4 of 5 euro bij de appie. IKEA heeft ze ook.quote:Op maandag 23 april 2012 16:44 schreef Syrena het volgende:
Argh, in een reclamefolder de Nest 5 van Joseph Joseph gezien(maatlepels & cups die in elkaar passen). Omdat ik de prijs absurd vind (14.95
), wilde ik gaan googlen op andere sets. Ik heb al een bundeltje maatschepjes, ik zoek eigenlijk alleen nog iets om cups mee af te meten.
Nou, zoek daar maar eens op![]()
Nu kan ik wel die Joseph kopen, maar dan wil ik eigenlijk ook wel de Nest 8, want daar zitten 2 kommen bij(die ik heul niet nodig heb, maar leueueueek).
Bij IKEA zie ik ze niet op de site staanquote:Op maandag 23 april 2012 16:49 schreef loveli het volgende:
[..]
4 of 5 euro bij de appie. IKEA heeft ze ook.
Gewoon iets lichts? Wat fruit of kwark oid? Of een boterham? Niet te ingewikkeld denkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef -Peach het volgende:
Hoi dames en heren,
hebben jullie nog tips over wat je het best kunt eten voor het sporten als het niet lukt om vooraf je avondeten op te hebben?
Alvast dank!
Oeh ja, kan ik m'n 3u kwark omruilen met fruit en eet ik de kwark voor het sporten ofzo. Ingewikkeld denken, ik kan het.quote:Op maandag 23 april 2012 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon iets lichts? Wat fruit of kwark oid? Of een boterham? Niet te ingewikkeld denken.
Ik ben 1.68 en heb mn bureau meestal op 72 cm staan.quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niets mis met een beetje zwelgen toch?
In dit geval mag het ook wel.
Even wat anders, welke bureau hoogte hebben jullie?
Ik zie bij mij op kantoor echt mensen die echt geen 1.60 zijn ofzo met een bureauhoogte van 65 cm.
Voor mij is dat ongeveer kabouterhoogte.
Voor mij een goed teken dat het katje goed terecht zal komen, dus mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef V1z0R het volgende:
Goed nieuws Cococakes!
Nogmaals mijn excuses voor het ontbreken van kitten-picsWas zo druk met ze aan het spelen, vergat zelfs met An te praten
Zoiets jaquote:Op maandag 23 april 2012 17:53 schreef LieLie het volgende:
Ik ben 1,75 en heb mijn bureau op 77/78 cm staan over het algemeen.
In dat topic zeggen ze ook dat een instructeur vaak ook niet kan zien of je het goed doet, dus ik weet niet of je ze nu te pakken hebtquote:Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
Hoop gedaan vandaag en nog even bij de sportschool langsgeweest. Blootsvoets; geen principekwestie maar schoenen vergeten.
Omdat ze hier: fitness: wie heeft ervaring en kan helpen? doen alsof ik de boel oplicht met m'n seated leg press heb ik de instructeur gevraagd even te kijken of ik het wel goed doe. Volgens hem doe ik het prima, al stond hij ook wel wat te kijken van hoe zwaar ik dat ding zet. Op zijn advies doe ik het nu met 1 been tegelijk, nu deed ik links 75 en rechts 85kg.
Het leg extension ding doe ik nu met 2 benen op 40 kg en met links op 17,5 en rechts 22,5. Kan denk ik wel iets hoger nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar eens voor het eerst in mn leven witlof schoonmaken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dat zou je zelf waarschijnlijk ook vragen als iemand een exotische cursus zou willen doen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Gaaf An!
Ik moet morgen eens naar je linkjes gaan kijken om er wat over te kunnen vertellen binnenkort.
Al weet ik de eerste vraag al wel"is dat een erkend gebeuren, krijg je een erkend diploma?"
Ik vraag het niet, ik zoek het zelf opquote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zou je zelf waarschijnlijk ook vragen als iemand een exotische cursus zou willen doen.
Ik ben zelf overigens 180 en heb mijn bureau op 77 cm staan, maar het valt mij dus op dat ik dus collega's heb die 10 cm kleiner zijn ofzo en dat bureau op 65 cm hebben staan. En dat zijn dan vooral de collega's die hebben geluisterd naar de werkplekinstelmiep.
Als ik daar ga zitten, dan heb ik echt het gevoel achter een kleuterbureautje te zitten.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ola. Feli Coco met de goede uitslagen envoor Novem... altijd zo akelig zoiets.
Enfin, change of plans. Morgen is snel voer handiger, dus vanaaf al boodschappen gedaan en D van vanaaf gaat naar morgen. De planning voor deeeeeze week, inclusief het lijstje van vandaag.
Ik vind het knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar eens voor het eerst in mn leven witlof schoonmaken.
. He-le-maal geen brood
.
Niet meer actief op Fok!
Whut?quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook nog nooit witlof schoongemaakt.
Idd. Ik zal het als kind voor het laatst gegeten hebben. Geldt voor heel veel veggies trouwens.quote:
Joh!quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het knap!. He-le-maal geen brood
.
Najaaaaquote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope. En van het weekend ook mn eerste bloemkool ever geslacht.
Net even gegoogled hoe je witlof moet schoonmaken.
Oh dan ben ik wel erg goed bezig ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik zal het als kind voor het laatst gegeten hebben. Geldt voor heel veel veggies trouwens.
Of jij normaal en ik heel slechtquote:Op maandag 23 april 2012 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel erg goed bezig ofzo.
Zoveel mogelijk voorgesneden. Maar dat is niet available bij witlof. En mja, courgette, spinazie, boerenkool, zuurkool... rode kool uit een pot, worteltjes voorgesneden, gemengde groente voorgesneden.quote:Op maandag 23 april 2012 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Najaaaamaar wat eten jullie dan normaal?
Vergeet dat hart er niet een beetje uit te snijden héals het goede witlof is heb je met dat hart een bijzonder zurig witlofje
Ja, dan snap ik dat je snel flauw bent van kokenquote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nu van het leeuwendeel van de dingen die we nu eten opzoeken hoe ik het schoon moet maken en hoelang het moet koken.
Waarom nu geen voorgesneden dan XM?quote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nu van het leeuwendeel van de dingen die we nu eten opzoeken hoe ik het schoon moet maken en hoelang het moet koken.
Voorgesneden witlof nog niet gesignaleerd. Wel gekeken.quote:
Nou ik vind de handelingen zelf ook echt bloedvervelend. Bedoel, we zijn nu echt aan het kóken, met recepten enzo, en ik vind het echt verschrikkelijk. Het is dat je honger hebt en het uiteindelijk wel goed smaakt, maar vind de klus om het te maken echt goed voor een humeurleveldaling van 90%.quote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je snel flauw bent van koken.
De bloemkool dan?quote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voorgesneden witlof nog niet gesignaleerd. Wel gekeken.
Ja, tuurlijk wel, maar daar was ik niet bij. Het heeft me nooit geïnteresseerd. Toen niet, nu niet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef _aurum_ het volgende:
Maar kookte je moeder dan nooit toen je klein was XM?
Tsja je zal toch moeten eten en dit is gewoon gezonder.quote:Op maandag 23 april 2012 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou ik vind de handelingen zelf ook echt bloedvervelend. Bedoel, we zijn nu echt aan het kóken, met recepten enzo, en ik vind het echt verschrikkelijk. Het is dat je honger hebt en het uiteindelijk wel goed smaakt, maar vind de klus om het te maken echt goed voor een humeurleveldaling van 90%.
Ik maak vaak soep van wortel, rauw en geraspt en dan een salade er van maken met koude erwtjes is vast ook wel te eten, zonder erwtjes iig wel.quote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
Weekmenu:
Ma: broccoli met speltpasta
Di: wortelen-doperwten (iemand nog een geniaal wortelrecept?? ik krijg hier wat van)hamburger
Wo: vries (nasi ws)
Do: snijbonen met witte bonen in tomatensaus en spek
Vrij: ijsbergsla met allerlei erdoor, aardappelen uit de oven en nog nader te bedenken vlees/vis of?
Zat: home made pizza
Zon: soepje vermoed ik by the Mr
Ja, was uitverkochtquote:Op maandag 23 april 2012 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bloemkool dan?
Voorgesneden witlof kan idd niet, dan heb je wel heel veel chemicaliën nodig om het goed te houden buiten hetgeen ze er nu al bij gooien.
Geloof ik direct, maar zo uitvoerig zoals we nu doen, dat gaat 'm echt niet blijvend wordenquote:Op maandag 23 april 2012 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tsja je zal toch moeten eten en dit is gewoon gezonder.
Mijn moeder kookt op een manier die mij niet aanspreekt: avg, alleen maar wat nootmuskaat/peper/zout als kruiden. Dus daar heb ik geen goed voorbeeld aan gehad.quote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef _aurum_ het volgende:
Maar kookte je moeder dan nooit toen je kleinwas XM?
sig, probeer het gewicht voor beide lichaamszijden hetzelfde te houden. Je wil je zwakke kant gelijktrekken met je sterke kant.
Oja, dat ook. AGV idd, zonder opsmuk.quote:Op maandag 23 april 2012 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt op een manier die mij niet aanspreekt: avg, alleen maar wat nootmuskaat/peper/zout als kruiden. Dus daar heb ik geen goed voorbeeld aan gehad.
Ik vind het best wel leukquote:Op maandag 23 april 2012 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik poets echt liever 10 wc's dan dat gekook.
Is het ook niet een kwestie van wat lekkere snelle gerechten vinden die je dan gewoon vaker maakt?quote:Op maandag 23 april 2012 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geloof ik direct, maar zo uitvoerig zoals we nu doen, dat gaat 'm echt niet blijvend worden.
2x salade of soep dan krijg ik ruziequote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik maak vaak soep van wortel, rauw en geraspt en dan een salade er van maken met koude erwtjes is vast ook wel te eten, zonder erwtjes iig wel.
Je kunt het invriezenquote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, was uitverkocht. En nu hebben we nog een halve liggen, vandaar dat het recept in de repeat is deze week.
Zonde want die voorgesneden groente is de helft van zijn voedingswaarde/vitamines al kwijt en dan wordt er ook nog een van alles overhee gemikt voor kleurbehoud enz enz.quote:Op maandag 23 april 2012 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geloof ik direct, maar zo uitvoerig zoals we nu doen, dat gaat 'm echt niet blijvend worden.
Dat is rete-eenvoudig: leg je knoflookteentje neer, plet m met een mes en je kunt het vel er zo vanaf halen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel leuk. Alleen knoflook pellen háááát ik. Heb wel een potje gepelde knoflooktenen staan
.
Echt wel!quote:Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Groente snijden is toch helemaal niet zoveel werk ofzo?!
Amen!quote:
Hoe dan?!quote:
Nom!quote:Op maandag 23 april 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Mijn weeklijstje:
Zat: spinazie, courgette, champignons met geraspte grana padano
Zon: turkse tortilla's
Ma: gebakken eieren met spek dus en worteltjes
Di: knolselderij a la ML
Wo: frittata boerenkool/artisjokken
Do: spinazie, geitenkaas, pijnboompitten, zongedroogde tomaatjes
Vrij: aubergine van Jamie Oliver
Dit weekend maar weer eens wat nieuwe carbloze recepten opsnorren.
Haal het velletje er niet eens af, hup zo de knoflookpers in, dat velletje blijft dan netjes in de pers steken.quote:Op maandag 23 april 2012 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is rete-eenvoudig: leg je knoflookteentje neer, plet m met een mes en je kunt het vel er zo vanaf halen.
Als ik er een goed stuk vlees en zelfgebakken brood bij doe, krijg ik er nooit ruzie vanquote:Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x salade of soep dan krijg ik ruzie
Wij doen alles met aardappelschilmesjes. Hebben geen fatsoenlijke messen en weet ook niet of ik het daar wel goed mee zou kunnen. Die mr van Phaidra is pas echt een talentquote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Is toch een kwestie van een snijplank en een mes, alles in stukken hakken, in een vergiet, afspoelen, klaar?
5 minuten werk hier, en het afspoelen is makkelijker wanneer de bloemkool nog heel is.quote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe dan?!
Is toch een kwestie van een snijplank en een mes, alles in stukken hakken, in een vergiet, afspoelen, klaar?
http://www.jamieoliver.co(...)parmigiana-auberginequote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nom!
Heb je dat aubergine recept voor mij? Heb er twee liggen en geen trek in moussaka.
Probeer ik dat eens de volgende keerquote:Op maandag 23 april 2012 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is rete-eenvoudig: leg je knoflookteentje neer, plet m met een mes en je kunt het vel er zo vanaf halen.
Ik ga er de komende keer nog een bol mozzarella overheen doen, denk ikquote:Op maandag 23 april 2012 19:24 schreef MarMar het volgende:
http://www.jamieoliver.co(...)parmigiana-aubergine deze aubergine van Jamie? Die had ik vorig weekend, belachelijk lekker(foto zweeft rond bij foodgawkerstopic)
Dat had ik ook gedaan, plukjes mozzarella en die was heerlijk gesmolten en gebruindquote:Op maandag 23 april 2012 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga er de komende keer nog een bol mozzarella overheen doen, denk ik.
Dit was een training gesprekstechnieken die ik zelf moest geven. Non verbal leaks begint op 4 juni.quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Gaaf An!
Ik moet morgen eens naar je linkjes gaan kijken om er wat over te kunnen vertellen binnenkort.
Al weet ik de eerste vraag al wel"is dat een erkend gebeuren, krijg je een erkend diploma?"
Dank, dat vroeg ik me al af. Dus sterke kant even niet opbouwen en de zwakke kant wel totdat ze gelijk zijn en dan samen op?quote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef _aurum_ het volgende:
Maar kookte je moeder dan nooit toen je kleinwas XM?
sig, probeer het gewicht voor beide lichaamszijden hetzelfde te houden. Je wil je zwakke kant gelijktrekken met je sterke kant.
Zolang dat een erkend certificaat isquote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Dit was een training gesprekstechnieken die ik zelf moest geven. Non verbal leaks begint op 4 juni.
En het ligt er aan hoe ver je komt. Non verbal strategic analyst is erkent, en duurt wel twee jaar voordat je het bent. Je moet dan elk jaar een licentie van 500 euro betalen, waar je 'intervisie' bijeenkomsten voor krijgt. Als je na het eerste deel stopt, krijg je enkel een certificaat.
Als er weer eens zo'n messenactie is bij de super moet je eens iemand lief aankijken voor de zegels.quote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij zijn er nu wel wat verklaringen langsgekomen waardoor groente snijden zo lang duurt bij mij.
Anyway, ik ga Game of Thrones kijken.
Heb geleerd dat je moet beginnen bij de zwakke kant, kan je het daarmee bijv 5 keer dan doe je de sterke kant ook 5 keer.quote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank, dat vroeg ik me al af. Dus sterke kant even niet opbouwen en de zwakke kant wel totdat ze gelijk zijn en dan samen op?
Wat ik raar vind trouwens, bij die leg extension en leg press is het duidelijk dat rechts sterker is. Bij de machine hip extension (kan op google geen plaatje vinden dat lijkt op mijn apparaat) voelt links sterker.
Hoe vaker je het doet, hoe meer handigheid je erin krijgt.quote:
Ze zijn gewoon jaloers dat ze dat gewicht zelf niet weggeduwd krijgen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
Hoop gedaan vandaag en nog even bij de sportschool langsgeweest. Blootsvoets; geen principekwestie maar schoenen vergeten.
Omdat ze hier: fitness: wie heeft ervaring en kan helpen? doen alsof ik de boel oplicht met m'n seated leg press heb ik de instructeur gevraagd even te kijken of ik het wel goed doe. Volgens hem doe ik het prima, al stond hij ook wel wat te kijken van hoe zwaar ik dat ding zet. Op zijn advies doe ik het nu met 1 been tegelijk, nu deed ik links 75 en rechts 85kg.
Het leg extension ding doe ik nu met 2 benen op 40 kg en met links op 17,5 en rechts 22,5. Kan denk ik wel iets hoger nog.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
ik kom even tussendoor vertellen dat ik ben gebeld door het bedrijf waar ik laatst twijfelde of ik zou solliciteren of niet...! ik heb woensdag een gesprekdan ga ik kennismaken en kan ik ook zelf bekijken of het me wat lijkt
quote:Op maandag 23 april 2012 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zolang dat een erkend certificaat isen ik hou 2 jaar wel vol mits ik de zomer mag skippen
ik zou je zwakke kant het gewicht laten bepalen en dat gewicht ook voor de sterke kant gebruiken.quote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank, dat vroeg ik me al af. Dus sterke kant even niet opbouwen en de zwakke kant wel totdat ze gelijk zijn en dan samen op?
heb ik volgens mij ook, rechts is sterker met de voorkant. Links met de achterkant, geen idee wat de verklaring isquote:Wat ik raar vind trouwens, bij die leg extension en leg press is het duidelijk dat rechts sterker is. Bij de machine hip extension (kan op google geen plaatje vinden dat lijkt op mijn apparaat) voelt links sterker.
Nou, ze kunnen natuurlijk best gelijk hebben dat het ene apparaat het andere niet is, dat werd hier laatst ook al gezegd. Overbrenging maakt verschil schijnt het, al snap ik dat eerlijk gezegd niet. Je duwt een zekere hoeveelheid kilo's weg, de meting kan onjuist zijn maar de overbrenging maakt toch weinig uit zolang er geen geluste katrollen in voorkomen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers dat ze dat gewicht zelf niet weggeduwd krijgen.Wel knap hoor!
Als ze er 10 % van onthouden ( wat ook logisch is, want mensen onthouden maar 10% van wat hen wordt verteld), moet je een andere lesopzet verzinnen. Van informatie die de cursisten zelf aan medecursisten moeten vertellen onthoudt men 90% Discussies en dergelijke hebben tevens een grotere opbrengst.quote:Op maandag 23 april 2012 19:38 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de courgettesaus van Kaotic gemaakt vandaag, ben even vergeten wie van jullie me het recept heeft gegevenmaar het was lekker. Ik was netjes alles door de helft aan het doen, tot ik bij de bloem kwam
dus de saus was wat dik. En moet wat meer kruiden. Morgen de andere helft
![]()
Morgen weer drie lessen geven, tweemaal in 't Engels. Ik heb er echt helemaal geen zin, en heb net op het punt gestaan om gewoon niet te gaan en een lamme smoes te verzinnen. Maar dat zou bad karma zijn, zo met mijn vaders operatie in het vooruitzicht. Dus maar doorbijten. Vrijdag ook nog eentje.
Ik vind het helemaal niet erg om mensen met vragen te helpen, maar voor de klas een heul verhaal houden waar ze 10% van onthoudenbaaaaaaaah.
Eerstvolgende functioneringsgesprek ga ik zeggen dat ik het echt geprobeerd heb, maar het niet meer doe. Het opzetten van een les vind ik superleuk, evalueren hoe het ging ook, zelf geven: nee.
Zo lang er weer rekening gehouden wordt met die katrollen zou zelfs dat niet uit moeten maken, maar het blijft wel lastig vergelijken.quote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ze kunnen natuurlijk best gelijk hebben dat het ene apparaat het andere niet is, dat werd hier laatst ook al gezegd. Overbrenging maakt verschil schijnt het, al snap ik dat eerlijk gezegd niet. Je duwt een zekere hoeveelheid kilo's weg, de meting kan onjuist zijn maar de overbrenging maakt toch weinig uit zolang er geen geluste katrollen in voorkomen.
Niettemin zou ik best een keer een slankmeet willen in een fitnesscentrum. Met prive-les van Aurum en Vizor![]()
.
Ik gooi van een stonkding het onderste plakje weg, dikte hooguit een halve cm. Verder niks. Harten uitsnijden is onzin, witlof is bij benadering niet meer zo bitter als 'ie vroeger ooit was.quote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
23 minuten bezig geweest, maar de witlofsalade is klaar. Alleen eitjes er nog door. Je gooit wel veel weg zeg van zo'n stronkding. Van voorgesneden dingen gooi ik bijna nooit wat weg.
^^quote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gooi van een stonkding het onderste plakje weg, dikte hooguit een halve cm. Verder niks. Harten uitsnijden is onzin, witlof is bij benadering niet meer zo bitter als 'ie vroeger ooit was.
Als er blaadjes met bruine randjes weg moeten heb je niet opgelet bij het kopen van de witlof. Als de witlof een bruin hart heeft ben je belazerd door de groenteboer.
^^quote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gooi van een stonkding het onderste plakje weg, dikte hooguit een halve cm. Verder niks. Harten uitsnijden is onzin, witlof is bij benadering niet meer zo bitter als 'ie vroeger ooit was.
Als er blaadjes met bruine randjes weg moeten heb je niet opgelet bij het kopen van de witlof. Als de witlof een bruin hart heeft ben je belazerd door de groenteboer.
De studenten hebben een case-study gekregen (opdrachtgever wil een hotel beginnen in land X. Maak van land X een rapportage aan de hand van de DESTEP-factoren)quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ze er 10 % van onthouden ( wat ook logisch is, want mensen onthouden maar 10% van wat hen wordt verteld), moet je een andere lesopzet verzinnen. Van informatie die de cursisten zelf aan medecursisten moeten vertellen onthoudt men 90% Discussies en dergelijke hebben tevens een grotere opbrengst.
Als je maar weet dat het niet zoveel werk hoeft te zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groentenboer = Jumbo in dit geval. Witlof lag al paar dagen in de koelkast, beetje bruine randjes aan de bladen, maar ging nog goed. Maar las op internet dat ze eraf moesten, dus maar gedaan. Net als dat hart, dat overigens niet bruin was.
Haha! Je hebt het zwaarquote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
De studenten hebben een case-study gekregen (opdrachtgever wil een hotel beginnen in land X. Maak van land X een rapportage aan de hand van de DESTEP-factoren)
De lesopzet is nu: ze maken een online toets informatievaardigheden. Krijgen online terugkoppeling (die leest geen mens. Het is echt zo van: Oh. Ik had een 3. Whaha. *klik weg*) Dan vertel ik hoe ze een onderzoek moeten opzetten + laat drie (duur)betaalde databanken zien (gaaperdegaap, snurkerdersnurk, klepperdeklep, de powerpoint staat op Blackboard. Waar? Daar. Waar? Daar? Waar? Daar.)
Dan nog 30 minuten waarin ze in de genoemde databanken kunnen zoeken naar informatie over hun land en aan mij vragen kunnen stellen ("Mag ik weg? Mijn groepje zit in de andere les." "Mag ik weg, dit kan ik thuis ook wel doen" "Mag ik weg? Ik moet koffie""Mag ik weg, ik moet poepen. Etc). Als hun docent erbij is houden ze zich nog wel een beetje in![]()
Dat dus twee keer, en dan nog twee keer in het Engels. Die snappen het helemaal niet, maar die blaten tenminste niet door je uitleg heen
quote:Op maandag 23 april 2012 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel leuk. Alleen knoflook pellen háááát ik. Heb wel een potje gepelde knoflooktenen staan
.
Dat!quote:Op maandag 23 april 2012 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als er iets in september start wellicht welquote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef An24 het volgende:
[..]misschien komen we wel in dezelfde groep
Klinkt lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Lekker kwakhoe is het nu met alles, met de drukte enzo? Beetje rustiger?
Ml, wat ik heel lekker vind is: wortel raspen (dikke rasp) en kort koken. Afgieten en als het nog warm is in een laagje sinaasappelsap leggen. Rozijntjes, kaneel, chilipoeder erbij. Roeren, tijd laten staan, eventueel sinaasappelsap afgieten (hoeft niet) en dan heb je een bijgerechtje. Marokkaanse kennis van me maakte dat zo. Ook nog wat citroensap erover voor het serveren, trouwens.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ze kunnen natuurlijk best gelijk hebben dat het ene apparaat het andere niet is, dat werd hier laatst ook al gezegd. Overbrenging maakt verschil schijnt het, al snap ik dat eerlijk gezegd niet. Je duwt een zekere hoeveelheid kilo's weg, de meting kan onjuist zijn maar de overbrenging maakt toch weinig uit zolang er geen geluste katrollen in voorkomen.
Niettemin zou ik best een keer een slankmeet willen in een fitnesscentrum. Met prive-les van Aurum en Vizor![]()
.
Hmm CSI lijkt me dan toch leuker.quote:
quote:
Het verbaast me sowieso wat mensen allemaal voor ranzigheid in hun hoofd proppen via mond, ogen en oren.quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Wie kijkt er nou vrijwillig naar Sterretje z'n zoektocht naar één of ander haags viswijf.
Koop een goed mes. Echt. En een goede snijplank. Dan gaat het echt sneller! Ik heb een hartstikke goed houten snijblok, van de Ikea. En een mes van de Herman-serie van de Blokker, ook dikke prima!quote:Op maandag 23 april 2012 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij doen alles met aardappelschilmesjes. Hebben geen fatsoenlijke messen en weet ook niet of ik het daar wel goed mee zou kunnen. Die mr van Phaidra is pas echt een talent.
Ik nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Wie kijkt er nou vrijwillig naar Sterretje z'n zoektocht naar één of ander haags viswijf.
Ik heb roze nagels, want dat past mooi bij m'n roze broekquote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een roze mes.
En rode nagels! Whoei, zien hoe lang het er op blijft.
Moet wel even zien wat mensen ertoe drijft héquote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jaja, dat zegt iedereen en ondertussen kijken er toch weer honderdduizenden mensen naar.
Ik begin na een paar dagen het er altijd af te krabbenquote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb roze nagels, want dat past mooi bij m'n roze broek![]()
. In Madrid hielden ze het van zondagavond t/m woensdag uit.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er zitten warempel echt leuke meiden tussen
quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef Probability het volgende:
Nu afgesproken, zin om van huis te gaan en er niet te zijn
Oh, ik vergeet nog een aardbei met een dikke dot slagroom die ik in de winkel kreegquote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef LieLie het volgende:
Maar weer eens een lijstje?
O: twee boterhammen smeerkaas
T: mineola
L: pistoletje en foccacciabroodje met kaas, blikje chocomel
T: boterham smeerkaas
D: bloemkoolcurry, naan, kipschnitzel
S: fitness
B: 2x 20 min fietsen (werk)
Wat veel carbs, niet zo'n goede lunch. Wel twee tussendoortjes en daar kwam het door de drukte de laatste twee weken steeds niet van, dus dat is nog iets positiefs
Wat heb je gedaan om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik mag niet meer zo stom doen van mn verstandelijk gehandicapten, ze schamen zich voor me.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik mag niet meer zo stom doen van mn verstandelijk gehandicapten, ze schamen zich voor me.
Oh dat mis ik echt totaal niet, maar heb dan ook de aandachtspanne van een mugquote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
College volgenMis het wel een beetje
Gelukkig lijken sommige events van mijn werk op hoorcolleges
![]()
Fijn dat je je beter voelt, Cookie!
En mooie lijstjes, zowel Cookie als Jätje
Ik ging de hele tijd dit liedje zingen:"quote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om dat voor elkaar te krijgen?
Haha wat heb je gedaan?quote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Juist.. ik snap ze wel.quote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ging de hele tijd dit liedje zingen:"![]()
![]()
En bijbehorende dansjes doen.
Tijdens het wandelen.
De live en cooking ones.quote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
![]()
Tijdens het wandelen.
Begrijp ik wel ja! Het was ook erg leuk (Varieties of English) en dit jaar heel erg gericht op dialecten in populaire muziek. Kregen dus ook dit filmpje te zien:quote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
College volgenMis het wel een beetje
Gelukkig lijken sommige events van mijn werk op hoorcolleges
![]()
Fijn dat je je beter voelt, Cookie!
En mooie lijstjes, zowel Cookie als Jätje
ik sta tegenwoordig meestal achter m'n bureau! 1.40, ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niets mis met een beetje zwelgen toch?
In dit geval mag het ook wel.
Even wat anders, welke bureau hoogte hebben jullie?
Ik zie bij mij op kantoor echt mensen die echt geen 1.60 zijn ofzo met een bureauhoogte van 65 cm.
Voor mij is dat ongeveer kabouterhoogte.
Ja, daar waren ze ook hoorde ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ola. Feli Coco met de goede uitslagen envoor Novem... altijd zo akelig zoiets.
Enfin, change of plans. Morgen is snel voer handiger, dus vanaaf al boodschappen gedaan en D van vanaaf gaat naar morgen. De planning voor deeeeeze week, inclusief het lijstje van vandaag.
ik vind het allemaal heel erg weinig, XM. Zou je ook niet een flinke T na je O en na je D eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar eens voor het eerst in mn leven witlof schoonmaken.
Oh ja, ik ben aan het bijlezen!
tip van flip: knoflook kun je met velletje in de knoflookpers doen. De knoflook perst eruit, het velletje blijft erin. En zo is je knoflookpers ook nog makkelijker schoon te maken.quote:Op maandag 23 april 2012 19:20 schreef Viking84
het volgende:
[..]
.
Hehe mooiquote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Begrijp ik wel ja! Het was ook erg leuk (Varieties of English) en dit jaar heel erg gericht op dialecten in populaire muziek. Kregen dus ook dit filmpje te zien:
Dizzie![]()
"I fink hip-hop encouraged the youf"
dat verwoord je precies goed.quote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het verbaast me sowieso wat mensen allemaal voor ranzigheid in hun hoofd proppen via mond, ogen en oren.
Ik vind het wel zat eigenlijk. Alles is vrij hoog in de vetten. Wil niet compleet dichtgeslibt zijn na deze drie weken.quote:Op maandag 23 april 2012 21:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het allemaal heel erg weinig, XM. Zou je ook niet een flinke T na je O en na je D eten?
Oh ja, ik ben aan het bijlezen!
ik schat dat het niet meer is dan 1200 kcals per dag. Hooguit!quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel zat eigenlijk. Alles is vrij hoog in de vetten. Wil niet compleet dichtgeslibt zijn na deze drie weken.
Net half uurtje wii fit gedaan, aerobics dingetjes. En verrassend, halve kg zwaarder. Maar 's avonds gewogen, dus ik kijk er niet zo van op. Maar goed. De kilo's vliegen er niet af, dat is wel duidelijk. Ik denk dat dit mijn eerste serieuze lowcarb-weken zijn en tevens mijn laatste.
Denk echt dat het wel meevalt.. al die eieren, kaas, worstjes. Zou echt niet weten wat ik verder nog zou kunnen eten. Ben ook vol genoeg, loop niet de hele dag met knorrende maag.quote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik schat dat het niet meer is dan 1200 kcals per dag. Hooguit!
Ongeveer 1600 - 1700 volgens mij. Gisteren zat ik uiteindelijk op 2400. Mijn onderhoud is 1700.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef slacker_nl het volgende:
@Tinkepink hoeveel kcal is dat nou? Je lunch oogt m.i. mager.
Apps zijn cool. Ik blijf er slank mee.quote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Denk echt dat het wel meevalt.. al die eieren, kaas, worstjes. Zou echt niet weten wat ik verder nog zou kunnen eten. Ben ook vol genoeg, loop niet de hele dag met knorrende maag.
B vandaag: 30 minuten wii fit, 20 minuten oefeningen met een app.
Ik denk dat je nog even door moet gaan en weegschalen moet mijden en over 2 weken pas een conclusie trekken. Ik denk dat je echt wel gaat afvallen met deze lijstjes.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel zat eigenlijk. Alles is vrij hoog in de vetten. Wil niet compleet dichtgeslibt zijn na deze drie weken.
Net half uurtje wii fit gedaan, aerobics dingetjes. En verrassend, halve kg zwaarder. Maar 's avonds gewogen, dus ik kijk er niet zo van op. Maar goed. De kilo's vliegen er niet af, dat is wel duidelijk. Ik denk dat dit mijn eerste serieuze lowcarb-weken zijn en tevens mijn laatste.
's avonds ben ik altijd ongeveer 2 kg zwaarder dan 's ochtends (ik heb dat een paar keer getest) dus die halve zwaarder kan zomaar juist anderhalve lichter zijnquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik verwacht geen wonderen, maar iiiieeets strakker zou wel leuk zijn.
Je hebt een T icoontje in Acrobat reader, kan je tekst kopieren en daarna plakken elders.. Tenzij ze een kopieerbeveiliging hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef loveli het volgende:
Iemand zo snel een tip hoe ik text uit een pdf kan kopieren naar een document?
Print to PDF en dan die PDF c/p'en?quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef loveli het volgende:
Zat er idd op. Is gelukkig op een andere manier opgelost.
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:15 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe ging het gesprek gisteren probje, die met die directeur ofzo.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.
Mooi!quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.
Ja. Het was wel gezellig ook al hebben we het niet gehad over 'ons' en hij is blijven slapen. Het gaat niet zo goed met hem. Wel beide gehuild en de hele nacht wakker.Het gekke is dat we geen ruzie hebben of zo. Raar. Ik ben ook niet boos.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mooi!
En is je ex nog op komen dagen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:05 schreef Syrena het volgende:
Ik was nog nooit zo vroeg op mijn werk als vandaag![]()
16.30 klaar hoop ik.
Hadden ze t speciaal voor jou meegenomen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Collega's die chocola meenemen terwijl ze weten dat je dat niet eet *zucht!
Voor ons overleg vanmiddag. Heb maar vriendelijk gezegd dat ik geen chocola eet (althans niet die).quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:14 schreef Nallie het volgende:
GoedemorgenSlapen
[..]
Hadden ze t speciaal voor jou meegenomen?
Ik zie je spontaan wapperen met de smeerde zijdes van die boterhamquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:18 schreef Perruche het volgende:
Morning! Ik zit met de complete huishoudbeurs in de treinmaar ik heb een boterham pindakaas om ze de mond te snoeren!
Ik Ben heel tevreden over mijn lijstje van gisteren, hopelijk wordt die van vandaag ook mooi.
Het is nu dinsdag hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Jeuj huisvrouwen gekwebbel.
Vanochtend in mn vinger gesneden.En weer de helft van mn spullen vergeten. Gaat heerlijk zo.
Ik beroep me op mijn niet wakker zijnquote:
Evol bitch!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Meld!quote:
Ik vind wel dat je snel resultaat verwacht, hoor. Zou het gewoon drie weken proberen vol te houdenquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik verwacht geen wonderen, maar iiiieeets strakker zou wel leuk zijn.
Jij niet, je collega.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meld!
Ik bied ze ook geen dadels aan ofzo
Het is een man, heb hier maar 1 vrouw op locatie qua kantoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wel in een hoekje wakkerder worden ofzo
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wakker, dus nu weer eens aan het werk.quote:
Maar dan op z'n Ml'squote:Op dinsdag 24 april 2012 08:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wakker, dus nu weer eens aan het werk.
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
![]()
Tijdens het wandelen.
Vervelende situatie, maar ik denk dat het verstandig is als jullie gewoon een tijdje geen contact hebben. Rot dat het niet goed met hem gaat, maar dan moet hij naar je toe komen en zich niet gaan afzonderen. Je hebt niet alleen een relatie voor de leuke dingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja. Het was wel gezellig ook al hebben we het niet gehad over 'ons' en hij is blijven slapen. Het gaat niet zo goed met hem. Wel beide gehuild en de hele nacht wakker.Het gekke is dat we geen ruzie hebben of zo. Raar. Ik ben ook niet boos.
Hij wilde graag dat ik liet weten hoe het met mij ging maar ik zei dat het beter was om geen contact meer te hebben. Meh.
Misschien was het wel gewoon lief bedoeld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Hehehehe, zo kom je wel over bij mij!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Ml is onbewust sjaggo geloof ik of die drammer van daarnet landde verkeerd.
Dan voor jouquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
Dat denk ik ook.. even jezelf in bescherming nemen, maar dat voel/weet je zelf het bestequote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vervelende situatie, maar ik denk dat het verstandig is als jullie gewoon een tijdje geen contact hebben. Rot dat het niet goed met hem gaat, maar dan moet hij naar je toe komen en zich niet gaan afzonderen. Je hebt niet alleen een relatie voor de leuke dingen.
Dat was niet de hoofdreden, maar ook doordat hij denkt dat hij in een andere levensfase zit enz. En we misschien toch niet zo bij elkaar passen maar dat vind ik een beetje wazig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vervelende situatie, maar ik denk dat het verstandig is als jullie gewoon een tijdje geen contact hebben. Rot dat het niet goed met hem gaat, maar dan moet hij naar je toe komen en zich niet gaan afzonderen. Je hebt niet alleen een relatie voor de leuke dingen.
Ik begrijp gewoon niet dat men denkt dat ik op vrije avonden en dagen gezellig allerlei openingen ga aflopen. Heb er nu al 4 liggen, naja ik kom van een andere planeet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:02 schreef _aurum_ het volgende:
Ml die modus heb ik op mijn werk ook altijd, maar als ik thuis ben is het vaak ineens over![]()
Het is een hele mooie Marmar!quote:
Boboquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan voor jou
[ afbeelding ]
Een Jack Russel in een kleedje
Ja, is ook zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[..]
Misschien was het wel gewoon lief bedoeld.
[..]
Hehehehe, zo kom je wel over bij mij!
Goede beslissing Prob!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat was niet de hoofdreden, maar ook doordat hij denkt dat hij in een andere levensfase zit enz. En we misschien toch niet zo bij elkaar passen maar dat vind ik een beetje wazig.
Hij vond het niet meer leuk om met mij af te spreken en kan zichzelf er niet meer voor motiveren, dus dan zeg ik dat ik het niet voor minder meer doe dan gewoon heel erg leuk en graag en niet half.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
Het is ook flink. Het is lastig, omdat ik pas om kwart voor 9 vanavond kan eten...En ik heb iets nodig wat me tot die tijd kan laten functioneren!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goede beslissing Prob!
Ik vind je lijstje flink hoor Jagar... misschien de muesli weglaten uit de yoghurt?
Anders gewoon een kleine portie pasta en veel groenten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is ook flink. Het is lastig, omdat ik pas om kwart voor 9 vanavond kan eten...En ik heb iets nodig wat me tot die tijd kan laten functioneren!
Misschien nog even wat anders avond eten bedenken, maar alles duurt zo lang om klaar te maken.
Ik deed daar wel eens een maand over, maar tis het eindresultaat dat telt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Wel weer afgevallen deze week maar nog steeds niet mijn 1e doel gehaald....hoelang kan je er over doen om 1,5 kilo af te vallen
Uitgezwaaidquote:
ja, ik denk dat dat het plan is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Anders gewoon een kleine portie pasta en veel groenten?
Kip met cashew?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is ook flink. Het is lastig, omdat ik pas om kwart voor 9 vanavond kan eten...En ik heb iets nodig wat me tot die tijd kan laten functioneren!
Misschien nog even wat anders avond eten bedenken, maar alles duurt zo lang om klaar te maken.
Ghehequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef MarMar het volgende:
Alstie nu ook nog lekkere koffie maakt, ben ik tevreden
Hehehe... "Hij maakt misschien niet zulke lekkere koffie, maar hij is wel heel mooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef MarMar het volgende:
Alstie nu ook nog lekkere koffie maakt, ben ik tevreden
Ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Zeg ik nu tegen Jagar om kipfilet te bakken terwijl de Duutser er is?
[..]
GheheZiet er in ieder geval tof uit!
Ik kan zo slecht tegen van die kleine kopjes he!?
Het zijn sperziebonen! Onthoud dat nou toch!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
goedzo, probje!
Mijn planning is wat koolhydraterich, maar goed, dat mag wel een keertje:
O:havermout met rabarber en banaan
T: sinaasappel
L: spinazielasagna met gorgonzola en ricotta
T: spercibonen
T: gekookt ei
T: yoghurt met wat muesli
D: ik denk volkorenpasta met courgette en tomatensaus, aangezien ik pas om 8 uur thuis kom.
T: misschien nog wat rabarber?
Ja, maar het is nu al iets meer dan een maand.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik deed daar wel eens een maand over, maar tis het eindresultaat dat telt.
Je kan er natuurlijk heel prima grotere koppen onder zetten en dan 2 in 1 gietenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Zeg ik nu tegen Jagar om kipfilet te bakken terwijl de Duutser er is?
[..]
GheheZiet er in ieder geval tof uit!
Ik kan zo slecht tegen van die kleine kopjes he!?
Misschien tijdelijk even iets anders als ontbijt dan? Of is het eten in het algemeen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje:
O: yoghurt, banaan, muesli (krijg het alweer met moeite weg)
T: bth pindakaas of sandwichspread
L: twee bth kaas
T: bth pindakaas of sandwichspread
T: appel
S: 5 km hardlopen
D: knolselderij
Per 100 gr 4,5 gr kH.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heel low carb (denk ik, want ik heb geen idee hoeveel carbs er in courgette zit!).
ik probeer elke keer wat anders te schrijven omdat ik weet dat ik het elke keer fout schrijf...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zijn sperziebonen! Onthoud dat nou toch!![]()
Ik vind het wel een mooi lijstje. Zit er nog wat sport in het verschiet vanavond? Anders kun je de courgette ook gebruiken als vervanger van de pasta.Heel low carb (denk ik, want ik heb geen idee hoeveel carbs er in courgette zit!).
Ik vond openingen op mijn vorige werk altijd erg leuk! Maar dan hadden collega's en/of ikzelf er ook hard aan gewerkt om alles op tijd af te krijgen. En ik hoefde er alleen maar 2 trappen voor af te lopen (tenzij ik toevallig die dag niet werkte, maar dat is misschien 1x voorgekomen) en ik werkte aansluitend. Scheelt natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat men denkt dat ik op vrije avonden en dagen gezellig allerlei openingen ga aflopen. Heb er nu al 4 liggen, naja ik kom van een andere planeet.
Mensen weten zelfs thee te verpestenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
Nou ja, als je espresso vraagt, lekker Klein natuurlijk. Koffie gewoon lekker filterkoffiemaar ik drink nooit koffie op bezoek omdat veel mensen dat niet lekker maken, doe dan maar thee!
ik eet met een duutser, die vegetarisch eet. Ik dus ook! En daarom eten we ook warm. Ik eet een kliekje tussen de middag, maar hij gewoon brood...En samen eten is wel zo gezellig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kip met cashew?
Is gewoon kipfilet opbakken met wat wortel en paprika en cashewnoten, sojasaus erbijIn je L zit ook al groente, dus daar hoef je niet te veel op te letten.
Eventueel brood erbij(of rijst, of aardappel)
Ik doe gewoon 2 kipfilets, 2 paprika, 4 wortels en 30-40gr cashews en paar beste scheuten sojasaus
Filterkoffiequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
Nou ja, als je espresso vraagt, lekker Klein natuurlijk. Koffie gewoon lekker filterkoffiemaar ik drink nooit koffie op bezoek omdat veel mensen dat niet lekker maken, doe dan maar thee!
Bij thee laten ze bijna nooit het zakje zittenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
Dat!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Mar, met zulke kopjes voel ik mij gewoon nog lomper
Jagar, had mezelf al verbeterdEven niet nagedacht...
[..]
Bij thee laten ze bijna nooit het zakje zittenIk wil sterke thee! Moet net zo zwart als koffie zijn
Ja ik merkte wel wat voor ik naar Madrid gingquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk even iets anders als ontbijt dan? Of is het eten in het algemeen?
Hoe gaat het verder met je gezonde regime, merk je al wat?
Denk het niet, want we hebben geen auto tot onze beschikking. Van 13 t/m 17 zit ik bij Manchester in de buurt, de 17e vliegt Duvel daar ook heen en de 18e pakken we samen de trein naar Durham.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, XM, waren jullie nog van plan om tijdens jullie verblijf iets af te zakken naar 't zuiden? Wellicht kan ik jullie tegemoet komen voor een middagje?
Knolselderij met gehakt hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
Haha xm wandelende carb-encyclopedie!
Vik waarom eet je dan niet iets andersvind je lijstje trouwens niet veel, en alleen knolselderij voor je d?
Mar grote bak espresso kan ook helemaal niet :p
Ja! Maar we vinden Engeland wel erg leuk, dus komt vást een keerquote:
jawel! driedubbele espressoquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
Haha xm wandelende carb-encyclopedie!
Vik waarom eet je dan niet iets andersvind je lijstje trouwens niet veel, en alleen knolselderij voor je d?
Mar grote bak espresso kan ook helemaal niet :p
de prijs viel me mee, 99quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
Mar, ik ben jaloers op je espressomachine!!
Later als ik veel geld heb koop ik ook een mooie espressomaker
Oh, da's stom. Wel een goeie: vandaag of morgen even naar KPN bellen om mijn abo om te laten zetten in iets pre-paid achtigs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdorie, KPN blijft geld afschrijven voor een abonnement dat ik per 1 maart al niet meer heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |