abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110675199
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Terwijl; bij dat in elkaar slaan zijn er misschien wel 2 schuldig (vechtpartij). Als je te snel rijdt en daardoor iemand aanrijdt, kan die ander daar helemaal niks aan doen.
Snel rijden kan gevaarlijk zijn, zeker. Maar als ze gevaarlijke situaties willen aanpakken, laten ze dan gaan flitsen bij scholen, winkelstraten, in drukke gebieden. Daar zou ik ook alle begrip voor hebben, daar is het ook ronduit asociaal als je hard rijdt.
Maar niet 's nachts op de A2, waar je zelfs met 160 nog niet gevaarlijk rijdt.. Maar goed, ik heb het niet zo op de NLse politie. Ik heb teveel onzin boetes gehad om daar nog vertrouwen in te hebben..
  Vis een optie? maandag 23 april 2012 @ 14:51:00 #227
70532 loveli
N
pi_110675219
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef the85mc het volgende:
Ik heb teveel onzin boetes gehad om daar nog vertrouwen in te hebben..
Boefje!
crap in = crap out
pi_110675267
Ik heb in een maand 3 boetes gekregen op hetzelfde stuk weg omdat ik constant iets te hard reed :')

Nu rijd ik maar niet meer :+.
  maandag 23 april 2012 @ 14:52:43 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110675285
Ik heb ook de hele boel bij elkaar gevloekt toen ik 150 euro moest betalen voor door rood rijden, maar dat wil niet zeggen dat het een onzinboete is.

Hoe moeilijk is het om te stoppen voor rood, of je aan de maximumsnelheid te houden? Niet moeilijk, dus moet je ook niet piepen als je gestraft wordt voor overtreding van die regels.
pi_110675316
Nadat ik met 4 aangeschoten heren in een auto werd aangehouden (standaard blazen enz.) en een ervan een grote mond opzette dat ze beter de slingerende voorganger hadden kunnen aanhouden (die slingerde serieus) waarop hij zelf maar "eens even moest uitstappen" en dat niet echt vriendelijk werd :r ik op politie.

Je zou beter moeten weten als agent zijnde ipv uit te lokken.
Kon het notabene gaan staan sussen en toen doorrijden (zonder geblazen te hebben :') ).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110675370
Wil met koninginnedag eigenlijk wel plantjes shoppen@de markt bij ons maarja met de kans dat ik mijn ouders tegen het lijf loop..brrr.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110675424
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Boefje!
Nou dat valt dus erg mee. Ok, ik ben misschien niet de braafste burger, maar ik ga ook zeker geen problemen opzoeken. Ik ben juist degene die ruzies probeert te sussen bij uitgaan.. Heb in mijn hele leven 1 klap uitgedeeld en dat was toen een vriendin van me werd aangerand..

En over onzin boetes: mijn grootste onzinboete was dat ik een boete kreeg met de boot omdat ik geen zwemvest aan boord had. Ik zat alleen in die boot, het meer was 1 meter diep en ik voer niet te snel. Als mijn boot zinkt dan ga ik echt niet eerst een zwemvest aantrekken. Dan loopt alleen maar lastiger naar de wal :') Maar goed, ik hou er maar over op, slecht voor mijn hart..
pi_110675511
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?

En ik heb wel een boot maar die is niet zo geschikt voor koninginnedag :').
pi_110675517
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook de hele boel bij elkaar gevloekt toen ik 150 euro moest betalen voor door rood rijden, maar dat wil niet zeggen dat het een onzinboete is.

Hoe moeilijk is het om te stoppen voor rood, of je aan de maximumsnelheid te houden? Niet moeilijk, dus moet je ook niet piepen als je gestraft wordt voor overtreding van die regels.
^^

Je kan bepaalde regels / wetten onzin vinden, maar als je ze willens en wetens overtreedt, weet je ook dat je een boete kan verwachten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110675580
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Moet je een zwemvest aan boord hebben ja? Alleen zeilen of ook sloepjes in Amsterdam?

Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.
En iedere boot is geschikt, zolang je maar drijft :P Snel gaat het toch niet en het is meer dobberen en mensen kijken.
pi_110675615
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, als je boot sneller kan dan 20 km/u. Dus niet alleen als je sneller vaart. En officieel zelfs voor iedere opvarende.
Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hard :D
pi_110675620
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:

Niet dat ik weet hoor?! Sloepjes dan. Ik heb ook een boot, maar ik vind niet dat ik goed genoeg kan varen om me op koninginnendag in de drukte te begeven...
Be someone that makes you happy
  maandag 23 april 2012 @ 15:04:19 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110675743
Oe, 85mc heeft een spookboete gehad van een nep-polizei-meneer! (8>

Ik heb een heul groene smoothie, met spinazie, tomaat, wortel, komkommer, peer en sinaasappel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110675767
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, 85mc heeft een spookboete gehad van een nep-polizei-meneer! (8>

Ik heb een heul groene smoothie, met spinazie, tomaat, wortel, komkommer, peer en sinaasappel!
Dat klinkt best wel vies :P
  maandag 23 april 2012 @ 15:05:31 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110675778
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat klinkt best wel vies :P
Is lekkerder dan het klinkt, ik was ook ietwat verbaasd! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 23 april 2012 @ 15:05:35 #241
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110675781
Tjah politie, hier is het vaak niet veel beter...

Dit weekend niet zo 'flink' geweest, wel wat koekjes en nootjes/chips gegeten maar wel gaan lopen enzo.
O: Kwark met muesli
L: Kom soep
T: 3 boterhammen met kruidenkaas en filet de saxe. Helft van kilozak groenten.
T: Appel + pompelmoes met kwark en een beetje muesli
T: Rest van mijn kilozak groenten
D (om 21u30): Spinaziesalade (Ui, erwtjes, look, spinazie, klein beetje rozijnen, geroosterde pijnboompitten en wat parmezaanse kaas)
S: Intervaltraining (5 min snel, 2 min traag 5*)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110675787
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah, dat kan die van ons niet. Dat is een "boekeboek" (dat geluid) sleepboot met een enorme motor die op benzine loopt erin. Die gaat niet zo hard :D
Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zien
pi_110675871
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha ik snap wat je bedoeld. Oude sleepboot met ik denk (1 cilinder) diesel? Die maken inderdaad zo'n plop plop geluid. Zijn echt mooie boten om te zien
Het is echt een vet zware motor, geen idee hoeveel cilinder ik heb hem niet gebouwd :P. Maar wel supervet, hij zou alleen een geluidsdischte omhuizing moeten hebben!
  maandag 23 april 2012 @ 15:08:42 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110675897
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^^

Je kan bepaalde regels / wetten onzin vinden, maar als je ze willens en wetens overtreedt, weet je ook dat je een boete kan verwachten.
Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen :+.

Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag :'). Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
Niet meer actief op Fok!
pi_110675931
:W

Toch maar afgesproken vanavond, eetlust is weer redelijk
Worry is a misuse of imagination
pi_110675990
Ik had nog steeds trek na de lunch :'). Ipv de ontbijtkoek waar ik zin in had, braaf mijn yoghurt met druiven gegeten *O*
pi_110676095
ik ben het voor de verandering ( :') ) weer eens eens met Li. Ik snap dat onderhandelen met de politie ook niet zo :? Als ze zeggen dat je moet moven, dan moet je moven, ga later maar verzinnen waarom.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110676116
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer vrij geweest,dus volgens mij ben ik er wel aan toe :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 23 april 2012 @ 15:22:51 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110676468
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer vrij geweest,dus volgens mij ben ik er wel aan toe :X
Wauw, dat is wel lang ja!

Ga je ook nog op vakantie?
pi_110676640
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, éven niet opletten en je zit zo net een paar km/u over je maximumsnelheid. En daar word je dan ook hard op gepakt. Ik niet, want ik rijd niet, maar dit hoor ik van anderen :+.

Geen idee wat ik met koninginnedag ga doen. Vorig jaar was zo'n deceptie in Den Haag :'). Ga op 4 mei iig naar de Dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte, dat is vlakbij mijn huis. Lijkt me wel indrukwekkend.
Ja ok, dat kan. Maar 160 km/h rijd je niet 'even' te hard. Tenminste, ik niet. En mijn auto al helemaal niet :').
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')