abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110663669
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 6% gewijzigd door Ml-etje op 23-04-2012 09:16:48 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110663737
Huis vol vrouwen bij Viz? kan je dat aan? :P
pi_110663745
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Prob!

Week 2, dag 8!

Planning:

O: h.k.-pannenkoek (2)
L: salade met gerookte kip + gekookt eitje (2)
T: kaas, cabernossi (<1)
D: gehakt met champignonroerbakgroente, bak witlofsalade (4)
T: wat crème fraîche (1)

Vanavond weekplanning rest vd week maken, want morgen weer boodschappentijd.

Ik heb zo'n voorgevoel dat ik het na deze week al behoorlijk zat ben. Deze week en volgende week ook 2 lastige momenten: zaterdag etentje met familie van Duvel en maandag Koninginnedag met vrienden. Misschien sta ik me maandag 1 glas witte wijn toe ofzo.
ik vind je lijstjes maar weinig, als ik heel eerlijk ben, XM. Ik heb weinig verstand van lowcarben, maar dit lijkt echt heel weinig.
pi_110663767
Mijn planning:

O: havermout met aardbeien
T: appel
L: of spinazielasagna, of soep, met daarnaast wortels en hummus.
T: sperciebonen
T: gekookt eitje
D: champignonnen risotto.
T: nog wat fruit met yoghurt

Ik zit te twijfelen over de L. heb lasagna bij me, maar denk dat ik dat tot morgen laat. het is wel heel veel samen met de risotto voor D!
pi_110663775
Leuk! Meet!

;(
Ja doei.
pi_110663823
ik zou niet allebei doen Jag!
Ja doei.
pi_110663845
oh, en ik heb m'n werk thuis laten liggen, en ik zit op m'n werk. Fijn effectief.
pi_110663917
Het gaat goed met de skankies mondaymorning :D
pi_110663920
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww Prob :* Altijd kut denk ik zo, ook al zag je de bui al hangen. Even die afspraak van vandaag acen, daar haal je misschien weer wat voldoening uit :)

[..]

Like a boss! B-) Met een katje, bijna! :o Meet bij V1z0R! :D

Ik denk dat ik een Nallie ga doen de komende dagen: netjes eten om de buik te appeaaasen! Had vanochtend namelijk nog steeds lichte buikpijn. Zat wel al om 8 uur op kantoor, want met alleen buikpijn kan ik best prima werken en volgens mij is het koortsige er wel af intussen :Y

Denk er zelfs aan om af en toe maar weer eens een rondje te rennen, om te testen of mijn achterpootje dat trekt :')

</lief dagboek>
Ik voel me vereerd O+ Hoop dat t voor jou ook werkt. Weg met de suikers :')
Be someone that makes you happy
pi_110663964
Morning!

Wat heb ik gemist? Zie dat Billy een knuffel nodig heeft :*
XM hoe gaat het me je low-carb? Kan je echt overleven op dit lijstje van vandaag?

Planning:
O: peer, banaan, appel
T: mini paprika & komkommer, cappucchino
L: 2 boterhammen + grote salade of met soep
T: 300 ml hv yoghurt met druiven
B: 40 minuten fietsen
D: huevos con patatas :P (oftewel ei gebakken op 2 aardappels), eventueel nog een kom spinazie voor de groenten
S: Evy les 10 (nog een keer, eigenlijk les 11 maar een week niet gelopen wegens ziek zijn
T: een jodekoek en een thee
pi_110663966
Goeiemorgen...

Sterkte Prob! :*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_110664034
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Wat heb ik gemist? Zie dat Billy een knuffel nodig heeft :*
XM hoe gaat het me je low-carb? Kan je echt overleven op dit lijstje van vandaag?

Planning:
O: peer, banaan, appel
T: mini paprika & komkommer, cappucchino
L: 2 boterhammen + grote salade of met soep
T: 300 ml hv yoghurt met druiven
B: 40 minuten fietsen
D: huevos con patatas :P (oftewel ei gebakken op 2 aardappels), eventueel nog een kom spinazie voor de groenten
S: Evy les 10 (nog een keer, eigenlijk les 11 maar een week niet gelopen wegens ziek zijn
T: een jodekoek en een thee
Hoe was je tripje Perr?
pi_110664056
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hoe was je tripje Perr?
*O* Kort maar leuk! Hoe is het met je verhuizing?
pi_110664061
Huevos zijn toch ballen in het Spaans :? Tengo las huevos grandes! oO<
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110664062
Zo mediterraans ontbijten/brunchen met vriendin en dan via de bieb weer naar huis!

Genoeg te doen vandaag!
Ja doei.
  maandag 23 april 2012 @ 09:31:14 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110664086
Ml, zo'n vermoeden had ik al hoor :+ Maar ik heb wel vaker semi-grootse plannen w/ :P Heb overigens wel weer bijna een weekmenuutje rond, moet alleen woensdag nog! Uit mn hoofd:

Maandag: gegrilde zalm (vergeten uit de vriezer te halen dus kijken of het nog lukt :')) met haricot verts
Dinsdag: gekarameliseerde kip uit de oven met salade
Woensdag: ?
Donderdag: wraps met avocado-ei-spinazie-salade OF brood met geitenkaas/spinazie/honing/pijnboompitjes
Vrijdag: ehh even vergeten :') Staat thuis in mn docje iig :+
Zaterdag: bij een verjaardag
Zondag: pannenkoeken (maar misschien ook niet :') :P)

Goeiemorgen, Mo!

V1z, oe, ga zo kijken :D Blije dingen op mijn wall O+ En ik zal mezelf nooit uitnodigen heur, ben ik veeeel te goed voor opgevoed :+ :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110664097
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Nee hoor, gewoon eieren :P Maar dingen kunnen natuurlijk ook wel dubbele betekenis hebben :P

In Mexico moet je niet zeggen dat je chiles lekker vind, bijvoorbeeld.
  maandag 23 april 2012 @ 09:32:13 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110664107
quote:
Gangbaarder is eieren :+ Maar het kan ook gebruikt worden als slang voor ballen geloof ik. Las is overigens wel een vrouwelijk lidwoord :P
pi_110664126
quote:
Eieren..

edit: oh spuitelf..
  maandag 23 april 2012 @ 09:32:55 #20
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110664128
quote:
Eieren :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110664140
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind je lijstjes maar weinig, als ik heel eerlijk ben, XM. Ik heb weinig verstand van lowcarben, maar dit lijkt echt heel weinig.
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.
Sowieso is dit wel bizar weinig KH.
Maar ook geen verstand van lowcarb hier. :P
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn planning:

O: havermout met aardbeien
T: appel
L: of spinazielasagna, of soep, met daarnaast wortels en hummus.
T: sperciebonen
T: gekookt eitje
D: champignonnen risotto.
T: nog wat fruit met yoghurt

Ik zit te twijfelen over de L. heb lasagna bij me, maar denk dat ik dat tot morgen laat. het is wel heel veel samen met de risotto voor D!
Ik zou voor de soep gaan als lunch Jagär. Heb ook het idee dat het anders wel vrij zwaar wordt.
Alhoewel lasagna natuurlijk ook weer niet zo onwijs zwaar hoeft te zijn, hangt vooral af van de hoeveelheid pasta en saus.
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik heb m'n werk thuis laten liggen, en ik zit op m'n werk. Fijn effectief.
:D Handig! :D

Ik had vannacht gedroomd dat ik mn enkel weer had gebroken ondanks al het ijzerwerk erin.
En toen stapte ik uit de trein vanochtend en ging ik bijna op mn plaat omdat ik mn voet half tussen het perron en de trein inzette.
Was wel gelijk wakker.

Novem, zou de dierenarts vandaag niet jouw katje in laten slapen?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110664163
Todos hablamos el espanjol muy bien aki :7.

Trouwens maria, ik lees nu een boek van Zadie Smith (over schoonheid) > ik moest aan jou denken! Goed boek wel.
pi_110664178
brr, ik zag net een foto van mezelf op een feestje een maand geleden. vetrollen, bah.
pi_110664198
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

*O* Kort maar leuk! Hoe is het met je verhuizing?
Mn huis staat vol met dozen en mn hoofd zit vol stress :')
Verder goed hoor, nog een weekje!
Zadie Smith is fijn!
pi_110664267
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mn huis staat vol met dozen en mn hoofd zit vol stress :')
Verder goed hoor, nog een weekje!
Zadie Smith is fijn!
Oei! Nou succes dan maar :P Als er nog gesjouwd moet worden hoor ik het wel :)

had ook nog IQ84 van Murakami gekocht & een Spaans kookboek, alleen is de baggage van vriendje waar dit inzat verdwenen :')
pi_110664275
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:

O: h.k.-pannenkoek (2)
L: salade met gerookte kip + gekookt eitje (2)
T: kaas, cabernossi (<1)
D: gehakt met champignonroerbakgroente, bak witlofsalade (4)
T: wat crème fraîche (1)
Zijn dit niet érg weinig carbs? Dat je onder de 20 'moet' blijven, wil niet zeggen dat het verstandig is om er zo ruim onder te gaan zitten (nog geen 10). Maar ik heb niet zoveel verstand van low carb.

Oh, spuit elluf :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110664294
Gister te weinig gegeten... overdag al en toen werd er voor me gekookt maar dat was te weinig en toen was ik pas om tien uur thuis en heb ik nog maar een paar nootjes erin gegooid ;)

Planning:
O: havermout, banaan, chiazaad, kokos
T: koffie verkeerd, druiven
L: dubbele bh met surimiflakes en wat mayo, bh pindakaas
T: wat gewokte spinazie met cherrytomaatjes
S: 2 Jillians
D: Zelfgemaakte pizza met tomatensaus, veel champignons, gecarameliseerde ui en pecorino
T: weet ik nog niet

Heb nu al zin in mn D :9
pi_110664319
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oei! Nou succes dan maar :P Als er nog gesjouwd moet worden hoor ik het wel :)

had ook nog IQ84 van Murakami gekocht & een Spaans kookboek, alleen is de baggage van vriendje waar dit inzat verdwenen :')
Nou ik ga dinsdag overdag verhuizen en verven en woensdag afmaken, maar de normale mensen werken dan gewoon denk ik ;)
  maandag 23 april 2012 @ 09:41:10 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110664329
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
Todos hablamos el espanjol muy bien aki :7.

Trouwens maria, ik lees nu een boek van Zadie Smith (over schoonheid) > ik moest aan jou denken! Goed boek wel.
Haha ja, ik dacht al, nou V1z, volgens mij zijn het eieren :D

Zadie Smith O+ *O* Moest je aan mij denken ivm het feit dat ik haar aan alles en iedereen aanraad of vanwege iets anders? :+ Zelf vind ik White Teeth wel toffer dan On Beauty!
pi_110664392
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha ja, ik dacht al, nou V1z, volgens mij zijn het eieren :D

Zadie Smith O+ *O* Moest je aan mij denken ivm het feit dat ik haar aan alles en iedereen aanraad of vanwege iets anders? :+ Zelf vind ik White Teeth wel toffer dan On Beauty!
Vanwege dat eerste :P
White Teeth heb ik inderdaad ook maar daar kwam ik niet doorheen, misschien omdat ik die in het Engels heb? Maar zelfs nu in het Nederlands vind ik het op de e.o.a. manier "lastig te lezen"; soms gebruikt ze echt een soort van spreektaal, is het onduidelijk wie wat zegt in de dialogen, veel "indirect" duidelijk maken enzo. Je moet wel geconcentreerd blijven, zeg maar. Ik geef White Teeth over een tijdje nog wel een kans :P.
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 09:45:34 #31
70532 loveli
N
pi_110664407
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nou ik ga dinsdag overdag verhuizen en verven en woensdag afmaken, maar de normale mensen werken dan gewoon denk ik ;)
En bedankt he :')
crap in = crap out
pi_110664447
Lezen, daar heb ik nou ook zo'n zin in. O+ Ben er alleen al weken niet meer aan toegekomen.

Vandaag een dagje thuiswerken, ik denk dat ik van de gelegenheid gebruik maak om ook weer eens een weekmenu te maken en lekker uitgebreid boodschappen te gaan doen. :)
Everything has changed
pi_110664485
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou je bent welkom dan ;)
Ik zeg niets slechts over de abnormalen onder ons he :P
pi_110664496
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

White Teeth heb ik inderdaad ook maar daar kwam ik niet doorheen, misschien omdat ik die in het Engels heb? Maar zelfs nu in het Nederlands vind ik het op de e.o.a. manier "lastig te lezen"; soms gebruikt ze echt een soort van spreektaal, is het onduidelijk wie wat zegt in de dialogen, veel "indirect" duidelijk maken enzo. Je moet wel geconcentreerd blijven, zeg maar. Ik geef White Teeth over een tijdje nog wel een kans :P.
Had ik ook met White Teeth hoor! Maar uiteindelijk kom je er wel in!
pi_110664499
Ik ken dus gewoon Spaanstalige slang :7
En google bevestigde het...

:{w dat het eigenlijk gewoon eieren zijn :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 23 april 2012 @ 09:50:35 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110664504
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, Zadie Smith schrijft (vooral in White Teeth!) vaak nogal als een soort rollercoaster en een metaforenfeestje :D Maar dat vind ik tof aan haar O+
pi_110664597
Lol @ plaatje in de OP :+

volgens mij doe ik het wel goed hiero, collega kwam terug uit Scandinavie en die wist te vertellen dat ik andere dingen ga doen binnen de toko. De samenvatting is dat ik mijn collega voorbijstreef en hij werkt hier 3,5 jaar langer dan mij. GWD :Y)

En ik ben blij dat ik geen manager ben, want dit is natuurlijk een shit storm in the making.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 09:56:53 #38
70532 loveli
N
pi_110664645
Zit maar 1 ding op: lief blijven lachen.
crap in = crap out
pi_110664679
Tof voor je Aurum, maar als ik dat lees ben ik alleen maar blij dat ik niet in zo'n competitieve omgeving werk. :@
Everything has changed
pi_110664704
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:56 schreef loveli het volgende:
Zit maar 1 ding op: lief blijven lachen.
En toffe hakken blijven dragen :Y

@mini: voor elk wat wils he ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 10:00:06 #41
70532 loveli
N
pi_110664724
Denk dat het omdat het een mannenomgeving is met 1 sympathieke vrouw wel kan meevallen. Als je "die bitch" of "dat wijf" genoemd wordt, zit je minder goed.
crap in = crap out
pi_110664736
quote:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ml, zo'n vermoeden had ik al hoor :+ Maar ik heb wel vaker semi-grootse plannen w/ :P Heb overigens wel weer bijna een weekmenuutje rond, moet alleen woensdag nog! Uit mn hoofd:

Maandag: gegrilde zalm (vergeten uit de vriezer te halen dus kijken of het nog lukt :')) met haricot verts
Dinsdag: gekarameliseerde kip uit de oven met salade
Woensdag: ?
Donderdag: wraps met avocado-ei-spinazie-salade OF brood met geitenkaas/spinazie/honing/pijnboompitjes
Vrijdag: ehh even vergeten :') Staat thuis in mn docje iig :+
Zaterdag: bij een verjaardag
Zondag: pannenkoeken (maar misschien ook niet :') :P)

Goeiemorgen, Mo!

V1z, oe, ga zo kijken :D Blije dingen op mijn wall O+ En ik zal mezelf nooit uitnodigen heur, ben ik veeeel te goed voor opgevoed :+ :')
Wat er staat is lekker :9

En daarom, dacht ik help even :+

Zo ik ben mijn birfday vrij *O*
pi_110664781
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Denk dat het omdat het een mannenomgeving is met 1 sympathieke vrouw wel kan meevallen. Als je "die bitch" of "dat wijf" genoemd wordt, zit je minder goed.
"

En *O* Aurum!
pi_110664783
Lijstje:

Pre-O: snee roggebrood met hummus
Brunch: mediterraans ontbijt/brunch (hummus, olijfjes, brood, feta, etc.)
T: wat stukjes sushi, over van gisteren
T: banaan
S: hardlopen
T: yoghurt
D: kippensoep met wat roggebrood
T: ?

Vind het zelf een erg lekker lijstje en ook wel genoeg. De laatste T is om eventuele trek te stillen / te corrigeren en zal dan iets met walnoten oid zijn.

[ Bericht 23% gewijzigd door motorbloempje op 23-04-2012 10:08:41 ]
Ja doei.
pi_110664937
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:

volgens mij doe ik het wel goed hiero, collega kwam terug uit Scandinavie en die wist te vertellen dat ik andere dingen ga doen binnen de toko. De samenvatting is dat ik mijn collega voorbijstreef en hij werkt hier 3,5 jaar langer dan mij. GWD :Y)

En ik ben blij dat ik geen manager ben, want dit is natuurlijk een shit storm in the making.
Nice! ^O^
Let the pondering commence! >:)

En had 'ie maar beter z'n best moeten doen...
pi_110664979
Owjee.... ik zit op de site van David Lebovitz te kijken.
Nu wil ik bakken.
>:O
Doe wat je niet durft.
  maandag 23 april 2012 @ 10:10:42 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110665009
Ja mn lijstje is wat krap. Overdag zal ik het er even mee moeten doen, want heb niet meer bij, maar vergis je ook niet in de hoeveelheden hoor! Gehakt nemen we normaal 75-100 gr pp, nu ligt er geloof ik >300 gr voor ons tweetjes.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110665081
Volgens mij wil mijn verstandskies doorkomen. Ik voel een 'haakje' en zie wat wits achter mijn achterste kies. Maar daar is heel geen ruimte voor een hele kies extra :').

Vandaag weer bootcamp! Lekker in het kneuzengroepje O+. Had wel al gedroomd dat ik het vergeten was :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_110665127
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu wil ik bakken.
toffe site he!
  maandag 23 april 2012 @ 10:15:08 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110665140
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu wil ik bakken.
Ik geloof dat ik daar de komende twee weken nog even wegblijf van die site :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110665221
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik daar de komende twee weken nog even wegblijf van die site :').
Ik wil je graag even prijzen om je ruggegraat:
_O_
  maandag 23 april 2012 @ 10:18:32 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110665232
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:

Goed zo, Aurum! O+ En ach, langer werken schlanger werken :+ Gaat om capaciteiten toch!
  maandag 23 april 2012 @ 10:23:50 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110665380
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik wil je graag even prijzen om je ruggegraat:
_O_
Die heeft 't soms best moeilijk hoor, maar heb nog niet 1x gezondigd :). Duuf heeft inmiddels beduidend minder eetlust. Dat heb ik nog niet zo. Het is wel minder, maar heb nog steeds wel zin in eten.
pi_110665448
Owjee, ik zat op 9GAG... :P

O+
Everything has changed
pi_110665488
Goedemorgen!

Lijstjestijd

Gisteren:
O: griekse yoghurt met volvezel cruesli
S: hardlopen door het bos met zoveel mogelijk los zand, heuveltjes en takken om over heen te springen :%
L: 4 bth kaas/chorizo, 1 tomaat
T: klein pakje sultanas
B: rolstoel duwen
D: mie, gewokte vis, veel wokgroente

Vandaag:
O: kwark/vol vezel cruesli
T: 2 bth kaas
L: 2 bth houmous
T: peer
D: zelfgemaakt pizza met veel groente :9

Commentaar is altijd welkom. Ik ben nog niet tevreden over mijn ontbijt, maar sinds de kwark bij AH niet meer lekker is heb ik nog niks gevonden dat me tot de lunch tevreden houdt.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_110665584
quote:

[..]

Haha ^^ hier ook woensdag vrij!

Donderdag ga ik m'n zwager helpen met kozijnen schilderen O+ wat is dat leuk om te doen O+

Lijstje:
O: Ontbijtkoekjes, want te laat, lekke band, scooter pakken, te laat weg, bus gemist.. Grr.
T: Bananos
L: Nog geen idee, sta vandaag in een ander filliaal, alleen.\
T: Kiwiwiwiw.
D: Weet ik ook nog niet...

Lekker lijstje he? Haha.

O, en dillema. Sta dus in een ander filliaal, alleen. Het is hier een beetje een rommeltje. Mijn handen jeuken, want ik wil opruimen, opruimen en nog een opruimen... Maar komt dat niet een beetje raar over als ik heel de winkel opruim & schoonmaak? (ik sta hier eigenlijk nooit)
~ Bonito La Risa ~
pi_110665633
En nice aurum! Leuk! Gunt die collega t je ook? Of gaat het met een gezicht van :N ?
~ Bonito La Risa ~
  maandag 23 april 2012 @ 10:32:23 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110665640
:'( ik ben m'n brood vergeten.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 10:35:21 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110665713
MI ook al.. Wat een collectieve vergeetachtigheid hier vandaag!
pi_110665740
Massaal aan de fast & feast!
Ik niet overigens, ik zit gewoon nog propvol van mn ontbijt. :P
Doe wat je niet durft.
pi_110665769
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb mn T al op :Y)
pi_110665783
Heel mijn wereld is nat en roze...... :') :') :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks shoppen *O* Ens kijken of ik mijn garderobe kan uitbreiden met kleurtjes voor op mijn beige broek :P

O: kwark met muesli, druiven en kiwi
L: twee boterhammen rosbief/komkommer, boterham pindakaas, glas sojamelk
T: eat natural reep, cherrytomaatjes, wortels
D: beef teriyaki met rijst en groente
S: uurtje xco, half uurtje benen
T: kwark, whey
  maandag 23 april 2012 @ 10:38:06 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110665808
Terwijl ik keurig een post-it op de deur had geplakt met daarop alles wat ik mee moest nemen (er gaat op maandag altijd een volle rugzak met eten voor de hele week mee :P)
Niet meer actief op Fok!
pi_110665859
Siral :D Love is in the air *;
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 10:40:07 #65
70532 loveli
N
pi_110665873
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef Mixende_match het volgende:
O: Ontbijtkoekjes, want te laat, lekke band, scooter pakken, te laat weg, bus gemist.. Grr.
Karma.
quote:
O, en dillema. Sta dus in een ander filliaal, alleen. Het is hier een beetje een rommeltje. Mijn handen jeuken, want ik wil opruimen, opruimen en nog een opruimen... Maar komt dat niet een beetje raar over als ik heel de winkel opruim & schoonmaak? (ik sta hier eigenlijk nooit)
Als het rustig is kun je best wat doen. Zou niet de hele winkel opruimen, maar gewoon zoveel dat je je niet ergert.
crap in = crap out
pi_110665876
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
:D

Ik ben alleen mijn flesje water vergeten, dat kan makkelijk opgelost worden. Fruit hadden we niet meer in huis (op nog harde peren na) dus dat was gewoon slecht gepland :+.

Afgelopen weekend ben ik erachter gekomen dat Activia ook plain yoghurt heeft in portieverpakking. En die is goed te eten, heel zacht van smaak :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110665903
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Karma.

[..]

Als het rustig is kun je best wat doen. Zou niet de hele winkel opruimen, maar gewoon zoveel dat je je niet ergert.
Karma door ontbijtkoekjes :')
~ Bonito La Risa ~
  maandag 23 april 2012 @ 10:42:02 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110665928
En volgens mij heb ik mn dressing op het aanrecht laten staan ;(.

Dat wordt een saaie salade.
  maandag 23 april 2012 @ 10:51:16 #69
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_110666234
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
En volgens mij heb ik mn dressing op het aanrecht laten staan ;(.

Dat wordt een saaie salade.
Op de vaatwasser...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 23 april 2012 @ 10:51:45 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110666259
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Op de vaatwasser...
Kudt.
  maandag 23 april 2012 @ 10:52:29 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110666290
Tuf straks wel ff naar de Appie voor de dressing ingrediënten. Hoef ik het ook niet meer mee te nemen.
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 10:53:32 #72
70532 loveli
N
pi_110666324
Je hebt het wel vaker gezegd, maar er is totaal geen winkel in de buurt? Of kantine/archiefkast waar ze zakjes mosterd en een fles olie hebben die je kunt snatchen?

Edit: ^O^
crap in = crap out
pi_110666333
:D nationale vergeet-dag!
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 10:55:54 #74
70532 loveli
N
pi_110666410
Kwam deze tegen om te testen of je buikspieren goed genoeg zijn, spoiler wegens lap tekst in caps:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  maandag 23 april 2012 @ 10:58:07 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110666487
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Je hebt het wel vaker gezegd, maar er is totaal geen winkel in de buurt? Of kantine/archiefkast waar ze zakjes mosterd en een fles olie hebben die je kunt snatchen?

Nee :P.

Hier ook niet trouwens.

Ik zit nog steeds aan m'n yoghurt met muesli en banaan. Krijg het niet weg vandaag.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 10:59:15 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110666527
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef loveli het volgende:

Nou, niet in de buurt. Kleine tien minuten rijden met de auto. In de buurt is er echt nada.
pi_110666535
Volgens mij was die voor XM :P

Maar Vik je reist toch met de trein, dan is er toch altijd een AH to go enzo als je een keer iets vergeten bent?
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 11:02:29 #78
70532 loveli
N
pi_110666626
Ging om voorkennis, Vik heeft ook een tijdje bij XM gewerkt.
crap in = crap out
  maandag 23 april 2012 @ 11:04:17 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110666675
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef Perruche het volgende:
Volgens mij was die voor XM :P
Wat loveli zegt ;).

quote:
Maar Vik je reist toch met de trein, dan is er toch altijd een AH to go enzo als je een keer iets vergeten bent?
Die verkopen geen hele of halve broden, maar alleen voorverpakte broodjes/croissantjes/e.d.
Ik haal straks wel een broodje bij Déli France.
Niet meer actief op Fok!
pi_110666683
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, niet in de buurt. Kleine tien minuten rijden met de auto. In de buurt is er echt nada.
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden. :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 23 april 2012 @ 11:05:26 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110666712
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Betaald parkeren :P Ik ga naar die richting Wassenaar, daar kan ik mn auto gewoon neerflikkeren.
  maandag 23 april 2012 @ 11:05:37 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110666717
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oh, die kende ik ook nog niet. Zat al te bedenken waar ze allemaal naartoe zou kunnen :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 11:06:45 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110666757
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Betaald parkeren :P Ik ga naar die richting Wassenaar, daar kan ik mn auto gewoon neerflikkeren.
Die is nog dichterbij dan de Amsterdamsestraat hemelsbreed.
pi_110666774
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat loveli zegt ;).

[..]

Die verkopen geen hele of halve broden, maar alleen voorverpakte broodjes/croissantjes/e.d.
Ik haal straks wel een broodje bij Déli France.
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 11:07:39 #85
70532 loveli
N
pi_110666790
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Shoppen op stand :')
crap in = crap out
pi_110666827
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!
Dat, en yoghurt/ vers fruit/ plakjes kaas/ham etc. Als je echt niets hebt is dat een prima oplossing.
  maandag 23 april 2012 @ 11:09:14 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110666852
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nooit gezien. Nou ja, iets voor de volgende keer. Zou nu weinig uitgemaakt hebben, want ik kwam er pas in de trein naar Hsum achter :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110666878
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nooit gezien. Nou ja, iets voor de volgende keer. Zou nu weinig uitgemaakt hebben, want ik kwam er pas in de trein naar Hsum achter :P.
Op Hsum verkopen ze t ook :P
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 11:10:39 #89
70532 loveli
N
pi_110666899
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je kunt er niet aan ontkomen.
crap in = crap out
pi_110666972
Hahaha sorry Vik, een broodje van de delifrance kan ook gezond zijn en lekker! Maar voor de volgende keer weet je t in elk geval!
  maandag 23 april 2012 @ 11:14:12 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110667026
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Shoppen op stand :')
Richting, niet ín :P.
pi_110667055
:') -O- Vriendin kwam niet opdagen en reageerde niet op telefoon :') dus die heeft zich of verslapen of was 't helemaal vergeten.

Dus weer thuis, voor niets door de regen gefietst! :z
Ja doei.
pi_110667125
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
:') -O- Vriendin kwam niet opdagen en reageerde niet op telefoon :') dus die heeft zich of verslapen of was 't helemaal vergeten.

Dus weer thuis, voor niets door de regen gefietst! :z
Hè bah, da's niet leuk. -O-

Maar, nu je er toch bent. :P Jij maakt toch vaak fajitas hè? Wat doe je daar allemaal in? Want ik heb dat oorspronkelijke recept van Ainsley maar dat vind ik eigenlijk wel wat erg karig.
Everything has changed
pi_110667204
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Mini. het volgende:

[..]

Hè bah, da's niet leuk. -O-

Maar, nu je er toch bent. :P Jij maakt toch vaak fajitas hè? Wat doe je daar allemaal in? Want ik heb dat oorspronkelijke recept van Ainsley maar dat vind ik eigenlijk wel wat erg karig.
2 rode paprika's, 2 gele paprika's, 2 rode uien, sperciebonen, champignons

En soms broccoli in plaats van sperciebonen, of allebei. In ieder geval véél groente :9
Ja doei.
pi_110667241
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

2 rode paprika's, 2 gele paprika's, 2 rode uien, sperciebonen, champignons

En soms broccoli in plaats van sperciebonen, of allebei. In ieder geval véél groente :9
Ha, dat klinkt een stuk beter! Kan wel wat veggies gebruiken. Thanks! :)
Everything has changed
pi_110667279
Vooral de sperciebonen doen het er goed in, vind ik :9

We eten ze morgen weer :@ :9
Ja doei.
pi_110667344
Wat is er toch met die sperziebonen met een C?!
pi_110667360
soort vacantie.
Ja doei.
pi_110667456
Oh ja, shit, dan moet ik ineens hier ontbijten.. *denk*
Ja doei.
  maandag 23 april 2012 @ 11:31:11 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110667591
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik kom niet op station Hsum, maar op Sportpark :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 11:32:31 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110667638
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Je kunt er niet aan ontkomen.
Wel hoor! }) . Zie mijn post.

Ik vind een broodje Déli France best lekker, maar dat is meer iets voor op vrijdagmiddag, eens in de maand ofzo, niet op maandag na een week bagger eten :'). Maar goed.
Niet meer actief op Fok!
pi_110668271
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Naah, volgens mij kan ik met iedereen wel door 1 deur :)

Voor de rest zien we het wel :)
pi_110668717
Over 1,5 uur heb ik de 12-weken echo met nekplooimeting enzo. Ik ben echt heel erg zenuwachtig, de hele dag al misselijk en krijg geen hap door mn keel :')

Oh, en dit:

pi_110668850
Spannend Coco, maar ook leuk, dat kleintje zien rondzwemmen in je buik O+
pi_110668892
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over 1,5 uur heb ik de 12-weken echo met nekplooimeting enzo. Ik ben echt heel erg zenuwachtig, de hele dag al misselijk en krijg geen hap door mn keel :')

Oh, en dit:
[ afbeelding ]

:o spannend! Gaat vast helemaal goed komen! :y :*
pi_110668893
:D Maar }:| @ bierverspilling :N

* functie nekplooimeting googlen gaat *
pi_110668905
:{ pruts pruts :')
pi_110668913
Dino, je prutst! :P
pi_110668926
Edit: matige telefoon. :')
pi_110668932
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Haantjesgedrag :P
pi_110669106
Nou, Rutte gaat z'n ontslag indienen!
Ja doei.
pi_110669227
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Met goede bedoelingen enzulks. ;(
pi_110669499
Que, Nallie?
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Met goede bedoelingen enzulks. ;(
Ik zag het. :)
pi_110669678
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Que, Nallie?

[..]

Ik zag het. :)
Ik dacht de mannen gaan in de aanval voor hun alfa plek op de apenrots, maar t bleef uit :')
pi_110669715
V1z0R is veul te groot om aan te vallen joh. :')
pi_110669823
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:31 schreef ElDinosaur het volgende:
V1z0R is veul te groot om aan te vallen joh. :')
:) en de oudste aap op de rots, dus ik snap wel dat je je inhoudt hoor. :P
pi_110669943
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

:) en de oudste aap op de rots, dus ik snap wel dat je je inhoudt hoor. :P
:D. V1z0R! Ze noemt je een aap!

Edit; ik loop echt een partij te prutsen. }:|
pi_110670058
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:D. V1z0R! Ze noemt je een aap!
Gaat lekker met quoten he :P
Ik zal iedereen een lol doen en eens wat nuttigs gaan doen *O*
pi_110670201
Pas maar op, Nallie! Slinger zo m'n poep naar je hoofd! :7
pi_110670274
Hehehe, goed bezig Nallie! :D

Ik ben mijn stem kwijt. En ik heb geen zin. En het is pas maandag! >:O
Is komend weekend 3 keer uit eten gaan erg overdreven eigenlijk? >:O
Doe wat je niet durft.
pi_110670296
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Pas maar op, Nallie! Slinger zo m'n poep naar je hoofd! :7
Dan kan je t nageslacht en nootjes en fruit wel op je buik schrijven :{w
  maandag 23 april 2012 @ 12:46:24 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110670297
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Is komend weekend 3 keer uit eten gaan erg overdreven eigenlijk?
Ja :P.
Gelukkig heb je weer een flink sportschema :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110670320
quote:

Leuk toch?! Als t kan, waarom niet :Y)
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 12:47:13 #124
70532 loveli
N
pi_110670328
quote:

Ja. Kook gewoon voor 'em.
crap in = crap out
  maandag 23 april 2012 @ 12:47:40 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110670338
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, Rutte gaat z'n ontslag indienen!
en Joran mag na z'n straf in Peru mogelijk nog een straf in de VS uitzitten, whaha _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_110670396
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja :P.
Gelukkig heb je weer een flink sportschema :P.
Ow, ik maak me nog niet eens zorgen om de calorieen eigenlijk. Vrijdag wordt het veganistisch, zaterdag evt. in de kroeg en zondag sushi.
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja. Kook gewoon voor 'em.
Owja, ik ging indruk proberen te maken.
Alhoewel er hard wordt gewerkt om indruk op mij te maken. *)
Doe wat je niet durft.
pi_110670546
Viz, ben jij eigenlijk alweer begonnen met koffie drinken?
* Mini. zit as we speak aan een latte. :@
Wel zelfgemaakt, met fatsoenlijke koffie. Gistermiddag ook een cappuccino gehad, omdat we naar DE gingen en ik het gewoon zonde vond om daar thee te gaan drinken. Ik vind dat ik wel lang genoeg cold turkey ben gegaan, eentje per dag mag wel weer, zolang het voor de lekker is i.p.v. voor de cafeïneverslaving. :)
Everything has changed
pi_110670735
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Owja, ik ging indruk proberen te maken.
Alhoewel er hard wordt gewerkt om indruk op mij te maken. *)
Leuk! O+ Heb je al eerder meer over 'm verteld en heb ik dat gewoon gemist? Zo nee, vertel eens wat meer! :7
Everything has changed
pi_110670857
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:52 schreef Mini. het volgende:
Viz, ben jij eigenlijk alweer begonnen met koffie drinken?
* Mini. zit as we speak aan een latte. :@
Wel zelfgemaakt, met fatsoenlijke koffie. Gistermiddag ook een cappuccino gehad, omdat we naar DE gingen en ik het gewoon zonde vond om daar thee te gaan drinken. Ik vind dat ik wel lang genoeg cold turkey ben gegaan, eentje per dag mag wel weer, zolang het voor de lekker is i.p.v. voor de cafeïneverslaving. :)
Nope, zit nu lekker aan de melk :9
Bij An wel wat cola'tjes gehad :@
  maandag 23 april 2012 @ 13:01:53 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110670936
Zo. Salade. Met dressing.
pi_110670943
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nope, zit nu lekker aan de melk :9
Bij An wel wat cola'tjes gehad :@
Goed zeg! _O_
Ik had ook al wel aardig wat thee en cola gehad, anders had ik het eerste weekend (congres) niet eens overleefd. :+ Maar merk je ook verschil? Ik heb wel het idee dat ik nu 's ochtends fitter ben.
Everything has changed
pi_110671004
Ohai!

Koffie :9

Lijstjes update
O: banaan, peer
T: rozijnen (vraag me niet waarom, die zaten in m'n tas, van jip & janneke :D)
L: grote kom kerriesoep met groenten, 2 sneden brood, 250 gr salade (sla, wortel, komkommer, gedroogde en verse tomaat, wat feta, olijfolie)
T: cappuccino
T: 150 gr yoghurt met druiven (mijn 2e bakje is maar goed tot 14 april, mocht dat nog eetbaar zijn dan wordt het 300gram yoghurt)
B: 2x20 minuten fietsen
D: papas fritas con huevos
S: Evy les 10
T: Jodekoek (nu al zin in, ZO lekker!!)
  maandag 23 april 2012 @ 13:04:23 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110671034
*verlangend kijkt naar de laatste T van Perr.
pi_110671105
quote:
9s.gif Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
  maandag 23 april 2012 @ 13:06:50 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110671149
quote:
9s.gif Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet :P.

Ik heb net een broodje brie op. Die broodjes van Déli France zijn maar bagger: veel te duur voor wat je krijgt. Je krijgt bij Bakker Bart meer waar voor je geld!

Voor een volgende keer eens googlen of Hsum ook een Bakker Bart heeft, fiets ik wel even richting het centrum :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 13:07:28 #136
70532 loveli
N
pi_110671175
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik niet :P.

Ik heb net een broodje brie op. Die broodjes van Déli France zijn maar bagger: veel te duur voor wat je krijgt. Je krijgt bij Bakker Bart meer waar voor je geld!

Voor een volgende keer eens googlen of Hsum ook een Bakker Bart heeft, fiets ik wel even richting het centrum :P.
Pimpen met honing en walnoten :9
crap in = crap out
pi_110671232
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef Mini. het volgende:

[..]

Goed zeg! _O_
Ik had ook al wel aardig wat thee en cola gehad, anders had ik het eerste weekend (congres) niet eens overleefd. :+ Maar merk je ook verschil? Ik heb wel het idee dat ik nu 's ochtends fitter ben.
Gek genoeg helemaal geen moeite mee :o

:Y ik val veel sneller in slaap!
pi_110671248
Vik hoezo lust je geen jodekoek? Superlekker man, beter dan bastogne.
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 13:10:12 #139
70532 loveli
N
pi_110671288
Denk dat Creepie er anders over denkt.
crap in = crap out
  maandag 23 april 2012 @ 13:11:04 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110671323
Ik heb net de lucht op staan snuiven op de broodafdeling van de AH. /triest.
pi_110671341
quote:
13s.gif Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Perruche het volgende:
echt niet, bastongekoeken zijn 10x beter!
pi_110671417
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Veel te hard :r.

Sprits O+
  maandag 23 april 2012 @ 13:13:16 #143
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110671428
Bakker bart is idd lekkerder dan Deli.
Net broodje bij super gehaald, volkoren met filet, uitjes en ei. En een donker volkoren gezond zonder tomaat en saus. :9

Ik stem voor Bastogne!! :9 :9 Hoewel jodenkoeken ook erg :9 zijn
~ Bonito La Risa ~
  maandag 23 april 2012 @ 13:14:28 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110671485
quote:
13s.gif Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Perruche het volgende:
Bastognes zijn lekkerder, maar ik ben sowieso niet zo'n koekjes-/koekeneter :).
Niet meer actief op Fok!
pi_110671501
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gek genoeg helemaal geen moeite mee :o

:Y ik val veel sneller in slaap!
Oh da's ook fijn. :) Geslaagd experiment dus!
Everything has changed
pi_110671516
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bastognes zijn lekkerder, maar ik ben sowieso niet zo'n koekjes-/koekeneter :).
Ik eigenlijk ook niet. Ging iets halen voor familie van vriendje in de supermercado en toen zag ik dat staan, omnomnom!
  maandag 23 april 2012 @ 13:15:28 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110671526
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Veel te hard :r.

Sprits O+
Oeh sprits O+.

Bij ons op de markt had je vroeger ook van die koeken die met wit spul gevuld waren, met een gekleurde bovenkant en een marsepeinen plaatje erop. Die waren lekkah :9~.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 13:15:48 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110671537
:'(
  maandag 23 april 2012 @ 13:16:19 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110671559
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat zijn bastongekoeken?

/sorry, vervelende bui :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 13:17:03 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110671590
Hou je het nog vol XM? ;) ik lees echt heel goeie dingen, keep it up! ^O^

Ik lees af en toe dus wel mee, maar het gaat hier zo hard dat ik me er niet altijd tussenwurm ;)
  maandag 23 april 2012 @ 13:18:04 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110671641
Jawel, maar ik merk dat de eieren, kaas en salade me al lichtelijk beginnen te vervelen. Mis echt wel mn kwark en brood merk ik.
pi_110671656
Ik ga donderdag met mijn lief naar Cirque du Soleil en hij weet nog van niks O+ :D
pi_110671729
Sprits, bastogne, jodenkoek :{w

Bokkepoten zul je bedoelen! :9
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh da's ook fijn. :) Geslaagd experiment dus!
Ik klaag niet :) En vind zelf ook dat m'n mond frisser aandoet!
pi_110671771
Bokkepoten :9

XM, kwark mag toch wel? Is toch maar iets van 4.5 kh per 100 gr?
  maandag 23 april 2012 @ 13:20:45 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110671775
XM, zelfkastijding? :o

Aurum, hoe tof! O+ Ik wil ook een keer naar Cirque du Soleil :9 Voor de gelegenheid negeer ik dan wel mijn antipathie tegen clowns :+
pi_110671799
Middag slankies!
Dat is mooi klote, proba..

En V1z, geen last van afkickverschijnselen? Zoals XM nu wel heeft ;) Binnenkort sta je kruimels te snuiven haha.. Ben behoorlijk geminderd in koffie, drink er rond 11 uur 1 of 2 bakjes en meestal net an het eten. Ik ben van kwantiteit naar kwaliteit gegaan, ik haal ook nooit meer automatenkoffie..
pi_110671804
Nom!! Ik kom op het juiste moment :9 heb Griekse bioyoghurt die is echt zooo zacht O+
pi_110671816
mc, je hebt een UI! :o
Ja doei.
  maandag 23 april 2012 @ 13:21:32 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110671823
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef Perruche het volgende:
Bokkepoten :9

XM, kwark mag toch wel? Is toch maar iets van 4.5 kh per 100 gr?
Nou, je eet al snel 200 gr, dus dat is al 9. En dat tikt rap aan als je maar 20 mag per dag ;).
  maandag 23 april 2012 @ 13:21:47 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110671837
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jawel, maar ik merk dat de eieren, kaas en salade me al lichtelijk beginnen te vervelen. Mis echt wel mn kwark en brood merk ik.
Zitten in kwark veel koolhydraten dan?

Kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment echt snakt naar een boterham :Y
Heb ooit samen met mn moeder een dieet gedaan waarbij je acupunctuurnaaldjes in je oor had die je hongergevoel moesten onderdrukken, en waarbij je per dag iets van 4 crackers mocht eten, 2 bakken kwark, wat lepels honing, wat bouillon en verder onbeperkt groente (zoiets). Ohja, en alleen thee, koffie of water. Toen was de multivitaminenbruistablet echt het hoogtepunt van de dag, want dat leek op fanta :')

En ik heb 3 weken lang enorm trek gehad in een boterham met kaas :Y)
pi_110671849
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
mc, je hebt een UI! :o
Moest er toch een keer van komen ;)
  maandag 23 april 2012 @ 13:22:38 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110671879
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga donderdag met mijn lief naar Cirque du Soleil en hij weet nog van niks O+ :D
Tof! Goeie verrassing lijkt me :Y
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 13:22:55 #163
70532 loveli
N
pi_110671889
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik hoop dat 'ie niet meeleest :')
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 13:23:38 #164
70532 loveli
N
pi_110671926
XM, huttenkase ipv kwark? Dat heeft toch ook nauwelijks carbs?
crap in = crap out
  maandag 23 april 2012 @ 13:24:29 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110671950
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
En is wel lekker :9

Ik moet daar toch eens vaker aan denken, en wat lekkere recepten bij vinden.
  maandag 23 april 2012 @ 13:24:30 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110671952
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
Dat gaat al door de pannenkoekjes en vind ik zo 'los' echt smerig :X. Die klontjes erin, brrrr.
pi_110671962
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik hoop dat 'ie niet meeleest :')
Neh! Hij is hard aan het werk!

Vanmorgen trouwens collega meegemaakt die een paniekaanval had, holy moly wist niet wat ik meemaakte :X
pi_110671963
Brood kan me echt gestolen worden gewoon, maar ik fiets puur op mind rustig een rondje mee met de Mr dus vermoed dat ik gewoon een sterke discipline heb.
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 13:25:02 #169
70532 loveli
N
pi_110671977
Klontjes :9
crap in = crap out
  maandag 23 april 2012 @ 13:25:42 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110672004
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Brood kan me echt gestolen worden gewoon, maar ik fiets puur op mind rustig een rondje mee met de Mr dus vermoed dat ik gewoon een sterke discipline heb.
Geloof dat mijn discipline ook wel prima is, gezien afgelopen week en het lekkers dat onder mn neus langs is gegaan, maar ik houd wel echt van brood. Zou liever brood dan warme maaltijd eten.
  maandag 23 april 2012 @ 13:25:49 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110672009
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Vanmorgen trouwens collega meegemaakt die een paniekaanval had, holy moly wist niet wat ik meemaakte :X
Wat deed hij/zij dan? :o
pi_110672018
Ik zit nu naar 'een van de beste albums ooit' te luisteren, The dark side of the moon van Pink Floyd. Dit hebben mijn ouders me nooit laten horen. Maar het begin van het album vind ik mwah... Maar na het nummer great gig in the sky vind het al iets beter worden.
pi_110672049
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Sprits, bastogne, jodenkoek :{w

Bokkepoten zul je bedoelen! :9

[..]

Ik klaag niet :) En vind zelf ook dat m'n mond frisser aandoet!
oeh, bokkepoten... :9

Tijd om weer eens naar NL te gaan!
  maandag 23 april 2012 @ 13:27:21 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110672070
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef loveli het volgende:
Klontjes :9
Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ook :').
pi_110672124
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Oi, dat is heel creepy.
We hebben hier iemand die dan tegen haar hoofd gaat slaan :X
pi_110672157
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wat deed hij/zij dan? :o
Gillen alsof ze mishandeld werd, huilen, rondslaan met armen. Iig allemaal dingen die ik niet verwachtte. Schijnt ze wel vaker te hebben -O- Lijkt me erg lastig, wordt ook snel een vicieuze cirkel denk ik.
pi_110672167
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Geloof dat mijn discipline ook wel prima is, gezien afgelopen week en het lekkers dat onder mn neus langs is gegaan, maar ik houd wel echt van brood. Zou liever brood dan warme maaltijd eten.
Je bent heel goed bezig ^O^
pi_110672181
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:
Ik zit nu naar 'een van de beste albums ooit' te luisteren, The dark side of the moon van Pink Floyd. Dit hebben mijn ouders me nooit laten horen. Maar het begin van het album vind ik mwah... Maar na het nummer great gig in the sky vind het al iets beter worden.
Dat is ook wel echt iets wat je een paar keer moet horen om het echt te waarderen. Ik vind hem supertof, vooral Us and Them en Brain Damage/Eclipse. O+
Ken je hun album Wish you were here ook? Dat vind ik misschien nog wel beter.
[/muzieknerdmodus]
Everything has changed
  maandag 23 april 2012 @ 13:31:15 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110672230
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Gillen alsof ze mishandeld werd, huilen, rondslaan met armen. Iig allemaal dingen die ik niet verwachtte. Schijnt ze wel vaker te hebben -O- Lijkt me erg lastig, wordt ook snel een vicieuze cirkel denk ik.
Wow :o

Ik heb mijn ex-schoonzusje wel eens te logeren gehad dat ze een paniekaanval had, maar dat hield in dat ze lag te bibberen en niet in slaap kon komen. Da's wel even andere koek :o

Hoe is ze gekalmeerd uiteindelijk?
pi_110672267
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Heeft vaak met stress te maken helaas.
pi_110672289
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ook :').
Ik heb het wel eens gegeten als broodbeleg tijdens een flink crashdieet een paar jaar geleden. Niet te nassen die bende. :@

Maar moet nu ook strenger voor mezelf worden, laatste weken te relaxt gedaan en blijf constant tussen 81 en 83 kg.. Dus heb app weer opgestart en voeding goed bijhouden. Gister netto 1800 kcal, precies op schema voor 0,5 kg per week.
Laatste week af en toe koekjes gegeten, paar feestjes gehad en verder er niet echt op gelet..

En mini, nee ken ik niet. Ken eigenlijk alleen de bekende nummers van Pink Floyd. En nu ik toch verplicht lange dagen achter de pc zit, kan ik gelijk wat 'nieuwe' muziek leren kennen. Kan em straks wel eens even aanzetten..
pi_110672340
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je moet er ook gewoon wat kruiden doorheen gooien. Peterselie of bieslook ofzo. :)
Wat peper erbij, dan is het best te eten. :)

En de Magere franse kwark van de Jumbo heeft maar 2,5 gr KH per 100 gram. Dus dat wordt labeltjes scannen vanavond XM! :)

Klinkt eng Aurum! Was er iemand bij die wist hoe hij/zij moest reageren?
Mijn tactiek zou zijn: proberen in de ogen te kijken, rustig praten, geruststellen, rustig laten ademhalen. En zoveel mogelijk mensen de kamer uitwerken.
Doe wat je niet durft.
pi_110672455
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wow :o

Ik heb mijn ex-schoonzusje wel eens te logeren gehad dat ze een paniekaanval had, maar dat hield in dat ze lag te bibberen en niet in slaap kon komen. Da's wel even andere koek :o

Hoe is ze gekalmeerd uiteindelijk?
Collega heeft haar letterlijk opgepakt, in zijn armen getild en haar naar kantoor gebracht en haar daar gekalmeerd.

En dat werkt schijnbaar :? Zoals gezegd ze schijnt het wel vaker te hebben, eerste keer dat ik 't meemaak.
pi_110672496
Wat ik geleerd heb is er vooral niet tegenin gaan en rustig vragen wat er is, meenemen naar een rustige ruimte en door blijven praten.

Dat er tegenin gaan moet je vooral niet doen :X
pi_110672499
huttenkase kan je trouwens glad krijgen door de staafmixer erop te zetten ;)
  maandag 23 april 2012 @ 13:45:18 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110672807
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
Huu, dat klinkt dan wel weer vies :')

Ik had vanochtend trouwens ook wat spannends op mn werk: een huiszoeking door de politie :o
  maandag 23 april 2012 @ 13:47:29 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110672912
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
Heb ik niet.

En de magere franse kwark hebben we staan. Maar is bedoeld voor (einde) van deze week / begin volgende week.
pi_110673121
:D LadyBlack, nu ben ik wel benieuwd wat voor toko jij werkt!

Hier is niets spannends :').
pi_110673158
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:21 schreef the85mc het volgende:
Middag slankies!
Dat is mooi klote, proba..

En V1z, geen last van afkickverschijnselen? Zoals XM nu wel heeft ;) Binnenkort sta je kruimels te snuiven haha.. Ben behoorlijk geminderd in koffie, drink er rond 11 uur 1 of 2 bakjes en meestal net an het eten. Ik ben van kwantiteit naar kwaliteit gegaan, ik haal ook nooit meer automatenkoffie..
Niks :) Collega's drinken ook rustig door, en het koffiezetapparaat staat zo'n 10m van me vandaan, ruik het wel, mis het totaal niet.

Pink Floyd is zeker goed aan te horen :Y
Deels eens met Mini, omdat ik 'Shine on you crazy diamond' zo goed vind :@
Ik had geluk, m'n pa had een grote doos vol met cassettebandjes met muziek van hem en z'n broers en zussen. En daar heb ik mij uren mee vermaakt O+
's ochtends fluitend de klas binnen wandelen met Frank Sinatra in m'n hoofd :')
  maandag 23 april 2012 @ 13:56:34 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110673220
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:
:D LadyBlack, nu ben ik wel benieuwd wat voor toko jij werkt!

Hier is niets spannends :').
Mijn thuiszorgcliënt en zijn buurvrouw zijn allebei maatschappelijk werkers geweest, en bieden af en toe onderdak of een helpende hand aan een verslaafde jongen. Die jongen steelt behoorlijk, en de politie was nu blijkbaar dringend naar m op zoek.

Dus met een huiszoekingsbevel bij mijn client aan de deur, maar die deed moeilijk (dom), en dus hebben ze hem met rolstoel en al naar achteren geduwd en zich langs hem naar boven gewurmd om te kijken of die jongen daar was :o

Ik begrijp dat je mee moet werken als ze een bevel hebben, maar een gehandicapte man aan de kant schuiven vind ik wel lomp :{
pi_110673496
Oh dat is wel lomp inderdaad GB...! Bweh, vervelende situatie.
  maandag 23 april 2012 @ 14:07:12 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110673604
Ja, ik stond wel versteld van het gebrek aan tact van die politiemensen :')

Niet dat mijn cliënt zich voorbeeldig gedroeg, maar je kunt door rustig blijven een heleboel bereiken, en niet met dat geblaf dat zij lieten horen.
  maandag 23 april 2012 @ 14:19:37 #193
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110674035
Idd, was aso. Je zou toch denken dat politie een 'voorbeeld' moet zijn voor goed gedrag.. Maar soms..
~ Bonito La Risa ~
pi_110674055
Jee, LB. Dat is zeker lomp. Bij niet-gehandicapten doen ze dat vast niet zo hardhandig :X.

Doe je nog steeds thuiszorg naast je andere baan? Of heb ik iets gemist en is je contract daar afgelopen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674114
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Jee, LB. Dat is zeker lomp. Bij niet-gehandicapten doen ze dat vast niet zo hardhandig :X.

Doe je nog steeds thuiszorg naast je andere baan? Of heb ik iets gemist en is je contract daar afgelopen?
Niet?! :')
pi_110674178
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet?! :')
Nou ja, ik kan me voorstellen dat ze iemand die gewoon stevig staat minder snel aan de kant duwen (en het dus eerst wat 'vriendelijker' proberen) dan iemand die toch geen lichamelijk verzet kan bieden...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674316
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan me voorstellen dat ze iemand die gewoon stevig staat minder snel aan de kant duwen (en het dus eerst wat 'vriendelijker' proberen) dan iemand die toch geen lichamelijk verzet kan bieden...
Als je met vriendelijk een gummiknuppel tegen je knie bedoelt wel :)
pi_110674373
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ervaring?
Doe wat je niet durft.
  maandag 23 april 2012 @ 14:28:53 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674376
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Phaidra het volgende:

Ik heb deze cliënt nog naast mn andere baan :Y

Ben nog steeds aan het overwegen hoe lang nog :') eigenlijk vind ik 2 banen best onhandig, en bovendien is mijn cliënt vrijwel blut en krijg ik dus al een tijdje niet of onregelmatig betaald.... maarja, ik werk er al 5 jaar en wil die man niet zomaar laten zitten. (ik werk namelijk via pgb, dus er is niet zomaar een vervanger geregeld door kantoor oid)
pi_110674419
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Outch :{. Belachelijk zeg!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674454
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb deze cliënt nog naast mn andere baan :Y
^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674530
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ervaring?
Maat van me, maar was erbij.
Zei nog dat 'ie z'n mond moest houden en gewoon aan de kant gaan :')

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Outch :{. Belachelijk zeg!
Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...
pi_110674626
Was dat eenzelfde soort situatie dan Viz? Iemand in een rolstoel is "weerloos". Lijkt me een heel ander verhaal dan dat er bijv. iemand in een dronken bui wil vechten, ofzo.
  maandag 23 april 2012 @ 14:35:22 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674629
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maat van me, maar was erbij.
Zei nog dat 'ie z'n mond moest houden en gewoon aan de kant gaan :')

[..]

Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...
Dan nog vind ik dat politieagenten de gummiknuppels zo lang mogelijk uit moeten stellen :{

Ze hebben m vast wel eens nodig, maar ik krijg ook de indruk dat sommige agenten er eerder (onnodig) gebruik van maken dan anderen.
pi_110674647
Ik heb het ook niet zo op de politie.. Als ze alleen zijn durven/doen ze niks, tenzij ze er zeker van zijn dat ze zelf geen 'gevaar' lopen. Ben een keer in de boeien geslagen wegens openbare ordeverstoring. ( ik was een klein beetje lam :@ ) Maar dat lukte die agent niet eens alleen.. en zo'n beest ben ik ook echt niet. En als die agent had gezegd dat ik naar huis moest gaan of dat ik anders opgepakt zou worden dan had ik dat wel gedaan. Ben normaal niet zo van het rellen.
pi_110674656
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
  maandag 23 april 2012 @ 14:37:15 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674713
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
Rommelmarktjes afstruinen O+
pi_110674725
quote:
Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo? :P
Everything has changed
pi_110674769
quote:
Een stedentripje plannen. Parijs ofzo :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:39:21 #210
70532 loveli
N
pi_110674778
quote:
Iets op het water, bootje in een gracht.

Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
crap in = crap out
pi_110674817
quote:
Weg uit Amsterdam :')
pi_110674833
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo? :P
Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?
pi_110674840
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Weg uit Amsterdam :')
Dat sowieso :P
  maandag 23 april 2012 @ 14:41:20 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674850
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...

Of eigenlijk ziet iedere agent er afschrikwekkender uit dan een Nederlandse agent :') vooral als ze op de fiets zitten...
  maandag 23 april 2012 @ 14:42:19 #215
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110674886
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat sowieso :P
^^ idd. Ik denk dat ik naar klein stadje ofzo gaat.
~ Bonito La Risa ~
  maandag 23 april 2012 @ 14:43:48 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110674943
Ik mik er even een lijstje tussendoor:

O: bak kwark met nootjes & jam
T: warme choco na fietstocht door zeikende regen
L: 3 boterhammen, 2 appelstroop, 1 pindakaas
T: cappuccino

D weet ik nog niet; iets met sperziebonen want die moeten op, en ik heb zin in pasta... iemand een goed idee?
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:43:54 #217
70532 loveli
N
pi_110674947
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...

Of eigenlijk ziet iedere agent er afschrikwekkender uit dan een Nederlandse agent :') vooral als ze op de fiets zitten...
Eerste reactie bij een Duitse agent: Braaf bevelen opvolgen.
Eerste reactie bij een NL agent: Waarom?
crap in = crap out
pi_110674974
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?
Ik vond vorig jaar Haarlem echt heel leuk! Geen toeristen, optredens verzorgd door het poppodium daar maar niet heel massaal :). Zelfs de bus erheen was niet heel druk (konden gewoon zitten :o).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674997
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaat :P toch nergens op?

En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
pi_110675060
quote:
Was dat eenzelfde soort situatie dan Viz? Iemand in een rolstoel is "weerloos". Lijkt me een heel ander verhaal dan dat er bijv. iemand in een dronken bui wil vechten, ofzo.
Lijkt mij heel normaal dat iemand net als de rest behandeld wordt, ongeacht of hij in een rolstoel zit of niet...
  maandag 23 april 2012 @ 14:46:36 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110675066
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaat :P toch nergens op?

En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.
pi_110675100
Mocht je in de stad willen blijven, dan is Watergraafsmeer erg leuk Perr!
Ik weet nog niet wat ik doe maandag. Ik heb een uitnodiging voor een brunch in de Jordaan, maar vind het eigenlijk ook te druk in Amsterdam.
Je mag wel taart ofzo komen eten bij me? :D Er is nog wel een aardige rommelmarkt in de buurt bij mij. :P
Doe wat je niet durft.
pi_110675158
haha henk, thanks voor de uitnodiging! Ik ga met een bevriend stel en mijn vriend wat doen, zij komen uit Haarlem dus we willen even kijken wat we zullen gaan doen, zij hebben ook een auto wat misschien ook relaxed is.
pi_110675170
Mijn meneer moet leren voor een examen 2 mei, dus ik heb ook nog geen idee wat ik ga doen. Ik overweeg mijn ticket voor de Keukenhof te verzilveren, het is dan misschien niet zo druk (wishful thinking).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:50:07 #225
70532 loveli
N
pi_110675188
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja maar... ja maar... sinds wanneer zijn zij verantwoordelijk voor boetebedragen? Een politieagent heeft gewoon een baan met regels waaraan hij zich moet houden. En ik ben het met je eens dat sommige dingen krom zijn, maar dat de boute op een fiscaal misdrijf te laag is is geen reden voor mij om door rood te rijden. Wat ik vrij vaak doe. En nog nooit voor beboet ben. En als ik ervoor beboet zou worden, zou ik het ook oneerlijk vinden omdat andere dingen minder bestraft worden.

Maar daar kan een politieagent toch niks aan doen?
quote:
crap in = crap out
pi_110675199
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.
Snel rijden kan gevaarlijk zijn, zeker. Maar als ze gevaarlijke situaties willen aanpakken, laten ze dan gaan flitsen bij scholen, winkelstraten, in drukke gebieden. Daar zou ik ook alle begrip voor hebben, daar is het ook ronduit asociaal als je hard rijdt.
Maar niet 's nachts op de A2, waar je zelfs met 160 nog niet gevaarlijk rijdt.. Maar goed, ik heb het niet zo op de NLse politie. Ik heb teveel onzin boetes gehad om daar nog vertrouwen in te hebben..
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:51:00 #227
70532 loveli
N
pi_110675219
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef the85mc het volgende:
Ik heb teveel onzin boetes gehad om daar nog vertrouwen in te hebben..
Boefje!
crap in = crap out
pi_110675267
Ik heb in een maand 3 boetes gekregen op hetzelfde stuk weg omdat ik constant iets te hard reed :')

Nu rijd ik maar niet meer :+.
  maandag 23 april 2012 @ 14:52:43 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110675285
Ik heb ook de hele boel bij elkaar gevloekt toen ik 150 euro moest betalen voor door rood rijden, maar dat wil niet zeggen dat het een onzinboete is.

Hoe moeilijk is het om te stoppen voor rood, of je aan de maximumsnelheid te houden? Niet moeilijk, dus moet je ook niet piepen als je gestraft wordt voor overtreding van die regels.
pi_110675316
Nadat ik met 4 aangeschoten heren in een auto werd aangehouden (standaard blazen enz.) en een ervan een grote mond opzette dat ze beter de slingerende voorganger hadden kunnen aanhouden (die slingerde serieus) waarop hij zelf maar "eens even moest uitstappen" en dat niet echt vriendelijk werd :r ik op politie.

Je zou beter moeten weten als agent zijnde ipv uit te lokken.
Kon het notabene gaan staan sussen en toen doorrijden (zonder geblazen te hebben :') ).
pi_110675370
Wil met koninginnedag eigenlijk wel plantjes shoppen@de markt bij ons maarja met de kans dat ik mijn ouders tegen het lijf loop..brrr.
pi_110675424
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Boefje!
Nou dat valt dus erg mee. Ok, ik ben misschien niet de braafste burger, maar ik ga ook zeker geen problemen opzoeken. Ik ben juist degene die ruzies probeert te sussen bij uitgaan.. Heb in mijn hele leven 1 klap uitgedeeld en dat was toen een vriendin van me werd aangerand..

En over onzin boetes: mijn grootste onzinboete was dat ik een boete kreeg met de boot omdat ik geen zwemvest aan boord had. Ik zat alleen in die boot, het meer was 1 meter diep en ik voer niet te snel. Als mijn boot zinkt dan ga ik echt niet eerst een zwemvest aantrekken. Dan loopt alleen maar lastiger naar de wal :') Maar goed, ik hou er maar over op, slecht voor mijn hart..
pi_110675511
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?

En ik heb wel een boot maar die is niet zo geschikt voor koninginnedag :').
pi_110675517
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook de hele boel bij elkaar gevloekt toen ik 150 euro moest betalen voor door rood rijden, maar dat wil niet zeggen dat het een onzinboete is.

Hoe moeilijk is het om te stoppen voor rood, of je aan de maximumsnelheid te houden? Niet moeilijk, dus moet je ook niet piepen als je gestraft wordt voor overtreding van die regels.
^^

Je kan bepaalde regels / wetten onzin vinden, maar als je ze willens en wetens overtreedt, weet je ook dat je een boete kan verwachten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110675580
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?

Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.
En iedere boot is geschikt, zolang je maar drijft :P Snel gaat het toch niet en het is meer dobberen en mensen kijken.
pi_110675615
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.
Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hard :D
pi_110675620
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:

Niet dat ik weet hoor?! Sloepjes dan. Ik heb ook een boot, maar ik vind niet dat ik goed genoeg kan varen om me op koninginnendag in de drukte te begeven...
  maandag 23 april 2012 @ 15:04:19 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110675743
Oe, 85mc heeft een spookboete gehad van een nep-polizei-meneer! (8>

Ik heb een heul groene smoothie, met spinazie, tomaat, wortel, komkommer, peer en sinaasappel!
pi_110675767
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, 85mc heeft een spookboete gehad van een nep-polizei-meneer! (8>

Ik heb een heul groene smoothie, met spinazie, tomaat, wortel, komkommer, peer en sinaasappel!
Dat klinkt best wel vies :P
  maandag 23 april 2012 @ 15:05:31 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110675778
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat klinkt best wel vies :P
Is lekkerder dan het klinkt, ik was ook ietwat verbaasd! :D
  maandag 23 april 2012 @ 15:05:35 #241
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110675781
Tjah politie, hier is het vaak niet veel beter...

Dit weekend niet zo 'flink' geweest, wel wat koekjes en nootjes/chips gegeten maar wel gaan lopen enzo.
O: Kwark met muesli
L: Kom soep
T: 3 boterhammen met kruidenkaas en filet de saxe. Helft van kilozak groenten.
T: Appel + pompelmoes met kwark en een beetje muesli
T: Rest van mijn kilozak groenten
D (om 21u30): Spinaziesalade (Ui, erwtjes, look, spinazie, klein beetje rozijnen, geroosterde pijnboompitten en wat parmezaanse kaas)
S: Intervaltraining (5 min snel, 2 min traag 5*)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110675787
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hard :D
Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zien
pi_110675871
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zien
Het is echt een vet zware motor, geen idee hoeveel cilinder ik heb hem niet gebouwd :P. Maar wel supervet, hij zou alleen een geluidsdischte omhuizing moeten hebben!
  maandag 23 april 2012 @ 15:08:42 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110675897
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^^

Je kan bepaalde regels / wetten onzin vinden, maar als je ze willens en wetens overtreedt, weet je ook dat je een boete kan verwachten.
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen :+.

Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag :'). Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
Niet meer actief op Fok!
pi_110675931
:W

Toch maar afgesproken vanavond, eetlust is weer redelijk
Worry is a misuse of imagination
pi_110675990
Ik had nog steeds trek na de lunch :'). Ipv de ontbijtkoek waar ik zin in had, braaf mijn yoghurt met druiven gegeten *O*
pi_110676095
ik ben het voor de verandering ( :') ) weer eens eens met Li. Ik snap dat onderhandelen met de politie ook niet zo :? Als ze zeggen dat je moet moven, dan moet je moven, ga later maar verzinnen waarom.
pi_110676116
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer vrij geweest,dus volgens mij ben ik er wel aan toe :X
  maandag 23 april 2012 @ 15:22:51 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110676468
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer vrij geweest,dus volgens mij ben ik er wel aan toe :X
Wauw, dat is wel lang ja!

Ga je ook nog op vakantie?
pi_110676640
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen :+.

Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag :'). Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
Ja ok, dat kan. Maar 160 km/h rijd je niet 'even' te hard. Tenminste, ik niet. En mijn auto al helemaal niet :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 23 april 2012 @ 15:34:59 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110676926
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja ok, dat kan. Maar 160 km/h rijd je niet 'even' te hard. Tenminste, ik niet. En mijn auto al helemaal niet :').
True, maar het is wel flauw om ook een boete te krijgen als je maar 10 km boven de maximaal toegestane snelheid zit. En dat dan ook maar een minuut ofzo :P. *googlen gaat hoe hoog snelheidsboetes eigenlijk zijn*
Niet meer actief op Fok!
pi_110676943
Hai! Net terug van de echo, alles zag er prima uit! *O*

Officieel nog even wachten op de uitslag van het bloedonderzoek, maar volgens de gyn moet het heel raar lopen wil daar nog iets raars uitkomen. Uitgerekende datum is nu 8 november.
  maandag 23 april 2012 @ 15:35:57 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110676969
http://www.infopolitie.nl(...)iew&id=767&Itemid=31

Vanaf 57 euro voor 10 km/u te hard. Tikt lekker aan als je dat te vaak doet.
Niet meer actief op Fok!
pi_110676973
Da's mooi Coco! :)
Ja doei.
  maandag 23 april 2012 @ 15:36:39 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110676992
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

Officieel nog even wachten op de uitslag van het bloedonderzoek, maar volgens de gyn moet het heel raar lopen wil daar nog iets raars uitkomen. Uitgerekende datum is nu 8 november.
^O^

Was het bloedonderzoek ivm dat het de vorige keer mis is gegaan? (sorry, niet bijgelezen)
pi_110677020
Fijn Coco!

En 10 km/h te hard merk je echt wel hoor. Het is wel de bedoeling dat je oplet tijdens het rijden..
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_110677032
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Viking84 het volgende:

Goed opletten dan. Ik weet dat het per auto kan verschillen, maar mijn km-teller wijkt ongeveer 7 km af. Vorige zelfs 9 a 10. Dan rijdt je dus op je teller al 23 km (want altijd 3 km compensatie) harder dan is toegestaan...

coco, ook hier yay!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110677034
Fijn nieuws Coco *O* O+
pi_110677055
quote:

Jeej, wat fijn! *O*
Everything has changed
pi_110677059
Tsja, snelheidslimieten zijn er nu eenmaal en de grens moet ergens gelegd worden. Als je hem op +10km legt hoor je ze over 3 jaar (positief ingesteld) ook weer zeuren dat het oneerlijk is om een boete te krijgen als je 'maar 10km te hard rijdt', etc.

Je weet hoe hard je mag rijden en wanneer je een boete krijgt. Vrij simpel; rijd je harder, dan riskeer je een boete. En over het 'niet merken'; je hebt je er maar mee bezig te houden hoe hard je rijdt.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 15:38:30 #261
70532 loveli
N
pi_110677078
*O*
crap in = crap out
pi_110677089
En *O* hoofdstuk van m'n scriptie ingeleverd. Ben niet tevreden maar er zit schot in! Toch weer even een beetje 'rust' nu... alhoewel.. zo meteen door met m'n India-essay :')
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 15:39:39 #263
70532 loveli
N
pi_110677132
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Viking84 het volgende:

Laat ik het zo zeggen, bij 37 km te hard binnen de BK krijg je meer spanning voor je geld :')

En terecht.
crap in = crap out
pi_110677221
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:36 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

^O^

Was het bloedonderzoek ivm dat het de vorige keer mis is gegaan? (sorry, niet bijgelezen)
Nee, dat is standaard bij de prenatale screening (dus nekplooimeting & bloed --> blijkbaar zijn bepaalde eiwitten e.d. meer/minder aanwezig in het bloed als het kind een chromosonale afwijking heeft).
  maandag 23 april 2012 @ 15:42:55 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110677286
quote:

^O^.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 15:43:47 #266
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110677330
Whoopwhoop coco!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 15:45:14 #267
70532 loveli
N
pi_110677393
quote:

crap in = crap out
  maandag 23 april 2012 @ 15:45:23 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110677399
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, dat is standaard bij de prenatale screening (dus nekplooimeting & bloed --> blijkbaar zijn bepaalde eiwitten e.d. meer/minder aanwezig in het bloed als het kind een chromosonale afwijking heeft).
Ah. Fijn dat alles goed is!!
pi_110677519
Goed nieuws Cococakes! O+
Nogmaals mijn excuses voor het ontbreken van kitten-pics :@ Was zo druk met ze aan het spelen, vergat zelfs met An te praten :D
pi_110677538
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In Den Haag moet je naar de Fred!
En in Scheveningen (Belgisch Park) is volgens mij ook een vrijmarkt. Centrum moet je mijden.

En als je de regels overtreedt, dan weet je dat je een boete kunt krijgen. Moet je niet over zeuren.
Doe wat je niet durft.
pi_110677552
Fijn Coco! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_110677651
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wauw, dat is wel lang ja!

Ga je ook nog op vakantie?
:Y

We gaan naar Berlijn.
  maandag 23 april 2012 @ 15:52:37 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110677697
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y

We gaan naar Berlijn.
Oooh leuk!

Laat je tips weten? Ik ga er over een maand ook weer heen met een groepje vrienden :)
pi_110677723
quote:

Goed om te horen! Hoeveel weken nog?
  maandag 23 april 2012 @ 15:57:01 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110677870
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:

[..]

Tellen tot 8 november? :P.

Meh, heb geen zin meer maar moet nog een uur.
Niet meer actief op Fok!
pi_110677918
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat is vrij eenvoudig. Ze heeft de 12 weken echo gehad en de zwangerschapsduur is 40 weken.
You do the math, dit moet zelfs XM nog kunnen! :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 23 april 2012 @ 15:59:58 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110677996
Wow, er hangt weer een onweersbui recht boven Groningen!

Net nu ik boodschappen wilde gaan doen :') want mn melk is op dus nu kan ik geen cappuccino maken ;(
pi_110678087
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, er hangt weer een onweersbui recht boven Groningen!

Net nu ik boodschappen wilde gaan doen :') want mn melk is op dus nu kan ik geen cappuccino maken ;(
Ik wou het net zeggen, ineens een flinke donderslag! :o Nu regent het ook, en ik moet ook nog naar de winkel, bah.
Dan eerst maar een versgebakken muffin eten. O-)
Everything has changed
  maandag 23 april 2012 @ 16:02:34 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110678097
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is vrij eenvoudig. Ze heeft de 12 weken echo gehad en de zwangerschapsduur is 40 weken.
You do the math, dit moet zelfs XM nog kunnen! :P
Ze zegt ook nog wanneer ze uitgerekend is, maar jouw methode is eenvoudiger :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 16:03:46 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110678156
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze zegt ook nog wanneer ze uitgerekend is, maar jouw methode is eenvoudiger :+.
Maar je hoeft niet perse 12 weken zwanger te zijn om de 12-weken echo te krijgen ;)

Mijn schoonzusje is uitgerekend op 13 november, en die mailde vrijdag dat ze 10 weken + 3 dagen was. Coco loopt dus net iets voor :)
pi_110678268
Ach, hoeveel kinderen worden er nu helemaal geboren op de uitgerekende datum? :)
Dat zijn er bijzonder weinig. :)
Komt nog eens bij dat ze die zwangerschapstermijn bepalen aan de hand van gemiddelden en aan de hand van de datum van het begin van je laatste menstruatie.
waarom weet ik dit?! :o
Doe wat je niet durft.
  maandag 23 april 2012 @ 16:07:19 #282
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110678333
Trouwens commentaar op mijn lijstje?

quote:
O: Kwark met muesli
L: Kom soep
T: 3 boterhammen met kruidenkaas en filet de saxe. Helft van kilozak groenten.
T: Appel + pompelmoes met kwark en een beetje muesli
T: Rest van mijn kilozak groenten
D (om 21u30): Spinaziesalade (Ui, erwtjes, look, spinazie, klein beetje rozijnen, geroosterde pijnboompitten en wat parmezaanse kaas)
S: Intervaltraining (5 min snel, 2 min traag 5*)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 23 april 2012 @ 16:08:28 #283
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110678387
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, hoeveel kinderen worden er nu helemaal geboren op de uitgerekende datum? :)
Komt nog eens bij dat ze die zwangerschapstermijn bepalen aan de hand van gemiddelden en aan de hand van de datum van het begin van je laatste menstruatie.
waarom weet ik dit?! :o
Goh, niet op de exacte datum inderdaad. Maar ze zitten er vaak toch echt wel rond. En soms gaat het berekenen fout, en dan heb je heel dikke 34-er wekeners of hele kleine voldragen babies...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110678433
Ik vind het een mooi lijstje Sjaapje!
Doe wat je niet durft.
pi_110678435
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef Sjaapje het volgende:
Trouwens commentaar op mijn lijstje?

[..]

Netjes! ^O^

Misschien nog wat na je S? Bouwstofjes voor herstel...
  maandag 23 april 2012 @ 16:10:34 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110678481
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik werd precies op de uitgerekende datum geboren *)
  maandag 23 april 2012 @ 16:11:31 #287
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110678529
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Netjes! ^O^

Misschien nog wat na je S? Bouwstofjes voor herstel...
Juist! Ik was mijn kwark met vanille alpro soya yogurt vergeten.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110678646
Een kilo groenten Sjaap? Wow.
pi_110678761
en toen stonden er cupcakes in de oven....oops :D
  maandag 23 april 2012 @ 16:16:25 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110678770
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:13 schreef Perruche het volgende:
Een kilo groenten Sjaap? Wow.
Sjaap wilde geen commentaar, maar complimentjes dus :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2012 @ 16:16:42 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110678786
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Cupcakes met pootjes zeker :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_110678802
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Snel, sla ze dood!
Ja doei.
  maandag 23 april 2012 @ 16:17:14 #293
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110678806
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110678818
Ik was ook mijn boterhammen vergeten. :+. Halfje volkoren en voorgesneden plakken kaas bij de supermarkt gehaald.

Prob, sterkte. :*. Liefdesverdriet is klote.

Coco, yay! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 23 april 2012 @ 16:17:29 #295
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110678819
Woeps, dat is te groot :D.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110678831
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cupcakes met pootjes zeker :o.
In mijn oven zou dat best nog wel eens kunnen _O-
  maandag 23 april 2012 @ 16:17:52 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110678834
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:17 schreef Sjaapje het volgende:
Woeps, dat is te groot :D.
Haal de komkommer er sws maar uit want dat is geen groente :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110678866
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haal de komkommer er sws maar uit want dat is geen groente :P.
Tomaten ook niet.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 16:19:26 #299
70532 loveli
N
pi_110678907
En selderij is smerig.
crap in = crap out
  maandag 23 april 2012 @ 16:20:17 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110678937