SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet van mij...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:18 schreef Ayca het volgende:
Maar ik hou nog steeds wel van jullie hoor, jullie kunnen er ook niks aan doen.
Ga toch weg joh.. mag toch wel een minuutje om een TT te formuleren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Meestal is er al een nieuw deel na 10 sec
Nee ik blijf hierquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga toch weg joh.. mag toch wel een minuutje om een TT te formuleren.
Best wel ernstig als je je buren zo gaat spioneren...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef msnk het volgende:
Buren eten (bijna) nooit AGV, waar melden?
Not sure if...
Echt waar? Ik moet zeggen dat ik de laatste paar jaar wel linkser ben geworden wat betreft gelijkheid/geld verdeling etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
2 jaar geleden zat je veel meer naar het midden...
Ik kom zo op skype. Ben pas wakkerquote:
Slaapkop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik kom zo op skype. Ben pas wakker.
Turken op FOK! (#394) Stomme lapo!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar? Ik moet zeggen dat ik de laatste paar jaar wel linkser ben geworden wat betreft gelijkheid/geld verdeling etc.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
lol @ de titel
Ik ben echt niet origineel wat betreft het verzinnen van TT's.
Turken op FOK! #714 Stomme lapo
Wat een levenloze gek. Dit soort figuren heb je trouwens best veel in Nederland. Van die gordijngluurdersquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef msnk het volgende:
Buren eten (bijna) nooit AGV, waar melden?
Not sure if...
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een levenloze gek. Dit soort figuren heb je trouwens best veel in Nederland. Van die gordijngluurders.
Ben jij er al over uit? Atheisten of niet?quote:
Geen idee, maar verbaast me niets als het echt is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...
[..]
Ben jij er al over uit? Atheisten of niet?
Kimseyi tanimadim ben, senden daha özelquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:58 schreef AliceWonder het volgende:
Niks is zo lekker in de ochtend als een douche.
Wow, wat een mooi lied! Kende ik nog nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef Ayca het volgende:
Mja het is open voor je eigen interpretatie...
Misschien zie ik wel iets anders in bv dit nummer dan anderen
heb ff gekeken maar bulamadim broer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Heeft iemand hier een stream voor mij? Ordu Spor - K. Karabukspor..?
Sagol..
Je hebt gelijk, ik neem het terug.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Hè? Waar heb ik deze eer aan te danken? Heb je mijn laatste post wel gelezen?![]()
Wat is deze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:15 schreef SpikedPsych het volgende:
Arcadia heeft mooi, lang en glanzend haar.
Nee over jou in het echt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is deze.
Je hebt het over de leeuw in mijn UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee over jou in het echt.Niet haten op gemillimeterd haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Weet ik .quote:
Ik heb zelf gemillimeterd haarquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet haten op gemillimeterd haar.
Echt hè, hoe kun je haten op iets wat er bijna niet is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet haten op gemillimeterd haar.
Jij mag dat niet zeggen, klinkt als vriendjespolitiek.quote:
Wat haat je dan op Arcadia.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt hè, hoe kun je haten op iets wat er bijna niet is.
[..]
Jij mag dat niet zeggen, klinkt als vriendjespolitiek.
Haha ik zei toen toch luister naar alle nummersquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Wow, wat een mooi lied! Kende ik nog niet
Maar zo open voor interpretatie is dit lied niet toch? Tenminste, als die dan zegt "hem uzak hem hoyrat senin ülken" moet ik denken aan "verkazing"
Bij "kayboldum" moet ik wel gelijk denken aan mensen die zeggen dat ik de weg ben verloren sinds ik geen moslim meer ben. "Ama artik cok mutluyum"
Ik heb wel kaart voor je als je de weg kwijt bent, alle wegen leiden naar Rome Mekka.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Wow, wat een mooi lied! Kende ik nog niet
Maar zo open voor interpretatie is dit lied niet toch? Tenminste, als die dan zegt "hem uzak hem hoyrat senin ülken" moet ik denken aan "verkazing"
Bij "kayboldum" moet ik wel gelijk denken aan mensen die zeggen dat ik de weg ben verloren sinds ik geen moslim meer ben. "Ama artik cok mutluyum"
Je vergeet de haarwortel, kardes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt hè, hoe kun je haten op iets wat er bijna niet is.
[..]
Jij mag dat niet zeggen, klinkt als vriendjespolitiek.
Hamdoulilah, sen nasilsin?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef SpikedPsych het volgende:
Ojah, bijna vergeten. Ugur abi is erSup man
Pics van je omaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
Lekker spiegelei met tomaat en paprika als ontbijt. Doet me denken aan toen ik nog in Roemenie woonde en mijn oma elke zondag spiegelei voor me maakte
Je lijkt wel op mijn vader, die word ook ontroerd als hij over zijn kindertijd in tunceli verteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
Lekker spiegelei met tomaat en paprika als ontbijt. Doet me denken aan toen ik nog in Roemenie woonde en mijn oma elke zondag spiegelei voor me maakte
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics van je oma spiegelei met tomaat en paprika
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hamdoulilah broeder, gaat goed met mij.
Laat je hem nou jou vertellen wat je wel of niet mag zeggen?quote:
Ja ach, ik haat zoekenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ik zei toen toch luister naar alle nummers![]()
Nee oke... misschien had ik een ander nummer moeten gebruiken als voorbeeld
Verkazing was niet in me opgekomenMaar dat kayboldum had ik ook ja. Bij eski defterler moest ik aan de koran denken...
Menemen als ontbijtquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
Mijn oma is jaren geleden overleden.quote:
Wannabe arabierquote:
Moge haar ziel rusten in vrede.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn oma is jaren geleden overleden.
De tijd bij mijn oma's en opa was de mooiste tijd van mijn leven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je lijkt wel op mijn vader, die word ook ontroerd als hij over zijn kindertijd in tunceli verteld.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn oma is jaren geleden overleden.
Hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Menemen als ontbijtzeg maar tegen msnk dat hij dat een keer voor je moet maken
Ik heb ontbeten met een krentebol met kaasverkazing slaat toe...
Ahw, babyquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
De tijd bij mijn oma's en opa was de mooiste tijd van mijn leven.
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdamquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
De tijd bij mijn oma's en opa was de mooiste tijd van mijn leven.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wannabe arabier
[..]
Moge haar ziel rusten in vrede.
Bedankt.quote:
Weet ik babequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Ahw, baby
Er komen nog veel meer mooie tijden aan, beloofd![]()
Was dat zo erg dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdam
Leer je zulke woorden op het VWO ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdam
Rotterdamquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Mijn oma.7 jaar geleden.quote:
Erg kun je het niet noemen, maar Rotterdam en Tunceli in 1 zin noemen vind ik al erg.quote:
Ehm, vwo schrijf je met kleine letters.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer je zulke woorden op het VWO ?
Ahw heb je nog niet ontbeten?quote:
wannabe zarGonquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm, vwo schrijf je met kleine letters.
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer je zulke woorden op het VWO ?
Hoe bedoel je origineel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
wannabe zarGonwees 1 keer origineel mang
Gecondoleerd, spijt me dat ik zo laat ben met mijn condoleances, accepteer je het alsnog?quote:
Olum, laat je nu eens niet uit de tent lokken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je origineel?
[..]
Gecondoleerd, spijt me dat ik zo laat ben met mijn condoleances, accepteer je het alsnog?
Say it. Do it, faggot.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !
Nee, ze is op weg naar werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Arcadia het volgende:
Alice zo stil, is ze compleet in trance van het liedje?
Ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Ayca het volgende:
Ah oke.. maar ik ontbijt vrijwel altijd doordeweeks omdat ik anders op school trek krijg en ongezonde dingen ga kopen.
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.quote:
Wauwen om 60 kilometer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
Hij is gwn turkse romanticus, hij drinkt nu raki omdat hij liefdesverdriet heeft van Alice.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
Hij is verliefdquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedumpt hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hij is gwn turkse romanticus, hij drinkt nu raki omdat hij liefdesverdriet heeft van Alice.
Verliefdheid is mooi. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Heb ik dat dan gezegd ? Hij is verdrietig omdat hij niet bij jou kan zijn. En laat die jongen nou even rustig zijn raki drinken .quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heb ik dat dan gezegd ? Hij is verdrietig omdat hij niet bij jou kan zijn. En laat die jongen nou even rustig zijn raki drinken .
Julis & zarGon en Alice & msnk vinden dit offensief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Dat is natuurlijk beter in alle opzichten, maar het verstand raakt verlamd eh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Vooral als je zo'n vriendin heb als Julisquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk beter in alle opzichten, maar het verstand raakt verlamd eh.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Kimseyi tanimadim ben, senden daha özel
Mja oke.. als het er eenmaal is kun je er net zo goed het beste van makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Verliefdheid is mooi. Je moet wat voor over hebben.
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in het weekend niet ontbijt de hele dag geen trek hebt?
Ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.
Ik heb om de twee uur honger.
Honger hebben de kindjes in afrika!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.
Ik heb om de twee uur honger.
Als het kon had ik haar allang ontvoerd...quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Niet, die zijn uitgehongerd.quote:
Is mijn echte naam irl.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef SpikedPsych het volgende:
Levo, waaraan dank jij je username aan
Ze is geeneens mooi.quote:
Ik had haar echt over de tafel getrokken richting mijn knie.quote:
Ik zou spugen in haar gezicht en het daarbij laten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had haar echt over de tafel getrokken richting mijn knie.
In zo'n situatie mag dat, toch?
Jij bent dan ook een man van eer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou spugen in haar gezicht en het daarbij laten.
quote:
Mensen die hun ziel verkopen voor geld.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit ben ik tijdens AoE2
[ afbeelding ]
quote:
Wat nu?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef AryaMehr het volgende:
Lekker dan, wakker worden om te zien dat de Catshuis-onderhandelingen zijn mislukt.
Nee, VVD en PVDA zijn alweer groter dan de SP.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef zarGon het volgende:
SP was volgens de peilingen de grootste toch?.
Waar zouden jullie bij nieuwe verkiezingen op stemmen?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
jongens, m'n vader heeft net de turkse vlag op het balkon gezet![]()
![]()
De val is officieel, alleen wanneer er verkiezingen komen is nog de vraag.![]()
We zijn verlost van dit kut kabinet!
Hier ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, VVD en PVDA zijn alweer groter dan de SP.
D66 hoogst waarschijnlijk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog wel over twijfel. Het zal me in ieder geval niet verbazen als Wilders mede door zichzelf neer te zetten als slachtoffer weer stijgt in de peilingen. Zijn achterban zal die standaard-prietpraat over dictaten uit Brussel wel weer geloven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik gok zo dat de gloriedagen van de PVV over zijn. Mits het volgend kabinet het een beetje kan uitzingen.
Personen als Wilders en partijen als de PVV zijn er niet voor de langere termijn. Ik gok zo dat ze hun (stijgende) momentum zullen verliezen en er straks niet meer zullen toedoen. Maar ja, met crisistijden weet je het nooit. Eenmaal uit de crisis zal er geen Wilders meer zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog wel over twijfel. Het zal me in ieder geval niet verbazen als Wilders mede door zichzelf neer te zetten als slachtofferrol weer stijgt in de peilingen. Zijn achterban zal die standaard-prietpraat over dictaten uit Brussel wel weer geloven.
De PVV mist inderdaad een aantal politieke/democratische elementen voor een goede continuering van de partij. Ach, in ieder geval zal denk ik geen enkele partij de komende tijd het in zijn hoofd halen om een samenwerking met de PVV aan te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
Personen als Wilders en partijen als de PVV zijn er niet voor de langere termijn. Ik gok zo dat ze hun (stijgende) momentum zullen verliezen en er straks niet meer zullen toedoen. Maar ja, met crisistijden weet je het nooit. Eenmaal uit de crisis zal er geen Wilders meer zijn.
Zij deed blijkbaar ook vorige keer mee en toen werd zij op dezelfde wijze genaaid, onder het mom van "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me", heeft ze dit keer wss zo aangepakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen die hun ziel verkopen voor geld.
Alleen vrouwen doen zoiets walgelijks..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:56 schreef Julis het volgende:
[..]
. Ik had meer dit plaatje in gedachten:
[ afbeelding ]
Maar dit bedoelde ik dus, Arcadia.
[..]
. Ik ga stuk
.
QFTquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Triggershot het volgende:
Verliefd zijn neemt je rationaliteit over.
heel veel turken in mijn omgeving hebben ook d66 gestemd, ik incluis en dat heeft er mede toe geleid, dat de pvda veel stemmen heeft verloren, wat er weer toe heeft geleid, dat we met een minieme verschil dit gedrocht van een kabinet hebben gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
D66 hier. Laatste keer ook al op gestemd.
QFTquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid''
- Plato.
Al gedaan. Foto's zijn onderweg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Che_ het volgende:
Dat dit kan in Nederland.
Waarom PM je hem niet, dan krijg je de misschien de echte foto's.
Misschien is het maar beter ook dat het zo is verlopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
heel veel turken in mijn omgeving hebben ook d66 gestemd, ik incluis en dat heeft er mede toe geleid, dat de pvda veel stemmen heeft verloren, wat er weer toe heeft geleid, dat we met een minieme verschil dit gedrocht van een kabinet hebben gekregen
Ok, ga je gang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wil je nog wel even bedanken voor het meedenken.
totdat erdogan de politiek verlaat, dan zijn we weer terug bij af, ben ik bangquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
Heeft een klein land als Nederland niet te veel partijen? Te versplinterd waardoor er geen vooruitgang te boeken valt.
In Nederland heb je een stuk of 6/7 partijen die eraan toedoen, in Turkije zijn dat er 2/3 (komt grotendeels door de kiesdrempel..)
Hartstikke bedankt Che. Zullen we gewoon vrienden zijn?quote:
'Anne' met een hoofdletter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt Che. Zullen we gewoon vrienden zijn?
Dost edinmeye bak, düşmanı Annen bile dogurur.
Tja, Erdoğan en de Turkse regering hakken wél knopen door. Hier in Nederland krijgt niemand zijn zin, worden er geen knopen doorgehakt en zitten we in een sluimerstand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
totdat erdogan de politiek verlaat, dan zijn we weer terug bij af, ben ik bang
Hmm,quote:
Beauty is a short-lived tyranny.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef Slayage het volgende:
Liefde is het verrukkelijke intermezzo tussen de ontmoeting met een mooi meisje en de ontdekking dat ze een gezicht als een schelvis heeft.
John Barrymore
Ja, geen hoofdletter. Net zoals dat 'moeder' met een kleine letter wordt geschreven, wordt 'anne' ook met een kleine letter geschreven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Officieel niet met een hoofdletter dus?
Deal. Ik kom er zo aan.quote:
Zijn we vijanden dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt Che. Zullen we gewoon vrienden zijn?
Dost edinmeye bak, düşmanı Annen bile dogurur.
Maak hem af! Ik wil hem zien huilen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:36 schreef Julis het volgende:
FIFA 11 wel. Maar ik ga spelen op de PS 3. Ik wil spelen met een controller.
[..]
Deal. Ik kom er zo aan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef SpikedPsych het volgende:
Wie heeft BF3 , MW3 Blackops en FIFA 11 op PS3 ?
Als je ongemoeid in de rondte wil schieten en van 11-jarige jochies met piepstem wil horen dat ze je ownen, dan wel.quote:
Niemand owned mij met CoD BO.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:50 schreef Levolution het volgende:
Als je ongemoeid in de rondte wil schieten en van 11-jarige jochies met piepstem wil horen dat ze je ownen, dan wel.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niemand owned mij ( dus Spiked ) met CoD BO.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Huilende jochies omdat je ze ownt dan.
Praatjes. Ik pak je.quote:
BF3 en FiFA 12 op de ps3.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef SpikedPsych het volgende:
Wie heeft BF3 , MW3 Blackops en FIFA 11 op PS3 ?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef xminator SpikedPsych het volgende:
[..]
BF3 en FiFA 12 op de ps3.
mw3 is voor kindertjes en noobs.
Jullie zullen geen tegenstand zijn voor mij
whehequote:
Allochtonen die in de Mac, KFC of BK werken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag ben ik aangesproken door zo'n analfabete Surinaamse medewerkster in de McDonalds, je mag van haar geen foto's maken in de zaak
Op de vraag waarom zij een dikke zuiplap met twee honden in de zaak niet aansprak kwam geen antwoord
Autochtonen zie ik er sowieso zeldenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Allochtonen die in de Mac, KFC of BK werken.
Ja sarry maar je mag geen fotos makuh in de saak. Waarom niet ? Whaarom ? Omdat de baas dat segt, daarom !quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag ben ik aangesproken door zo'n analfabete Surinaamse medewerkster in de McDonalds, je mag van haar geen foto's maken in de zaak
Op de vraag waarom zij een dikke zuiplap met twee honden in de zaak niet aansprak kwam geen antwoord
IK HAAT PENALTY'S.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak hem af! Ik wil hem zien huilen..
Heb ik wel, wil je een foto ? ( ik zet er dan een briefje op met SpikedPsych )quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar praatjes man. Het verbaast me niet als je niet eens een PS3 hebt.
Ffffffaaaaaaal !!!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:31 schreef Julis het volgende:
[..]
IK HAAT PENALTY'S.
Eerste potje 0-0, penalty --> hij wint.
Tweede potje 3-3, penalty --> hij wint.
Wat zijn jullie id's?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:31 schreef Julis het volgende:
[..]
IK HAAT PENALTY'S.
Eerste potje 0-0, penalty --> hij wint.
Tweede potje 3-3, penalty --> hij wint.
Geen Xbox man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik daag je uit op de Xbox 360. FIfa 12 dan.
Is goed. Ik ben er ook een tijdje niet op geweestquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik voeg je wel ff toe. Ben al tijd niet op geweest, maar goed.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
JeBoy_HeadShot ( ik kon niks verzinnen )
Welk spel/console?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik voeg je wel ff toe. Ben al tijd niet op geweest, maar goed.
Omdat het volgens haar geen museum isquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja sarry maar je mag geen fotos makuh in de saak. Waarom niet ? Whaarom ? Omdat de baas dat segt, daarom !
Ja maar waarom spreek je die man met de 2 honden niet aan. Niet brutaal whorden ! Hoeu je besig met je eigen saken !
Whutquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat het volgens haar geen museum is
Zij liep met de staart tussen de benen weg, of dat met een bloos was kon ik niet zien want zo zwart als zij is heb ik nimmer gepoept![]()
![]()
Mij ook ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Fifa 11 of Black Ops. PS3.
Heb jullie geadd.
je hoeft geen crackquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:18 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Miss ik, maar de crack lukt niet.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoe wil jij dit dan klaarspelen ZONDER te branden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Download dat installeer het en speel via gameranger met ons![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef l3east het volgende:
[..]Ik heb het spel ( inclusief patch en conquerors ) al gedownload en geinstalleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Download dat installeer het en speel via gameranger met ons
Je moeder
Racist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
koop steel een taart en vier het
Hoe kom jij er bij dat ik racist ben ? Zowat iedereen hier weet dat ik communist ben en iedereen gelijk zie. Als er iets is wat ik niet ben is het wel racist.quote:
NEEE HWHDJDKWP GDBLSDBLDB RAAAAAAAAH KKR TRABZONquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef AliceWonder het volgende:
Trabzonspor heeft met 1-0 gewonnen van Beskitas.
Mag ook nu wel eindelijk.
Morgen Sikebahce -Galatasary. Zolang Sike maar niet wint!
Productreviews.nl ? reviewzone.nl ? allyourreviews.nl ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef xaban06 het volgende:
Millet, help mij met het verzinnen met een domein naam. Het gaat een website met ervaringen worden over een bepaald product, echter <product>ervaringen.nl is al bezet.
Het product moet er wel in voorkomen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Productreviews.nl ? reviewzone.nl ? allyourreviews.nl ?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef msnk het volgende:
Stem op SP. Ondanks mijn liefde voor D66, vertrouw ik ze momenteel niet genoeg om ze in een machtspositie te helpen.
Eén ding is zeker en dat is dat het onmogelijk is voor de VVD (vuile huichelaars) om terug aan de macht te komen met de SP als grootste.
En dat is w.m.b momenteel het belangrijkste als je (de toekomst van) Nederland een warm hart toedraagt.
Review is tegenwoordig ook nederlands ja. Maar wat voor product is het dan ? Lijkt me niet zo handig om een domeinnaam te kopen voor maar 1 product...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het product moet er wel in voorkomen.
Liefst nederlands, dus geen reviews (of is dat tegenwoordig ook Nederlands)
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef msnk het volgende:
Stem op SP. Ondanks mijn liefde voor D66, vertrouw ik ze momenteel niet genoeg om ze in een machtspositie te helpen.
Eén ding is zeker en dat is dat het onmogelijk is voor de VVD (vuile huichelaars) om terug aan de macht te komen met de SP als grootste.
En dat is w.m.b momenteel het belangrijkste als je (de toekomst van) Nederland een warm hart toedraagt.
Of het handig is boeit even nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Review is tegenwoordig ook nederlands ja. Maar wat voor product is het dan ? Lijkt me niet zo handig om een domeinnaam te kopen voor maar 1 product...
<product>reviews.nlquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Of het handig is boeit even niet
Kom met meer domeinnamen
<product>vergelijking/ vergelijker/ advies/ beoordeling/ ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef xaban06 het volgende:
Millet, help mij met het verzinnen met een domein naam. Het gaat een website met ervaringen worden over een bepaald product, echter <product>ervaringen.nl is al bezet.
Een nieuw dieptepunt voor het Turkentopic.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat het volgens haar geen museum is
Zij liep met de staart tussen de benen weg, of dat met een bloos was kon ik niet zien want zo zwart als zij is heb ik nimmer gepoept![]()
Dit bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
<product>vergelijking/ vergelijker/ advies/ beoordeling/ ...
Zonder productnaam/soort is het lastig om een bijpassende naam te verzinnen.
www.productbespreking.nl/quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het product moet er wel in voorkomen.
Liefst nederlands, dus geen reviews (of is dat tegenwoordig ook Nederlands)
Zolang je niet weet wat het product is kunnen ze het moeilijk kapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
www.productbespreking.nl/
Wel snel zijn anders kaapt iemand anders hem... Of heeft iemand hem al gekocht?
Nou doe ik mijn best maar zelfs vandaag is er in dit topic wel erger gepostquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een nieuw dieptepunt voor het Turkentopic.
Wij gaan niks kapen, wij proberen jou alleen te helpen. Als jij dan niet mee wil werken, dan houd het op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat het product is kunnen ze het moeilijk kapen
Precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wij gaan niks kapen, wij proberen jou alleen te helpen. Als jij dan niet mee wil werken, dan houd het op.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
NEEE HWHDJDKWP GDBLSDBLDB RAAAAAAAAH KKR TRABZON![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Oh en btw, fixed
Jij misschien niet, de andere Turken misschien ook niet. Maar genoeg 'webmasters' aanwezig hier op FOKquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wij gaan niks kapen, wij proberen jou alleen te helpen. Als jij dan niet mee wil werken, dan houd het op.
euhh.. Maak eens screenshot?quote:
Het is de combinatie van de boodschap en boodschapper wat mij schokte.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou doe ik mijn best maar zelfs vandaag is er in dit topic wel erger gepost
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het is de combinatie van de boodschap en boodschapper wat mij schokte.![]()
Tijdens de rust van Barcelona - Real Madrid, die ik via een internationale stream bekeek, werd een reclame uitgezonden waarin twee Indische mannen een huidblekend Nivea-product gebruikten waardoor ze meer op een Italiaan leken.Bizar eigenlijk dat hele volksstammen zich inferieur/ superieur voelen om de huidskleur die ze hebben.
Ik herinner discussies die ik met mijzelf voerde (toen ik ongeveer 12 was) waarin ik mij afvroeg of het ethisch was om God te bedanken voor een tamelijk witte huidskleur.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |