abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110674454
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb deze cliënt nog naast mn andere baan :Y
^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674530
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ervaring?
Maat van me, maar was erbij.
Zei nog dat 'ie z'n mond moest houden en gewoon aan de kant gaan :')

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Outch :{. Belachelijk zeg!
Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110674626
Was dat eenzelfde soort situatie dan Viz? Iemand in een rolstoel is "weerloos". Lijkt me een heel ander verhaal dan dat er bijv. iemand in een dronken bui wil vechten, ofzo.
  maandag 23 april 2012 @ 14:35:22 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674629
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maat van me, maar was erbij.
Zei nog dat 'ie z'n mond moest houden en gewoon aan de kant gaan :')

[..]

Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...
Dan nog vind ik dat politieagenten de gummiknuppels zo lang mogelijk uit moeten stellen :{

Ze hebben m vast wel eens nodig, maar ik krijg ook de indruk dat sommige agenten er eerder (onnodig) gebruik van maken dan anderen.
pi_110674647
Ik heb het ook niet zo op de politie.. Als ze alleen zijn durven/doen ze niks, tenzij ze er zeker van zijn dat ze zelf geen 'gevaar' lopen. Ben een keer in de boeien geslagen wegens openbare ordeverstoring. ( ik was een klein beetje lam :@ ) Maar dat lukte die agent niet eens alleen.. en zo'n beest ben ik ook echt niet. En als die agent had gezegd dat ik naar huis moest gaan of dat ik anders opgepakt zou worden dan had ik dat wel gedaan. Ben normaal niet zo van het rellen.
pi_110674656
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
  maandag 23 april 2012 @ 14:37:15 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674713
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
Rommelmarktjes afstruinen O+
pi_110674725
quote:
Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo? :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_110674769
quote:
Een stedentripje plannen. Parijs ofzo :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:39:21 #210
70532 loveli
N
pi_110674778
quote:
Iets op het water, bootje in een gracht.

Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
crap in = crap out
pi_110674817
quote:
Weg uit Amsterdam :')
Be someone that makes you happy
pi_110674833
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo? :P
Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?
pi_110674840
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Weg uit Amsterdam :')
Dat sowieso :P
  maandag 23 april 2012 @ 14:41:20 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674850
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...

Of eigenlijk ziet iedere agent er afschrikwekkender uit dan een Nederlandse agent :') vooral als ze op de fiets zitten...
  maandag 23 april 2012 @ 14:42:19 #215
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110674886
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat sowieso :P
^^ idd. Ik denk dat ik naar klein stadje ofzo gaat.
~ Bonito La Risa ~
  maandag 23 april 2012 @ 14:43:48 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674943
Ik mik er even een lijstje tussendoor:

O: bak kwark met nootjes & jam
T: warme choco na fietstocht door zeikende regen
L: 3 boterhammen, 2 appelstroop, 1 pindakaas
T: cappuccino

D weet ik nog niet; iets met sperziebonen want die moeten op, en ik heb zin in pasta... iemand een goed idee?
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:43:54 #217
70532 loveli
N
pi_110674947
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...

Of eigenlijk ziet iedere agent er afschrikwekkender uit dan een Nederlandse agent :') vooral als ze op de fiets zitten...
Eerste reactie bij een Duitse agent: Braaf bevelen opvolgen.
Eerste reactie bij een NL agent: Waarom?
crap in = crap out
pi_110674974
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?
Ik vond vorig jaar Haarlem echt heel leuk! Geen toeristen, optredens verzorgd door het poppodium daar maar niet heel massaal :). Zelfs de bus erheen was niet heel druk (konden gewoon zitten :o).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674997
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaat :P toch nergens op?

En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
pi_110675060
quote:
Was dat eenzelfde soort situatie dan Viz? Iemand in een rolstoel is "weerloos". Lijkt me een heel ander verhaal dan dat er bijv. iemand in een dronken bui wil vechten, ofzo.
Lijkt mij heel normaal dat iemand net als de rest behandeld wordt, ongeacht of hij in een rolstoel zit of niet...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 23 april 2012 @ 14:46:36 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110675066
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaat :P toch nergens op?

En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.
pi_110675100
Mocht je in de stad willen blijven, dan is Watergraafsmeer erg leuk Perr!
Ik weet nog niet wat ik doe maandag. Ik heb een uitnodiging voor een brunch in de Jordaan, maar vind het eigenlijk ook te druk in Amsterdam.
Je mag wel taart ofzo komen eten bij me? :D Er is nog wel een aardige rommelmarkt in de buurt bij mij. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110675158
haha henk, thanks voor de uitnodiging! Ik ga met een bevriend stel en mijn vriend wat doen, zij komen uit Haarlem dus we willen even kijken wat we zullen gaan doen, zij hebben ook een auto wat misschien ook relaxed is.
pi_110675170
Mijn meneer moet leren voor een examen 2 mei, dus ik heb ook nog geen idee wat ik ga doen. Ik overweeg mijn ticket voor de Keukenhof te verzilveren, het is dan misschien niet zo druk (wishful thinking).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:50:07 #225
70532 loveli
N
pi_110675188
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja maar... ja maar... sinds wanneer zijn zij verantwoordelijk voor boetebedragen? Een politieagent heeft gewoon een baan met regels waaraan hij zich moet houden. En ik ben het met je eens dat sommige dingen krom zijn, maar dat de boute op een fiscaal misdrijf te laag is is geen reden voor mij om door rood te rijden. Wat ik vrij vaak doe. En nog nooit voor beboet ben. En als ik ervoor beboet zou worden, zou ik het ook oneerlijk vinden omdat andere dingen minder bestraft worden.

Maar daar kan een politieagent toch niks aan doen?
quote:
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')