Voor mij een goed teken dat het katje goed terecht zal komen, dus mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef V1z0R het volgende:
Goed nieuws Cococakes!
Nogmaals mijn excuses voor het ontbreken van kitten-picsWas zo druk met ze aan het spelen, vergat zelfs met An te praten
Zoiets jaquote:Op maandag 23 april 2012 17:53 schreef LieLie het volgende:
Ik ben 1,75 en heb mijn bureau op 77/78 cm staan over het algemeen.
In dat topic zeggen ze ook dat een instructeur vaak ook niet kan zien of je het goed doet, dus ik weet niet of je ze nu te pakken hebtquote:Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
Hoop gedaan vandaag en nog even bij de sportschool langsgeweest. Blootsvoets; geen principekwestie maar schoenen vergeten.
Omdat ze hier: fitness: wie heeft ervaring en kan helpen? doen alsof ik de boel oplicht met m'n seated leg press heb ik de instructeur gevraagd even te kijken of ik het wel goed doe. Volgens hem doe ik het prima, al stond hij ook wel wat te kijken van hoe zwaar ik dat ding zet. Op zijn advies doe ik het nu met 1 been tegelijk, nu deed ik links 75 en rechts 85kg.
Het leg extension ding doe ik nu met 2 benen op 40 kg en met links op 17,5 en rechts 22,5. Kan denk ik wel iets hoger nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar eens voor het eerst in mn leven witlof schoonmaken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dat zou je zelf waarschijnlijk ook vragen als iemand een exotische cursus zou willen doen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Gaaf An!
Ik moet morgen eens naar je linkjes gaan kijken om er wat over te kunnen vertellen binnenkort.
Al weet ik de eerste vraag al wel"is dat een erkend gebeuren, krijg je een erkend diploma?"
Ik vraag het niet, ik zoek het zelf opquote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zou je zelf waarschijnlijk ook vragen als iemand een exotische cursus zou willen doen.
Ik ben zelf overigens 180 en heb mijn bureau op 77 cm staan, maar het valt mij dus op dat ik dus collega's heb die 10 cm kleiner zijn ofzo en dat bureau op 65 cm hebben staan. En dat zijn dan vooral de collega's die hebben geluisterd naar de werkplekinstelmiep.
Als ik daar ga zitten, dan heb ik echt het gevoel achter een kleuterbureautje te zitten.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ola. Feli Coco met de goede uitslagen envoor Novem... altijd zo akelig zoiets.
Enfin, change of plans. Morgen is snel voer handiger, dus vanaaf al boodschappen gedaan en D van vanaaf gaat naar morgen. De planning voor deeeeeze week, inclusief het lijstje van vandaag.
Ik vind het knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar eens voor het eerst in mn leven witlof schoonmaken.
. He-le-maal geen brood
.
Niet meer actief op Fok!
Whut?quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook nog nooit witlof schoongemaakt.
Idd. Ik zal het als kind voor het laatst gegeten hebben. Geldt voor heel veel veggies trouwens.quote:
Joh!quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het knap!. He-le-maal geen brood
.
Najaaaaquote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope. En van het weekend ook mn eerste bloemkool ever geslacht.
Net even gegoogled hoe je witlof moet schoonmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |