Ik wil je graag even prijzen om je ruggegraat:quote:Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar de komende twee weken nog even wegblijf van die site.
Goed zo, Aurum!quote:Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ plaatje in de OP
volgens mij doe ik het wel goed hiero, collega kwam terug uit Scandinavie en die wist te vertellen dat ik andere dingen ga doen binnen de toko. De samenvatting is dat ik mijn collega voorbijstreef en hij werkt hier 3,5 jaar langer dan mij. GWD
En ik ben blij dat ik geen manager ben, want dit is natuurlijk een shit storm in the making.
Die heeft 't soms best moeilijk hoor, maar heb nog niet 1x gezondigdquote:Op maandag 23 april 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil je graag even prijzen om je ruggegraat:
Haha ^^ hier ook woensdag vrij!quote:
Ik heb mn T al opquote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Massaal aan de fast & feast!
Ik niet overigens, ik zit gewoon nog propvol van mn ontbijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks shoppenEns kijken of ik mijn garderobe kan uitbreiden met kleurtjes voor op mijn beige broek
O: kwark met muesli, druiven en kiwi
L: twee boterhammen rosbief/komkommer, boterham pindakaas, glas sojamelk
T: eat natural reep, cherrytomaatjes, wortels
D: beef teriyaki met rijst en groente
S: uurtje xco, half uurtje benen
T: kwark, whey
Karma.quote:Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef Mixende_match het volgende:
O: Ontbijtkoekjes, want te laat, lekke band, scooter pakken, te laat weg, bus gemist.. Grr.
Als het rustig is kun je best wat doen. Zou niet de hele winkel opruimen, maar gewoon zoveel dat je je niet ergert.quote:O, en dillema. Sta dus in een ander filliaal, alleen. Het is hier een beetje een rommeltje. Mijn handen jeuken, want ik wil opruimen, opruimen en nog een opruimen... Maar komt dat niet een beetje raar over als ik heel de winkel opruim & schoonmaak? (ik sta hier eigenlijk nooit)
quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Massaal aan de fast & feast!
Ik niet overigens, ik zit gewoon nog propvol van mn ontbijt.
Karma door ontbijtkoekjesquote:Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Karma.
[..]
Als het rustig is kun je best wat doen. Zou niet de hele winkel opruimen, maar gewoon zoveel dat je je niet ergert.
Op de vaatwasser...quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
En volgens mij heb ik mn dressing op het aanrecht laten staan.
Dat wordt een saaie salade.
Kudt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Neequote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Je hebt het wel vaker gezegd, maar er is totaal geen winkel in de buurt? Of kantine/archiefkast waar ze zakjes mosterd en een fles olie hebben die je kunt snatchen?
Edit:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |