True, maar het is wel flauw om ook een boete te krijgen als je maar 10 km boven de maximaal toegestane snelheid zit. En dat dan ook maar een minuut ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 15:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan. Maar 160 km/h rijd je niet 'even' te hard. Tenminste, ik niet. En mijn auto al helemaal niet.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai! Net terug van de echo, alles zag er prima uit!
Officieel nog even wachten op de uitslag van het bloedonderzoek, maar volgens de gyn moet het heel raar lopen wil daar nog iets raars uitkomen. Uitgerekende datum is nu 8 november.
Goed opletten dan. Ik weet dat het per auto kan verschillen, maar mijn km-teller wijkt ongeveer 7 km af. Vorige zelfs 9 a 10. Dan rijdt je dus op je teller al 23 km (want altijd 3 km compensatie) harder dan is toegestaan...quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.infopolitie.nl(...)iew&id=767&Itemid=31
Vanaf 57 euro voor 10 km/u te hard. Tikt lekker aan als je dat te vaak doet.
Jeej, wat fijn!quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Officieel nog even wachten op de uitslag van het bloedonderzoek, maar volgens de gyn moet het heel raar lopen wil daar nog iets raars uitkomen. Uitgerekende datum is nu 8 november.
Laat ik het zo zeggen, bij 37 km te hard binnen de BK krijg je meer spanning voor je geldquote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.infopolitie.nl(...)iew&id=767&Itemid=31
Vanaf 57 euro voor 10 km/u te hard. Tikt lekker aan als je dat te vaak doet.
Nee, dat is standaard bij de prenatale screening (dus nekplooimeting & bloed --> blijkbaar zijn bepaalde eiwitten e.d. meer/minder aanwezig in het bloed als het kind een chromosonale afwijking heeft).quote:Op maandag 23 april 2012 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was het bloedonderzoek ivm dat het de vorige keer mis is gegaan? (sorry, niet bijgelezen)
Ah. Fijn dat alles goed is!!quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, dat is standaard bij de prenatale screening (dus nekplooimeting & bloed --> blijkbaar zijn bepaalde eiwitten e.d. meer/minder aanwezig in het bloed als het kind een chromosonale afwijking heeft).
In Den Haag moet je naar de Fred!quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen.
Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag. Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel lang ja!
Ga je ook nog op vakantie?
Goed om te horen! Hoeveel weken nog?quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tellen tot 8 november?quote:Op maandag 23 april 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goed om te horen! Hoeveel weken nog?
Dat is vrij eenvoudig. Ze heeft de 12 weken echo gehad en de zwangerschapsduur is 40 weken.quote:Op maandag 23 april 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goed om te horen! Hoeveel weken nog?
Ik wou het net zeggen, ineens een flinke donderslag!quote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, er hangt weer een onweersbui recht boven Groningen!
Net nu ik boodschappen wilde gaan doenwant mn melk is op dus nu kan ik geen cappuccino maken
Ze zegt ook nog wanneer ze uitgerekend is, maar jouw methode is eenvoudigerquote:Op maandag 23 april 2012 15:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig. Ze heeft de 12 weken echo gehad en de zwangerschapsduur is 40 weken.
You do the math, dit moet zelfs XM nog kunnen!
Maar je hoeft niet perse 12 weken zwanger te zijn om de 12-weken echo te krijgenquote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zegt ook nog wanneer ze uitgerekend is, maar jouw methode is eenvoudiger.
quote:O: Kwark met muesli
L: Kom soep
T: 3 boterhammen met kruidenkaas en filet de saxe. Helft van kilozak groenten.
T: Appel + pompelmoes met kwark en een beetje muesli
T: Rest van mijn kilozak groenten
D (om 21u30): Spinaziesalade (Ui, erwtjes, look, spinazie, klein beetje rozijnen, geroosterde pijnboompitten en wat parmezaanse kaas)
S: Intervaltraining (5 min snel, 2 min traag 5*)
Goh, niet op de exacte datum inderdaad. Maar ze zitten er vaak toch echt wel rond. En soms gaat het berekenen fout, en dan heb je heel dikke 34-er wekeners of hele kleine voldragen babies...quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, hoeveel kinderen worden er nu helemaal geboren op de uitgerekende datum?![]()
Dat zijn er bijzonder weinig.
Komt nog eens bij dat ze die zwangerschapstermijn bepalen aan de hand van gemiddelden en aan de hand van de datum van het begin van je laatste menstruatie.
waarom weet ik dit?!
Netjes!quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef Sjaapje het volgende:
Trouwens commentaar op mijn lijstje?
[..]
Ik werd precies op de uitgerekende datum geborenquote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, hoeveel kinderen worden er nu helemaal geboren op de uitgerekende datum?![]()
Dat zijn er bijzonder weinig.
Juist! Ik was mijn kwark met vanille alpro soya yogurt vergeten.quote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Netjes!
Misschien nog wat na je S? Bouwstofjes voor herstel...
Cupcakes met pootjes zekerquote:Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef Sarabi het volgende:
en toen stonden er cupcakes in de oven....oops
Snel, sla ze dood!quote:Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef Sarabi het volgende:
en toen stonden er cupcakes in de oven....oops
Tomaten ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haal de komkommer er sws maar uit want dat is geen groente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |