abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110674454
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb deze cliënt nog naast mn andere baan :Y
^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674530
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ervaring?
Maat van me, maar was erbij.
Zei nog dat 'ie z'n mond moest houden en gewoon aan de kant gaan :')

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Outch :{. Belachelijk zeg!
Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110674626
Was dat eenzelfde soort situatie dan Viz? Iemand in een rolstoel is "weerloos". Lijkt me een heel ander verhaal dan dat er bijv. iemand in een dronken bui wil vechten, ofzo.
  maandag 23 april 2012 @ 14:35:22 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674629
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maat van me, maar was erbij.
Zei nog dat 'ie z'n mond moest houden en gewoon aan de kant gaan :')

[..]

Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...
Dan nog vind ik dat politieagenten de gummiknuppels zo lang mogelijk uit moeten stellen :{

Ze hebben m vast wel eens nodig, maar ik krijg ook de indruk dat sommige agenten er eerder (onnodig) gebruik van maken dan anderen.
pi_110674647
Ik heb het ook niet zo op de politie.. Als ze alleen zijn durven/doen ze niks, tenzij ze er zeker van zijn dat ze zelf geen 'gevaar' lopen. Ben een keer in de boeien geslagen wegens openbare ordeverstoring. ( ik was een klein beetje lam :@ ) Maar dat lukte die agent niet eens alleen.. en zo'n beest ben ik ook echt niet. En als die agent had gezegd dat ik naar huis moest gaan of dat ik anders opgepakt zou worden dan had ik dat wel gedaan. Ben normaal niet zo van het rellen.
pi_110674656
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
  maandag 23 april 2012 @ 14:37:15 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674713
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
Rommelmarktjes afstruinen O+
pi_110674725
quote:
Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo? :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_110674769
quote:
Een stedentripje plannen. Parijs ofzo :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:39:21 #210
70532 loveli
N
pi_110674778
quote:
Iets op het water, bootje in een gracht.

Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
crap in = crap out
pi_110674817
quote:
Weg uit Amsterdam :')
Be someone that makes you happy
pi_110674833
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo? :P
Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?
pi_110674840
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Weg uit Amsterdam :')
Dat sowieso :P
  maandag 23 april 2012 @ 14:41:20 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674850
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...

Of eigenlijk ziet iedere agent er afschrikwekkender uit dan een Nederlandse agent :') vooral als ze op de fiets zitten...
  maandag 23 april 2012 @ 14:42:19 #215
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110674886
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat sowieso :P
^^ idd. Ik denk dat ik naar klein stadje ofzo gaat.
~ Bonito La Risa ~
  maandag 23 april 2012 @ 14:43:48 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674943
Ik mik er even een lijstje tussendoor:

O: bak kwark met nootjes & jam
T: warme choco na fietstocht door zeikende regen
L: 3 boterhammen, 2 appelstroop, 1 pindakaas
T: cappuccino

D weet ik nog niet; iets met sperziebonen want die moeten op, en ik heb zin in pasta... iemand een goed idee?
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:43:54 #217
70532 loveli
N
pi_110674947
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...

Of eigenlijk ziet iedere agent er afschrikwekkender uit dan een Nederlandse agent :') vooral als ze op de fiets zitten...
Eerste reactie bij een Duitse agent: Braaf bevelen opvolgen.
Eerste reactie bij een NL agent: Waarom?
crap in = crap out
pi_110674974
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?
Ik vond vorig jaar Haarlem echt heel leuk! Geen toeristen, optredens verzorgd door het poppodium daar maar niet heel massaal :). Zelfs de bus erheen was niet heel druk (konden gewoon zitten :o).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674997
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaat :P toch nergens op?

En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
pi_110675060
quote:
Was dat eenzelfde soort situatie dan Viz? Iemand in een rolstoel is "weerloos". Lijkt me een heel ander verhaal dan dat er bijv. iemand in een dronken bui wil vechten, ofzo.
Lijkt mij heel normaal dat iemand net als de rest behandeld wordt, ongeacht of hij in een rolstoel zit of niet...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 23 april 2012 @ 14:46:36 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110675066
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaat :P toch nergens op?

En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.
pi_110675100
Mocht je in de stad willen blijven, dan is Watergraafsmeer erg leuk Perr!
Ik weet nog niet wat ik doe maandag. Ik heb een uitnodiging voor een brunch in de Jordaan, maar vind het eigenlijk ook te druk in Amsterdam.
Je mag wel taart ofzo komen eten bij me? :D Er is nog wel een aardige rommelmarkt in de buurt bij mij. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110675158
haha henk, thanks voor de uitnodiging! Ik ga met een bevriend stel en mijn vriend wat doen, zij komen uit Haarlem dus we willen even kijken wat we zullen gaan doen, zij hebben ook een auto wat misschien ook relaxed is.
pi_110675170
Mijn meneer moet leren voor een examen 2 mei, dus ik heb ook nog geen idee wat ik ga doen. Ik overweeg mijn ticket voor de Keukenhof te verzilveren, het is dan misschien niet zo druk (wishful thinking).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:50:07 #225
70532 loveli
N
pi_110675188
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja maar... ja maar... sinds wanneer zijn zij verantwoordelijk voor boetebedragen? Een politieagent heeft gewoon een baan met regels waaraan hij zich moet houden. En ik ben het met je eens dat sommige dingen krom zijn, maar dat de boute op een fiscaal misdrijf te laag is is geen reden voor mij om door rood te rijden. Wat ik vrij vaak doe. En nog nooit voor beboet ben. En als ik ervoor beboet zou worden, zou ik het ook oneerlijk vinden omdat andere dingen minder bestraft worden.

Maar daar kan een politieagent toch niks aan doen?
quote:
crap in = crap out
pi_110675199
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.
Snel rijden kan gevaarlijk zijn, zeker. Maar als ze gevaarlijke situaties willen aanpakken, laten ze dan gaan flitsen bij scholen, winkelstraten, in drukke gebieden. Daar zou ik ook alle begrip voor hebben, daar is het ook ronduit asociaal als je hard rijdt.
Maar niet 's nachts op de A2, waar je zelfs met 160 nog niet gevaarlijk rijdt.. Maar goed, ik heb het niet zo op de NLse politie. Ik heb teveel onzin boetes gehad om daar nog vertrouwen in te hebben..
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:51:00 #227
70532 loveli
N
pi_110675219
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef the85mc het volgende:
Ik heb teveel onzin boetes gehad om daar nog vertrouwen in te hebben..
Boefje!
crap in = crap out
pi_110675267
Ik heb in een maand 3 boetes gekregen op hetzelfde stuk weg omdat ik constant iets te hard reed :')

Nu rijd ik maar niet meer :+.
  maandag 23 april 2012 @ 14:52:43 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110675285
Ik heb ook de hele boel bij elkaar gevloekt toen ik 150 euro moest betalen voor door rood rijden, maar dat wil niet zeggen dat het een onzinboete is.

Hoe moeilijk is het om te stoppen voor rood, of je aan de maximumsnelheid te houden? Niet moeilijk, dus moet je ook niet piepen als je gestraft wordt voor overtreding van die regels.
pi_110675316
Nadat ik met 4 aangeschoten heren in een auto werd aangehouden (standaard blazen enz.) en een ervan een grote mond opzette dat ze beter de slingerende voorganger hadden kunnen aanhouden (die slingerde serieus) waarop hij zelf maar "eens even moest uitstappen" en dat niet echt vriendelijk werd :r ik op politie.

Je zou beter moeten weten als agent zijnde ipv uit te lokken.
Kon het notabene gaan staan sussen en toen doorrijden (zonder geblazen te hebben :') ).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110675370
Wil met koninginnedag eigenlijk wel plantjes shoppen@de markt bij ons maarja met de kans dat ik mijn ouders tegen het lijf loop..brrr.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110675424
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Boefje!
Nou dat valt dus erg mee. Ok, ik ben misschien niet de braafste burger, maar ik ga ook zeker geen problemen opzoeken. Ik ben juist degene die ruzies probeert te sussen bij uitgaan.. Heb in mijn hele leven 1 klap uitgedeeld en dat was toen een vriendin van me werd aangerand..

En over onzin boetes: mijn grootste onzinboete was dat ik een boete kreeg met de boot omdat ik geen zwemvest aan boord had. Ik zat alleen in die boot, het meer was 1 meter diep en ik voer niet te snel. Als mijn boot zinkt dan ga ik echt niet eerst een zwemvest aantrekken. Dan loopt alleen maar lastiger naar de wal :') Maar goed, ik hou er maar over op, slecht voor mijn hart..
pi_110675511
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?

En ik heb wel een boot maar die is niet zo geschikt voor koninginnedag :').
pi_110675517
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook de hele boel bij elkaar gevloekt toen ik 150 euro moest betalen voor door rood rijden, maar dat wil niet zeggen dat het een onzinboete is.

Hoe moeilijk is het om te stoppen voor rood, of je aan de maximumsnelheid te houden? Niet moeilijk, dus moet je ook niet piepen als je gestraft wordt voor overtreding van die regels.
^^

Je kan bepaalde regels / wetten onzin vinden, maar als je ze willens en wetens overtreedt, weet je ook dat je een boete kan verwachten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110675580
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?

Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.
En iedere boot is geschikt, zolang je maar drijft :P Snel gaat het toch niet en het is meer dobberen en mensen kijken.
pi_110675615
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.
Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hard :D
pi_110675620
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:

Niet dat ik weet hoor?! Sloepjes dan. Ik heb ook een boot, maar ik vind niet dat ik goed genoeg kan varen om me op koninginnendag in de drukte te begeven...
Be someone that makes you happy
  maandag 23 april 2012 @ 15:04:19 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110675743
Oe, 85mc heeft een spookboete gehad van een nep-polizei-meneer! (8>

Ik heb een heul groene smoothie, met spinazie, tomaat, wortel, komkommer, peer en sinaasappel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110675767
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, 85mc heeft een spookboete gehad van een nep-polizei-meneer! (8>

Ik heb een heul groene smoothie, met spinazie, tomaat, wortel, komkommer, peer en sinaasappel!
Dat klinkt best wel vies :P
  maandag 23 april 2012 @ 15:05:31 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110675778
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat klinkt best wel vies :P
Is lekkerder dan het klinkt, ik was ook ietwat verbaasd! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 23 april 2012 @ 15:05:35 #241
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110675781
Tjah politie, hier is het vaak niet veel beter...

Dit weekend niet zo 'flink' geweest, wel wat koekjes en nootjes/chips gegeten maar wel gaan lopen enzo.
O: Kwark met muesli
L: Kom soep
T: 3 boterhammen met kruidenkaas en filet de saxe. Helft van kilozak groenten.
T: Appel + pompelmoes met kwark en een beetje muesli
T: Rest van mijn kilozak groenten
D (om 21u30): Spinaziesalade (Ui, erwtjes, look, spinazie, klein beetje rozijnen, geroosterde pijnboompitten en wat parmezaanse kaas)
S: Intervaltraining (5 min snel, 2 min traag 5*)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110675787
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hard :D
Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zien
pi_110675871
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zien
Het is echt een vet zware motor, geen idee hoeveel cilinder ik heb hem niet gebouwd :P. Maar wel supervet, hij zou alleen een geluidsdischte omhuizing moeten hebben!
  maandag 23 april 2012 @ 15:08:42 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110675897
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^^

Je kan bepaalde regels / wetten onzin vinden, maar als je ze willens en wetens overtreedt, weet je ook dat je een boete kan verwachten.
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen :+.

Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag :'). Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
Niet meer actief op Fok!
pi_110675931
:W

Toch maar afgesproken vanavond, eetlust is weer redelijk
Worry is a misuse of imagination
pi_110675990
Ik had nog steeds trek na de lunch :'). Ipv de ontbijtkoek waar ik zin in had, braaf mijn yoghurt met druiven gegeten *O*
pi_110676095
ik ben het voor de verandering ( :') ) weer eens eens met Li. Ik snap dat onderhandelen met de politie ook niet zo :? Als ze zeggen dat je moet moven, dan moet je moven, ga later maar verzinnen waarom.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110676116
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer vrij geweest,dus volgens mij ben ik er wel aan toe :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 23 april 2012 @ 15:22:51 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110676468
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer vrij geweest,dus volgens mij ben ik er wel aan toe :X
Wauw, dat is wel lang ja!

Ga je ook nog op vakantie?
pi_110676640
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen :+.

Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag :'). Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
Ja ok, dat kan. Maar 160 km/h rijd je niet 'even' te hard. Tenminste, ik niet. En mijn auto al helemaal niet :').
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')