Nou, niet in de buurt. Kleine tien minuten rijden met de auto. In de buurt is er echt nada.quote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Je hebt het wel vaker gezegd, maar er is totaal geen winkel in de buurt? Of kantine/archiefkast waar ze zakjes mosterd en een fles olie hebben die je kunt snatchen?
Edit:![]()
Wat loveli zegtquote:
Die verkopen geen hele of halve broden, maar alleen voorverpakte broodjes/croissantjes/e.d.quote:Maar Vik je reist toch met de trein, dan is er toch altijd een AH to go enzo als je een keer iets vergeten bent?
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.quote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, niet in de buurt. Kleine tien minuten rijden met de auto. In de buurt is er echt nada.
Betaald parkerenquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.
Oh, die kende ik ook nog niet. Zat al te bedenken waar ze allemaal naartoe zou kunnenquote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet waar! Op de Amsterdamsestraat zit een AH, 5 minuten rijden.
Die is nog dichterbij dan de Amsterdamsestraat hemelsbreed.quote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Betaald parkerenIk ga naar die richting Wassenaar, daar kan ik mn auto gewoon neerflikkeren.
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!quote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat loveli zegt.
[..]
Die verkopen geen hele of halve broden, maar alleen voorverpakte broodjes/croissantjes/e.d.
Ik haal straks wel een broodje bij Déli France.
Shoppen op standquote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Betaald parkerenIk ga naar die richting Wassenaar, daar kan ik mn auto gewoon neerflikkeren.
Dat, en yoghurt/ vers fruit/ plakjes kaas/ham etc. Als je echt niets hebt is dat een prima oplossing.quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!
Nooit gezien. Nou ja, iets voor de volgende keer. Zou nu weinig uitgemaakt hebben, want ik kwam er pas in de trein naar Hsum achterquote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee? Bij die op Amsterdam CS verkopen ze gewoon halfjes brood hoor! Liggen onderin bij de broodjes/croissantjes!
Op Hsum verkopen ze t ookquote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit gezien. Nou ja, iets voor de volgende keer. Zou nu weinig uitgemaakt hebben, want ik kwam er pas in de trein naar Hsum achter.
Richting, niet ínquote:
Hè bah, da's niet leuk.quote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Vriendin kwam niet opdagen en reageerde niet op telefoon
dus die heeft zich of verslapen of was 't helemaal vergeten.
Dus weer thuis, voor niets door de regen gefietst!
2 rode paprika's, 2 gele paprika's, 2 rode uien, sperciebonen, champignonsquote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hè bah, da's niet leuk.
Maar, nu je er toch bent.Jij maakt toch vaak fajitas hè? Wat doe je daar allemaal in? Want ik heb dat oorspronkelijke recept van Ainsley maar dat vind ik eigenlijk wel wat erg karig.
Ha, dat klinkt een stuk beter! Kan wel wat veggies gebruiken. Thanks!quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
2 rode paprika's, 2 gele paprika's, 2 rode uien, sperciebonen, champignons
En soms broccoli in plaats van sperciebonen, of allebei. In ieder geval véél groente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |