Ik klaag nietquote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh da's ook fijn.Geslaagd experiment dus!
Nou, je eet al snel 200 gr, dus dat is al 9. En dat tikt rap aan als je maar 20 mag per dagquote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef Perruche het volgende:
Bokkepoten
XM, kwark mag toch wel? Is toch maar iets van 4.5 kh per 100 gr?
Zitten in kwark veel koolhydraten dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jawel, maar ik merk dat de eieren, kaas en salade me al lichtelijk beginnen te vervelen. Mis echt wel mn kwark en brood merk ik.
Tof! Goeie verrassing lijkt mequote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga donderdag met mijn lief naar Cirque du Soleil en hij weet nog van niks![]()
Ik hoop dat 'ie niet meeleestquote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga donderdag met mijn lief naar Cirque du Soleil en hij weet nog van niks![]()
En is wel lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
XM, huttenkase ipv kwark? Dat heeft toch ook nauwelijks carbs?
Dat gaat al door de pannenkoekjes en vind ik zo 'los' echt smerigquote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef loveli het volgende:
XM, huttenkase ipv kwark? Dat heeft toch ook nauwelijks carbs?
Neh! Hij is hard aan het werk!quote:
Geloof dat mijn discipline ook wel prima is, gezien afgelopen week en het lekkers dat onder mn neus langs is gegaan, maar ik houd wel echt van brood. Zou liever brood dan warme maaltijd eten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Brood kan me echt gestolen worden gewoon, maar ik fiets puur op mind rustig een rondje mee met de Mr dus vermoed dat ik gewoon een sterke discipline heb.
Wat deed hij/zij dan?quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neh! Hij is hard aan het werk!
Vanmorgen trouwens collega meegemaakt die een paniekaanval had, holy moly wist niet wat ik meemaakte
oeh, bokkepoten...quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Sprits, bastogne, jodenkoek
Bokkepoten zul je bedoelen!
[..]
Ik klaag nietEn vind zelf ook dat m'n mond frisser aandoet!
Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ookquote:
Oi, dat is heel creepy.quote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neh! Hij is hard aan het werk!
Vanmorgen trouwens collega meegemaakt die een paniekaanval had, holy moly wist niet wat ik meemaakte
Gillen alsof ze mishandeld werd, huilen, rondslaan met armen. Iig allemaal dingen die ik niet verwachtte. Schijnt ze wel vaker te hebbenquote:
Je bent heel goed bezigquote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geloof dat mijn discipline ook wel prima is, gezien afgelopen week en het lekkers dat onder mn neus langs is gegaan, maar ik houd wel echt van brood. Zou liever brood dan warme maaltijd eten.
Dat is ook wel echt iets wat je een paar keer moet horen om het echt te waarderen. Ik vind hem supertof, vooral Us and Them en Brain Damage/Eclipse.quote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:
Ik zit nu naar 'een van de beste albums ooit' te luisteren, The dark side of the moon van Pink Floyd. Dit hebben mijn ouders me nooit laten horen. Maar het begin van het album vind ik mwah... Maar na het nummer great gig in the sky vind het al iets beter worden.
Wowquote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Gillen alsof ze mishandeld werd, huilen, rondslaan met armen. Iig allemaal dingen die ik niet verwachtte. Schijnt ze wel vaker te hebbenLijkt me erg lastig, wordt ook snel een vicieuze cirkel denk ik.
Heeft vaak met stress te maken helaas.quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Gillen alsof ze mishandeld werd, huilen, rondslaan met armen. Iig allemaal dingen die ik niet verwachtte. Schijnt ze wel vaker te hebbenLijkt me erg lastig, wordt ook snel een vicieuze cirkel denk ik.
Ik heb het wel eens gegeten als broodbeleg tijdens een flink crashdieet een paar jaar geleden. Niet te nassen die bende.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ook.
Je moet er ook gewoon wat kruiden doorheen gooien. Peterselie of bieslook ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het lijkt op bedorven kwark. Heb 1 keer de lepel afgelikt toen ik die pannenkoekjes aan het maken was. Bah. Nooit meer. Net dragelijk door die pannenkoeken heen, maar dan houdt 't wel op ook.
Collega heeft haar letterlijk opgepakt, in zijn armen getild en haar naar kantoor gebracht en haar daar gekalmeerd.quote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow
Ik heb mijn ex-schoonzusje wel eens te logeren gehad dat ze een paniekaanval had, maar dat hield in dat ze lag te bibberen en niet in slaap kon komen. Da's wel even andere koek
Hoe is ze gekalmeerd uiteindelijk?
Huu, dat klinkt dan wel weer viesquote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
huttenkase kan je trouwens glad krijgen door de staafmixer erop te zetten
Heb ik niet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
huttenkase kan je trouwens glad krijgen door de staafmixer erop te zetten
Niksquote:Op maandag 23 april 2012 13:21 schreef the85mc het volgende:
Middag slankies!
Dat is mooi klote, proba..
En V1z, geen last van afkickverschijnselen? Zoals XM nu wel heeftBinnenkort sta je kruimels te snuiven haha.. Ben behoorlijk geminderd in koffie, drink er rond 11 uur 1 of 2 bakjes en meestal net an het eten. Ik ben van kwantiteit naar kwaliteit gegaan, ik haal ook nooit meer automatenkoffie..
Mijn thuiszorgcliënt en zijn buurvrouw zijn allebei maatschappelijk werkers geweest, en bieden af en toe onderdak of een helpende hand aan een verslaafde jongen. Die jongen steelt behoorlijk, en de politie was nu blijkbaar dringend naar m op zoek.quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:
LadyBlack, nu ben ik wel benieuwd wat voor toko jij werkt!
Hier is niets spannends.
Niet?!quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Jee, LB. Dat is zeker lomp. Bij niet-gehandicapten doen ze dat vast niet zo hardhandig.
Doe je nog steeds thuiszorg naast je andere baan? Of heb ik iets gemist en is je contract daar afgelopen?
Nou ja, ik kan me voorstellen dat ze iemand die gewoon stevig staat minder snel aan de kant duwen (en het dus eerst wat 'vriendelijker' proberen) dan iemand die toch geen lichamelijk verzet kan bieden...quote:
Als je met vriendelijk een gummiknuppel tegen je knie bedoelt welquote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat ze iemand die gewoon stevig staat minder snel aan de kant duwen (en het dus eerst wat 'vriendelijker' proberen) dan iemand die toch geen lichamelijk verzet kan bieden...
Ervaring?quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je met vriendelijk een gummiknuppel tegen je knie bedoelt wel
Ik heb deze cliënt nog naast mn andere baanquote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Jee, LB. Dat is zeker lomp. Bij niet-gehandicapten doen ze dat vast niet zo hardhandig.
Doe je nog steeds thuiszorg naast je andere baan? Of heb ik iets gemist en is je contract daar afgelopen?
Outchquote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je met vriendelijk een gummiknuppel tegen je knie bedoelt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |