Ik nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Wie kijkt er nou vrijwillig naar Sterretje z'n zoektocht naar één of ander haags viswijf.
Ik heb roze nagels, want dat past mooi bij m'n roze broekquote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een roze mes.
En rode nagels! Whoei, zien hoe lang het er op blijft.
Moet wel even zien wat mensen ertoe drijft héquote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jaja, dat zegt iedereen en ondertussen kijken er toch weer honderdduizenden mensen naar.
Ik begin na een paar dagen het er altijd af te krabbenquote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb roze nagels, want dat past mooi bij m'n roze broek![]()
. In Madrid hielden ze het van zondagavond t/m woensdag uit.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er zitten warempel echt leuke meiden tussen
quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef Probability het volgende:
Nu afgesproken, zin om van huis te gaan en er niet te zijn
Oh, ik vergeet nog een aardbei met een dikke dot slagroom die ik in de winkel kreegquote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef LieLie het volgende:
Maar weer eens een lijstje?
O: twee boterhammen smeerkaas
T: mineola
L: pistoletje en foccacciabroodje met kaas, blikje chocomel
T: boterham smeerkaas
D: bloemkoolcurry, naan, kipschnitzel
S: fitness
B: 2x 20 min fietsen (werk)
Wat veel carbs, niet zo'n goede lunch. Wel twee tussendoortjes en daar kwam het door de drukte de laatste twee weken steeds niet van, dus dat is nog iets positiefs
Wat heb je gedaan om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 23 april 2012 21:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik mag niet meer zo stom doen van mn verstandelijk gehandicapten, ze schamen zich voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |