ik vind je lijstjes maar weinig, als ik heel eerlijk ben, XM. Ik heb weinig verstand van lowcarben, maar dit lijkt echt heel weinig.quote:Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Prob!
Week 2, dag 8!
Planning:
O: h.k.-pannenkoek (2)
L: salade met gerookte kip + gekookt eitje (2)
T: kaas, cabernossi (<1)
D: gehakt met champignonroerbakgroente, bak witlofsalade (4)
T: wat crème fraîche (1)
Vanavond weekplanning rest vd week maken, want morgen weer boodschappentijd.
Ik heb zo'n voorgevoel dat ik het na deze week al behoorlijk zat ben. Deze week en volgende week ook 2 lastige momenten: zaterdag etentje met familie van Duvel en maandag Koninginnedag met vrienden. Misschien sta ik me maandag 1 glas witte wijn toe ofzo.
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww ProbAltijd kut denk ik zo, ook al zag je de bui al hangen. Even die afspraak van vandaag acen, daar haal je misschien weer wat voldoening uit
[..]
Like a boss!Met een katje, bijna!
Meet bij V1z0R!
Ik denk dat ik een Nallie ga doen de komende dagen: netjes eten om de buik te appeaaasen! Had vanochtend namelijk nog steeds lichte buikpijn. Zat wel al om 8 uur op kantoor, want met alleen buikpijn kan ik best prima werken en volgens mij is het koortsige er wel af intussen![]()
Denk er zelfs aan om af en toe maar weer eens een rondje te rennen, om te testen of mijn achterpootje dat trekt![]()
</lief dagboek>
Hoe was je tripje Perr?quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Wat heb ik gemist? Zie dat Billy een knuffel nodig heeft
XM hoe gaat het me je low-carb? Kan je echt overleven op dit lijstje van vandaag?
Planning:
O: peer, banaan, appel
T: mini paprika & komkommer, cappucchino
L: 2 boterhammen + grote salade of met soep
T: 300 ml hv yoghurt met druiven
B: 40 minuten fietsen
D: huevos con patatas(oftewel ei gebakken op 2 aardappels), eventueel nog een kom spinazie voor de groenten
S: Evy les 10 (nog een keer, eigenlijk les 11 maar een week niet gelopen wegens ziek zijn
T: een jodekoek en een thee
Nee hoor, gewoon eierenquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Huevos zijn toch ballen in het SpaansTengo las huevos grandes!
Gangbaarder is eierenquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Eieren..quote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Eierenquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind je lijstjes maar weinig, als ik heel eerlijk ben, XM. Ik heb weinig verstand van lowcarben, maar dit lijkt echt heel weinig.
Ik zou voor de soep gaan als lunch Jagär. Heb ook het idee dat het anders wel vrij zwaar wordt.quote:Op maandag 23 april 2012 09:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn planning:
O: havermout met aardbeien
T: appel
L: of spinazielasagna, of soep, met daarnaast wortels en hummus.
T: sperciebonen
T: gekookt eitje
D: champignonnen risotto.
T: nog wat fruit met yoghurt
Ik zit te twijfelen over de L. heb lasagna bij me, maar denk dat ik dat tot morgen laat. het is wel heel veel samen met de risotto voor D!
quote:Op maandag 23 april 2012 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik heb m'n werk thuis laten liggen, en ik zit op m'n werk. Fijn effectief.
Mn huis staat vol met dozen en mn hoofd zit vol stressquote:Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
[..]Kort maar leuk! Hoe is het met je verhuizing?
Oei! Nou succes dan maarquote:Op maandag 23 april 2012 09:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mn huis staat vol met dozen en mn hoofd zit vol stress
Verder goed hoor, nog een weekje!
Zadie Smith is fijn!
Zijn dit niet érg weinig carbs? Dat je onder de 20 'moet' blijven, wil niet zeggen dat het verstandig is om er zo ruim onder te gaan zitten (nog geen 10). Maar ik heb niet zoveel verstand van low carb.quote:Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:
O: h.k.-pannenkoek (2)
L: salade met gerookte kip + gekookt eitje (2)
T: kaas, cabernossi (<1)
D: gehakt met champignonroerbakgroente, bak witlofsalade (4)
T: wat crème fraîche (1)
Nou ik ga dinsdag overdag verhuizen en verven en woensdag afmaken, maar de normale mensen werken dan gewoon denk ikquote:Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oei! Nou succes dan maarAls er nog gesjouwd moet worden hoor ik het wel
had ook nog IQ84 van Murakami gekocht & een Spaans kookboek, alleen is de baggage van vriendje waar dit inzat verdwenen
Haha ja, ik dacht al, nou V1z, volgens mij zijn het eierenquote:Op maandag 23 april 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
Todos hablamos el espanjol muy bien aki.
Trouwens maria, ik lees nu een boek van Zadie Smith (over schoonheid) > ik moest aan jou denken! Goed boek wel.
Vanwege dat eerstequote:Op maandag 23 april 2012 09:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha ja, ik dacht al, nou V1z, volgens mij zijn het eieren![]()
Zadie Smith![]()
Moest je aan mij denken ivm het feit dat ik haar aan alles en iedereen aanraad of vanwege iets anders?
Zelf vind ik White Teeth wel toffer dan On Beauty!
En bedankt hequote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ik ga dinsdag overdag verhuizen en verven en woensdag afmaken, maar de normale mensen werken dan gewoon denk ik
Nou je bent welkom danquote:
Had ik ook met White Teeth hoor! Maar uiteindelijk kom je er wel in!quote:Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vanwege dat eerste![]()
White Teeth heb ik inderdaad ook maar daar kwam ik niet doorheen, misschien omdat ik die in het Engels heb? Maar zelfs nu in het Nederlands vind ik het op de e.o.a. manier "lastig te lezen"; soms gebruikt ze echt een soort van spreektaal, is het onduidelijk wie wat zegt in de dialogen, veel "indirect" duidelijk maken enzo. Je moet wel geconcentreerd blijven, zeg maar. Ik geef White Teeth over een tijdje nog wel een kans.
Ja, Zadie Smith schrijft (vooral in White Teeth!) vaak nogal als een soort rollercoaster en een metaforenfeestjequote:Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vanwege dat eerste![]()
White Teeth heb ik inderdaad ook maar daar kwam ik niet doorheen, misschien omdat ik die in het Engels heb? Maar zelfs nu in het Nederlands vind ik het op de e.o.a. manier "lastig te lezen"; soms gebruikt ze echt een soort van spreektaal, is het onduidelijk wie wat zegt in de dialogen, veel "indirect" duidelijk maken enzo. Je moet wel geconcentreerd blijven, zeg maar. Ik geef White Teeth over een tijdje nog wel een kans.
En toffe hakken blijven dragenquote:
quote:
Wat er staat is lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 09:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ml, zo'n vermoeden had ik al hoorMaar ik heb wel vaker semi-grootse plannen
![]()
Heb overigens wel weer bijna een weekmenuutje rond, moet alleen woensdag nog! Uit mn hoofd:
Maandag: gegrilde zalm (vergeten uit de vriezer te halen dus kijken of het nog lukt) met haricot verts
Dinsdag: gekarameliseerde kip uit de oven met salade
Woensdag: ?
Donderdag: wraps met avocado-ei-spinazie-salade OF brood met geitenkaas/spinazie/honing/pijnboompitjes
Vrijdag: ehh even vergetenStaat thuis in mn docje iig
Zaterdag: bij een verjaardag
Zondag: pannenkoeken (maar misschien ook niet![]()
)
Goeiemorgen, Mo!
V1z, oe, ga zo kijkenBlije dingen op mijn wall
En ik zal mezelf nooit uitnodigen heur, ben ik veeeel te goed voor opgevoed
![]()
"quote:Op maandag 23 april 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Denk dat het omdat het een mannenomgeving is met 1 sympathieke vrouw wel kan meevallen. Als je "die bitch" of "dat wijf" genoemd wordt, zit je minder goed.
Nice!quote:Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ plaatje in de OP
volgens mij doe ik het wel goed hiero, collega kwam terug uit Scandinavie en die wist te vertellen dat ik andere dingen ga doen binnen de toko. De samenvatting is dat ik mijn collega voorbijstreef en hij werkt hier 3,5 jaar langer dan mij. GWD
En ik ben blij dat ik geen manager ben, want dit is natuurlijk een shit storm in the making.
toffe site he!quote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee.... ik zit op de site van David Lebovitz te kijken.
Nu wil ik bakken.
Ik geloof dat ik daar de komende twee weken nog even wegblijf van die sitequote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee.... ik zit op de site van David Lebovitz te kijken.
Nu wil ik bakken.
Ik wil je graag even prijzen om je ruggegraat:quote:Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar de komende twee weken nog even wegblijf van die site.
Goed zo, Aurum!quote:Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ plaatje in de OP
volgens mij doe ik het wel goed hiero, collega kwam terug uit Scandinavie en die wist te vertellen dat ik andere dingen ga doen binnen de toko. De samenvatting is dat ik mijn collega voorbijstreef en hij werkt hier 3,5 jaar langer dan mij. GWD
En ik ben blij dat ik geen manager ben, want dit is natuurlijk een shit storm in the making.
Die heeft 't soms best moeilijk hoor, maar heb nog niet 1x gezondigdquote:Op maandag 23 april 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil je graag even prijzen om je ruggegraat:
Haha ^^ hier ook woensdag vrij!quote:
Ik heb mn T al opquote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Massaal aan de fast & feast!
Ik niet overigens, ik zit gewoon nog propvol van mn ontbijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks shoppenEns kijken of ik mijn garderobe kan uitbreiden met kleurtjes voor op mijn beige broek
O: kwark met muesli, druiven en kiwi
L: twee boterhammen rosbief/komkommer, boterham pindakaas, glas sojamelk
T: eat natural reep, cherrytomaatjes, wortels
D: beef teriyaki met rijst en groente
S: uurtje xco, half uurtje benen
T: kwark, whey
Karma.quote:Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef Mixende_match het volgende:
O: Ontbijtkoekjes, want te laat, lekke band, scooter pakken, te laat weg, bus gemist.. Grr.
Als het rustig is kun je best wat doen. Zou niet de hele winkel opruimen, maar gewoon zoveel dat je je niet ergert.quote:O, en dillema. Sta dus in een ander filliaal, alleen. Het is hier een beetje een rommeltje. Mijn handen jeuken, want ik wil opruimen, opruimen en nog een opruimen... Maar komt dat niet een beetje raar over als ik heel de winkel opruim & schoonmaak? (ik sta hier eigenlijk nooit)
quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Massaal aan de fast & feast!
Ik niet overigens, ik zit gewoon nog propvol van mn ontbijt.
Karma door ontbijtkoekjesquote:Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Karma.
[..]
Als het rustig is kun je best wat doen. Zou niet de hele winkel opruimen, maar gewoon zoveel dat je je niet ergert.
Op de vaatwasser...quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
En volgens mij heb ik mn dressing op het aanrecht laten staan.
Dat wordt een saaie salade.
Kudt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Neequote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Je hebt het wel vaker gezegd, maar er is totaal geen winkel in de buurt? Of kantine/archiefkast waar ze zakjes mosterd en een fles olie hebben die je kunt snatchen?
Edit:![]()
Nou, niet in de buurt. Kleine tien minuten rijden met de auto. In de buurt is er echt nada.quote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Je hebt het wel vaker gezegd, maar er is totaal geen winkel in de buurt? Of kantine/archiefkast waar ze zakjes mosterd en een fles olie hebben die je kunt snatchen?
Edit:![]()
Wat loveli zegtquote:
Die verkopen geen hele of halve broden, maar alleen voorverpakte broodjes/croissantjes/e.d.quote:Maar Vik je reist toch met de trein, dan is er toch altijd een AH to go enzo als je een keer iets vergeten bent?
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.quote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, niet in de buurt. Kleine tien minuten rijden met de auto. In de buurt is er echt nada.
Betaald parkerenquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.
Oh, die kende ik ook nog niet. Zat al te bedenken waar ze allemaal naartoe zou kunnenquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.
Die is nog dichterbij dan de Amsterdamsestraat hemelsbreed.quote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Betaald parkerenIk ga naar die richting Wassenaar, daar kan ik mn auto gewoon neerflikkeren.
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!quote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat loveli zegt.
[..]
Die verkopen geen hele of halve broden, maar alleen voorverpakte broodjes/croissantjes/e.d.
Ik haal straks wel een broodje bij Déli France.
Shoppen op standquote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Betaald parkerenIk ga naar die richting Wassenaar, daar kan ik mn auto gewoon neerflikkeren.
Dat, en yoghurt/ vers fruit/ plakjes kaas/ham etc. Als je echt niets hebt is dat een prima oplossing.quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!
Nooit gezien. Nou ja, iets voor de volgende keer. Zou nu weinig uitgemaakt hebben, want ik kwam er pas in de trein naar Hsum achterquote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!
Op Hsum verkopen ze t ookquote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit gezien. Nou ja, iets voor de volgende keer. Zou nu weinig uitgemaakt hebben, want ik kwam er pas in de trein naar Hsum achter.
Richting, niet ínquote:
Hè bah, da's niet leuk.quote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Vriendin kwam niet opdagen en reageerde niet op telefoon
dus die heeft zich of verslapen of was 't helemaal vergeten.
Dus weer thuis, voor niets door de regen gefietst!
2 rode paprika's, 2 gele paprika's, 2 rode uien, sperciebonen, champignonsquote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hè bah, da's niet leuk.
Maar, nu je er toch bent.Jij maakt toch vaak fajitas hè? Wat doe je daar allemaal in? Want ik heb dat oorspronkelijke recept van Ainsley maar dat vind ik eigenlijk wel wat erg karig.
Ha, dat klinkt een stuk beter! Kan wel wat veggies gebruiken. Thanks!quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
2 rode paprika's, 2 gele paprika's, 2 rode uien, sperciebonen, champignons
En soms broccoli in plaats van sperciebonen, of allebei. In ieder geval véél groente
Wel hoor!quote:
Naah, volgens mij kan ik met iedereen wel door 1 deurquote:Op maandag 23 april 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Denk dat het omdat het een mannenomgeving is met 1 sympathieke vrouw wel kan meevallen. Als je "die bitch" of "dat wijf" genoemd wordt, zit je minder goed.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over 1,5 uur heb ik de 12-weken echo met nekplooimeting enzo. Ik ben echt heel erg zenuwachtig, de hele dag al misselijk en krijg geen hap door mn keel
Oh, en dit:
[ afbeelding ]
Ik zag het.quote:
Ik dacht de mannen gaan in de aanval voor hun alfa plek op de apenrots, maar t bleef uitquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 12:31 schreef ElDinosaur het volgende:
V1z0R is veul te groot om aan te vallen joh.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:34 schreef Nallie het volgende:
[..]en de oudste aap op de rots, dus ik snap wel dat je je inhoudt hoor.
Gaat lekker met quoten hequote:
Dan kan je t nageslacht en nootjes en fruit wel op je buik schrijvenquote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Pas maar op, Nallie! Slinger zo m'n poep naar je hoofd!
Jaquote:Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, goed bezig Nallie!
Ik ben mijn stem kwijt. En ik heb geen zin. En het is pas maandag!![]()
Is komend weekend 3 keer uit eten gaan erg overdreven eigenlijk?
Leuk toch?! Als t kan, waarom nietquote:Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is komend weekend 3 keer uit eten gaan erg overdreven eigenlijk?![]()
Ja. Kook gewoon voor 'em.quote:Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is komend weekend 3 keer uit eten gaan erg overdreven eigenlijk?![]()
en Joran mag na z'n straf in Peru mogelijk nog een straf in de VS uitzitten, whahaquote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, Rutte gaat z'n ontslag indienen!
Ow, ik maak me nog niet eens zorgen om de calorieen eigenlijk. Vrijdag wordt het veganistisch, zaterdag evt. in de kroeg en zondag sushi.quote:Op maandag 23 april 2012 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig heb je weer een flink sportschema.
Owja, ik ging indruk proberen te maken.quote:
Leuk!quote:Op maandag 23 april 2012 12:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, ik ging indruk proberen te maken.
Alhoewel er hard wordt gewerkt om indruk op mij te maken.
Nope, zit nu lekker aan de melkquote:Op maandag 23 april 2012 12:52 schreef Mini. het volgende:
Viz, ben jij eigenlijk alweer begonnen met koffie drinken?
* Mini. zit as we speak aan een latte.
Wel zelfgemaakt, met fatsoenlijke koffie. Gistermiddag ook een cappuccino gehad, omdat we naar DE gingen en ik het gewoon zonde vond om daar thee te gaan drinken. Ik vind dat ik wel lang genoeg cold turkey ben gegaan, eentje per dag mag wel weer, zolang het voor de lekker is i.p.v. voor de cafeïneverslaving.
Goed zeg!quote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope, zit nu lekker aan de melk
Bij An wel wat cola'tjes gehad
quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
*verlangend kijkt naar de laatste T van Perr.
Ik nietquote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
*verlangend kijkt naar de laatste T van Perr.
Pimpen met honing en walnotenquote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik heb net een broodje brie op. Die broodjes van Déli France zijn maar bagger: veel te duur voor wat je krijgt. Je krijgt bij Bakker Bart meer waar voor je geld!
Voor een volgende keer eens googlen of Hsum ook een Bakker Bart heeft, fiets ik wel even richting het centrum.
Gek genoeg helemaal geen moeite meequote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Goed zeg!
Ik had ook al wel aardig wat thee en cola gehad, anders had ik het eerste weekend (congres) niet eens overleefd.Maar merk je ook verschil? Ik heb wel het idee dat ik nu 's ochtends fitter ben.
echt niet, bastongekoeken zijn 10x beter!quote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Perruche het volgende:
Vik hoezo lust je geen jodekoek? Superlekker man, beter dan bastogne.
Veel te hardquote:Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt niet, bastongekoeken zijn 10x beter!
Bastognes zijn lekkerder, maar ik ben sowieso niet zo'n koekjes-/koekeneterquote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Perruche het volgende:
Vik hoezo lust je geen jodekoek? Superlekker man, beter dan bastogne.
Oh da's ook fijn.quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gek genoeg helemaal geen moeite meeik val veel sneller in slaap!
Ik eigenlijk ook niet. Ging iets halen voor familie van vriendje in de supermercado en toen zag ik dat staan, omnomnom!quote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bastognes zijn lekkerder, maar ik ben sowieso niet zo'n koekjes-/koekeneter.
Oeh spritsquote:
Wat zijn bastongekoeken?quote:Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt niet, bastongekoeken zijn 10x beter!
Ik klaag nietquote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh da's ook fijn.Geslaagd experiment dus!
Nou, je eet al snel 200 gr, dus dat is al 9. En dat tikt rap aan als je maar 20 mag per dagquote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef Perruche het volgende:
Bokkepoten
XM, kwark mag toch wel? Is toch maar iets van 4.5 kh per 100 gr?
Zitten in kwark veel koolhydraten dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jawel, maar ik merk dat de eieren, kaas en salade me al lichtelijk beginnen te vervelen. Mis echt wel mn kwark en brood merk ik.
Tof! Goeie verrassing lijkt mequote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga donderdag met mijn lief naar Cirque du Soleil en hij weet nog van niks![]()
Ik hoop dat 'ie niet meeleestquote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga donderdag met mijn lief naar Cirque du Soleil en hij weet nog van niks![]()
En is wel lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
XM, huttenkase ipv kwark? Dat heeft toch ook nauwelijks carbs?
Dat gaat al door de pannenkoekjes en vind ik zo 'los' echt smerigquote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
XM, huttenkase ipv kwark? Dat heeft toch ook nauwelijks carbs?
Neh! Hij is hard aan het werk!quote:
Geloof dat mijn discipline ook wel prima is, gezien afgelopen week en het lekkers dat onder mn neus langs is gegaan, maar ik houd wel echt van brood. Zou liever brood dan warme maaltijd eten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Brood kan me echt gestolen worden gewoon, maar ik fiets puur op mind rustig een rondje mee met de Mr dus vermoed dat ik gewoon een sterke discipline heb.
Wat deed hij/zij dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neh! Hij is hard aan het werk!
Vanmorgen trouwens collega meegemaakt die een paniekaanval had, holy moly wist niet wat ik meemaakte
oeh, bokkepoten...quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Sprits, bastogne, jodenkoek
Bokkepoten zul je bedoelen!
[..]
Ik klaag nietEn vind zelf ook dat m'n mond frisser aandoet!
Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ookquote:
Oi, dat is heel creepy.quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neh! Hij is hard aan het werk!
Vanmorgen trouwens collega meegemaakt die een paniekaanval had, holy moly wist niet wat ik meemaakte
Gillen alsof ze mishandeld werd, huilen, rondslaan met armen. Iig allemaal dingen die ik niet verwachtte. Schijnt ze wel vaker te hebbenquote:
Je bent heel goed bezigquote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geloof dat mijn discipline ook wel prima is, gezien afgelopen week en het lekkers dat onder mn neus langs is gegaan, maar ik houd wel echt van brood. Zou liever brood dan warme maaltijd eten.
Dat is ook wel echt iets wat je een paar keer moet horen om het echt te waarderen. Ik vind hem supertof, vooral Us and Them en Brain Damage/Eclipse.quote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:
Ik zit nu naar 'een van de beste albums ooit' te luisteren, The dark side of the moon van Pink Floyd. Dit hebben mijn ouders me nooit laten horen. Maar het begin van het album vind ik mwah... Maar na het nummer great gig in the sky vind het al iets beter worden.
Wowquote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Gillen alsof ze mishandeld werd, huilen, rondslaan met armen. Iig allemaal dingen die ik niet verwachtte. Schijnt ze wel vaker te hebbenLijkt me erg lastig, wordt ook snel een vicieuze cirkel denk ik.
Heeft vaak met stress te maken helaas.quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Gillen alsof ze mishandeld werd, huilen, rondslaan met armen. Iig allemaal dingen die ik niet verwachtte. Schijnt ze wel vaker te hebbenLijkt me erg lastig, wordt ook snel een vicieuze cirkel denk ik.
Ik heb het wel eens gegeten als broodbeleg tijdens een flink crashdieet een paar jaar geleden. Niet te nassen die bende.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ook.
Je moet er ook gewoon wat kruiden doorheen gooien. Peterselie of bieslook ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ook.
Collega heeft haar letterlijk opgepakt, in zijn armen getild en haar naar kantoor gebracht en haar daar gekalmeerd.quote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow
Ik heb mijn ex-schoonzusje wel eens te logeren gehad dat ze een paniekaanval had, maar dat hield in dat ze lag te bibberen en niet in slaap kon komen. Da's wel even andere koek
Hoe is ze gekalmeerd uiteindelijk?
Huu, dat klinkt dan wel weer viesquote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
huttenkase kan je trouwens glad krijgen door de staafmixer erop te zetten
Heb ik niet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
huttenkase kan je trouwens glad krijgen door de staafmixer erop te zetten
Niksquote:Op maandag 23 april 2012 13:21 schreef the85mc het volgende:
Middag slankies!
Dat is mooi klote, proba..
En V1z, geen last van afkickverschijnselen? Zoals XM nu wel heeftBinnenkort sta je kruimels te snuiven haha.. Ben behoorlijk geminderd in koffie, drink er rond 11 uur 1 of 2 bakjes en meestal net an het eten. Ik ben van kwantiteit naar kwaliteit gegaan, ik haal ook nooit meer automatenkoffie..
Mijn thuiszorgcliënt en zijn buurvrouw zijn allebei maatschappelijk werkers geweest, en bieden af en toe onderdak of een helpende hand aan een verslaafde jongen. Die jongen steelt behoorlijk, en de politie was nu blijkbaar dringend naar m op zoek.quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:
LadyBlack, nu ben ik wel benieuwd wat voor toko jij werkt!
Hier is niets spannends.
Niet?!quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Jee, LB. Dat is zeker lomp. Bij niet-gehandicapten doen ze dat vast niet zo hardhandig.
Doe je nog steeds thuiszorg naast je andere baan? Of heb ik iets gemist en is je contract daar afgelopen?
Nou ja, ik kan me voorstellen dat ze iemand die gewoon stevig staat minder snel aan de kant duwen (en het dus eerst wat 'vriendelijker' proberen) dan iemand die toch geen lichamelijk verzet kan bieden...quote:
Als je met vriendelijk een gummiknuppel tegen je knie bedoelt welquote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat ze iemand die gewoon stevig staat minder snel aan de kant duwen (en het dus eerst wat 'vriendelijker' proberen) dan iemand die toch geen lichamelijk verzet kan bieden...
Ervaring?quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je met vriendelijk een gummiknuppel tegen je knie bedoelt wel
Ik heb deze cliënt nog naast mn andere baanquote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Jee, LB. Dat is zeker lomp. Bij niet-gehandicapten doen ze dat vast niet zo hardhandig.
Doe je nog steeds thuiszorg naast je andere baan? Of heb ik iets gemist en is je contract daar afgelopen?
Outchquote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je met vriendelijk een gummiknuppel tegen je knie bedoelt wel
quote:Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb deze cliënt nog naast mn andere baan
Maat van me, maar was erbij.quote:
Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...quote:
Dan nog vind ik dat politieagenten de gummiknuppels zo lang mogelijk uit moeten stellenquote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maat van me, maar was erbij.
Zei nog dat 'ie z'n mond moest houden en gewoon aan de kant gaan
[..]
Vindt de politie dan weer van mensen die opzettelijk hun werk proberen te hinderen...
Rommelmarktjes afstruinenquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Wat is trouwens leuk om te doen op koninginnedag? Iemand een idee? Overdag, liefst buiten...
Een stedentripje plannen. Parijs ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Iets op het water, bootje in een gracht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Weg uit Amsterdamquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Behalve de vrijmarkt en op terrasjes zitten met muziek enzo?
Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets op het water, bootje in een gracht.
Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
Eerste reactie bij een Duitse agent: Braaf bevelen opvolgen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou zien Duitse agenten er ook wel wat afschrikwekkender uit dan Nederlandse agenten...
Of eigenlijk ziet iedere agent er afschrikwekkender uit dan een Nederlandse agentvooral als ze op de fiets zitten...
Ik vond vorig jaar Haarlem echt heel leuk! Geen toeristen, optredens verzorgd door het poppodium daar maar niet heel massaalquote:Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, is er ergens in de buurt van amsterdam nog iets van een leuk optreden ofzo?
Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaatquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets op het water, bootje in een gracht.
Ben voor respecteren van politie. Zo'n beetje als in Duitsland, dat ze zich geen zorgen hoeven te maken als ze gezag afdwingen. Snap niet helemaal waarom 'men' tegen dep politie gedraagt als een 3-jarige in de peuterpuberteit tegen z'n moeder.
Lijkt mij heel normaal dat iemand net als de rest behandeld wordt, ongeacht of hij in een rolstoel zit of niet...quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Was dat eenzelfde soort situatie dan Viz? Iemand in een rolstoel is "weerloos". Lijkt me een heel ander verhaal dan dat er bijv. iemand in een dronken bui wil vechten, ofzo.
Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaattoch nergens op?
En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
Ja maar... ja maar... sinds wanneer zijn zij verantwoordelijk voor boetebedragen? Een politieagent heeft gewoon een baan met regels waaraan hij zich moet houden. En ik ben het met je eens dat sommige dingen krom zijn, maar dat de boute op een fiscaal misdrijf te laag is is geen reden voor mij om door rood te rijden. Wat ik vrij vaak doe. En nog nooit voor beboet ben. En als ik ervoor beboet zou worden, zou ik het ook oneerlijk vinden omdat andere dingen minder bestraft worden.quote:Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebrek aan gezag door hun eigen gedrag komt. Als ze zich nou eens normaal zouden opstellen dan zou het wel verbeteren. Maar door allerlei onzin boetes te geven krijgen steeds meer mensen een hekel aan de politie. En de echte criminaliteit pakken ze nauwelijks aan. Als je iemand in elkaar slaat krijg je een lagere boete dan wanneer je een keer te snel rijdt. Dat slaattoch nergens op?
quote:En voor koninginnedag: vorig jaar met vrienden op een boot in Amsterdam was geweldig mooi! Mooiste koninginnedag ooit!
Snel rijden kan gevaarlijk zijn, zeker. Maar als ze gevaarlijke situaties willen aanpakken, laten ze dan gaan flitsen bij scholen, winkelstraten, in drukke gebieden. Daar zou ik ook alle begrip voor hebben, daar is het ook ronduit asociaal als je hard rijdt.quote:Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.
Boefje!quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef the85mc het volgende:
Ik heb teveel onzin boetes gehad om daar nog vertrouwen in te hebben..
Nou dat valt dus erg mee. Ok, ik ben misschien niet de braafste burger, maar ik ga ook zeker geen problemen opzoeken. Ik ben juist degene die ruzies probeert te sussen bij uitgaan.. Heb in mijn hele leven 1 klap uitgedeeld en dat was toen een vriendin van me werd aangerand..quote:
^^quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook de hele boel bij elkaar gevloekt toen ik 150 euro moest betalen voor door rood rijden, maar dat wil niet zeggen dat het een onzinboete is.
Hoe moeilijk is het om te stoppen voor rood, of je aan de maximumsnelheid te houden? Niet moeilijk, dus moet je ook niet piepen als je gestraft wordt voor overtreding van die regels.
Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?
En ik heb wel een boot maar die is niet zo geschikt voor koninginnedag.
Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hardquote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.
Niet dat ik weet hoor?! Sloepjes dan. Ik heb ook een boot, maar ik vind niet dat ik goed genoeg kan varen om me op koninginnendag in de drukte te begeven...quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?
En ik heb wel een boot maar die is niet zo geschikt voor koninginnedag.
Dat klinkt best wel viesquote:Op maandag 23 april 2012 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, 85mc heeft een spookboete gehad van een nep-polizei-meneer!![]()
Ik heb een heul groene smoothie, met spinazie, tomaat, wortel, komkommer, peer en sinaasappel!
Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zienquote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hard
Het is echt een vet zware motor, geen idee hoeveel cilinder ik heb hem niet gebouwdquote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zien
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderenquote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Je kan bepaalde regels / wetten onzin vinden, maar als je ze willens en wetens overtreedt, weet je ook dat je een boete kan verwachten.
Wauw, dat is wel lang ja!quote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer vrij geweest,dus volgens mij ben ik er wel aan toe
Ja ok, dat kan. Maar 160 km/h rijd je niet 'even' te hard. Tenminste, ik niet. En mijn auto al helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen.
Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag. Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
True, maar het is wel flauw om ook een boete te krijgen als je maar 10 km boven de maximaal toegestane snelheid zit. En dat dan ook maar een minuut ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 15:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan. Maar 160 km/h rijd je niet 'even' te hard. Tenminste, ik niet. En mijn auto al helemaal niet.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai! Net terug van de echo, alles zag er prima uit!
Officieel nog even wachten op de uitslag van het bloedonderzoek, maar volgens de gyn moet het heel raar lopen wil daar nog iets raars uitkomen. Uitgerekende datum is nu 8 november.
Goed opletten dan. Ik weet dat het per auto kan verschillen, maar mijn km-teller wijkt ongeveer 7 km af. Vorige zelfs 9 a 10. Dan rijdt je dus op je teller al 23 km (want altijd 3 km compensatie) harder dan is toegestaan...quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.infopolitie.nl(...)iew&id=767&Itemid=31
Vanaf 57 euro voor 10 km/u te hard. Tikt lekker aan als je dat te vaak doet.
Jeej, wat fijn!quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Officieel nog even wachten op de uitslag van het bloedonderzoek, maar volgens de gyn moet het heel raar lopen wil daar nog iets raars uitkomen. Uitgerekende datum is nu 8 november.
Laat ik het zo zeggen, bij 37 km te hard binnen de BK krijg je meer spanning voor je geldquote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.infopolitie.nl(...)iew&id=767&Itemid=31
Vanaf 57 euro voor 10 km/u te hard. Tikt lekker aan als je dat te vaak doet.
Nee, dat is standaard bij de prenatale screening (dus nekplooimeting & bloed --> blijkbaar zijn bepaalde eiwitten e.d. meer/minder aanwezig in het bloed als het kind een chromosonale afwijking heeft).quote:Op maandag 23 april 2012 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was het bloedonderzoek ivm dat het de vorige keer mis is gegaan? (sorry, niet bijgelezen)
Ah. Fijn dat alles goed is!!quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, dat is standaard bij de prenatale screening (dus nekplooimeting & bloed --> blijkbaar zijn bepaalde eiwitten e.d. meer/minder aanwezig in het bloed als het kind een chromosonale afwijking heeft).
In Den Haag moet je naar de Fred!quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen.
Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag. Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel lang ja!
Ga je ook nog op vakantie?
Goed om te horen! Hoeveel weken nog?quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tellen tot 8 november?quote:Op maandag 23 april 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goed om te horen! Hoeveel weken nog?
Dat is vrij eenvoudig. Ze heeft de 12 weken echo gehad en de zwangerschapsduur is 40 weken.quote:Op maandag 23 april 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goed om te horen! Hoeveel weken nog?
Ik wou het net zeggen, ineens een flinke donderslag!quote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, er hangt weer een onweersbui recht boven Groningen!
Net nu ik boodschappen wilde gaan doenwant mn melk is op dus nu kan ik geen cappuccino maken
Ze zegt ook nog wanneer ze uitgerekend is, maar jouw methode is eenvoudigerquote:Op maandag 23 april 2012 15:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig. Ze heeft de 12 weken echo gehad en de zwangerschapsduur is 40 weken.
You do the math, dit moet zelfs XM nog kunnen!
Maar je hoeft niet perse 12 weken zwanger te zijn om de 12-weken echo te krijgenquote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zegt ook nog wanneer ze uitgerekend is, maar jouw methode is eenvoudiger.
quote:O: Kwark met muesli
L: Kom soep
T: 3 boterhammen met kruidenkaas en filet de saxe. Helft van kilozak groenten.
T: Appel + pompelmoes met kwark en een beetje muesli
T: Rest van mijn kilozak groenten
D (om 21u30): Spinaziesalade (Ui, erwtjes, look, spinazie, klein beetje rozijnen, geroosterde pijnboompitten en wat parmezaanse kaas)
S: Intervaltraining (5 min snel, 2 min traag 5*)
Goh, niet op de exacte datum inderdaad. Maar ze zitten er vaak toch echt wel rond. En soms gaat het berekenen fout, en dan heb je heel dikke 34-er wekeners of hele kleine voldragen babies...quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, hoeveel kinderen worden er nu helemaal geboren op de uitgerekende datum?![]()
Dat zijn er bijzonder weinig.
Komt nog eens bij dat ze die zwangerschapstermijn bepalen aan de hand van gemiddelden en aan de hand van de datum van het begin van je laatste menstruatie.
waarom weet ik dit?!
Netjes!quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef Sjaapje het volgende:
Trouwens commentaar op mijn lijstje?
[..]
Ik werd precies op de uitgerekende datum geborenquote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, hoeveel kinderen worden er nu helemaal geboren op de uitgerekende datum?![]()
Dat zijn er bijzonder weinig.
Juist! Ik was mijn kwark met vanille alpro soya yogurt vergeten.quote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Netjes!
Misschien nog wat na je S? Bouwstofjes voor herstel...
Cupcakes met pootjes zekerquote:Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef Sarabi het volgende:
en toen stonden er cupcakes in de oven....oops
Snel, sla ze dood!quote:Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef Sarabi het volgende:
en toen stonden er cupcakes in de oven....oops
Tomaten ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haal de komkommer er sws maar uit want dat is geen groente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |