Ik klaag nietquote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh da's ook fijn.Geslaagd experiment dus!
Nou, je eet al snel 200 gr, dus dat is al 9. En dat tikt rap aan als je maar 20 mag per dagquote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef Perruche het volgende:
Bokkepoten
XM, kwark mag toch wel? Is toch maar iets van 4.5 kh per 100 gr?
Zitten in kwark veel koolhydraten dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jawel, maar ik merk dat de eieren, kaas en salade me al lichtelijk beginnen te vervelen. Mis echt wel mn kwark en brood merk ik.
Tof! Goeie verrassing lijkt mequote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga donderdag met mijn lief naar Cirque du Soleil en hij weet nog van niks![]()
Ik hoop dat 'ie niet meeleestquote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga donderdag met mijn lief naar Cirque du Soleil en hij weet nog van niks![]()
En is wel lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
XM, huttenkase ipv kwark? Dat heeft toch ook nauwelijks carbs?
Dat gaat al door de pannenkoekjes en vind ik zo 'los' echt smerigquote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
XM, huttenkase ipv kwark? Dat heeft toch ook nauwelijks carbs?
Neh! Hij is hard aan het werk!quote:
Geloof dat mijn discipline ook wel prima is, gezien afgelopen week en het lekkers dat onder mn neus langs is gegaan, maar ik houd wel echt van brood. Zou liever brood dan warme maaltijd eten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Brood kan me echt gestolen worden gewoon, maar ik fiets puur op mind rustig een rondje mee met de Mr dus vermoed dat ik gewoon een sterke discipline heb.
Wat deed hij/zij dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neh! Hij is hard aan het werk!
Vanmorgen trouwens collega meegemaakt die een paniekaanval had, holy moly wist niet wat ik meemaakte
oeh, bokkepoten...quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Sprits, bastogne, jodenkoek
Bokkepoten zul je bedoelen!
[..]
Ik klaag nietEn vind zelf ook dat m'n mond frisser aandoet!
Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ookquote:
Oi, dat is heel creepy.quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neh! Hij is hard aan het werk!
Vanmorgen trouwens collega meegemaakt die een paniekaanval had, holy moly wist niet wat ik meemaakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |