Sterktequote:Op maandag 23 april 2012 01:27 schreef Probability het volgende:
En ik heb al enorme buikpijn omdat ik koekjes heb gegeten vandaag enz dus dat doe ik maar niet van dat ijs.
Of buikpijn door het hele gebeuren moest net ook overgeven van het hoesten, wel fijn dat mijn lichaam er alvast heel erg op reageert.
Ik verkeer nog een beetje in de ontkenning geloof ik.
Ik weet het, maar het is natuurlijk ook voor de core stability.quote:Op maandag 23 april 2012 07:47 schreef _aurum_ het volgende:
Blubberbuik verdwijnt door goede voeding, niet door veel buikspieroefeningen
Succes straks Pief
quote:
Maar het is nooit weg tochquote:Op maandag 23 april 2012 07:47 schreef _aurum_ het volgende:
Blubberbuik verdwijnt door goede voeding, niet door veel buikspieroefeningen
Succes straks Pief
Like a boss!quote:Op maandag 23 april 2012 08:39 schreef V1z0R het volgende:
Overheen gelezen, maar An noemde me een kanjer!
![]()
Gets, BillySterkte de komende tijd!
Dat klinkt alsof ik heul vaak dat soort voornemens hebquote:Op maandag 23 april 2012 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
mogge MariagoedevoornemensEtcetera!
Met bij V1zor, ik stem voor/wilikwetenhoeverdatrijdenis?
quote:Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww ProbAltijd kut denk ik zo, ook al zag je de bui al hangen. Even die afspraak van vandaag acen, daar haal je misschien weer wat voldoening uit
[..]
Like a boss!Met een katje, bijna!
Meet bij V1z0R!
Ik denk dat ik een Nallie ga doen de komende dagen: netjes eten om de buik te appeaaasen! Had vanochtend namelijk nog steeds lichte buikpijn. Zat wel al om 8 uur op kantoor, want met alleen buikpijn kan ik best prima werken en volgens mij is het koortsige er wel af intussen![]()
Denk er zelfs aan om af en toe maar weer eens een rondje te rennen, om te testen of mijn achterpootje dat trekt![]()
</lief dagboek>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |