Ow, ik maak me nog niet eens zorgen om de calorieen eigenlijk. Vrijdag wordt het veganistisch, zaterdag evt. in de kroeg en zondag sushi.quote:Op maandag 23 april 2012 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig heb je weer een flink sportschema.
Owja, ik ging indruk proberen te maken.quote:
Leuk!quote:Op maandag 23 april 2012 12:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, ik ging indruk proberen te maken.
Alhoewel er hard wordt gewerkt om indruk op mij te maken.
Nope, zit nu lekker aan de melkquote:Op maandag 23 april 2012 12:52 schreef Mini. het volgende:
Viz, ben jij eigenlijk alweer begonnen met koffie drinken?
* Mini. zit as we speak aan een latte.
Wel zelfgemaakt, met fatsoenlijke koffie. Gistermiddag ook een cappuccino gehad, omdat we naar DE gingen en ik het gewoon zonde vond om daar thee te gaan drinken. Ik vind dat ik wel lang genoeg cold turkey ben gegaan, eentje per dag mag wel weer, zolang het voor de lekker is i.p.v. voor de cafeīneverslaving.
Goed zeg!quote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope, zit nu lekker aan de melk
Bij An wel wat cola'tjes gehad
quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
*verlangend kijkt naar de laatste T van Perr.
Ik nietquote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
*verlangend kijkt naar de laatste T van Perr.
Pimpen met honing en walnotenquote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik heb net een broodje brie op. Die broodjes van Déli France zijn maar bagger: veel te duur voor wat je krijgt. Je krijgt bij Bakker Bart meer waar voor je geld!
Voor een volgende keer eens googlen of Hsum ook een Bakker Bart heeft, fiets ik wel even richting het centrum.
Gek genoeg helemaal geen moeite meequote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Goed zeg!
Ik had ook al wel aardig wat thee en cola gehad, anders had ik het eerste weekend (congres) niet eens overleefd.Maar merk je ook verschil? Ik heb wel het idee dat ik nu 's ochtends fitter ben.
echt niet, bastongekoeken zijn 10x beter!quote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Perruche het volgende:
Vik hoezo lust je geen jodekoek? Superlekker man, beter dan bastogne.
Veel te hardquote:Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt niet, bastongekoeken zijn 10x beter!
Bastognes zijn lekkerder, maar ik ben sowieso niet zo'n koekjes-/koekeneterquote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Perruche het volgende:
Vik hoezo lust je geen jodekoek? Superlekker man, beter dan bastogne.
Oh da's ook fijn.quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gek genoeg helemaal geen moeite meeik val veel sneller in slaap!
Ik eigenlijk ook niet. Ging iets halen voor familie van vriendje in de supermercado en toen zag ik dat staan, omnomnom!quote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bastognes zijn lekkerder, maar ik ben sowieso niet zo'n koekjes-/koekeneter.
Oeh spritsquote:
Wat zijn bastongekoeken?quote:Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt niet, bastongekoeken zijn 10x beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |