quote:Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb deze cliënt nog naast mn andere baan
Maat van me, maar was erbij.quote:
Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...quote:
Dan nog vind ik dat politieagenten de gummiknuppels zo lang mogelijk uit moeten stellenquote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maat van me, maar was erbij.
Zei nog dat 'ie z'n mond moest houden en gewoon aan de kant gaan
[..]
Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...
Rommelmarktjes afstruinenquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
Een stedentripje plannen. Parijs ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Iets op het water, bootje in een gracht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Weg uit Amsterdamquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo?
Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets op het water, bootje in een gracht.
Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
Eerste reactie bij een Duitse agent: Braaf bevelen opvolgen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...
Of eigenlijk ziet iedere agent er afschrikwekkender uit dan een Nederlandse agentvooral als ze op de fiets zitten...
Ik vond vorig jaar Haarlem echt heel leuk! Geen toeristen, optredens verzorgd door het poppodium daar maar niet heel massaalquote:Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?
Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaatquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets op het water, bootje in een gracht.
Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
Lijkt mij heel normaal dat iemand net als de rest behandeld wordt, ongeacht of hij in een rolstoel zit of niet...quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Was dat eenzelfde soort situatie dan Viz? Iemand in een rolstoel is "weerloos". Lijkt me een heel ander verhaal dan dat er bijv. iemand in een dronken bui wil vechten, ofzo.
Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaattoch nergens op?
En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
Ja maar... ja maar... sinds wanneer zijn zij verantwoordelijk voor boetebedragen? Een politieagent heeft gewoon een baan met regels waaraan hij zich moet houden. En ik ben het met je eens dat sommige dingen krom zijn, maar dat de boute op een fiscaal misdrijf te laag is is geen reden voor mij om door rood te rijden. Wat ik vrij vaak doe. En nog nooit voor beboet ben. En als ik ervoor beboet zou worden, zou ik het ook oneerlijk vinden omdat andere dingen minder bestraft worden.quote:Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaattoch nergens op?
quote:En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
Snel rijden kan gevaarlijk zijn, zeker. Maar als ze gevaarlijke situaties willen aanpakken, laten ze dan gaan flitsen bij scholen, winkelstraten, in drukke gebieden. Daar zou ik ook alle begrip voor hebben, daar is het ook ronduit asociaal als je hard rijdt.quote:Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.
Boefje!quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef the85mc het volgende:
Ik heb teveel onzin boetes gehad om daar nog vertrouwen in te hebben..
Nou dat valt dus erg mee. Ok, ik ben misschien niet de braafste burger, maar ik ga ook zeker geen problemen opzoeken. Ik ben juist degene die ruzies probeert te sussen bij uitgaan.. Heb in mijn hele leven 1 klap uitgedeeld en dat was toen een vriendin van me werd aangerand..quote:
^^quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook de hele boel bij elkaar gevloekt toen ik 150 euro moest betalen voor door rood rijden, maar dat wil niet zeggen dat het een onzinboete is.
Hoe moeilijk is het om te stoppen voor rood, of je aan de maximumsnelheid te houden? Niet moeilijk, dus moet je ook niet piepen als je gestraft wordt voor overtreding van die regels.
Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?
En ik heb wel een boot maar die is niet zo geschikt voor koninginnedag.
Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hardquote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.
Niet dat ik weet hoor?! Sloepjes dan. Ik heb ook een boot, maar ik vind niet dat ik goed genoeg kan varen om me op koninginnendag in de drukte te begeven...quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?
En ik heb wel een boot maar die is niet zo geschikt voor koninginnedag.
Dat klinkt best wel viesquote:Op maandag 23 april 2012 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, 85mc heeft een spookboete gehad van een nep-polizei-meneer!![]()
Ik heb een heul groene smoothie, met spinazie, tomaat, wortel, komkommer, peer en sinaasappel!
Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zienquote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hard
Het is echt een vet zware motor, geen idee hoeveel cilinder ik heb hem niet gebouwdquote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zien
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderenquote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Je kan bepaalde regels / wetten onzin vinden, maar als je ze willens en wetens overtreedt, weet je ook dat je een boete kan verwachten.
Wauw, dat is wel lang ja!quote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer vrij geweest,dus volgens mij ben ik er wel aan toe
Ja ok, dat kan. Maar 160 km/h rijd je niet 'even' te hard. Tenminste, ik niet. En mijn auto al helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen.
Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag. Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |