ik vind je lijstjes maar weinig, als ik heel eerlijk ben, XM. Ik heb weinig verstand van lowcarben, maar dit lijkt echt heel weinig.quote:Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Prob!
Week 2, dag 8!
Planning:
O: h.k.-pannenkoek (2)
L: salade met gerookte kip + gekookt eitje (2)
T: kaas, cabernossi (<1)
D: gehakt met champignonroerbakgroente, bak witlofsalade (4)
T: wat crème fraîche (1)
Vanavond weekplanning rest vd week maken, want morgen weer boodschappentijd.
Ik heb zo'n voorgevoel dat ik het na deze week al behoorlijk zat ben. Deze week en volgende week ook 2 lastige momenten: zaterdag etentje met familie van Duvel en maandag Koninginnedag met vrienden. Misschien sta ik me maandag 1 glas witte wijn toe ofzo.
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww ProbAltijd kut denk ik zo, ook al zag je de bui al hangen. Even die afspraak van vandaag acen, daar haal je misschien weer wat voldoening uit
[..]
Like a boss!Met een katje, bijna!
Meet bij V1z0R!
Ik denk dat ik een Nallie ga doen de komende dagen: netjes eten om de buik te appeaaasen! Had vanochtend namelijk nog steeds lichte buikpijn. Zat wel al om 8 uur op kantoor, want met alleen buikpijn kan ik best prima werken en volgens mij is het koortsige er wel af intussen![]()
Denk er zelfs aan om af en toe maar weer eens een rondje te rennen, om te testen of mijn achterpootje dat trekt![]()
</lief dagboek>
Hoe was je tripje Perr?quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Wat heb ik gemist? Zie dat Billy een knuffel nodig heeft
XM hoe gaat het me je low-carb? Kan je echt overleven op dit lijstje van vandaag?
Planning:
O: peer, banaan, appel
T: mini paprika & komkommer, cappucchino
L: 2 boterhammen + grote salade of met soep
T: 300 ml hv yoghurt met druiven
B: 40 minuten fietsen
D: huevos con patatas(oftewel ei gebakken op 2 aardappels), eventueel nog een kom spinazie voor de groenten
S: Evy les 10 (nog een keer, eigenlijk les 11 maar een week niet gelopen wegens ziek zijn
T: een jodekoek en een thee
Nee hoor, gewoon eierenquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Huevos zijn toch ballen in het SpaansTengo las huevos grandes!
Gangbaarder is eierenquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Eieren..quote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Eierenquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind je lijstjes maar weinig, als ik heel eerlijk ben, XM. Ik heb weinig verstand van lowcarben, maar dit lijkt echt heel weinig.
Ik zou voor de soep gaan als lunch Jagär. Heb ook het idee dat het anders wel vrij zwaar wordt.quote:Op maandag 23 april 2012 09:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn planning:
O: havermout met aardbeien
T: appel
L: of spinazielasagna, of soep, met daarnaast wortels en hummus.
T: sperciebonen
T: gekookt eitje
D: champignonnen risotto.
T: nog wat fruit met yoghurt
Ik zit te twijfelen over de L. heb lasagna bij me, maar denk dat ik dat tot morgen laat. het is wel heel veel samen met de risotto voor D!
quote:Op maandag 23 april 2012 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik heb m'n werk thuis laten liggen, en ik zit op m'n werk. Fijn effectief.
Mn huis staat vol met dozen en mn hoofd zit vol stressquote:Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
[..]Kort maar leuk! Hoe is het met je verhuizing?
Oei! Nou succes dan maarquote:Op maandag 23 april 2012 09:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mn huis staat vol met dozen en mn hoofd zit vol stress
Verder goed hoor, nog een weekje!
Zadie Smith is fijn!
Zijn dit niet érg weinig carbs? Dat je onder de 20 'moet' blijven, wil niet zeggen dat het verstandig is om er zo ruim onder te gaan zitten (nog geen 10). Maar ik heb niet zoveel verstand van low carb.quote:Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:
O: h.k.-pannenkoek (2)
L: salade met gerookte kip + gekookt eitje (2)
T: kaas, cabernossi (<1)
D: gehakt met champignonroerbakgroente, bak witlofsalade (4)
T: wat crème fraîche (1)
Nou ik ga dinsdag overdag verhuizen en verven en woensdag afmaken, maar de normale mensen werken dan gewoon denk ikquote:Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oei! Nou succes dan maarAls er nog gesjouwd moet worden hoor ik het wel
had ook nog IQ84 van Murakami gekocht & een Spaans kookboek, alleen is de baggage van vriendje waar dit inzat verdwenen
Haha ja, ik dacht al, nou V1z, volgens mij zijn het eierenquote:Op maandag 23 april 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
Todos hablamos el espanjol muy bien aki.
Trouwens maria, ik lees nu een boek van Zadie Smith (over schoonheid) > ik moest aan jou denken! Goed boek wel.
Vanwege dat eerstequote:Op maandag 23 april 2012 09:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha ja, ik dacht al, nou V1z, volgens mij zijn het eieren![]()
Zadie Smith![]()
Moest je aan mij denken ivm het feit dat ik haar aan alles en iedereen aanraad of vanwege iets anders?
Zelf vind ik White Teeth wel toffer dan On Beauty!
En bedankt hequote:Op maandag 23 april 2012 09:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ik ga dinsdag overdag verhuizen en verven en woensdag afmaken, maar de normale mensen werken dan gewoon denk ik
Nou je bent welkom danquote:
Had ik ook met White Teeth hoor! Maar uiteindelijk kom je er wel in!quote:Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vanwege dat eerste![]()
White Teeth heb ik inderdaad ook maar daar kwam ik niet doorheen, misschien omdat ik die in het Engels heb? Maar zelfs nu in het Nederlands vind ik het op de e.o.a. manier "lastig te lezen"; soms gebruikt ze echt een soort van spreektaal, is het onduidelijk wie wat zegt in de dialogen, veel "indirect" duidelijk maken enzo. Je moet wel geconcentreerd blijven, zeg maar. Ik geef White Teeth over een tijdje nog wel een kans.
Ja, Zadie Smith schrijft (vooral in White Teeth!) vaak nogal als een soort rollercoaster en een metaforenfeestjequote:Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vanwege dat eerste![]()
White Teeth heb ik inderdaad ook maar daar kwam ik niet doorheen, misschien omdat ik die in het Engels heb? Maar zelfs nu in het Nederlands vind ik het op de e.o.a. manier "lastig te lezen"; soms gebruikt ze echt een soort van spreektaal, is het onduidelijk wie wat zegt in de dialogen, veel "indirect" duidelijk maken enzo. Je moet wel geconcentreerd blijven, zeg maar. Ik geef White Teeth over een tijdje nog wel een kans.
En toffe hakken blijven dragenquote:
quote:
Wat er staat is lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 09:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ml, zo'n vermoeden had ik al hoorMaar ik heb wel vaker semi-grootse plannen
![]()
Heb overigens wel weer bijna een weekmenuutje rond, moet alleen woensdag nog! Uit mn hoofd:
Maandag: gegrilde zalm (vergeten uit de vriezer te halen dus kijken of het nog lukt) met haricot verts
Dinsdag: gekarameliseerde kip uit de oven met salade
Woensdag: ?
Donderdag: wraps met avocado-ei-spinazie-salade OF brood met geitenkaas/spinazie/honing/pijnboompitjes
Vrijdag: ehh even vergetenStaat thuis in mn docje iig
Zaterdag: bij een verjaardag
Zondag: pannenkoeken (maar misschien ook niet![]()
)
Goeiemorgen, Mo!
V1z, oe, ga zo kijkenBlije dingen op mijn wall
En ik zal mezelf nooit uitnodigen heur, ben ik veeeel te goed voor opgevoed
![]()
"quote:Op maandag 23 april 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Denk dat het omdat het een mannenomgeving is met 1 sympathieke vrouw wel kan meevallen. Als je "die bitch" of "dat wijf" genoemd wordt, zit je minder goed.
Nice!quote:Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ plaatje in de OP
volgens mij doe ik het wel goed hiero, collega kwam terug uit Scandinavie en die wist te vertellen dat ik andere dingen ga doen binnen de toko. De samenvatting is dat ik mijn collega voorbijstreef en hij werkt hier 3,5 jaar langer dan mij. GWD
En ik ben blij dat ik geen manager ben, want dit is natuurlijk een shit storm in the making.
toffe site he!quote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee.... ik zit op de site van David Lebovitz te kijken.
Nu wil ik bakken.
Ik geloof dat ik daar de komende twee weken nog even wegblijf van die sitequote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee.... ik zit op de site van David Lebovitz te kijken.
Nu wil ik bakken.
Ik wil je graag even prijzen om je ruggegraat:quote:Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar de komende twee weken nog even wegblijf van die site.
Goed zo, Aurum!quote:Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ plaatje in de OP
volgens mij doe ik het wel goed hiero, collega kwam terug uit Scandinavie en die wist te vertellen dat ik andere dingen ga doen binnen de toko. De samenvatting is dat ik mijn collega voorbijstreef en hij werkt hier 3,5 jaar langer dan mij. GWD
En ik ben blij dat ik geen manager ben, want dit is natuurlijk een shit storm in the making.
Die heeft 't soms best moeilijk hoor, maar heb nog niet 1x gezondigdquote:Op maandag 23 april 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil je graag even prijzen om je ruggegraat:
Haha ^^ hier ook woensdag vrij!quote:
Ik heb mn T al opquote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Massaal aan de fast & feast!
Ik niet overigens, ik zit gewoon nog propvol van mn ontbijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks shoppenEns kijken of ik mijn garderobe kan uitbreiden met kleurtjes voor op mijn beige broek
O: kwark met muesli, druiven en kiwi
L: twee boterhammen rosbief/komkommer, boterham pindakaas, glas sojamelk
T: eat natural reep, cherrytomaatjes, wortels
D: beef teriyaki met rijst en groente
S: uurtje xco, half uurtje benen
T: kwark, whey
Karma.quote:Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef Mixende_match het volgende:
O: Ontbijtkoekjes, want te laat, lekke band, scooter pakken, te laat weg, bus gemist.. Grr.
Als het rustig is kun je best wat doen. Zou niet de hele winkel opruimen, maar gewoon zoveel dat je je niet ergert.quote:O, en dillema. Sta dus in een ander filliaal, alleen. Het is hier een beetje een rommeltje. Mijn handen jeuken, want ik wil opruimen, opruimen en nog een opruimen... Maar komt dat niet een beetje raar over als ik heel de winkel opruim & schoonmaak? (ik sta hier eigenlijk nooit)
quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Massaal aan de fast & feast!
Ik niet overigens, ik zit gewoon nog propvol van mn ontbijt.
Karma door ontbijtkoekjesquote:Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Karma.
[..]
Als het rustig is kun je best wat doen. Zou niet de hele winkel opruimen, maar gewoon zoveel dat je je niet ergert.
Op de vaatwasser...quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
En volgens mij heb ik mn dressing op het aanrecht laten staan.
Dat wordt een saaie salade.
Kudt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Neequote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Je hebt het wel vaker gezegd, maar er is totaal geen winkel in de buurt? Of kantine/archiefkast waar ze zakjes mosterd en een fles olie hebben die je kunt snatchen?
Edit:![]()
Nou, niet in de buurt. Kleine tien minuten rijden met de auto. In de buurt is er echt nada.quote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Je hebt het wel vaker gezegd, maar er is totaal geen winkel in de buurt? Of kantine/archiefkast waar ze zakjes mosterd en een fles olie hebben die je kunt snatchen?
Edit:![]()
Wat loveli zegtquote:
Die verkopen geen hele of halve broden, maar alleen voorverpakte broodjes/croissantjes/e.d.quote:Maar Vik je reist toch met de trein, dan is er toch altijd een AH to go enzo als je een keer iets vergeten bent?
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.quote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, niet in de buurt. Kleine tien minuten rijden met de auto. In de buurt is er echt nada.
Betaald parkerenquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.
Oh, die kende ik ook nog niet. Zat al te bedenken waar ze allemaal naartoe zou kunnenquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.
Die is nog dichterbij dan de Amsterdamsestraat hemelsbreed.quote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Betaald parkerenIk ga naar die richting Wassenaar, daar kan ik mn auto gewoon neerflikkeren.
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!quote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat loveli zegt.
[..]
Die verkopen geen hele of halve broden, maar alleen voorverpakte broodjes/croissantjes/e.d.
Ik haal straks wel een broodje bij Déli France.
Shoppen op standquote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Betaald parkerenIk ga naar die richting Wassenaar, daar kan ik mn auto gewoon neerflikkeren.
Dat, en yoghurt/ vers fruit/ plakjes kaas/ham etc. Als je echt niets hebt is dat een prima oplossing.quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!
Nooit gezien. Nou ja, iets voor de volgende keer. Zou nu weinig uitgemaakt hebben, want ik kwam er pas in de trein naar Hsum achterquote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!
Op Hsum verkopen ze t ookquote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit gezien. Nou ja, iets voor de volgende keer. Zou nu weinig uitgemaakt hebben, want ik kwam er pas in de trein naar Hsum achter.
Richting, niet ínquote:
Hè bah, da's niet leuk.quote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Vriendin kwam niet opdagen en reageerde niet op telefoon
dus die heeft zich of verslapen of was 't helemaal vergeten.
Dus weer thuis, voor niets door de regen gefietst!
2 rode paprika's, 2 gele paprika's, 2 rode uien, sperciebonen, champignonsquote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hè bah, da's niet leuk.
Maar, nu je er toch bent.Jij maakt toch vaak fajitas hè? Wat doe je daar allemaal in? Want ik heb dat oorspronkelijke recept van Ainsley maar dat vind ik eigenlijk wel wat erg karig.
Ha, dat klinkt een stuk beter! Kan wel wat veggies gebruiken. Thanks!quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
2 rode paprika's, 2 gele paprika's, 2 rode uien, sperciebonen, champignons
En soms broccoli in plaats van sperciebonen, of allebei. In ieder geval véél groente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |