencia bedoel ikquote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Valencia - Atletico Madrid. Sierd de Vos die reageerde met koekoek na een goal van Falcao
Deed het al eerder, maar daar werd het bekend.quote:
Vind ik juist wel, lekker tuttig, geeft de sfeer goed weer.quote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo leuk om te kijken, zeker op de manier hoe het nu wordt gedaan
of in Spanje waar 2 spelers elk jaar 40x scoren.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef tech4u het volgende:
Alsof je in Belgie geen club als de Graafschap hebt.
maar daar komt het nu wel vandaan. wat Genee zegt, bij Barcelona deed hij het mooi opnieuw.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed het al eerder, maar daar werd het bekend.
XDDDDDDquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef vaagjunior het volgende:
Ahh nu snap ik hettja heb het niet gekeken die wedstrijd dus xD
Sierd doet het vooral bij harde schoten die erin gaan, kanonskogelsquote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Valencia - Atletico Madrid. Sierd de Vos die reageerde met koekoek na een goal van Falcao
QFTquote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef tech4u het volgende:
Sneijder. Meest overschatte speler van de afgelopen jaren.
Johan weet inhoudelijk helemaal niets over politiek.quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat dit zo vaak over voetbal gaat, over politiek is Johan minstens zo leuk!
Johan for MP,quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat dit zo vaak over voetbal gaat, over politiek is Johan minstens zo leuk!
Johan heeft meer politieke bewustzijn in zijn vinger dan Agema en consorten in hun hele lichaam.quote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Johan weet inhoudelijk helemaal niets over politiek.
Da's amper verschil met voetbal dan...quote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
AD heeft altijd een neusje voor nieuwsquote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Muto het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-je-n-kopstoot.dhtml
met JD als MP hadden we allang een overschot op de begroting ipv een tekortquote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
het ad heeft een neusje voor zulke hoogstaande journalistieke berichtenquote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Muto het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-je-n-kopstoot.dhtml
Johan maakte anders de vorige keer nog gehakt van die CDA mannetje bij Pauw & Witteman.quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Da's amper verschil met voetbal dan...
Wat is dat voor nep studiequote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef Type-R het volgende:
Fleur Agema in studenten tijd
[ afbeelding ]
Ben je zelf te lui?quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie post hier ff een screenshot van hansie in pyjama
Robin Fokker heten en dan niet hier maar op twitter posten.quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/search/%22Fleur%20Agema%22
Wat had je uit die wedstrijd moeten laten zien dan?quote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef Zorro het volgende:
Man man, wat valt dat me zwaar tegen. Of eigenlijk, niet eens, het is gewoon zoals te verwachten. Barcelona verliest en ze doen of die hele wedstrijd helemaal niet bestaan heeft, terwijl ze normaal minstens een kwartier daar aan wijden. Als Barcelona had gewonnen waarschijnlijke de halve uitzending vandaag, maar nu...
Bah
quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Heufd het volgende:
Wat ik van deze uitzending vond:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van een vrijdag aflevering. Overigens besteden ze in VI zelden veel aandacht aan de CL.quote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef Zorro het volgende:
Man man, wat valt dat me zwaar tegen. Of eigenlijk, niet eens, het is gewoon zoals te verwachten. Barcelona verliest en ze doen of die hele wedstrijd helemaal niet bestaan heeft, terwijl ze normaal minstens een kwartier daar aan wijden. Als Barcelona had gewonnen waarschijnlijke de halve uitzending vandaag, maar nu...
Bah
Klopt. Die beelden zijn veel te duur.quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dacht je van een vrijdag aflevering. Overigens besteden ze in VI zelden veel aandacht aan de CL.
Vond die "docu" wat saaiquote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha nee die had ik zelf al gepost
Ik bedoelde die van de Cruyf docu
Ook jij hebt Barcelona-Real al uit je gedachten verbannen? Voorf hadden ze er genoeg over te zeggen...quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dacht je van een vrijdag aflevering. Overigens besteden ze in VI zelden veel aandacht aan de CL.
terwijl Jan er morgen is bij Barcelona-Chelseaquote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook jij hebt Barcelona-Real al uit je gedachten verbannen? Voorf hadden ze er genoeg over te zeggen...
Stiekem ben ik er enkel blij om. Wel heeft Derksen aangegeven dat analisten als Frank de Boer bij zo'n wedstrijd onzinnig zijn omdat ze oprecht teleurgesteld waren over het verlies.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook jij hebt Barcelona-Real al uit je gedachten verbannen? Voorf hadden ze er genoeg over te zeggen...
Assist Ozil,quote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat had je uit die wedstrijd moeten laten zien dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zien we nooit meer ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:16 schreef Micson het volgende:
Ik weet niet of ik nu een hele grote open deur intrap, maar die gast van die reclame van de koninginnedagloterij. Die zo de hele reclame door lacht.
Is dat Iwan van Duren ? Lijkt er iig veel op
Donderstraal toch op joh, elke keer kom je met hetzelfde gezeik!quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Waarom krijgt Gijpie nou meteen die flinke koek, hij zegt toch niks?
Op zich wel. Als zelfs na 2 rustdagen nog steeds 40% meer kans is op verliespunten dan is dat een heel behoorlijk aantal. Als uit het onderzoek was gekomen dat het 5% was, was het ook geloofwaardig en gelijk een teken dat het allemaal niet zo veel uit maakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:28 schreef Outlined het volgende:
interessant onderzoek van die analyse van 25.000 wedstrijden waaruit blijkt dat weinig rustdagen tot verliespunten leidt
En dat voor iemand die is weggevlucht uit Gouda wegens terreur van de straatterroristen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef Outlined het volgende:
dat Derksen zo anti PVV is verbaasd me wel hoor
Hoezo? Elk normaal persoon is anti PVV..quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:51 schreef Outlined het volgende:
dat Derksen zo anti PVV is verbaasd me wel hoor
Hij ging glimlachen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Waarom krijgt Gijpie nou meteen die flinke koek, hij zegt toch niks?
quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Heufd het volgende:
Wat ik van deze uitzending vond:
[ afbeelding ]
Volgens mij was het een lookalike.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Was het de echte Ted de Braak die er zat of gewoon iemand die er erg op leek?
Wieke .... snotnondenju nog an toequote:Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wieke is een beetje de Alba van VI
Ik heb trouwens een leuk vooruitzicht: ik heb de aflevering van vrijdag nog helemaal niet gezien, en die van vandaag grotendeels niet, dus dat wordt morgen een topdag.
quote:Jan Kooijemans speelt verdedigende middenvelder
dinsdag 24 april 2012
Jan Kooijstra kruipt in een nieuwe Nederlandse film de huid van stervoetballer Kevin. Volgens De Telegraaf is Verliefd op Ibiza van het kaliber Love Actually en Alles is Liefde.![]()
"We hebben net het definitieve scripts gekregen. Ondanks dat het een romantische komedie is, is het best een serieuze rol. Het is een karakter met een diepere laag. En er zitten natuurlijk ook wat liefdesscènes in," vertelt Jan. "Ik speel de rol van de succesvolle voetballer Kevin. Natuurlijk ziet hij er ook wel goed uit, maar hij is vooral gevoelig voor looks en status. Ik ga er niet uitzien als mezelf."
Ah joh, laat gaan. Is toch prima, onderzoekje. Kan mij het verrotten joh.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef Loohcs het volgende:
Wat een nutteloos onderzoek dat teams punten verspelen als ze minder rust hebben. Ja, Europa Cup (ouderwets) wedstrijden hebben ook nadelen, maar leveren ook sportieve uitdaging, prestige en geld op waarmee eventueel een bredere selectie kan worden samengesteld. "Als alle clubs evenveel rust hadden gehad hadden we nu een andere koploper" ...mên, wat een conclusie...als alle clubs evenveel geld hadden gehad hadden we misschien ook wel een andere koploper.![]()
Als het gaat over twee clubs die europees spelen zoals Madrid afgelopen dinsdag en Barca woensdag, die zaterdag tegenover elkaar stonden dan zou er iets in kunnen zitten, maar het gaat (ook bij de clubs) om geld, dus die wedstrijden 'kunnen' niet gelijktijdig gespeeld worden want dat is qua tv-gelden weer minder interessant.
Thanks veel beter dan die kutapp.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:30 schreef BobW het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)a0303055d1cac95e.mp4
Hahaha geniaal was dat inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Grifte het volgende:
Voetbal International #246 En de winnaar is....
Blijft genieten he
Mooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Grifte het volgende:
Blijft genieten he
Koekoek op de amateurveldenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Heerlijke aflevering weer gisteravond.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Grifte het volgende:
Blijft genieten he
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Als VI wint ren ik naakt door de straat
haha idd. Ik heb de aflevering nog wel op mn laptop staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:49 schreef Ties02 het volgende:
als je dat topic doorleestvoel je gewoon nog de spanning jwz
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 22:32:42Zo'n #messi schopt er een paar honderd ballen in en dan denkt zo'n jongen gelijk: 'oh, ik kan een balletje trappen' #fail #barche reageer retweet
VBL was nog nooit zo verbroederdquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Grifte het volgende:
Blijft genieten he
Zonder jou was het nooit gelukt, die winnende stem hequote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben blij dat ik toen eenmalig mijn principes opzij heb gezet en ook gewoon getelevote heb.
Dat wil ik absoluut niet uitsluiten.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zonder jou was het nooit gelukt, die winnende stem he![]()
Ben je klaar met je macho gebral?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wil ik absoluut niet uitsluiten.
twitter:Jan_Kooijemans twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 16:58:53Leuk om te zien dat Rene van der Gijp weer kan lachen, uiteindelijk zat hij toch door mij depressief thuis. reageer retweet
Kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben blij dat ik toen eenmalig mijn principes opzij heb gezet en ook gewoon getelevote heb.
Wat een droevig mannetje zeg. Rene heeft nooit een kwaad woord over hem gesproken, dat was Johan.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef Specularium het volgende:
twitter:Jan_Kooijemans twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 16:58:53Leuk om te zien dat Rene van der Gijp weer kan lachen, uiteindelijk zat hij toch door mij depressief thuis. reageer retweet
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef Specularium het volgende:
quote:Donderdag 26 april, 21:00 - 22:30 uur
Stijgt de Oranjekoorts nu al, in aanloop naar Koninginnedag, het EK en de Olympische Spelen? Art Rooijakkers doet de test in Zóóó Oranje.
Geen oranje in de kledingkast? Naar de winkel rennen is aan te bevelen. De komende maanden is niet te ontkomen aan het Oranjegeweld. Dat begint volgende week met Koninginnedag, gevolgd door het EK Voetbal en de Olympische Spelen.
Oranjetest
De komende Oranje-evenementen zijn aanleiding voor de speciale thema-avond Zóóó Oranje. Hierin meet Art Rooijakkers de Oranjekoorts in Nederland. Stijgt de temperatuur al? Deze Zóóó Oranjetest is de rode draad in het programma en heeft monarchie, sport en chauvinisme als belangrijkste thema’s. Maurice de Hond is in de studio en ligt de resultaten toe.
Blik op Oranje
In een programma als deze laat bekend Nederland vaak van zich horen. Dit keer is dat niet anders. BNN-presentatrice Zarayda Groenhart, ex-wielrenner Michael Boogerd en koningshuiskenner Sandra Schuurhof zijn in de studio en laten hun licht schijnen over Oranje. Ook de Amerikaanse comedian Greg Shapiro werpt zijn blik op Oranje en Nederland.
Oranje Top 10
Geen Oranjefeest zonder muziek en daarom zorgt Gerard Ekdom voor de muzikale omlijsting. Hij maakt de Oranje Top 10 bekend. Welk liedje vertegenwoordigt het ultieme Oranjegevoel? Is dat Viva Hollandia van Wolter Kroes of toch 15 miljoen mensen van Fluitsma & Van Tijn? De liedjes worden live ten hore gebracht door De Corona’s. Deze band treedt ook op in het Holland Heineken House tijdens de Olympische Spelen.
http://www.tvgids.nl/prog(...)avond%3A_Zooo_Oranje
Dat riep die clown al eerderquote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef Specularium het volgende:
zo keek ie echt 'n minuut lang hequote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat riep die clown al eerder
Ik kan de tweet niet vinden? Heb je het zelf aangepast? Want er staat iets anders
twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 25-04-2012 om 01:12:12Weet je dat ik die Dj_Day-V eigenlijk een hele lekkere jongen vind? reageer retweet
bron: mediacourant.nlquote:VI Oranje en Tour du Jour van RTL 7 naar RTL 4
Geplaatst op woensdag 25 april 2012 om 13:04
De talkshows VI Oranje en Tour du Jour verhuizen van RTL 7 naar RTL 4. Daar krijgen ze deze zomer ruimte op de late avond. Dat heeft ze woensdag gemeld. Erland Galjaard, tv-baas van RTL, denkt dat de zomerse sportevenementen de hele familie aanspreken. “Zowel VI Oranje als Tour du Jour bleken eerder zo’n breed publiek te trekken bij mannenzender RTL 7, dat we geloven dat deze programma’s aankomende zomer nog beter tot hun recht komen bij familiezender RTL 4.”
De tv-directeur houdt in zijn achterhoofd dat de zomer niet alleen de Tour de France, het EK Voetbal en de Olympische Spelen brengt. “We kunnen op deze brede zender met deze programma’s ook makkelijker inspelen op wellicht een roerige politieke zomer of andere actualiteiten.”
Na Tour du Jour en VI Oranje introduceert RTL 4 het nieuwe programma De Spelen. “Met een soortgelijk derde programma tijdens de Olympische Spelen, bieden we onze kijkers de hele zomer een late night entertainmentprogrammering, waarbij de drie sportevenementen de basis vormen en authentieke meningen, humor, actualiteit, passie voor sport en spraakmakende gasten centraal staan.”
VI Oranje is de succesvolle EK-talkshow met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. In Tour du Jour zit Gert Jakobs naast centrale presentator Genee. Wie De Spelen gaat preenteren, is nog niet bekend.
Onder de overkoepelende titel RTL Viert De Zomer zijn Tour du Jour, VI Oranje en De Spelen vanaf 4 juni tweeënhalve maand dagelijks om 22.30 uur te zien bij RTL 4.
Zal vast een grap zijn, maar ik hap wel: De Televizierring kan je als programma maar 1 keer winnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:47 schreef RemcoW23 het volgende:
In dat topic heb ik ook nog gepost. Daar moet je ook gewoon bij zijn geweest. VI
Dit jaar winnen ze m trouwens weer
Volgens mij dingt dat niet mee, omdat het een programma rondom een specifiek evenement betreft. Maar dat weet ik niet zeker, dus VI Oranje zou nog kunnen.quote:
quote:Reglement Gouden Televizier-Ring 2011
De verkiezing van de Gouden Televizier-Ring wordt georganiseerd door en staat onder verantwoordelijkheid van het televisiemagazine Televizier.
Deelname
In aanmerking voor de verkiezing van de Gouden Televizier-Ring 2011 komen alle op volwassenen gerichte tv-programma’s van Nederlandse makelij die zijn uitgezonden door de Nederlandstalige, landelijke publieke omroepen en commerciële zenders in de periode van 1 augustus 2010 tot 1 augustus 2011.
Eenmalige en/of door de actualiteit ingegeven evenementen of programma’s, shopping-, astrologie-achtige, bel & win-achtige en erotisch getinte tv-programma’s zijn uitgesloten van deelname aan de verkiezing.
Ook uitgesloten zijn programma’s die al eens eerder de Televizier-Ring hebben gewonnen. Dat geldt ook voor: identieke remakes, regelrechte doorstarts, al te gelijkende spin-offs en originele programma’s waarvan de al te gelijkende spin-offs al eens de Gouden Televizier-Ring hebben gewonnen.
Aan de hand van input van de publieke omroepen en commerciële zenders, de kijkcijfers, de cijfers van Uitzendinggemist.nl, RTLgemist.nl en Programma gemist van SBS 6, NET 5 en Veronica, en input van de redactie van Televizier, worden door de organisatoren 100 tv-programma’s geselecteerd voor de verkiezing van de Gouden Televizier-Ring 2011.
Zodra de geselecteerde programma’s zijn gepubliceerd op de internetsite van de verkiezing, kan de selectie niet meer door de organisatie worden gewijzigd.
Het zogenaamde ‘vakje 101’ geeft het publiek de mogelijkheid de naam in te vullen van en te stemmen op een niet-geselecteerd tv-programma dat aan bovenstaande voorwaarden voldoet.
Eerste stemronde
De verkiezing van de Gouden Televizier-Ring 2011 bestaat uit twee stemrondes. In de eerste stemronde kan het publiek stemmen via internet, alleen op de site TelevizierRing.nl. De stemperiode loopt van donderdag 1 september 2011 09.00 uur tot vrijdag 30 september 2011 12.00 uur.
De stemmen van medewerkers van omroeporganisaties, commerciële zenders en productiebedrijven, die via hun bedrijf stemmen, worden uit de uitslag geschrapt.
Iedere stemmer kan in de eerste verkiezingsronde maximaal één stem uitbrengen. Het is mogelijk om vaker te stemmen, maar deze nieuwe stem overschrijft automatisch de eerder uitgebrachte stem.
De drie tv-programma’s met de meeste stemmen worden genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring 2011.
Tweede stemronde
De tweede stemronde start aan het begin van de rechtstreekse uitzending van het Gouden Televizier-Ring Gala dat op vrijdag 21 oktober 2011 live door de Avro zal worden uitgezonden op Nederland 1.
Tijdens de uitzending kan het publiek via telefoon en sms opnieuw een stem uitbrengen op een van de drie genomineerde tv-programma’s. Ook kan er online gestemd worden via speciale applicaties voor computer, smartphone en tablet-pc. Alle stemmen tellen evenredig mee in de einduitslag van de tweede stemronde.
Het tv-programma dat aan het einde van het Gala de meeste stemmen heeft, wint de Gouden Televizier-Ring 2011.
Meerdere winnaars
Als na afloop van de eerste verkiezingsronde verschillende tv-programma’s een gelijk aantal stemmen hebben, kan het zo zijn dat er meer dan drie tv-programma’s genomineerd worden voor de Gouden Televizier-Ring 2011.
Als na afloop van de tweede verkiezingsronde meerdere genomineerde tv-programma’s de meeste en een gelijk aantal stemmen hebben, winnen meerdere tv-programma’s de Gouden Televizier-Ring 2011.
Notaris
De volledige verkiezing van de Gouden Televizier-Ring staat onder toezicht van een notaris. De notaris beoordeelt of de verkiezing eerlijk verloopt. Bij het minste of geringste vermoeden van fraude, kan de notaris het besluit nemen een aantal stemmen of zelfs een of meerdere tv-programma‘s uit de verkiezing te schrappen.
Methodieken die het stemverloop negatief beïnvloeden, zoals sms-bommen en geautomatiseerde stemsystemen, leiden te allen tijde tot uitsluiting van de verkiezing. De notaris zal hierop streng toezien.
De notaris controleert het verloop van de verkiezing en maakt proces-verbaal op van zowel de eerste stemronde, de tweede stemronde, als de uiteindelijke uitslag.
Promotie
Het is omroepen, zenders, producenten, makers en fans van tv-programma’s toegestaan promotie te maken voor hun tv-programma(s). Deze regel geldt voor zowel de eerste als de tweede verkiezingsronde.
Godverdomme wat slecht. Dit ga ik wel downloaden.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef stingr het volgende:
http://www.vi.nl/radio/21(...)-helemaal-Oranje.htm
Nederland is helemaal oranje?
Wat watwjquote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef stingr het volgende:
http://www.vi.nl/radio/21(...)-helemaal-Oranje.htm
Nederland is helemaal oranje?
Da's idd. wel balen van de middaguitzendingquote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Veerboot het volgende:
Wel jammer dat de vroege uitzending van VI Oranje sneuvelt. Snap het wel (werd veel minder bekeken dan de avonduitzending), maar twee shotjes per dag was toch wel érg prettig.
dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef Heufd het volgende:
Hoop wel dat de rest vrolijker en iets meer uptempo is.
De meeste dromen zijn bedrog, maar als Oranje schiet en scoort dan droom ik nog.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef Evertjan het volgende:
ik mis nog eigenlijk een hitje van Leo Driesen
welke voetbalvrouwen hebben het ingezongen?quote:
Mevrouw Cijntje en Mevrouw Fränkel.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
welke voetbalvrouwen hebben het ingezongen?
http://www6.zippyshare.com/v/75673651/file.htmlquote:Op woensdag 25 april 2012 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik wilde de EK single op mijn telefoon laten horen, maar dan moet je er opeens voor betalen, want dat schijnt te vallen onder 'VI Plus'. Ik vind dat minachting van de mobiele user.
Ik heb 'm nu al als mijn wekker.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Oké Johannes die MP3 wordt mijn wekker tijdens het EK.
Inderdaad. Al had ik dan wel een hoop terug moeten kijken op RTL XL, maar wat maakt het uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Veerboot het volgende:
Wel jammer dat de vroege uitzending van VI Oranje sneuvelt. Snap het wel (werd veel minder bekeken dan de avonduitzending), maar twee shotjes per dag was toch wel érg prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |